Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

PROBLEM Z VODNO ČRPALKO

Napisal/-a zzitop So jul 18, 2009 10:43 am

Pozdravljeni!


Pri citroenu AX, 1.1i, l. 1993 imam sledeče problem:
Okrog vodne črpalke je vse mastno. Precej bolj pod njo, kot nad njo. In to po 20.000 km in 9 mesecih, odkar je bila zamenjana skupaj z napenjalcem jermena, jermenom, semeringi na oseh, termostatom in tudi tesnilom glave.

Seveda je vodna črpalka neoriginalna, ne vem pa, pri kateri firmi je izdelana.
Maščoba zgleda kot malce redkejša grafitna mast (črne barve).

Po tem lahko sklepam, da je mast iz njenega ležaja, Saj nikjer drugje olje niti malo ne pušča. Recimo pri tesnilu glave ali pri semeringih gredi. Jermen je tudi zelo natančno napet, po podatkih proizvajalca za ta avto.


Saj se ta problem ne bi smel zgoditi, a ne? Kako je sploh lahko prišlo do tega?
Še bolj me pa zanima, katera firma izdeluje dobre vodne črpalke? Da se mi ne bo problem ponovil, ko jo zamenjam?
Slučajno kdo ve, koliko stane originalna na Citroenu?


Hvala in LP
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx So jul 18, 2009 11:24 am

a je pa možno da bi narobe vgradil, zraven poškodoval? lahko pa da je serijska napaka. A garancije pa nima da bi jo nesel nazaj?
Slika
Slika
Slika
Slika
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Napisal/-a zzitop So jul 18, 2009 12:11 pm

Mislim, da ni možno narobe vgraditi. Saj ima samo dva vijaka. In jermen ni bil prenapet. Motor se tudi ni pregrel. Morda je res serijska ali tovarniška napaka. Kolikor imam v spominu je ta črpalka znamke Bugatti.

Garancija bi morda bila, če bi imel račun. Ki pa sem ga seveda že zdavnaj vrgel vstran... :roll:

Se pa bom oglasil v trgovini, morda mi bodo vsaj omogočili kak popust ali kaj podobnega. Res je situacija neprijetna, imel bom dvakrates strošek in dvakratno delo.

V tej trgovini imajo poleg črpalk Bugatti tudi črpalke Bilstein Febbi. Morda kdo pozna? So kvalitetne?


LP
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So jul 18, 2009 2:09 pm

Billstein - Febi so dobre črpalke, znane so tudi KWP in še bolj SKF.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So jul 18, 2009 4:22 pm

Tisto mastno sigurno ni od nikakršne masti od ležaja,ker tist ležaj je samo tovarniško namazan tok da je in ni teorije da bi ti to ven steklo.očisti in čez čas poglej kaj je in od kje izvira.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Napisal/-a zzitop So jul 18, 2009 4:47 pm

Ampak se mi zdi, da od drugje pa tudi ni teorije, da bi lahko prišel madež.


Bi moral razdreti/razrezazati eno črpalko, da bi videl. Žal sem staro vrgel vstran.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Napisal/-a zzitop So jul 18, 2009 5:37 pm

Sedaj sem malo razmišljal:


Bi morda bila lahko ta "mast" pravzaprav olje, ki bi lahko prišlo s tistega monobrizga, ali kako se že imenuje. Skratka, s tam, kjer je notri šoba in je namesto Vplinjača. Ker tam je pa res zelo mastno, zelo veliko olja je. In pride iz tistega plastičnega kanala, ki pride s zračnega filtra.

Ima še kdo ta problem? Kako bi tam lahko ustavil puščanje olja? Slučajno treba nastavit ventile? Nastavljeni so bili 15.000 km nazaj.


LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 46 gostov