
Volvo power je napisal/-a:Najbolje je da ga zamenjaš z novim, oziroma z tovarniško obnovljenim
nevermind je napisal/-a:Volvo power je napisal/-a:Najbolje je da ga zamenjaš z novim, oziroma z tovarniško obnovljenim
Pa da plača 1000€... boljše, da se ga odstrani - če rač. dopušča.
Jaz tudi razmišljam oz. sem razmišljal o odstranitvi, pa nima noben izkušenj.
Tisto ''čiščenje'' filtra se mi je ''prižgalo'' v 50000 km samo enkrat - verjetno tudi zaradi mojega režima vožnje - imam zelo malo mestne vožnje pa vsaketolko ga je treba malo na obrate ali pa na AC ''sterat'' 180 km/h, da vse skupaj malo spuca.
booxy: Povej mi kakšne vožnje imaš in kakšne so tvoje vožnje?
booxy je napisal/-a:Moje vožnje so tam okrog 100 km na dan.Natiravanje po avto cesti pa mi ne pomaga,ker namreč moj avto ima največjo hitrost 80 kmh in še to z zaletom.Tudi regeneracija mi ni pomagala,tako da pride v poštev samo odstranitev FAP filtra .
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Pri vsaki menjavi olja v motorju se s testerjem ščisti FAP čistilec, v koliko to ni redno čiščeno se v čistilcu nabirajo trdi delci žvepla, ki pa ne morejo zgoreti in se samo nalagajo na stene. V tem primeru se lahko še ročno/fizično ščisti keramiko v čistilcu ( seveda če ni že poškodovana ).
Tako da v koliko popoldanci/mojstri nimajo testerja in znanja se lahko poceni servis spremeni v zelo drag.
Lep pozdrav
bocky je napisal/-a:pozdravljeni forumaši.
Po dolgem času se spet javljam, sicer sem bolj prisoten "na sosednjem forumu" www.pugi-team.si ampak sam pravim PSA ja "isto sranje, samo drugo pakovanje" pri čemer "sranje" ne mislim dobesedno.....
Sem zagledal tole temo o FAP filtrih in ker sem imel sam probleme s tem in sem se v problem tudi sam poglobil in ga sam tudi rešil....
Vozim pa 406C 2.2 HDI 98kw, mogoče ste me eni videli, črn kupe, 19col črno krom feltne,.....
No avto ima servisno knjigo in se mi je pri cca 65k km pripetila ta zadeva "unblock diesel FAP filter". Po zbiranju vseh informacij, sem prišel do zaključka, da je fap treba zamenjati, kar vsi vemo da je fuuuul velik strošek. Samo zakaj pri taki nizki kilometraži, ja res je prejšni lastnik je dizel vozil na navor, pri nizkih obratih šaltal in vedno poln gas. To pa ga ubije ker takrat ima avto največji "umazan" izpuh in slab pretok zato moč izpuha ne porine umazanij ven iz filtra...
No sem se razpiz.... in sam avto na kanal, odšraufal FAP dol (4 vijaki in 1objemka) in da vidm kaka je ta zadeva, "milijon" luknjic cca fi1mm. Jah logično: smeti-saje se tu naberejo in pol ne gre to ven...
In jaz kako bi to ven spravil, vzamem žico za varjenje (tig) in v vsako luknjico posebej porinem dokler gre, z obeh strani filtra. po cca 3-4 ure primem FAP v roke in ga potresem ob pomoči s kladivom, ne morete verjeti ven se začelo vsuvati najprej črn prah potem barkeno-rjav (brez meske delu in še tri dni peklo v nosu).... Še s kompresorejm spiham kolikor se dalo. Nato vlijem notri bencin in na eni strani rahlo zamašim, ter z varne razdalje cca 2m zakurim, (pozor plamen ven butne!!!).... gori in ko se plamen manjša sem še malo spihal zadevo ven, ogenj še kar gori, no končno ugasne in jaz spet piham s kompresorjem da gre res vse ven (vsaj mislim oz. predvidevam ). Nisem mogel vrjeti sam filter je bil sigurno za 2kg lažji kot pred čiščenjem.
Zadevo zmontiram nazaj, paziti je treba na cevko, ki gre poleg, da se ne poškoduje, če si pazljiv tudi ni potrebna menjava alu-bakrene dihtunge, ki je med katalizatorjem in fapom....
Avto odpeljem iz delavnice lučka še vedno gor, a čutim da bolje vleče in lažje diha izpuh, malo bolj sajasto kadi...... grem en krog pol LJ obvoznici "ful gas", lukča kaj kmalu ugasne (napis unblock disel filter je pa že takoj oz. se ni več prižgal)..........
dela še vedno pa se vozim cca 5k km po tem mojem postopku....
Mislim, da sem s tem v enem dnevu zaslužil cca600 EUR+ oz. prihranil lepše rečeno.
No kdor bo pa avto na servis peljal bodo pa naredili tako, vzeli fap dol in ga poslali na čiščenje (skrivnost kam???). zvedel sem da je to postopek v kislinsko namakanje, katera razžre vso umazanijo nato pa pod pritiskom spihajo ven (haha tudi sam sem pihal).... In ob tem lepo zaračunajo.
Upam da sem s tem postom in razložitvijo marsikomu pomagal. Sem res napisal vsak detajl na dolgo in široko.
Evo tu je še mal zajeb... kako sem se igral.
http://www.youtube.com/watch?v=ckTuL7LbUyI ...
Daedalus je napisal/-a:Da se spuca ni važna max. hitrost, važno je, da ga držiš na obratih.
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov