Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

kalup

Napisal/-a vesolc Pe okt 08, 2004 1:56 pm

a mi lahko kdo pove kako tocno se kalup za pragove in te stvari naredi?? pa mogoce ce ma kdo kaksne fotke o tej temi?? :oops:
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc Pe okt 08, 2004 2:10 pm

noben ne ve??? :cry:
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc Pe okt 08, 2004 5:50 pm

ttt :twisted:
 
voltage
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Po jun 21, 2004 11:51 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a voltage So okt 09, 2004 12:55 am

torej...
nardiš prag pa pol iz nega kalup.. se prau... najbol je če maš že kkšne pragove pa jih namežeš z npr. oljem da se vlakna ne primejo pa pol gor daš vlakna ter natapkaš smolo pa počakaš da se zadeva posuši... voila imaš kalup za desni prag.. še levga pa si zmagu :]

LP
Matic (drunk as hell)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So okt 09, 2004 5:38 pm

namažeš jih z odlepilcem in ne oljem.Odlepilec se posuši in postane na spojlerju kot ena tanka plast, ki se potem topi v vodi.Na odlepilec naneseš poliester gor daš steklena vlakna in povaljaš .Ko maš gotovo še to znotraj na fino zbrusiš in pokitaš luknjice.Na sredini si naredi majhno luknjico in notri vgradi priključek za kompresor, da potem ko delaš spojler samo pihneš z kompresorjem in ga zlahka vzameš iz kalupa.
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC So okt 09, 2004 6:27 pm

notranjo stran kalupa skitas ... ne notranjo stran originala ...
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Ne okt 10, 2004 4:15 pm

maybe it's just me...ampak tu sem zato da se nekaj tudi naučim...torej...kaj je kalup? :oops:
 
Uporabniški avatar
Goku_6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: To jul 13, 2004 1:12 pm
Kraj: Zemlja

Napisal/-a Goku_6 Ne okt 10, 2004 4:22 pm

druga beseda za model. :wink:
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Po okt 11, 2004 3:00 pm

Goku_6 je napisal/-a:druga beseda za model. :wink:


aha :)
hvala ;)
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po okt 11, 2004 9:49 pm

kalup je model ?

Hmmm... Al sem jaz tolko neveden al pa si ti mimo vstrelo. V moji razgledanosti je kalup stvar v kero naliješ material in ko se strdi je izdelek tu...
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
frcac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Pe apr 02, 2004 5:42 pm
Kraj: Godovič

Napisal/-a frcac Po okt 11, 2004 10:00 pm

Vedno znova me prav zabava kako bi vsi delal neke kalupe in kako vsi svetujejo kako nardit kalup. Pa tudi besede z raznoraznimi olji, odlepilci in podobnimi rečmi so prav hecne.

Za kalup moraš najprej imeti ODLIČNO obdelan pramodel, ki je po obdelavi še barvan, fino pobrušen in nato fino poliran. Pramodel se obdela z ločilnimi voski in se ga da v takoimenovano delilno ravnino, kjer se določijo njegove meje in ploskve. Pramodel se v delilno ravnino zakita, se ga vzame ven delilno ravnino obdela, pramodel vstavi nazaj noter. Vse se še enkrat prevoska, za "zihr" se celotno delilno ravnino in pramodel namaže s PVAjem ter se nato naredi kalup. Najprej posnemovalna smola (t.i. formenharz), nato stekleni sekanci za spojitev z laminatom, nato pa se s stekleno tkanino in smolo (poliester je bolj k*** kot ne, epoksi je brez dvoma zakon - je pa tudi precej dražji) naredi kalup ustrezne debeline. Če je bilo vse narejeno PRAV kalup kar pade dol, njegovi robovi se obrežejo in posnamejo - kalupa se kasneje razen poliranja ob velikih serijah (po nekaj deset odlitkih) NE OBDELUJE VEČ, kitanje je pa sploh ta velika šlamparija. Ko je enkrat kalup izdelan, je potrebno tudi kar nekaj znanja in spet malo materialov da se iz kalupa dobi spodoben odlitek...

Kar veliko dela, znanja in različnih materialov a ne? Pol je pa kar logično zakaj tole ni ravno poceni... V samo kalupu za recimo sprednji odbijač je odvisno od oblike in kompliciranosti vsaj za kakšnih 30 - 50 tisočakov materiala, da znanja in izkušenj ne omenjam. Tisti ki ste se prebili do konca lahko odsurfate na strani http://www.r-g.de/ in tam poiščete slikovne priročnike v PDF formatu o izdelavi raznih kalupov in tudi odlivanju izdelkov.

Lp, Sašo
VW Golf II GTi pocket rocket
 
Uporabniški avatar
ClioMylife
Novinec
 
Prispevkov: 144
Pridružen: Ne mar 28, 2004 5:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ClioMylife Če okt 14, 2004 7:39 pm

:bow :con :bow Končno nekdo ki je napisal kot je prav.LP.
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov