dejvi je napisal/-a:
Dizla sm kupu, ker sm drgač kr dost na cesti. Enkrat na enem koncu Slo, drugič na drugem. Na leto nardim okol 25 Kkm, pa nameravam ga met ful dolgo. Dizla mam pač zato, ker res mal pije in vožnja je super zarad navora. To je to. Za na kratke razdalje pa očitno res ni. Pa cena dizla 130 KM je bla nekaj nižja od bencinca 1,8 T, tako da ni preplačan.
Oprosti samo 25.000 na leto ni dosti na cesti

Mogoče je nadpovprečno samo ziher ni dosti da bi se dizle izplačal. Pri 44.000 je razlike pri 170-300jurjev torej če bi imel bencinc 7,9 porabe in dizel med 5 in 6,4. Kar pomeni da si avto vzel malo iz mode in kr neki na pamet delal/kupoval. Na leto prešparaš kvečjemu 100 jurjev... Če pa prišteješ še dražje servise ki so pri VW in AUDIjo na isto km pa še pol manj oz si še na zgubi ker delaš na leto manj kot je servisni interval in moraš avto vodit na servis po času in prevoženih kilometrih...
Za referenco pri nas se dela s tistim k ma najmanj 25k na leto in z onim ko se velik dela 44.000na leto. Pa ni noben kakšen akviziter ali potnik...
Onih 14km bi lahko kamot delal s potniškim prometom ali kakim skuterjem po možnosti električnim... poleti mogoče kolo. Delaš namreč avtu in sebi več škode kot je vredno to da se peleš v svojem avtu na šiht
Sklopka ti bo šla precej hitro, da o turbini ki je pri TDI še posebaj občutljiva in draga sploh ne govorimo
