Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
honko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne mar 21, 2010 8:20 am

DPF filter problem

Napisal/-a honko Ne mar 21, 2010 8:43 am

Na pooblaščenem servisu so mi pri menjavi olja na 20000km v avtomobil z DPF filtrom natočili olje, ki ne ustreza zahtevam ACEA-C2 ali C3 kot je nujno zahtevano v navodilih avtomobila.
Okrog 35000km so se začela vse pogosteje vključevati samodejna čiščenja DPF filtra, nakar se je lepega dne lučka DPF filtra istalno prižgala in avtomobilu je moč precej padla.
Obiskal sem pooblaščeni servis kjer so naredili regeneracijo DPF filtra in trenutno avto spet gre normalno. Da olje v avtomobilu ni pravo sem opazil šele doma po regeneraciji, ko sem pregledal račun iz rednega servisa pri 20000km. Olje ustreza samo specifikacijam ACEA A3 in B4 ne pa C2 ali C3 kot je nujno zahtevano za DPF filter.
Ker se mi bo čez nekaj mesecev izteka garancija, DPF filter za moj avto pa stane nekaj tisoč €, me zanima koliko napačno olje škoduje življenski dobi DPF filtra?
Kako učinkovita je regeneracija DPF filtra ?
Nisem še kontaktiral mojega serviserja, vendar pa bom napel vse sile da mi filter zamenjajo dokler je avto še v garanciji, ker je nalivanje napačnega olja napaka in neznanje pooblaščenega servisa.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne mar 21, 2010 9:38 am

novega filtra nebos dobu.to sm jaz 100%.
bi ti pa svetoval da gres jutri na servis.in zahtevas da ti zamenjajo olje.seveda na njihove stroske.
ce ti bo pa kj tulu da olje ki ga imas je ok.mu pa rec nj ti napise izjavo da prevzema odgovornost ce se filter pokvar.pa bos vidu kaj bo reku...
Ni vse res kar napišem
 
honko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne mar 21, 2010 8:20 am

Napisal/-a honko Ne mar 21, 2010 12:54 pm

Če ne bom dobil novega filtra bom pa zahteval podaljšano garancijo za filter ali pa če najdemo kakšno drugo sprejemljivo rešitev sprejemljivo za obe strani.
Če se ne bom zmenil nič pametnega, jim bom pa naredil zelo dobro reklamo :evil:, avto bo pa šel od hiše dokler je še v garanciji.
Vsekakor priporočam vsem ki kupujete nove avte z DPF filtri da se pozanimate kako je z okvarami in stroški zamenjave, ker so cifre lahko astronomske !
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Ne mar 21, 2010 1:13 pm

katero olje so pa natočili? sicer pa kake imate v vaših koncih servisne svetovalce da vas ne vprašajo kakšno olje hočete imeti v avtu?
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Ne mar 21, 2010 1:28 pm

pri nas od zmeraj? se stranki sicer svetujejo kako olje je primerno, ampak končna odločitev je od stranke.
 
honko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne mar 21, 2010 8:20 am

Napisal/-a honko Ne mar 21, 2010 1:47 pm

Slicker, natočili so BP Visco 7000 0W-40. Vprašal me pa ni nihče katero olje želim, takrat pa tudi vedel nisem da je za DPF potrebno posebno olje.
Ne bi imel kaj pripomniti če bi olje po specifikacijah zadostovalo zahtevam ki so na debelo napisane v navodilih avtomobila.
A po tvoje bi moral jaz dajati pooblaščenemu serviserju podrobna navodila kako in kaj naj delajo ?
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne mar 21, 2010 2:04 pm

Mogoče sem spregledal, ampak vseeno, za kateri avto gre.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Ne mar 21, 2010 2:21 pm

honko je napisal/-a:Slicker, natočili so BP Visco 7000 0W-40. Vprašal me pa ni nihče katero olje želim, takrat pa tudi vedel nisem da je za DPF potrebno posebno olje.
Ne bi imel kaj pripomniti če bi olje po specifikacijah zadostovalo zahtevam ki so na debelo napisane v navodilih avtomobila.
A po tvoje bi moral jaz dajati pooblaščenemu serviserju podrobna navodila kako in kaj naj delajo ?


ne nikakor. hotel sem povedati da naj bi stranka dala odobritev servisu katero olje noter natočiti. specifikacije in viskoznost mora vedet servisni svetovalec, stranka se odloči samo glede znamke olja.

glede na napisano olje, sklepam da avto ni iz vag koncerna, kar sem mislil ko sem prebral dpf. tako da se umikam iz debate, ker na servisiranje drugih znamk se ne razumem.
 
honko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne mar 21, 2010 8:20 am

Napisal/-a honko Ne mar 21, 2010 2:22 pm

Cenovni razred avtomobila je 35000€, zaenkrat še ne bom povedal za kateri avto gre.
Če ne bom uspel skupaj s servisom najti sprejemljive rešitve pa povem tip avtomobila, serviserje , ceno filtra in še opisal bom vse probleme ki so se pojavili in bili odpravljeni v garanciji.
Stroški okvar v garancijskem roku do sedaj so bili nekaj čez 9000€ , avto pa je star nekaj manj od dveh let in ima 40000km!
Zadnjič spremenil honko, dne Ne mar 21, 2010 2:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Ne mar 21, 2010 2:23 pm

