Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN To mar 09, 2010 9:23 pm

če ne znate avtov vzdrževat oz. vas serviserji nateg.... si kupite becikl, tam sam ketno podmažeš vsako sezono pa felge poravnaš
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash To mar 09, 2010 9:43 pm

ales66 je napisal/-a:Ojoj, nedolgo nazaj je nekdo pisal, da je imel podoben problem pri senicu 1,9 dCi. Tudi zariban ležaj na glavni gredi. Uspel je najti enega mehanika v Krškem, ki obnavlja te motorje za ca 1.000 EUR.


to sem jaz napisal, in ker sem dodal da je dci sekret od motorja sem dobil opozorilo :lol:

ampak, sedaj se bo pa začela realna stran dci-jev kazat. opozorila pa mi ne brisat ker mi je čist ok :D popestri avatarja :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To mar 09, 2010 9:57 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:če ne znate avtov vzdrževat oz. vas serviserji nateg.... si kupite becikl, tam sam ketno podmažeš vsako sezono pa felge poravnaš


Kako pa vzdržuješ ABS računalnik, alarm ipd., da ne crkujejo na par let starem avtu z manj kot.100k km? Jih moraš božat vsak dan pa jim pravljice brat? :D Kaj pa oljna pumpa, ki potem konča celo zgodbo pri pravilno vzdrževanem avtu, kupljenem novem, kako njo vzdržuješ, da ti potem na avtocesti ne zariba mašina? Lahko še tako lepo delaš z avtom in ga vrhunsko vzdržuješ, pa ti ne pomeni dost, če naletiš na j***a(splošno za vse znamke govorim, da ne bo nesporazumov)!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak To mar 09, 2010 10:10 pm

Če se spomnite kakšno desetletje nazaj, ko je na čelo renoja prišel neki Libanonec - verjetno je kaj drugega - , ki velja za "ubijalca stroškov" in že so se začele težave.
Vedno odlični renojevi dizli so s pojavo novih DCI motorjev doživeli hud padec glede kakovosti in posledično tudi ugleda. Gre predvsem za konstrukcijsko zgrešenost, omenil bi pa še težnjo k lažji masi motornih komponent, kar posledično zmanjša robustnost in vzdržljivost teh. Slednje velja za vse, tudi za fauve in neuničljivo tojoto.
In kakšne so slabosti določenih motorjev:
1.5 euro 3:
- šibak člen je EGR ventil - blokiranje - povišanje temp. motorja - gre turbina
- visokotlačna črpalka lukas-delfi - tesnilni element se razpada - zaribajo injektorji
- brizgalke preobčutljive na slabo gorivo
- sistem pretoka olja v motorju je zgrešen - dročniki se slabo podmazujejo - škrip...
Skratka ta motor vas pripelje v finančni propad. Da pa ni vse tako črno je 1.5 euro 4 odličen motor, je brez napak in velja za najboljšega v svojem razredu.

1.9 euro 3 (začetne lagune:
- turbina je premajhnih dimenzij za tako moč - verjetno prenešena iz starega dti
- turbina preblizu izpušnega kolektorja - pregrevanje - gre turbina
- oljna črpalka, interkuler, oljni kanali v bloku - šibke točke
Tudi tukaj je euro 4 mašina odlična in brez napak.

2.2 dci : raje ne naštevam

Upam, da sem olajšal odločitev potencialnim kupcem renojev, imam pa občutek, da je na forumu vse preveč cicibanov in komaj polnoletnih oseb.
Da se ne ustrašite preveč renojev, pokukajte še na tojotin forum in si oglejte njihove okvare, pa tudi za fauve bi se našlo precej za napisat.

LP
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To mar 09, 2010 10:45 pm

marjan novak, takšnih poznavalcev kot si ti primanjkuje po forumih, posebno pa po servisih, tam bi se tudi dalo kakšno o cicibanih spregovorit.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To mar 09, 2010 10:57 pm

splash je napisal/-a:
ales66 je napisal/-a:Ojoj, nedolgo nazaj je nekdo pisal, da je imel podoben problem pri senicu 1,9 dCi. Tudi zariban ležaj na glavni gredi. Uspel je najti enega mehanika v Krškem, ki obnavlja te motorje za ca 1.000 EUR.


to sem jaz napisal, in ker sem dodal da je dci sekret od motorja sem dobil opozorilo :lol:

ampak, sedaj se bo pa začela realna stran dci-jev kazat. opozorila pa mi ne brisat ker mi je čist ok :D popestri avatarja :)


Tako si napisal in se strinjam s tem.

splash je napisal/-a:spet ena klasika ko bo treba pr 100.000km mašino menjat. malo dreka malo gnoja, evo novega renoja.

vozniki renaultov imajo edino srečo ker ni treba nikoli menjat jermenov, šponarjev in vodnih pump. se ponavadi na tak interval kar motor zamenja.


Tale post od Marjana Novaka, ki ga je zgoraj napisal si bom pa kar shranil.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic To mar 09, 2010 11:00 pm

2 dni nazaj, sem videl nalaganje espaca ob cesti. V enem ovinku, mu je zgleda zmanjkalo duše.
Še nekaj dni nazaj, sem videl čisto črne oblake za enim renojem. Kot da bi gume kuril.
Pa kaj a ni to malo pozno na 30k km delat servise? Meni se za mojga dizla še na 20 zdi prekasno.
 
mateichk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Po mar 08, 2010 10:49 pm

Napisal/-a mateichk To mar 09, 2010 11:11 pm

jas osebno jih delam na 15.000 na meganu 1.5 dci 105KM in nimam nobenih problemov z njim... sicer je blo na potovalcu interval na 30.000 pa sm šou na malgaja da so mi zmanjšali na 15.000 :D prevoženih mam 165k in niti enga majnšega problema do sedaj ;)
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI To mar 09, 2010 11:45 pm

Gosic
2 dni nazaj, sem videl nalaganje espaca ob cesti. V enem ovinku, mu je zgleda zmanjkalo duše.
Še nekaj dni nazaj, sem videl čisto črne oblake za enim renojem. Kot da bi gume kuril.
Pa kaj a ni to malo pozno na 30k km delat servise? Meni se za mojga dizla še na 20 zdi prekasno.


Pa da gre človeku na kozlanje, delaš reklamo za odvoz avtov ali kaj??
Ta je obstal, pa on je kaj vem kaj.....
Ko bo tvoj dizlek crknil boš to tu napisal ali ga boš hitro v sosedovo garažo pritisnu?? :lol: :lol:
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To mar 09, 2010 11:52 pm

marjan
pa točno napiši za katere mašine to velja...
da se ve...
točno letnik, kubatoro...

ne mi pa vse v en koš metat...
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr mar 10, 2010 7:28 am

off: Me zanima če bo iz sedanje generacije avtov kateri učakal naziv oldtajmerja, ker kot kaže jih bo vse hudič prej vzel.
 
Alfist
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Če jun 05, 2003 10:30 pm

Napisal/-a Alfist Sr mar 10, 2010 8:01 am

Renault že dolgo nima več servisov predpisanih na 30.000km, so že nekaj let nazaj na 20.000 če kdo še ne ve. Vam lahko vsak pooblaščen serviser pove, da se je ravno zaradi velikega števila okvar dCi motorjev znižal omenjeni interval.

Drugače so pa ojnični ležaji zelo na vdaru pri dCi motorjih in jih je priporočljivo menjati med 100.000-150.000km (strošek je minimalen, set pride okoli 30€) in se tako lahko reši marsikateri motor. Ravno prejšni mesec je sorodnik, ki sicer dela na pooblaščene servisu Renault, doma odprl 2x 1.9dCi in 1x 2.2dCi zaradi preventive in glej ga zlomka, ležaji povsem fuč, gred je bila na srečo še ok. Pa so imeli vsi trije med 120.000-150.000km.
Tako da kdor bi se rad brezskrbno vozil z dCijem, naj se pri zgoraj omenjeni kilometrini odloči za menjavo ojničnih ležajev.

Lp
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch Sr mar 10, 2010 8:58 am

Alfist je napisal/-a:Renault že dolgo nima več servisov predpisanih na 30.000km, so že nekaj let nazaj na 20.000 če kdo še ne ve. Vam lahko vsak pooblaščen serviser pove, da se je ravno zaradi velikega števila okvar dCi motorjev znižal omenjeni interval.

Drugače so pa ojnični ležaji zelo na vdaru pri dCi motorjih in jih je priporočljivo menjati med 100.000-150.000km (strošek je minimalen, set pride okoli 30€) in se tako lahko reši marsikateri motor. Ravno prejšni mesec je sorodnik, ki sicer dela na pooblaščene servisu Renault, doma odprl 2x 1.9dCi in 1x 2.2dCi zaradi preventive in glej ga zlomka, ležaji povsem fuč, gred je bila na srečo še ok. Pa so imeli vsi trije med 120.000-150.000km.
Tako da kdor bi se rad brezskrbno vozil z dCijem, naj se pri zgoraj omenjeni kilometrini odloči za menjavo ojničnih ležajev.

Lp


Seveda,da je super,da se kakšna stvar menja preventivno...sploh če veš,da je to hiba vozila.
Ampak po tej logiki bi potem moral preventivno menjati:visokotlačno črpalko,šobe,egr ventil...itd.
Ko sem imel DCI-ja sem delal servise na 15tisoč,pa sem imel z njim take probleme,da sem se že zanimal če zavarovalnica krije v primeru "samovžiga" :lol:
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr mar 10, 2010 9:01 am

Renault še nikol ni mel dobrega dizla. Al crkuje vse po spisku al je pa tolk švoh, da se ne da peljat z njim.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr mar 10, 2010 9:32 am

_BANDIT_ je napisal/-a:Renault še nikol ni mel dobrega dizla. Al crkuje vse po spisku al je pa tolk švoh, da se ne da peljat z njim.

pojma nimaš pa bedarije govoriš...

1.5 dci 74 in 78kw so že odlične mašine (od leta 2004)
pa 1.9 dci ki se sedaj vgrajuje že par let je tud čist super.. (od leta 2004)

teli taprvi dci-ji so pa res bili slabši...

pa od kje teb da nimajo moči?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr mar 10, 2010 9:50 am

kolesar je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:Renault še nikol ni mel dobrega dizla. Al crkuje vse po spisku al je pa tolk švoh, da se ne da peljat z njim.

pojma nimaš pa bedarije govoriš...

1.5 dci 74 in 78kw so že odlične mašine (od leta 2004)
pa 1.9 dci ki se sedaj vgrajuje že par let je tud čist super.. (od leta 2004)

teli taprvi dci-ji so pa res bili slabši...

pa od kje teb da nimajo moči?


Bolj problem je, da "potegnejo" ali na zelo kratkem območju vrtljajev(traffic, master) in če hočeš recimo prehitet, moraš zelo pazit, da prešaltaš tik preden ga "zmanjka" ali pa je moč razvlečena na tako dolgo območje vrtljajev(novi megane 1,5 dci 105km), da imaš občutek, da nikjer izrazito ne potegne. To pač mene moti, je pa ta umirjenost pri meganu lahko tudi pozitivna lastnost za nekoga. Zaradi te "sterilnosti" tudi če ga priganjaš, dobiš občutek, da nima moči, čeprav se števec za hitrost solidno premika... Pač stvar okusa, za veliko ljudi je ravno ta francoska mehkost največja prednost.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr mar 10, 2010 11:06 am

Alfist je napisal/-a:Renault že dolgo nima več servisov predpisanih na 30.000km, so že nekaj let nazaj na 20.000 če kdo še ne ve. Vam lahko vsak pooblaščen serviser pove, da se je ravno zaradi velikega števila okvar dCi motorjev znižal omenjeni interval.

Drugače so pa ojnični ležaji zelo na vdaru pri dCi motorjih in jih je priporočljivo menjati med 100.000-150.000km (strošek je minimalen, set pride okoli 30€) in se tako lahko reši marsikateri motor. Ravno prejšni mesec je sorodnik, ki sicer dela na pooblaščene servisu Renault, doma odprl 2x 1.9dCi in 1x 2.2dCi zaradi preventive in glej ga zlomka, ležaji povsem fuč, gred je bila na srečo še ok. Pa so imeli vsi trije med 120.000-150.000km.
Tako da kdor bi se rad brezskrbno vozil z dCijem, naj se pri zgoraj omenjeni kilometrini odloči za menjavo ojničnih ležajev.

Lp


Se pravi, če kupiš Renfaulta po možnosti rabljenega moraš menjati skoraj vse vitalne dele motorja :roll: ...ma tudi če so ležaji 5€ ni v tem problem. Kupiš avto, da se voziš in da on tebi služi, ne ti njemu... pa da potem cincaš po cesti, če boš prišel domov... da ne govorim o daljšjh turah.
Jaz bom tako rekel. Naj si francozarji nekam vtaknejo ta njihov motor!
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Sr mar 10, 2010 11:46 am

kolesar je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:Renault še nikol ni mel dobrega dizla. Al crkuje vse po spisku al je pa tolk švoh, da se ne da peljat z njim.

pojma nimaš pa bedarije govoriš...

1.5 dci 74 in 78kw so že odlične mašine (od leta 2004)
pa 1.9 dci ki se sedaj vgrajuje že par let je tud čist super.. (od leta 2004)

teli taprvi dci-ji so pa res bili slabši...

pa od kje teb da nimajo moči?


Moč renojevega dizla bi pa tudi sam malo pokomentiral.

Poleti sem bil dvakrat z avtom na mangartu. Obakrat 3 odrasli + 2 bicikla na poti gor.
Enkrat s stiltom jtd 115 in enkrat s scenicom dci 120.

V enakem vremenu (temperature), z enako obtežitvijo, tako da lahko naredim kar realno primerjavo.

1. scenic: v klanec je že nasploh jamral, na drugo sem lahko takoj pozabil. Ker je bilo veliko prometa se je bilo treba pogosto ustavit in spet speljat v klancu. Brez zajebancije vam povem, da sem mogu ugasnit klimo, da sem sploh lahko speljal (nisem ravno ljubitelj zvokov motorja nad 4500 rpm pri dizlu). Skratka kot bi imel litrski bencinski mlinček v nosu. Sem pač mislil da je tako hud klanec in pač ne gre.

Čez dva dni ista fura s stilom: brez problema povečini z drugo, klima na ful, kljub temu brez problema vsakič speljal s cca 2500 rpm...

Pa sta po deklarirani moči in navoru zelo blizu...
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Sr mar 10, 2010 12:13 pm

ali je možno da se je motor pokvaril ker je bil vožen kot bencinar ? (preveč nabijanja obratov pri mrzlem) ?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov