Ob tolikih namigih bi se ze clovek pocasi zamislil... ce kdo sploh bere oz. spremlja
poste... pa vendar hb bravo adis
Kerametal Talet 30
http://www.kerametal.sk/en/commercial-d ... /talet-30/
Sedaj pa "po vrsti kot so hise v Trsti"...prelet vseh namigov in skritih pomoci
Torej
prva je bila kot skrita pomoc...
vprasanje:
vlačilec letal v velikosti boeing-a, airbus-a (velika letala) ?
Tu je bila skrita pomoc v odgovoru, ki je sledil:
Odvisno kateri Airbus 320 da ...380 pa ne in prav tako Boeing 737 da... 747 pa ne.
resitev: Airbus 320 ima 42.000kg do 48.000kg prav tako Boeing 737 kateri ima od
33 - 45 ton. katerih lahko Talet 30 povlece za salo kot dokaz je tu slika Tupolev Tu-154M
kateri ima okoli 55 ton. Talet 30 lahko vlaci na betoniranih stezah ~50 ton.
drugo je bil namig/pomoc:
Podjetje katero izdeluje ta vozila ima popolnoma enako ime kot slovensko podjetje
v posavski oz. spodnjeposavski regiji... le, da se ukvarja z drugo branzo.
resitev:
http://www.kerametal.si/
tretje pa se je glasilo:
Prej, ko sem povedal, da prihaja iz te drzave ( Italija) sem mislil kot zgodovino, ker se
je leta 2000 zacela proizvodnja tudi v tej drzavi katera izdeluje ta vozila.
resitev:
http://www.lombardinigroup.it/starter.php?lang=2 (pogled na leto 2000)
Proizvodnja je stekla na Slovaskem in zato je ta Lombardinijev motor - Slovaski.
prav tistega leta pa je tudi zazivel Talet 30 tako, da se stvar lepo posablona.
cetrta pomoc se je glasila:
To podjetje sodeluje se z enim podjetjem kateri se je v zacetku svojega
obstoja ukvarjalo s prodajo rezervnih delov za kmetijske stroje.
resitev: To podjetje se imenuje
Way Industry
njena zgodovina pa sega dalec v leto 1966 in zato je bilo tudi 3x prestrukturirano
http://www.way-industry.sk/eng/index.php?b=history in to podjetje sodeluje
tudi pri sestavi teh strojev-vlacilcev.
Se nekaj tehnicnih specifikacij
http://www.way-industry.sk/eng/index.php?b=talet&c=spec
Tako sedaj je vse jasno... in obrazlozeno na nivoju.
adis