Za katero vozilo se gre?
Jaz imam tudi DPF in sem praktično diplomiral glede teh olj, ker na servisu nimajo pojma :roll:
Sem se enkrat lotil raziskovanja glede olj in sem si napisal katera olja ustrezajo... pa ponavadi na embalaži piše low saps oil. To si zapomni. Pomeni pa, da imajo olja nizko vsebnost žvepla, fosforja, pepela, ipd.

Standarti so pa takšni:
- ACEA C3, MB 229.31 = sistem commonrail, DPF
- Standard za VW grupo:
- 504.00/507.00 = vozilo ima DPF
- 506.00/506.01 = vozilo ima sistem črpalka-šoba/PD (pumpe-düse), vozilo ima DPF

Ustrezna olja:
- Castrol Magnatec diesel C3 5W40
- Elf Solaris LSX 5W30 (low saps)
- Elf Solaris DPF 5W30
- Elf Solaris LLX 5W30 (low saps)
- Shell Helix ultra extra 5W30, 5W40
- Liqui Moly top tec 4100 5W40
- Selenia multipower C3 5 W30
- lahko tudi tega > GM Genuine 5W30

Pa ne poslušat tiste nasvete in njihova priporočila na servisu glede olj.
Ne glede na firmo vozila in firmo olja, vlivaj samo olja, ki imajo predpisan standard, ki sem ga zgoraj napisal.

Drugače pa čim manj kratkih relacij in vsaketoliko malo razteraj vozilo par minut na visoko hitrost/visoke obrate, da se zadeva prepuca.
Meni se je v 50000 km to ''čiščenje'' samo enkrat prižgalo.

Preberi si malo to temo > http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 15ba11452e

Upam, da sem kaj pomagal :)
 
Monterey
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne mar 21, 2010 10:08 pm

Napisal/-a Monterey Ne mar 21, 2010 10:59 pm

Tudi jaz sem imel podoben problem z DPF-jem. Prižigat se je začela lučka za DPF, regeneracija dpf-ja, nikjer napake, lučka pa je začela svetit kar pogosto. Dober mesec zatem grem na redni servis, dam notri olje TOTAL INEO 504/507 (dpf,vw 504/507, servisni interval 30-50tkm) in zgodi se čudež, lučka se ni več prižgala kljub enakemu režimu vožnje. Sedaj imam ponoven servis, kar pomeni da sem naredil 30tkm in v tem času se ni niti enkrat prižgala lučka za DPF!
 
honko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne mar 21, 2010 8:20 am

Napisal/-a honko To mar 23, 2010 8:49 am

Monterey je napisal/-a:Tudi jaz sem imel podoben problem z DPF-jem. Prižigat se je začela lučka za DPF, regeneracija dpf-ja, nikjer napake, lučka pa je začela svetit kar pogosto. Dober mesec zatem grem na redni servis, dam notri olje TOTAL INEO 504/507 (dpf,vw 504/507, servisni interval 30-50tkm) in zgodi se čudež, lučka se ni več prižgala kljub enakemu režimu vožnje. Sedaj imam ponoven servis, kar pomeni da sem naredil 30tkm in v tem času se ni niti enkrat prižgala lučka za DPF!


Ali mogoče veš katero olje si imel takrat ko si imel probleme, ali je ustrezalo zahtevam ACEA C2 ali C3 ?
A so ti regeneracijo DPF-ja delali na servisu ali je bila samodejna med vožnjo?
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To mar 23, 2010 8:52 am

Kaj zdaj, boš napisal katero vozilo imaš? Lahko tudi na PM če nočeš tukaj.
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim To mar 23, 2010 9:23 am

Sem opazil, da na servisih zelo slabo poznajo olja.

Mnogi servisi, še posebno v manjših naseljih, imajo neko kmečko logiko, da so olja 10W-40 za starejše avtomobile, pri novih avtomobilih pa prisegajo na 5W-40..neglede na to, ali avtomobil ima filter ali ne. Ne vedo niti kaj pomeni prva številka pred W, niti kaj pomeni druga. Tudi če recimo v navodilih za uporabo avtomobila, pišejo gradacije olj (glede na podnebje, kjer se nahajaš): 10W-30, 5W-30, 0W-30, bodo oni vlili 5W-40, češ da je prava izbira za Slo., ker je baje 5W-30 "preredko".. Če imaš srečo, imajo pravega 5W-40, ki ne bo delal probleme filtru :)

Vpraša te pa redko kdo, kaj naj vlijejo..tudi pri sprejemu na servis včasih sploh ne vedo, katero olje gre v kateri avtomobil in katera olja imajo.. Zaračunajo ti tisto, kar napiše serviser, da je vlil. Sigurno pa bodo probali vlivati v čim večji meri olje, kjer je največja razlika v ceni (nabava - prodaja). Vsakomur priporočam, da se pozanima katero olje je pravo za njegov avtomobil, ga kupi sam in prinese na servis. Poleg tega, da privarčuješ, boš po vsej verjetnosti imel pravo olje v avtomobilu.
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta To mar 23, 2010 9:47 am

ker lastnik ne želi povedat za katero vozilo gre, predpostavljam, da gre za BMW, ker le ta priporoča olja Visco.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To mar 23, 2010 10:20 am

Se pravi, da ima probleme z DPF filtri več avtomobilskih znamk? Dosedaj sem bil namreč seznanjen samo s problemi, ki so jih imele Mazde in ki naj bi jih odpravili (če so jih res). Je sploh kaka znamka, ki ima to v redu poštimano?

P.S. Še dobro, da 2.0 crdi motor od KIE nima tega filtra pa garancija gor ali dol... =P
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To mar 23, 2010 11:09 am

Jaz vem edino za Mazdo, da je imela masovne probleme s temi filtre, ki pa so jih baje odpravili z novejšimi modeli.

Polo78 : mislim, da vse noveješ Kie z dizelskimi motorji imajo DPF.
Poglej če imaš cevke odspodaj povezane:
Slika


Aha še nekaj. Pri nekaterih vozilih se da odstranit ta filter. Lokalni mojster, ki ima avtomehanično delavnico mi je enkrat govoril, da pri BMW-jih računalnik ne dopušča odstranitev tega filtra, ker ga je on hotel odstraniti na svojem.

Recimo za mojega je bilo v nemčiji doplačilo oz. so morali naknadno vgrajevati DPF ko so kupili avto, ker tam imajo neke posebne okoljevarstvene ukrepe za vožnjo po mestu (nekakšne nalepke na šipi: morda, rdeča...)
 
Monterey
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne mar 21, 2010 10:08 pm

Napisal/-a Monterey To mar 23, 2010 5:36 pm

honko je napisal/-a:
Monterey je napisal/-a:Tudi jaz sem imel podoben problem z DPF-jem. Prižigat se je začela lučka za DPF, regeneracija dpf-ja, nikjer napake, lučka pa je začela svetit kar pogosto. Dober mesec zatem grem na redni servis, dam notri olje TOTAL INEO 504/507 (dpf,vw 504/507, servisni interval 30-50tkm) in zgodi se čudež, lučka se ni več prižgala kljub enakemu režimu vožnje. Sedaj imam ponoven servis, kar pomeni da sem naredil 30tkm in v tem času se ni niti enkrat prižgala lučka za DPF!


Ali mogoče veš katero olje si imel takrat ko si imel probleme, ali je ustrezalo zahtevam ACEA C2 ali C3 ?
A so ti regeneracijo DPF-ja delali na servisu ali je bila samodejna med vožnjo?


Žal ne vem ker sem kupil 2 leti star avto-Audi...regeneracija med vožnjo žal ni uspela, avto pa ni mel več moči-baje je šel v nek "varčevalni" program.... tako da sem moral na pooblaščen servis...tudi po regeneraciji na pooblaščen servisu se mi je še parkrat nažgala lučka-vedno sem potem šel na avtocesto in gas do daske :) Problemi so se nahal, ko sem šel na redni servis in sem dal notri olje Total Ineo 504/507 (DPF)

Kopirano iz tehničnega lista:Quartz Ineo 504/507 je predstavnik nove generacije Totalovih motornih olj Low SAPS (olja z nizko vsebnostjo žveplenega prahu, fosforja in žvepla), ki so razvita posebej za motorje Volkswagen Group. Njegova visoko-napredna tehnologija optimizira delovanje sistemov za boj proti onesnaževanju, kot so dieselski filtri trdih delcev.Daljša življenjska doba filtra za trdne delce
Krepi delovanje dieselskega filtra za trde delce in podaljšuje njegovo življenjsko dobo ter preprečuje zgodnjo zamašitev le-tega, saj vsebuje kar 50% manj kovinskih delov, kot motorna olja narejena po tradicionalni tehnologiji.Zagotavlja izjemno trpežnost motorja in izpolnjuje načrte vzdrževanja najbolj zahtevnih proizvajalcev. Omogoča izredno dolge intervale menjave (30.000-50.000 km), in sicer po zaslugi izjemne odpornosti na oksidacijo.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To mar 23, 2010 10:32 pm

Monterey je napisal/-a: Omogoča izredno dolge intervale menjave (30.000-50.000 km), in sicer po zaslugi izjemne odpornosti na oksidacijo.


Samo nekaj bi dodal.
Tisti, ki dela interval 30000-50000 km mu mirne volje rečem, da je bu****.
Pa tudi, če so hi tech napredna olja... olje ni isto pri 15000 km ali pri 30000 km.
Malo logično pomislite... vse ima določen rok uporabe, določeno izrabljenost tega.

Delajte interval maksimum na 20000 km.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov