Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Hrup pri pospeševanju

Napisal/-a Marsovček Če mar 26, 2009 1:07 am

Avto: Saab 9-3, 2.2 dizel - motor je v osnovi enak kot oplov Y22DTR (Vectra B,...).

Pri pospeševanju se z desne strani motorja sliši hrup, ki bi ga opisal kot nekje med kovinskim drgnjenjem in pihanjem zraka. Ob tem ima avto normalne zmogljivosti in porabo, prav tako ne spušča kakršnihkoli nenormalnih oblačkov dima.
Hrup se pojavlja med 1500 in 2500 rpm in samo pod obremenitvijo - npr. pospeševanje v klanec. V prostem teku ga ne morem sproducirati.

Vse cevi okrog turbine in intercoolerja sem večkrat pregledal, a so cele. Na 175 kkm podlage je vetrnica v turbini še brez zračnosti.
Po mnenju enega mojstra je vzrok v zračnem filtru, katerega sem zamenjal za drugo znamko, a problem ostaja. Prav tako je bil zamenjan napenjalec mikro jermena, ob tem sem še (kolikor sem mogel) prevrtel kolesca črpalk ipd., a nobeno ne poje sumljivo.

Ideje?
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Če mar 26, 2009 8:32 am

pri meni pri ibizi je blo enako. samo da je prihajalo tudi z leve strani. problem je bil ker je auspuh malenkost "puščal" skozi objemko in pa menjali smo turbino. zvok je skorajda izginil toda še vedno ne čisto. je pa 200% bolš. tako da sem se sprijaznil da tako pač je. :lol:
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Ne mar 29, 2009 12:22 am

Tesnost izpuha sem preizkušal tako, da sem ga zamašil s krpo, vendar ob tem poskusu ni nič pihalo. Menjava turbine mi pa nekako ni v interesu ;) .
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Ne mar 29, 2009 8:34 am

Vztrajnik :?:
A tudi kaj trese :?:
 
Uporabniški avatar
Reševalec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če feb 12, 2009 1:36 pm
Kraj: Laško

Napisal/-a Reševalec Ne mar 29, 2009 8:53 am

Pozdravljen
slabši nosilci motorja.Guma na nosilcu se obrabi in zaradi tega motor pri pospeševanju zateguje v eno stran.Z motorjem pa prav tako uzpuh.Ta se nasloni na poden avta in zarad vibracij izpuha daje obupne zvoke.
Ena od verjant.
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Ne mar 29, 2009 9:26 am

@Volvo: ne trese, poleg tega imam (kolikor vem) še navaden vztrajnik. Hrup je pa izrazito na desni strani.

@Reševalec: možno, desni nosilec je res že malo utrujen. Bom preveril koliko premikanja dovoljuje.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 29, 2009 10:03 am

Če se izpuh kje dotika podvozja to enostavno vidiš ,ker je tist del izrazito obrabljen.
Probaj tud preverit zategnjenost vijakov nosilcev. Sam sem imel podoben problem.....pri pospeševanju je v določenih obratih po podvozju nekaj škrtalo (zvok dokaj podoben hudemu piljenju psihiča z najbolj grobo rašpljo po železu :D ). Včasih je pri malo hujšem speljevanju nekaj poknilo (kot da bi bil luft v kaki kugli, zglobu..). A vse je bilo na mestu.....nikjer nič videt.....no 17 ključ pa je povedal svoje. Ni bilo več idej kaj bi še bilo....no za foro sem probal zategnit nosilce motorja :roll: :shock:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Sr apr 01, 2009 8:31 pm

Izpuh je speljan tako, da se skorajda ne more dotikati podvozja, vsaj v sprednjem delu vozila ne. Sicer je pa zvok bolj nežne sorte. Opisovanje z besedami je podobno opisovajnu vonjev - približek bi bil npr. nežno drgnjenje činel z dodatkom počasnega spuščanja zraka iz kompresorja (ali pa vlek sesalca) :roll: .
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Sr apr 01, 2009 9:13 pm

Marsovček je napisal/-a:Izpuh je speljan tako, da se skorajda ne more dotikati podvozja, vsaj v sprednjem delu vozila ne. Sicer je pa zvok bolj nežne sorte. Opisovanje z besedami je podobno opisovajnu vonjev - približek bi bil npr. nežno drgnjenje činel z dodatkom počasnega spuščanja zraka iz kompresorja (ali pa vlek sesalca) :roll: .


Sorry za off, sam...->> :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Vido85
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Ne jan 06, 2008 4:32 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a Vido85 So apr 04, 2009 9:46 am

Tudi jaz imam eno uprasanje, da ne bom odpiral nove teme. Imam hondo 2.2 diesel, staro 4leta; Ko speljem dam v drugo, potem pa malo pred 2.000 obrati pa do mal cez se slis iz masine kakor eno zavijanje, podobn kot sirena, samo da ne niha tok zvok. Motor ima enako moc kot prej, prav tko ni opazt nc druzga. Zacel se je pa to pozn jesen oz mal pred zimo, ko so se spusile temperature. Sm mislu da je to zarad mraza, tko so mi tut na srvisu rekl, ampak potem bi mogl zdej to pocas spet nehat k je toplejs. Tko da ce mogoce kdo ve kaj bi lohk blo...
Honda=stroj !!! I love to drive her ...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Hrup pri pospeševanju

Napisal/-a abbe So apr 04, 2009 12:08 pm

Marsovček je napisal/-a:Avto: Saab 9-3, 2.2 dizel - motor je v osnovi enak kot oplov Y22DTR (Vectra B,...).

Pri pospeševanju se z desne strani motorja sliši hrup, ki bi ga opisal kot nekje med kovinskim drgnjenjem in pihanjem zraka. Ob tem ima avto normalne zmogljivosti in porabo, prav tako ne spušča kakršnihkoli nenormalnih oblačkov dima.
Hrup se pojavlja med 1500 in 2500 rpm in samo pod obremenitvijo - npr. pospeševanje v klanec. V prostem teku ga ne morem sproducirati.

Vse cevi okrog turbine in intercoolerja sem večkrat pregledal, a so cele. Na 175 kkm podlage je vetrnica v turbini še brez zračnosti.
Po mnenju enega mojstra je vzrok v zračnem filtru, katerega sem zamenjal za drugo znamko, a problem ostaja. Prav tako je bil zamenjan napenjalec mikro jermena, ob tem sem še (kolikor sem mogel) prevrtel kolesca črpalk ipd., a nobeno ne poje sumljivo.

Ideje?

jst mislm da ti cevi od turbine do sesalnega kolektorja ne tesnijo ok.verjetno je kje kasna objamka slabo gor dana al pa je ksna cev napocena la pa kj tazga.
ker glih med 2000-2500 rpm ma turbina zacne na pouhno filat in verjetno nekje mem zrak spusca.
malo poglej cevi bolj podrobno.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. So apr 04, 2009 12:13 pm

lahk da se ti ketna čuje ker avto ima ketno če se ne motim
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček So apr 04, 2009 7:00 pm

@abbe: na to sem najprej pomislil in je tudi logično, vendar sem cevi natančno pregledal in nikjer nič. Edino spojev na intercoolerju nisem gledal, ker bi za to moral sneti odbijač. Poleg tega gre večina cevi po levi strani motorja.

@ales: ketna neprimerno glasneje tolče.

@Vido85: koliko imaš km? Lahko bi bila turbina.
 
Uporabniški avatar
Vido85
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Ne jan 06, 2008 4:32 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a Vido85 So apr 04, 2009 9:13 pm

Kilometrov ma 121 tisoc, ravn po glavnem servisu je
Honda=stroj !!! I love to drive her ...
 
Uporabniški avatar
Vido85
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Ne jan 06, 2008 4:32 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a Vido85 Ne apr 05, 2009 9:22 am

To sm se pozabu napisat da ko se motor segreje tega zvoka ni vec slisat
Honda=stroj !!! I love to drive her ...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov