Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
mitjagrega
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po mar 23, 2009 5:56 pm

Izdelava KitCara

Napisal/-a mitjagrega To nov 03, 2009 8:06 pm

LP, sicer nevem če bom pisal pod pravo temo... No v glavnem pred par dnevi sem začel izdelovati svoj kitcar, ki je podoben westfieldu ali caterhamu. Ogrodje je že skoraj sestavljeno, kmalu bo se ogrodju pridružila mašina od kawasakija zx6r al zx9r ali suzukija gsxr 750 bom vido... mam nagledano za začetek mašino od kawe zzr600. Vendar pri izdelovanju se pojavijo mračne misli kako bi jaz to vozilo homologiral oz registriral... iz iskanja po internetu sem zasledil da v SLO tega ni mogoče... Na RTI so mi svetovali da bi homologiral vozilo v Nemčiji in ga pripeljal v SLO pa ga tukaj registriral. Vendar nisem povsem prepričan glede tega ali se splača ali ne.... prosim za vse možne nasvete... bi bil zelo vesel :)

P.S.: Vozilo bi ob koncu zgledalo nekaj takega kot je razvidno iz spodnjega linka
http://www.gunnarsgarage.se/Bilder/Till ... m_007o.jpg
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To nov 03, 2009 9:18 pm

Glede homologacije je bolj težko pri nas ja, skoda ki se nisi prej pozanimal, da gre tolko dela v nič. Prodat pa ga tudi pol nekak nemoreš, razn če ga imaš samo za kako dirkališče.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 03, 2009 11:40 pm

monster_d je napisal/-a:Glede homologacije je bolj težko pri nas ja, skoda ki se nisi prej pozanimal, da gre tolko dela v nič. Prodat pa ga tudi pol nekak nemoreš, razn če ga imaš samo za kako dirkališče.


Pri nas zelo težko....sem se tudi sam pozanimal (sicer bi v mojem primeru original avto predelal) . Ampak mi je že kr direkt povedla da ne bo mogoče....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Sr nov 04, 2009 2:01 pm

Kako je pa potem Mihelič skozi spravil svoj avto? Mislim na tistega z Harleyevim motorjem. Verjetno nekaj vez in kar precej denarja.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr nov 04, 2009 6:07 pm

lenivec je napisal/-a:predvsem živcev in časa

Dobesedno tako so men rekli na LPP in RTI. Pri predelavi vozila ni problem, če je proizvajalec vozila že odobril ali celo nardil tak avto.....recimo v mojem primeru z R5 iz 1.6D v 1.7B ...problem nastopi če bi hotel v mojo stlačit 1.4T motor ker original R5 GTT ni bil 5 vraten moj pa je.....
Tako so mi povedali na RTI.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
droš
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po feb 20, 2006 7:47 pm

Napisal/-a droš Sr nov 04, 2009 6:19 pm

kak pa pol trajke homologirajo in registrirajo...
droš farer
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr nov 04, 2009 6:23 pm

Poucno branje... (liskotova tukajsnja razlaga)
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 395#842395
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Sr nov 04, 2009 9:38 pm

lisko je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:predvsem živcev in časa

Dobesedno tako so men rekli na LPP in RTI. Pri predelavi vozila ni problem, če je proizvajalec vozila že odobril ali celo nardil tak avto.....recimo v mojem primeru z R5 iz 1.6D v 1.7B ...problem nastopi če bi hotel v mojo stlačit 1.4T motor ker original R5 GTT ni bil 5 vraten moj pa je.....
Tako so mi povedali na RTI.


No, tudi takšne zadeve gredo skozi, drugače jaz ne bi imel homologiranega mojega Twingota z motorjem 1.4 turbo iz R5 GTT, kateri nikoli ni bil vgrajevan v ta tip avta.

Ja pa bilo kar dosti papirologije (ranga ene manjše diplome), saj je bilo zaradi občutno večje moči treba narediti in emeljito opisati predelavo kot celoto, katera je zajemala vse, od zavor, podvozja, gum s platišči, do motorja in konec koncev tudi konusnega zračnega filtra. ;)

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr nov 04, 2009 11:20 pm

naliM je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:predvsem živcev in časa

Dobesedno tako so men rekli na LPP in RTI. Pri predelavi vozila ni problem, če je proizvajalec vozila že odobril ali celo nardil tak avto.....recimo v mojem primeru z R5 iz 1.6D v 1.7B ...problem nastopi če bi hotel v mojo stlačit 1.4T motor ker original R5 GTT ni bil 5 vraten moj pa je.....
Tako so mi povedali na RTI.


No, tudi takšne zadeve gredo skozi, drugače jaz ne bi imel homologiranega mojega Twingota z motorjem 1.4 turbo iz R5 GTT, kateri nikoli ni bil vgrajevan v ta tip avta.

Ja pa bilo kar dosti papirologije (ranga ene manjše diplome), saj je bilo zaradi občutno večje moči treba narediti in emeljito opisati predelavo kot celoto, katera je zajemala vse, od zavor, podvozja, gum s platišči, do motorja in konec koncev tudi konusnega zračnega filtra. ;)

LP,

Milan

ja sej nisem rekel da ne gre ampak da nastopi problem :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
šinki
Novinec
 
Prispevkov: 358
Pridružen: Ne mar 30, 2008 5:43 pm
Kraj: idrija

Napisal/-a šinki Če nov 05, 2009 8:42 am

Mogoče bi lahko kontaktiral revijo EVO magazin http://www.evo-magazin.si/ kjer so avtomobil g. Miheliča tudi testirali. V reviji imajo posebno rubriko za vprašanja bralcev in tam se lahko pozanimaš akko je Miheliču ta avtomobil uspelo homologirati.
Še mail: urednistvo@evo-magazin.si
LP
okužen z Rallyus virusom
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Če nov 05, 2009 11:46 am

Kolega je dobil original obrobe pragove ....itd za izdelavo citcar-ja iz VW tovarve. (Za golf 1, neka stara založena zaloga) In ker ni imel papirjev za vse to, ni moral narediti homoligacije
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost