Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Sesalna loputa

Napisal/-a Mr_Jingles To jul 21, 2009 7:44 pm

L.p na moji altei, 05. 2.0tdi se mi je pokvarla loputa izpušnega sistema, mogoč ve kri kje bi se dalo dobiti rabljeno, ali pa novo (neorginal)......Na servidu mi je rekel, nova orginal 280€....Hvala lepa...
-zgleda pa tako, sm jo danes raztavu, pa ščisto, ampak ne pomaga nič...
Priponke
IMG_2397.JPG
IMG_2396.JPG
Zadnjič spremenil Mr_Jingles, dne Sr jul 22, 2009 12:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To jul 21, 2009 7:54 pm

Pozdravljeni

loputa izpušnega sistema
:( ???

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a Mr_Jingles To jul 21, 2009 8:02 pm

Kako pa nej se nej potem izrazim, na testerju se je izpisala napaka (loputa izpušnega sistema v okvari), to se pravi da se una loputa ki se vidi v sredini, ne zapira oz. ne deluje...Če se ne motim je to nameščeno pod ERG ventilom, oz to je prišravfano na ERG ventil....
Sem prilepo sliko, od ERG ventila(upam da se ne motim), in ta ventil je prišravn, na un del ko ima loputo....
Če se ne motim me popravite!!!!!
Priponke
IMG_2392.JPG
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To jul 21, 2009 8:37 pm

EGR je loputa izpušnega sistema, na prvem postu na sliki je sesalna loputa s stikalom za vklop štantgas sistema in potenciometrom za detekcijo hitrega pospeševanja.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To jul 21, 2009 8:51 pm

joztom je napisal/-a:EGR je loputa izpušnega sistema, na prvem postu na sliki je sesalna loputa s stikalom za vklop štantgas sistema in potenciometrom za detekcijo hitrega pospeševanja.



Pozdravljeni

Aha...sedaj je že bolj jasno.

"Mr_Jingles"

Ko ščistite sesalno loputo in jo vgradite nazaj, jo je potrebno s testerjem nastaviti.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To jul 21, 2009 9:49 pm

A ima sploh TDI loputo zračnega pretoka? Ker dizli naj tega nebi imeli.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a Mr_Jingles Sr jul 22, 2009 5:38 am

Bom podrobno opisal težavo...Prižgala se mi je lučka za motnjo v motorju, pregledal sem varovalke in opazil da se je ena skurila(ki ima fukcijo, izpušni plini itd). Tudi po zamnejavi je lučka še naprej svetila. Naslednji dan odpeljem avto na servis, ga mi priklopijo na tester, in ugotovijo da bi naj bila pokvarjena (loputa-kot je že omenjeno zgoraj). Rekel sem da bom še mal počakal, no potem sem na netu prebral da je lahko napaka tudi ta da je loputa zapacana, včerej sem zadevo sčistil..
Nato me je matral firbec in odprem pokrovček, kjer je notri vezje, motorček, zobniki. Ko odprem, se iz njega vlije črno olje, po zažganem vonju....Zanima me sledeče, je imelo to olje notri kakšno fukcijo, ali je notri priteklo, in posledično skurlo vezje. (PRILAGAM SLIKO, KATERI POKROV SEM ODSTRANIL-rdeča puščica na desni strani)...
Pred dobrim mesecem dni sem imel mali servis, doma sem potem preverjal olje, in opazail, da ga je majstor naliv črez oznako MAX. Bi lahko bila potem to posledica, da je odvečno olje zmetalo ven, in prišlo, kje za loputo, v vezje....
In še to, kje bi lahko dobil to zadevo najcneje, na servis ne mislim hodit, ker lahko to sam zamenjam...
No tam so mi tudi rekli, da ta zadeva nima posebnega vpliva na avto, in da ni kej narobe če se vozim, le onesneževal bom malo več.. No opazi se pa tudi ko ugasneš avto, da ne ugasne tako tekoče...

l.p andrej
Priponke
IMG_2396.JPG
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a Mr_Jingles Sr jul 22, 2009 7:06 am

Našel sem eno super sliko, z odprtim pokrovčkom. No ta del pri meni, je bil zalit z oljem..To ni normalno a ne---
Priponke
DSCN1089-1.jpg
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr jul 22, 2009 8:18 am

Bolj ko berem to temo,bolj imam občutek,da ne veš kaj delaš....

a mar ni pri tebi samo težava pri EGR ventilu,ti pa zdaj razdiraš sesalno loputo.... imam občutek,da boš toliko časa drkal,da boš res lahko samo oboje še novo kupil...

In kako si očistil sesalno loputo... si mar kar celo potopil v čistilo...

... jst ti priporočam,da greš do nekoga ki ve kaj dela,drugače boš sam naredil več škode kot koristi.... odločitev je pa nenazadnje tvoja,tvoj je avto in ti že veš, kaj počenjaš.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a Mr_Jingles Sr jul 22, 2009 12:21 pm

Jp pa z vapom sm jo oprav..lol
Ta dva dela se skup držita, da lahko sesalno loputo dobiš ven moreš Egr tut odvit, šele nato ju dobiš narazen.... ( na začetko sm se narobe izrazu)No tu sedaj se gre sam za sesalno loputo :) Pustite EGR, sesalna luputa je problem.... :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr jul 22, 2009 7:58 pm

RedBull™ je napisal/-a:Bolj ko berem to temo,bolj imam občutek,da ne veš kaj delaš....

a mar ni pri tebi samo težava pri EGR ventilu,ti pa zdaj razdiraš sesalno loputo.... imam občutek,da boš toliko časa drkal,da boš res lahko samo oboje še novo kupil...

In kako si očistil sesalno loputo... si mar kar celo potopil v čistilo...

... jst ti priporočam,da greš do nekoga ki ve kaj dela,drugače boš sam naredil več škode kot koristi.... odločitev je pa nenazadnje tvoja,tvoj je avto in ti že veš, kaj počenjaš.


Pozdravljeni

X2

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jul 22, 2009 8:10 pm

definitivno je loputo hudič vzel zato, ker je bilo preveč olja (mislim, da podoben primer je imel znanec na golfu V 2004) .......kupil je novo, ker je po drugem letu(poteku garancije) šalabajzer delal servise(saj itak ni druzga, kot olje in filter za zamenjat) vendar tudi delo ni za "peke" ......skoraj upam trdit, da si imel slab liter olja več kot je treba in je skurlo elektriko posledično pa varovalko in verjetno vse zato, ker ni spustil olje iz filtra v karter tako kot je to potrebno pri teh motorjih....

P.S če bi se to zgodilo in bi imel poštemplano knjižico, verjamem, da bi se dala kulanca uveljavit....tako pa.."calen".....
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a Mr_Jingles Če jul 23, 2009 5:30 am

Kar se tiče menjav olja itd, sem avto vedno vozil na pooblaščen servis...Knjižica je poštemplana...
Kako pa nej js sedaj to njim dokazujem...Sej dokler, nism odpru zadeve, nisem vedel da je olje notri....

Ps
-js dobro vem kaj sm odšrafo, pa tut zamenjo bom sam. Blagor meni, malo takih...Če sm se pa narobe izrazu, je pa itq moj problem, glavno da js vem...

l.p
andrej
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jul 23, 2009 6:06 am

Verjetno se bolje razumeš na te stvari, da sam podiraš zahtevne elemente, mislim le, da boš za nastavitev tega tvojega električnega gasa potreboval tester za umerjanje. Mogoče pa ni tako strašno. Bolj so zapletene LMM lopute, kjer so na dotik občutljivi deli, razne kovinske žice ali drugačni uporovni elmenti, na katere nasede obloga oljnih par in ne kažejo pravilno. V principu dela to tako, da je en element v zaklonu, drugi izpostavljen in oba enako napajana, zato se enako grejeta. Pretok zraka enega (izpostavljenega) hladi in mu s tem spreminja upornost. Na tej razliki se ocenjuje-meri jakost pretoka. Pred tem je senzor temperature vstopnega zraka v loputo, ki to definira. Ta pa je predmet čipanja, vrednost mu zamenjajo, kot da je zrak hladnejši in s tem menjajo razmerje gorivo-zrak v enih območjih, tako imenovani piggy-back upor. Poročaj o uspehu.
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a Mr_Jingles Sr jul 29, 2009 3:46 pm

Danes dobil novo sesalno loputo, za polovično ceno, od cene na servisu. Sem jo zmontiral in glej ga zlomka avto deluje spet brez problemov, lučka za motnje na motorju ne sveti več, avto ugaša tekoče brez kašljanja, (tako kot mora)....
Torej je problem rešen!!! Hvala za vse koristne in nekoristne informacije!!!....

l.p
Andrej
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov