ghostrider je napisal/-a:Škoda dnarja+vse te mašine so stegnene pa prežvete+za tak denar dobiš veliko boljše stvari=pozabi
CLIO3 je napisal/-a:sam je meu pa skoz probleme s kompresorjam
WOB je napisal/-a:Zgodovina g-ladra ali špiralni lader sega v leto 1905, patentiral ga je neki Francoz. V sedemestih letih ga je pri VW izpopolnjeval neki razvojni šef, ter leta 1987 so poskusno naredili 500 kosov (Polo G40), kasneje so razvili še G60. (Golf Corrado)
G-lader = špiralni kompresor, kot na primer od MB SLK ki ima vijačni kompresor
Prednosti kompresorja pred turbino je da avto vleče že iz štarta ter ne pozna turbo luknje. Turbo luknja se lepo pokrije z tako imenovanim Beng Bengom.
Lep primer: Lancia S4, kompresor za speljevanje ter pospešovanje za vse naprej je skrbela turbina, pa še turbo luknjo je pokrival kompresor.
Bomo vidl kakšen bo tanovi motor od VW-ja ki je kombiniran kompresor + turbina.
Ima pa G-Lader velik slabih lastnosti, njegova življenska doba je bila zelo kratka zato so ga tako hitro umaknili iz proizvodnje. Original kosi za obnavljanje g-ladra so pa hudičevo dragi, tok da si moral z njim full lepo delat če si hotel z njim naredit 100.000 km. Za 50.000km je bila že priporočena popolna obnaova razen ležajev če se jih ni slišalo.
Z drugimi kompresorji ni toliko problemov!
Sam v VW-ju more bit G-lader ker to paše tam not, pa še zvok je neverjetn
LP Dejan
YugoGTI je napisal/-a:Če gledaš z finančnega vidika se avtomobila sploh ne splača met, bolš da se z busom voziš. Ta avto je redkost in je zelo dober. Če ga misli nabavt in rihtat je zaradi veselja do avtomobilizma in ga podpiram 100%, čeprav te bo vsak v nič tlačil da se ne splača. Upam da boš kakega našel čeprav jih je v sloveniji samo peščica.
... verjetno jih je imel zaradi kilometrov ... k nam so taki avtomobili prispeli z 150000 in več km za sabo koliko jih je šlo čez ne ve nihče ... pri obnovi G laderja se morajo tudi vse cevi za zrak menjavat če ne ti bo spet kmalu šel to je rekel Peljhan kolegu, ko je imel G 60 in so v enem letu dvakrat menjavali G lader ... L.p. MadCLIO3 je napisal/-a:Kolega ga je imel - trga gate, sam to lahk recm, sam je meu pa skoz probleme s kompresorjam
Mad je napisal/-a:... :P :P :P poglej na FAVDL forum tam je dosti pristašev starejših WV in Audi vozil ki ti bodo postregli še z ostalimi skrivnostmi tega avtomobila ... Mislim pa, da sta samo v Kopru dva G 60L.p. Mad
AXioN je napisal/-a:ghostrider je napisal/-a:Škoda dnarja+vse te mašine so stegnene pa prežvete+za tak denar dobiš veliko boljše stvari=pozabi
Po eni strani je res škoda denarja, samo za tistega ki ve kaksne uzitke privablja ta motor , to ni ovira. Z motorji je pa tako, sam motor je zelo dober in vzdrzljiv, tudi bati so kovani, 8v tehnika ampak, dobit ga z dobrim g-ladrom je prava loterija, se pa da za dosti ugoden denar da prenovit g-lader, kar pa tudi marskikdo ne ve
8 ventilca za drag ? s turbino mogoče kompresor pa ti je prešvoh zadeva za kaj pokazat ... ti je bolje kupit eno zdravo Golf MK1 in ruknit not motor od Golfa IV 1.8 T pa ga navit lažje boš kaj pokazal pa tudi dražje ne bolexuss je napisal/-a:ja sej za drage ga mislm met ker vrke se pa res ne splača uničvt. sicr pa pr men je bol znan da grem nabaut rajš novo stvar kokr pa da se obnovi
Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov