Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

golf G60

Napisal/-a lexuss To okt 31, 2006 11:01 am

torej. začeu sm se zanimat za ta auto. ampak kje je haklc. haklc je da pomoje u sloveniji tega auta sploh ni razn enih dveh corradotov. ampak jst bi rd meu tazga golfa. zdej zanima me sledeče:1. varjanta- avtrija,italija, kašne naslove internetnih strani majo oni, naprimer mi mamo avto.net, mojavto.com; 2.varjanta- da kupm navadnga golfa in ga spremenim v G60(samo glede mašine), s tem bi pa rd zvedu use kva use rabm, kko se to nrdi, kšne prospekte, načrte o vgradnji , kere dele itd itd
za mobile.de že vem ampak je predaleč za gor it kupvat pa še dragi so. torej nej mi pomaga kdor kej ve
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN To okt 31, 2006 12:05 pm

So v sloveniji, in to kar nekaj, samo ne bos ga ravno dobil na avto.net-u, pa tud cena bo "previsoka" zate. Za dobrega+originalnega G60 bos dal od 800+ k sit naprej..
Raje vzem Coradota imas veliko vec izbire.
Če ga pa misls nardit(kar tezko verjamem), pa rabis skoljko od gti-ja, ker v 1.3tas skoljki, bo motor ven odtrgal :)
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To okt 31, 2006 12:14 pm

Škoda dnarja+vse te mašine so stegnene pa prežvete+za tak denar dobiš veliko boljše stvari=pozabi
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN To okt 31, 2006 12:19 pm

ghostrider je napisal/-a:Škoda dnarja+vse te mašine so stegnene pa prežvete+za tak denar dobiš veliko boljše stvari=pozabi

Po eni strani je res škoda denarja, samo za tistega ki ve kaksne uzitke privablja ta motor , to ni ovira. Z motorji je pa tako, sam motor je zelo dober in vzdrzljiv, tudi bati so kovani, 8v tehnika ampak, dobit ga z dobrim g-ladrom je prava loterija, se pa da za dosti ugoden denar da prenovit g-lader, kar pa tudi marskikdo ne ve ;)
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To okt 31, 2006 12:31 pm

Res je dobr motor sam je pa tud res, da je pri marsikaterem podobnem vzdrževanje cenejše. Moje mnenje še vedno- škoda dnarja
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
CLIO3
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To okt 10, 2006 6:34 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a CLIO3 To okt 31, 2006 12:31 pm

Kolega ga je imel - trga gate, sam to lahk recm, sam je meu pa skoz probleme s kompresorjam
Clio III Dynamic Sport 1.6 16V
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN To okt 31, 2006 12:40 pm

CLIO3 je napisal/-a:sam je meu pa skoz probleme s kompresorjam

Ne kompresor ampak G-lader!

WOB je napisal/-a:Zgodovina g-ladra ali špiralni lader sega v leto 1905, patentiral ga je neki Francoz. V sedemestih letih ga je pri VW izpopolnjeval neki razvojni šef, ter leta 1987 so poskusno naredili 500 kosov (Polo G40), kasneje so razvili še G60. (Golf Corrado)
G-lader = špiralni kompresor, kot na primer od MB SLK ki ima vijačni kompresor

Prednosti kompresorja pred turbino je da avto vleče že iz štarta ter ne pozna turbo luknje. Turbo luknja se lepo pokrije z tako imenovanim Beng Bengom.
Lep primer: Lancia S4, kompresor za speljevanje ter pospešovanje za vse naprej je skrbela turbina, pa še turbo luknjo je pokrival kompresor.
Bomo vidl kakšen bo tanovi motor od VW-ja ki je kombiniran kompresor + turbina.

Ima pa G-Lader velik slabih lastnosti, njegova življenska doba je bila zelo kratka zato so ga tako hitro umaknili iz proizvodnje. Original kosi za obnavljanje g-ladra so pa hudičevo dragi, tok da si moral z njim full lepo delat če si hotel z njim naredit 100.000 km. Za 50.000km je bila že priporočena popolna obnaova razen ležajev če se jih ni slišalo.

Z drugimi kompresorji ni toliko problemov!

Sam v VW-ju more bit G-lader ker to paše tam not :D , pa še zvok je neverjetn :twisted:

LP Dejan


Slika rotiranja
Slika

pri 5800U/min (motorja) se g-lader suče z 11000U/m ter ustvarja pritisk 0,7bara.

pa še slika poti zraka skozi lader
Slika


Vse jasno???
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI To okt 31, 2006 12:51 pm

Če gledaš z finančnega vidika se avtomobila sploh ne splača met, bolš da se z busom voziš. Ta avto je redkost in je zelo dober. Če ga misli nabavt in rihtat je zaradi veselja do avtomobilizma in ga podpiram 100%, čeprav te bo vsak v nič tlačil da se ne splača. Upam da boš kakega našel čeprav jih je v sloveniji samo peščica.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To okt 31, 2006 1:11 pm

YugoGTI je napisal/-a:Če gledaš z finančnega vidika se avtomobila sploh ne splača met, bolš da se z busom voziš. Ta avto je redkost in je zelo dober. Če ga misli nabavt in rihtat je zaradi veselja do avtomobilizma in ga podpiram 100%, čeprav te bo vsak v nič tlačil da se ne splača. Upam da boš kakega našel čeprav jih je v sloveniji samo peščica.

A ga boš financiral :?:
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss To okt 31, 2006 1:26 pm

men bi blo v užitek pedenat tak auto. ne glede na stroške. sm pač ljubitelj "boljših" vw. zdej že mam vrko ampak kva pa nrdi g60 proti vr6-ki, lohk samo rečem jojmene.
ja, sm si ogledu po netu da z navdno mašino ne gre, ampak od gti-ja. na prvi in hitri pogled na mašino od gti-ja se mi zdi da dodaš samo še g60 supercharger in maš tako rekoč g60 gti. zdej a mam prow al ne, pa ne vem. sej pravm. rajš kupm že tak g60 kokr pa da se sam zezam k nimam useh pojmou kko deluje in kko uštimat. aja glede g superchargerja mi je delovanje itak jasno, kokr je nekdo prikazu u tej temi.
sicr pa ne bi rd več slišu podobnih pripomb da se neki ne splača. use se splača sam če se hoče.
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To okt 31, 2006 2:46 pm

:bow
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss To okt 31, 2006 6:26 pm

v mislih sm meu tut takle prikaz k mi ga ni noben ni biu prpraulen pokazat. marsikej sm zvedu v parih urah prek določenih programov, kar bi tuki na a.com čaku in čaku.
Priponke
G60 1.8 gti.JPG
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To okt 31, 2006 6:36 pm

... :P :P :P poglej na FAVDL forum tam je dosti pristašev starejših WV in Audi vozil ki ti bodo postregli še z ostalimi skrivnostmi tega avtomobila ... Mislim pa, da sta samo v Kopru dva G 60 ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To okt 31, 2006 6:55 pm

CLIO3 je napisal/-a:Kolega ga je imel - trga gate, sam to lahk recm, sam je meu pa skoz probleme s kompresorjam
... verjetno jih je imel zaradi kilometrov ... k nam so taki avtomobili prispeli z 150000 in več km za sabo koliko jih je šlo čez ne ve nihče ... pri obnovi G laderja se morajo tudi vse cevi za zrak menjavat če ne ti bo spet kmalu šel to je rekel Peljhan kolegu, ko je imel G 60 in so v enem letu dvakrat menjavali G lader ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To okt 31, 2006 6:57 pm

Mad je napisal/-a:... :P :P :P poglej na FAVDL forum tam je dosti pristašev starejših WV in Audi vozil ki ti bodo postregli še z ostalimi skrivnostmi tega avtomobila ... Mislim pa, da sta samo v Kopru dva G 60 ;) L.p. Mad


Se strinjam, največ majstrov na to temo imaš na www.favdl.com .
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss To okt 31, 2006 7:03 pm

tanx mad tanx obema, grem na favdl
lp
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To okt 31, 2006 7:18 pm

AXioN je napisal/-a:
ghostrider je napisal/-a:Škoda dnarja+vse te mašine so stegnene pa prežvete+za tak denar dobiš veliko boljše stvari=pozabi

Po eni strani je res škoda denarja, samo za tistega ki ve kaksne uzitke privablja ta motor , to ni ovira. Z motorji je pa tako, sam motor je zelo dober in vzdrzljiv, tudi bati so kovani, 8v tehnika ampak, dobit ga z dobrim g-ladrom je prava loterija, se pa da za dosti ugoden denar da prenovit g-lader, kar pa tudi marskikdo ne ve ;)


tudi, ce med tistimi par,ki so bili pri nas,najdes kakega, ki se prodaja, pa c eima motor v nulo obnovljen, tudi G, mej v mislih, da so prej ko slej vsi bili za dirke uporabljeni in ni samo motor sibka tocka avta
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss To okt 31, 2006 7:25 pm

ja sej za drage ga mislm met ker vrke se pa res ne splača uničvt. sicr pa pr men je bol znan da grem nabaut rajš novo stvar kokr pa da se obnovi
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To okt 31, 2006 7:36 pm

lexuss je napisal/-a:ja sej za drage ga mislm met ker vrke se pa res ne splača uničvt. sicr pa pr men je bol znan da grem nabaut rajš novo stvar kokr pa da se obnovi
8 ventilca za drag ? s turbino mogoče kompresor pa ti je prešvoh zadeva za kaj pokazat ... ti je bolje kupit eno zdravo Golf MK1 in ruknit not motor od Golfa IV 1.8 T pa ga navit lažje boš kaj pokazal pa tudi dražje ne bo ;) ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
WOB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To okt 31, 2006 5:13 pm

Napisal/-a WOB To okt 31, 2006 8:10 pm

Ker vidm da ste me nekje zvohal :D bom na tako zanimivo temo nekej napisov, do sedaj sem forum samo prebiral.

Pa da začnem: Sem lastnik dveh Golfov G60 oz. eden čaka na novo školko(Šla v prešo! dolga zgodba)
V Sloveniji bo dobrega problem dobit, ker jih na žalost zmankuje že tako jih ni bilo veliko.
Jaz sem oba uvozil iz tujine(Italija) enega sem dobil na odpadu na žalost brez izvoznih papirjev tako da sem lahko uvozil vse razen školke. Drugega sem pa pred približno dvema letoma najdu v Benetkah od prvga lastnika(iskal sem ga pa dve leti).
Tukaj si ga lahko ogledate http://www.favdl.com/content/view/33/95/

Školka(G60) se od navadne(GTI...) močno razlikuje, je močneje narejena, prednji nosilci so še dodatno ojačani, pri varjenju so uporabili večje število punktov, vsi stabilizatorji so močnejši, pol sta drugačna prednja blatnika, drugačen je tudi sredinski tunel, ker G60 je imel menjalnik že na zajle ter hidravlično sklopko. Prednje bremze je mel iste kot VR6 ali pa G3 GTI 16V...(280x22), drugačen kiler za vodo kot ostali GTI-ji (zaradi G-Ladra ima vse prključke na desni strani)
Motor ima skupnega z navadnim 1.8 8V GTI motorjem samo prostornino ter 8 ventilsko glavo( no pa kak šravf bi se tud najdu :D ). Tako da navadnega 8V motorja se ne splača predelvat v G60.
Dat G60 v drugo navadno školko ni noben problem, največ problemov boš mel z prestavno ročico ampak se jo da z majhnimi predelavami stlačit v navadni tunel vsedrugo ja pa samo igračkanje :) .
Samo ni pa to to kar bi na koncu moralo biti, original je le original.
Z G-ladrom je pa tako kot z vsako turbino al pa kompresorjem. prvo pravilo ne tiš mrzlega, ker pol so G-Ladri pokali eden za drugim, ter redna menjava olja. Drugače so pa pri pravilni uporabi delovali tudi krepko čez 100.000km.(Od letošnjega leta se da pri meni da dobiti vse dele za obovitev). Problem delajo jermenčki, ki povezujejo obe odmči gredi ker z časom preperijo se stržejo pol pa samo polom lader.

Tolko za enkrat, če te pa še kaj zanima pa kar prašej

LP Dejan
ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... G60
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov