Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
booxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 09, 2006 8:46 pm

lancia phedra FAP filter problem

Napisal/-a booxy To feb 23, 2010 4:48 pm

Zanima me če gdo ve kje odstranjujejo fap filtre oziroma izpraznujejo . oops
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power To feb 23, 2010 4:50 pm

Najbolje je da ga zamenjaš z novim, oziroma z tovarniško obnovljenim
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To feb 23, 2010 7:54 pm

Volvo power je napisal/-a:Najbolje je da ga zamenjaš z novim, oziroma z tovarniško obnovljenim


Pa da plača 1000€... boljše, da se ga odstrani - če rač. dopušča.
Jaz tudi razmišljam oz. sem razmišljal o odstranitvi, pa nima noben izkušenj.

Tisto ''čiščenje'' filtra se mi je ''prižgalo'' v 50000 km samo enkrat - verjetno tudi zaradi mojega režima vožnje - imam zelo malo mestne vožnje pa vsaketolko ga je treba malo na obrate ali pa na AC ''sterat'' 180 km/h, da vse skupaj malo spuca.

booxy: Povej mi kakšne vožnje imaš in kakšne so tvoje vožnje?
 
booxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 09, 2006 8:46 pm

Napisal/-a booxy To feb 23, 2010 8:59 pm

nevermind je napisal/-a:
Volvo power je napisal/-a:Najbolje je da ga zamenjaš z novim, oziroma z tovarniško obnovljenim


Pa da plača 1000€... boljše, da se ga odstrani - če rač. dopušča.
Jaz tudi razmišljam oz. sem razmišljal o odstranitvi, pa nima noben izkušenj.

Tisto ''čiščenje'' filtra se mi je ''prižgalo'' v 50000 km samo enkrat - verjetno tudi zaradi mojega režima vožnje - imam zelo malo mestne vožnje pa vsaketolko ga je treba malo na obrate ali pa na AC ''sterat'' 180 km/h, da vse skupaj malo spuca.

booxy: Povej mi kakšne vožnje imaš in kakšne so tvoje vožnje?
 
booxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 09, 2006 8:46 pm

Napisal/-a booxy To feb 23, 2010 9:07 pm

Moje vožnje so tam okrog 100 km na dan.Natiravanje po avto cesti pa mi ne pomaga,ker namreč moj avto ima največjo hitrost 80 kmh in še to z zaletom.Tudi regeneracija mi ni pomagala,tako da pride v poštev samo odstranitev FAP filtra .
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To feb 23, 2010 9:34 pm

Edino tako ga lahko poskusiš rešit,da ga demontiraš ter izpereš z vročo vodo.... najbolje z visokotlačnim čistilcem.... moraš pa paziti,da ne poškoduješ keramike oz. satovja....

če ne bo dobro,bo potrebna menjava.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To feb 23, 2010 10:32 pm

Lep pozdrav,

Preštudirajte tole: http://de.wikipedia.org/wiki/Eurovan_%28PSA/Fiat%29

in ugotovite, če paše tole:

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=3245479
:-P
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6548
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr feb 24, 2010 2:29 am

Pozdravljeni

Pri vsaki menjavi olja v motorju se s testerjem ščisti FAP čistilec, v koliko to ni redno čiščeno se v čistilcu nabirajo trdi delci žvepla, ki pa ne morejo zgoreti in se samo nalagajo na stene. V tem primeru se lahko še ročno/fizično ščisti keramiko v čistilcu ( seveda če ni že poškodovana ).
Tako da v koliko popoldanci/mojstri nimajo testerja in znanja se lahko poceni servis spremeni v zelo drag.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr feb 24, 2010 2:20 pm

booxy je napisal/-a:Moje vožnje so tam okrog 100 km na dan.Natiravanje po avto cesti pa mi ne pomaga,ker namreč moj avto ima največjo hitrost 80 kmh in še to z zaletom.Tudi regeneracija mi ni pomagala,tako da pride v poštev samo odstranitev FAP filtra .


Je kaj narobe z avtom? ...ker praviš, da ima maksimalno hitrost 80 km/h.

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Pri vsaki menjavi olja v motorju se s testerjem ščisti FAP čistilec, v koliko to ni redno čiščeno se v čistilcu nabirajo trdi delci žvepla, ki pa ne morejo zgoreti in se samo nalagajo na stene. V tem primeru se lahko še ročno/fizično ščisti keramiko v čistilcu ( seveda če ni že poškodovana ).
Tako da v koliko popoldanci/mojstri nimajo testerja in znanja se lahko poceni servis spremeni v zelo drag.

Lep pozdrav


U vidiš... pri meni to niso niti enkrat opravili :evil:
Glede žvepla pa... kupujem olja, katera vsebujejo manj žvepla, pepela... > na embalaži piše low saps oil ...in takšna olja, naj bi se vlivalo v vozila s tem filtrom.
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Sr feb 24, 2010 2:55 pm

vem da je uporabnik P206S16 sam spucal fap filter potem ko so mu ustrelili takšno blazno ceno...nekje na youtubu so še posnetki :)

Lp

Edit: evo sem našel na citroenovem forumu še malo bolj podroben opis:

bocky je napisal/-a:pozdravljeni forumaši.
Po dolgem času se spet javljam, sicer sem bolj prisoten "na sosednjem forumu" www.pugi-team.si ampak sam pravim PSA ja "isto sranje, samo drugo pakovanje" pri čemer "sranje" ne mislim dobesedno.....

Sem zagledal tole temo o FAP filtrih in ker sem imel sam probleme s tem in sem se v problem tudi sam poglobil in ga sam tudi rešil....

Vozim pa 406C 2.2 HDI 98kw, mogoče ste me eni videli, črn kupe, 19col črno krom feltne,.....
No avto ima servisno knjigo in se mi je pri cca 65k km pripetila ta zadeva "unblock diesel FAP filter". Po zbiranju vseh informacij, sem prišel do zaključka, da je fap treba zamenjati, kar vsi vemo da je fuuuul velik strošek. Samo zakaj pri taki nizki kilometraži, ja res je prejšni lastnik je dizel vozil na navor, pri nizkih obratih šaltal in vedno poln gas. To pa ga ubije ker takrat ima avto največji "umazan" izpuh in slab pretok zato moč izpuha ne porine umazanij ven iz filtra...

No sem se razpiz.... in sam avto na kanal, odšraufal FAP dol (4 vijaki in 1objemka) in da vidm kaka je ta zadeva, "milijon" luknjic cca fi1mm. Jah logično: smeti-saje se tu naberejo in pol ne gre to ven...

In jaz kako bi to ven spravil, vzamem žico za varjenje (tig) in v vsako luknjico posebej porinem dokler gre, z obeh strani filtra. po cca 3-4 ure primem FAP v roke in ga potresem ob pomoči s kladivom, ne morete verjeti ven se začelo vsuvati najprej črn prah potem barkeno-rjav (brez meske delu in še tri dni peklo v nosu).... Še s kompresorejm spiham kolikor se dalo. Nato vlijem notri bencin in na eni strani rahlo zamašim, ter z varne razdalje cca 2m zakurim, (pozor plamen ven butne!!!).... gori in ko se plamen manjša sem še malo spihal zadevo ven, ogenj še kar gori, no končno ugasne in jaz spet piham s kompresorjem da gre res vse ven (vsaj mislim oz. predvidevam ). Nisem mogel vrjeti sam filter je bil sigurno za 2kg lažji kot pred čiščenjem.

Zadevo zmontiram nazaj, paziti je treba na cevko, ki gre poleg, da se ne poškoduje, če si pazljiv tudi ni potrebna menjava alu-bakrene dihtunge, ki je med katalizatorjem in fapom....

Avto odpeljem iz delavnice lučka še vedno gor, a čutim da bolje vleče in lažje diha izpuh, malo bolj sajasto kadi...... grem en krog pol LJ obvoznici "ful gas", lukča kaj kmalu ugasne (napis unblock disel filter je pa že takoj oz. se ni več prižgal)..........

dela še vedno pa se vozim cca 5k km po tem mojem postopku....

Mislim, da sem s tem v enem dnevu zaslužil cca600 EUR+ oz. prihranil lepše rečeno.

No kdor bo pa avto na servis peljal bodo pa naredili tako, vzeli fap dol in ga poslali na čiščenje (skrivnost kam???). zvedel sem da je to postopek v kislinsko namakanje, katera razžre vso umazanijo nato pa pod pritiskom spihajo ven (haha tudi sam sem pihal).... In ob tem lepo zaračunajo.

Upam da sem s tem postom in razložitvijo marsikomu pomagal. Sem res napisal vsak detajl na dolgo in široko.

Evo tu je še mal zajeb... kako sem se igral.
http://www.youtube.com/watch?v=ckTuL7LbUyI ...
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Sr feb 24, 2010 3:07 pm

Da se spuca ni važna max. hitrost, važno je, da ga držiš na obratih.
 
booxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 09, 2006 8:46 pm

Napisal/-a booxy Sr feb 24, 2010 5:53 pm

Jaz sem že probal vse mogoče,od čiščenja z vsem mogočim kaj kje obstaja pa nič.Tudi regeneracijo ,kjer ti auto laufa okrog 20 min na 4000 obratih v glavnem tudi na servisu niso ziher kaj bi sploh delali pač oni to ne vejo . Ampak sumijo ,da bi lahko bil to Fap filter, če glih na testeru pokaže O.K oops oops oops oops oops oops
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Sr feb 24, 2010 6:08 pm

Avto ne gre več kot 80kmh, ker gori lučka za servis motorja in se nahaja motor v zasilnem delovanju
Moj kolega , ki ima Citroen servis, mi je zadnjič, ko sva se menla o Fap filtru za mojo C5-ko dejal, da pride tovarniško obnovljen 300€ pri njemu na servisu tko da ........???
Če te zanima me kontaktiraj na PM
 
booxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 09, 2006 8:46 pm

Napisal/-a booxy Sr feb 24, 2010 8:40 pm

Lučka mi ni svetla dobena pa tu računalnik ni javo dobene napake,tak da ne nevem kaj bi lahko bilo.Začelo pa se je vse skupaj takrat ,ko je ženi (pač ženske kot ženske) zmankalo goriva od takrat naprej pa problemi .
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Sr feb 24, 2010 9:20 pm

potem je pa potrebno temeljito prečistit dovod goriva , ker je možno, da je potegnilo tudi smeti v dovod, najpogosteje se zamaši tik pred filtrom za gorivo , gorivo sicer prihaja toliko da motor deluje, na večjem gasu, pa ga je premalo ..

Ali ste že kaj delali na temu, oz. poizkusili vsj filter zamenjat ???

Vkolikor nimaš na armaturi nobenega opozorila , pol FAP filter zagotovo ni krivec za tvoje težave
 
booxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 09, 2006 8:46 pm

Napisal/-a booxy Po mar 01, 2010 6:36 pm

Menjal naftni filter ,nič bolje še vedno ne vleče.tak ,da ne vem :cry:
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Sr mar 03, 2010 7:04 pm

a si probal spihat tudi dovodno cev iz rezervoarja do filtra ???
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Napisal/-a spektr Če jun 24, 2010 11:05 am

Daedalus je napisal/-a:Da se spuca ni važna max. hitrost, važno je, da ga držiš na obratih.


Ja, točno. Folk ma napačno predstavo o tem. Ko se sproži proces regeneracije, ga je smiselno držati na obratih. Saj to se vidi po trenutni porabi. Ko naraste za kake 3 liter, veš da se je sprožila regeneracija.

Ko pa avto deluje v normalnem načinu, ti pa tiščanje ne pomaga ama nič. Saje ne bojo kar same od sebe zgorele, če se bom peljal 180 po AC. Da zgorijo rabi filter nekje okoli 500-600 stopinj če se ne motim. Govorim za pa DPF filtre z aktivno regeneracijo.
lp dejan
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov