Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Ford Mondeo 2.0 tdci močno kadi in ruži?

Napisal/-a Dejan-k To nov 18, 2008 1:45 pm

Dober dan!

Imam problem z ford mondeo 2.0 tdci 130 KM, avto mi močno kadi črno in glasno ruži(kot tisti prvi dizli kleple po domače).na avtu so bile obnovljene vse dize ker so rekli da so krive dize ampak avto se zdaj zabava. avto sem tudi imel 2 dni na servisu korenjak iz ptuja in niso nic ugotovili.bi mogoce kdo od vas vedel za kaj se gre tukaj?

LP
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To nov 18, 2008 2:37 pm

poglej cevi od turbine da ni katera sneta,počena/strgana.
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki Če nov 20, 2008 3:15 pm

Po vsej verjetnosti niso bile šobe dobro obnovljene....tudi sam sem imel že nekajkrat primer,,,,da je po obnovi šobe le nekaj dni bilo dobro...
Poskusi od enakega vozila vgraditi druge šobe..

lp
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če nov 20, 2008 4:26 pm

Mogoče zobati jermen preskočil en zob ??
Pr golfa 2 če je bosch ćrpalka zamaknjena za 1 zob so simptomi enaki.
Fejst črno kadi,ventili močno tolčejo inl težje vžiga.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6592
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če nov 20, 2008 5:55 pm

Pozdravljeni
Se strinjam. Črpalka ni v "fazi"

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če nov 20, 2008 7:27 pm

Spet se malo oglašam....

1. tule gre za tdci motor....se pravi, gre za turbo dizla s skupnim vodom, torej črpalko lahko obračaš koliko hočeš,ampak le-ta nima faze.
2. Ta motor nima zobatega jermena ampak ima verigo.
3. ta motor ima dvomasni vztrajnik. Ko je le ta hin, ropota tudi na prostem teku.
4. nikjer ne piše, da ni črpalka odslužila svoje. Možno je, da motor spremeni svoj glas, ker v skupnem vodu ni tistega minimalnega tlaka, za optimalno delovanje motorja (nekje 1100-1200bar).
5. Dize so bile obnovljene? A so bile vredu obnovljene? Po tem posegu je treba dize na novo sprogramirat v možgane motorja. Če to ni narejeno, potem se to sicer pozna na samem delovanju motorja.
6. V kakšnem stanju je turbina? Glede na kajenje, bi bila lahko tudi ta počasi zrela...za zamenjavo.

Razlogov je lahko veliko....le čas si je treba uzet in najdit napako.

LP!
 
seicento
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: Če apr 15, 2004 6:25 pm
Kraj: mb

Napisal/-a seicento Če nov 20, 2008 9:18 pm

dragi prijatelj vozim isto mondea tdci pelji ti lepo avto sentrupert na servis
jelen ker jaz osebno poserjem korenjaka nima niti malo pojma o fordovih dizlih!!!!
lp matjaz
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So nov 22, 2008 8:34 am

Zanimljivo da ima verigo. Res nisem vedel.
Potem je tut mogoče da je veriga mal znucana in da zarad tega ropota.
Pogosta napaka pr Opel Corsa 1.0 l97-02.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov