Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če jul 01, 2010 12:26 am

bass je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:Jaz drugače tudi pospešujem iz ovinka in delam isto kot ti (najbrš), obesil sem se samo na tisto plovbo, ki jo je bass omenjal, in pa na to, da je njemu težko držat linijo, ko je avto v ovinku v višji prestavi. Men osebno se to pač ne zdi neki posebnega in še od nikogar nisem slišal, da bi mu višja prestava predstavljala neko oviro ali napor pri držanju linije skozi ovinek.


Potem si genij, kar je sicer malo verjetno glede na to da zanikaš sile fizike.
Razumem pa da si z DSGjem težko v previsoki prestavi (a.k.a "taksist"), glede na to da menja v osmih milisekundah dve nižje in se s prestavami pač ne obremenjuješ.

Js sm mel bolj filing da jih ti zanikaš.. S fizikalnega stališča si namreč bližje zdrsu takrat ko pospešuješ iz ovinka in ne takrat ko greš v leru skozi ovinek..
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jul 01, 2010 12:30 am

Popravil sem post btw.

Ti pa si pozabil na gume, ki vlečejo/rinejo avto iz ovinka. Ali boš rekel da to ne vpliva na nivo stabilnosti vozila in njegovo linijo? Bližje zdrsu si, ker izkoriščaš več gripa...
Ti se res delaš norca, ali si pa sedel na ušesih pri fiziki. :shock:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če jul 01, 2010 12:39 am

Kaj konkretno je torej po tvoje tist element, ki ti pri konstantni hitrosti skozi ovinek otežuje/onemogoča držanje prave linije?
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jul 01, 2010 12:48 am

Odvisno od hitrosti in ovinka. Če je hitrost relativno visoka za ovinek, avto zaradi smerne stabilnosti sili naravnost. Z gasom dodaš sile, ki avto vlečejo skozi ovinek in iz njega, torej "prepričajo" avto, da ne gre naravnost.
Če obračaš avto na parkingu s 5 na uro je vseeno.

Vsak motorist ti bo povedal, da se brez gasa v ovinku ali komajda kaj nagneš ali pa se prekucneš na bok, ker je centrifugalna sila premajhna, da bi se motorist lahko "naslonil" nanjo. Dejansko z gasom reguliraš kot nagiba. Pa zdaj tuhtaj. :roll:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če jul 01, 2010 1:16 am

Ja to je res odvisno od hitrosti in še par faktorjev. Še vedno pa mislim, da si pretiraval v tistem začetnem postu. Zdej če gremo zelo hitro (prehitro) in da smo na meji zdrsa, potem v vsakem primeru velja Kammov krog, kjer se sile vektorsko seštejejo in če daš gas se skupna sila (skupaj z bočno) poveča in avto zdrsne. Če pa ne gremo prehitro, ampak normalno, se pa meni še v življenju ni zgodilo, da bi blo neki zlo zahtevno držat linijo avta. Sila že res da je v smeri ven iz ovinka, ampak ne v taki meri, da bi to blazno vplivalo na lego al pa po možnosti premaknilo avto iz njegove linije. Al pa se sam pri meni to ne dogaja, k ma avto dokaj športno podvozje in uredu gume..


Glede motorista pa.. Tukaj ne bom dost komentiral, ker o vožnji težjih motorjev ne vem veliko, ampak.. Povezuješ gas in centrifugalno silo.. Ta sila kolikor vem nima veliko veze z gasom, ker če boš šel 100 v en ovinek brez gasa bo centrifugalna sila veliko večja, kot če bi šel 70 v ta isti ovinek z gasom. Se pravi ma un hitrejši (brez gasa) boljši pogoj za nagnit se, ker se lahko bolj na njo nasloni..
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jul 01, 2010 7:28 am

RENO911 je napisal/-a:Pa se dizla pod štandgasom sploh da peljat v četrti?
.
Pomojem ne. Mojega lahko v drugi in tudi tretji. V drugi verjetno lahko vsakega.

RENO911 je napisal/-a: Motor mora laufat gladko, ne pa v tretji pri 1500 obratov vibrirat.

Vozite 5.0 tdi, 4.2 tdi? Pa ne verjamem niti da je tega mogoče peljati normalno pri 1300 obratih.

.
Če ti v tretji pri 1500 obratov vibrira, potem je nekaj narobe z motorjem. Ali pa je motor prešibek glede na težo avta oziroma ima zelo dolgo tretjo prestavo. Ali pa pelješ v bolj strm klanec....

Hehe, 4,2 ali 5-litrski TDI bi z veseljem peljal kdaj... Ne vem zakaj se jih ne bi dalo normalno peljati na 1300 obratih (če to v nižjih prestavah zmore 1.9 TDI...)

Problem pri mnogih vidim je pa to, da kar nekaj 'ne verjamete', ker ste si nekaj v glavo zapičili in ne nehate, dokler vam kdo ne pokaže nasprotno.
Pa še to včasih ni dovolj - kdo mi je že včeraj tupil glede mojega avta da "ne verjame da imam pri 50 kmh 1500 rpm v 4." - ja tako je, take so cifre.
Hebat ga, če se realna dejstva ne skladajo z vašimi napačnimi predstavami in zgrešenimi idejami....
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4343
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Če jul 01, 2010 7:53 am

No, privzemimo, da imamo vsi po svoje prav..da ne bo kregarije!

Jaz vozim mojega 2.0Hdi 90KM po posluhu največ v območju 1500-3000 rpm. Če je pod 1500 čutim, da se motor maltra oz. mu ni ravno najbolje, nad 3000 pa naraste hrup in poraba, čemur se spet izogibam.

Ko prehitevam ali pa ko je treba "potegnit" pa itak ne gledam na obratomer. Takrat je treba situacijo rešit čimprej in čimbolj varno..

Sploh pa, kjer je omejitev 90 ali višje, imam itak v 5. prestavi, kjer je omejitev 50, pa imam v 3. ali 4. - odvisno od potrebe (klanec, kolona, ravna cesta). Povsod vmes je pa po občutku.

In to je vsa (moja) umetnost. Predvsem pa uživam v vožnji, ne pa v stalnem opazovanju obratomera, da se kazalec nahaja v točno optimalnem območju..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
t1l3n
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: Ne jun 14, 2009 8:53 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a t1l3n Če jul 01, 2010 9:21 am

Pa se dizla pod štandgasom sploh da peljat v četrti?


2.0 DTI gre komot pod štantgasom v vsaki prestavi je pa res da če bi hotel potem pospešit rabi avto da pride do 1500 obratov... sicer ga pa nič ne trese ali kaj podobnega da bi kazal znake mučenja
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jul 01, 2010 9:29 am

4.2 in 5.0 so V8 in V10, jim verjetno že večje število cilindrov pomaga imet manjše vibracije in zato možno da pri 1300 rpm ne spuščajo nobenih grdih zvokov. Mislim poglej enocilindersko kosilnico kolko vibrira :D
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1941
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če jul 01, 2010 9:56 am

Tema je v teh 6. straneh odšla precej na stran pota. :lol: Če lahko jaz povzamem, torej dizla se ne sme tiščat mrzlega, s tem mislim, da nikoli ne smeš iti prek 2.500 obratov (rajši še manj) in kar je še bolj pomembno, da imaš nežno nogo, da gas bolj "božaš" in nikoli ne pohodiš do konca! Vemo tudi, da se vročega ne sme takoj ugašat.

Kar se pa obratov tiče pa vsaj po mojih izkušnjah tudi ni dobro pogosto voziti pri nizkih obratih, ker se kaj hitro zapaca EGR ventil. Za konstantno in umirjeno vožnjo, kjer želimo imeti manjšo porabo a hkrati nočemo, da se motor matra ter zapaca že omenjeni EGR, so idealni obrati nekje od 1.700 do 2.500. Za dinamično vožnjo pa skoraj obvezno nad 2.000 in nekje do 4.000 obr, več se nikakor ne splača. Govorim za CR dizle, pri PD kot so stari TDI-ji je zadeva mal drugačna (beri: obrati so lahko malenkost nižji). Upoštevat je še treba, da so si motorji različnih znamk med seboj različni, zato so lahko tudi tu manjša odstopanja od zgoraj zapisanega. V grobem bi bilo to to. ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jul 01, 2010 11:40 am

@wIzz pišem ti zs, glede dizla smo dognali da je treba morit mašino.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če jul 01, 2010 12:00 pm

Ah, saj ni treba pisat :)
Razumem kaj ti misliš, sam js tega v svojem avtu pač ne čutim v taki meri, da bi se tolk ubadal s tem.. :)
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če jul 01, 2010 1:16 pm

bass Najprej oprosti za male začetnice, strnjeno besedilo.

Želel si si grafa in potrudil sem se in začrtal kar te zanima. Ne se smejat, ker nisem PS majstor. Gre za tunan graf, osredotoči se na osnovne krivulje 1.9tdi 105;
Slika

Na žalost je majhen graf.. Pa vendar je jasno:
1. pri 1250/o ima avto 43KM in 205nM navora oz 80% max
2. pri 1500/o ima avto 52KM in 230nM navora oz 90% max

Občutek potiska ti ne dajejo konji ampak navor. Pospešek je slab, ker te vara občutek navora. Seveda ni pametno pospeševati pri teh obratih na polono. Za po ravnini pa je dovolj 1500/o pri tem motorju.

Omenjeni graf je za petstopenjski menjalnik. Pri passatu 2002, kot ga vozi naslovnik teme ima 130km s 6. prestavami deklarirano 20nM več navora. Prepričan sem, da ima tudi golf 1.9tdi s 6. prestavami več navora pa to ni navedeno.

Ker se mi ne da lahko ti postaš kakšen graf avtomobilčkov z mlinčki 1.0, 1.2, 1.4 recimo do 80 konjev in se bo hitro videlo kdaj dosežejo omenjene vrednosti in kako bi morali voziti za take rezultate.

pa brez zamere
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jul 01, 2010 1:41 pm

Jerch_ je napisal/-a:Občutek potiska ti ne dajejo konji ampak navor. Pospešek je slab, ker te vara občutek navora. Seveda ni pametno pospeševati pri teh obratih na polono. Za po ravnini pa je dovolj 1500/o pri tem motorju.


Že res da daje potisk navor, ampak na kolesih. Zato se ne da občutka pospeška primerjati zgolj glede na diagram motorja. Nujno potrebuješ še prestavna razmerja in maso avta.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jul 01, 2010 1:48 pm

@Jerch_ Nobene zamere ni, lepo si tole argumentiral.
Dejstva so dejstva, ti imaš prav, jaz se motim.
Po grafu sodeč mi je zdaj jasno, da je ta konkreten motor uporaben v zelo nizkih obratih.

Moj stil vožnje se ne sklada z dizli, ampak vseeno spoštujem tistega, ki se lahko cele dneve prevaža na 1500-2500rpm. :shock:
Vozil sem tudi nekaj tdi-jev, pa mi ne potegnejo. Imel sem tudi kar nekaj časa v lasti čipanega jtd-ja, kjer se je žurka z navorom dogajala "šele" od 2000-4200rpm, pa še to mi je bilo prenizko...once a petrolhead, always a petrolhead. :-P

Hvala za razvetlitev.

@Energetik81 s 6 stopenjskim golf/pasat menjalnikom sem približno seznanjen, sem ga uporabljal, pa tudi masa avta mi je jasna.
105hp tdi ne da kaj dosti od sebe, se pa pelje tudi pri 1500rpm. In to je to. Fin. :D
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če jul 01, 2010 4:09 pm

@bass Razumem tvoj post. Slučajno sem vozil omenjen motor večkrat in vem, da je na žalost namenjen zelo umirjenim voznikom. takrat je izjemno varčen. ob priganjanju je poraba relativno visoka za ta motor, poleg tega glede na moč zelo slabo vleče od 3500-4500/o.

Na žalost moja denarnica ni dovolj polna, da bi si lahko privoščil bencinarja. Kaj šele, da bi si lahko privošil bencinarja, ki bi imel podobne lastnosti kot moja škatla. Vsak v ali r6 je poezija proti tem dimljenim traktorjem.

Pa da se vrnem nazaj na temo in avtorju malček pomagam, ker imam enak avto in motor, da ga ne bodo zavedle te pripombe o nizkih obratih..
Danes sem miril po GPS-u obrate in malo opazoval v koloni na ravni upadnici proti oz. iz lj.
v 3. prestavi imam pri natančnih 50km/h --> 2000/o
v 4. prestavi imam pri natančnih 60km/h --> 1800/o

S prižgano klimo na auto, 22°C, dvema osebkoma in 100kg prtljage sem prijetno ohranjal hitrost 55-65km/h v četrti prestavi. Seveda po ravnem in brez želje po dinamični vožnji. Torej pri upoštevanju pravil s toleranco.

Avtorju tako svetujem, da ob varčevanju res lahko vozi v čimnižjih obratih ampak naj ne pretirava. če vidi, da je kolona in ni moči prehitevati ali voziti bolj dinamično potem je to ključ. stalno ohranjati tak režim pa ni zdravo za motor.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 01, 2010 4:32 pm

Jerch_ je napisal/-a:@bass Razumem tvoj post. Slučajno sem vozil omenjen motor večkrat in vem, da je na žalost namenjen zelo umirjenim voznikom. takrat je izjemno varčen. ob priganjanju je poraba relativno visoka za ta motor, poleg tega glede na moč zelo slabo vleče od 3500-4500/o.

Na žalost moja denarnica ni dovolj polna, da bi si lahko privoščil bencinarja. Kaj šele, da bi si lahko privošil bencinarja, ki bi imel podobne lastnosti kot moja škatla. Vsak v ali r6 je poezija proti tem dimljenim traktorjem.

Pa da se vrnem nazaj na temo in avtorju malček pomagam, ker imam enak avto in motor, da ga ne bodo zavedle te pripombe o nizkih obratih..
Danes sem miril po GPS-u obrate in malo opazoval v koloni na ravni upadnici proti oz. iz lj.
v 3. prestavi imam pri natančnih 50km/h --> 2000/o
v 4. prestavi imam pri natančnih 60km/h --> 1800/o

S prižgano klimo na auto, 22°C, dvema osebkoma in 100kg prtljage sem prijetno ohranjal hitrost 55-65km/h v četrti prestavi. Seveda po ravnem in brez želje po dinamični vožnji. Torej pri upoštevanju pravil s toleranco.

Avtorju tako svetujem, da ob varčevanju res lahko vozi v čimnižjih obratih ampak naj ne pretirava. če vidi, da je kolona in ni moči prehitevati ali voziti bolj dinamično potem je to ključ. stalno ohranjati tak režim pa ni zdravo za motor.

seprau si se vozu v 4. pri obratih visjih od 1700.ne pa kot si/so trdil da se vozijo komot v cetrti z manj kot 1500 obrati.
p.s. majo pa teli novi vw-ji zlo kratke prestave.moj ma v 4. pri 60km/h 1500 obratou,pa se poj probajte vozt v 4. pri 50 km/h :lol: :lol:
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če jul 01, 2010 4:53 pm

abbe je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:@bass Razumem tvoj post. Slučajno sem vozil omenjen motor večkrat in vem, da je na žalost namenjen zelo umirjenim voznikom. takrat je izjemno varčen. ob priganjanju je poraba relativno visoka za ta motor, poleg tega glede na moč zelo slabo vleče od 3500-4500/o.

Na žalost moja denarnica ni dovolj polna, da bi si lahko privoščil bencinarja. Kaj šele, da bi si lahko privošil bencinarja, ki bi imel podobne lastnosti kot moja škatla. Vsak v ali r6 je poezija proti tem dimljenim traktorjem.

Pa da se vrnem nazaj na temo in avtorju malček pomagam, ker imam enak avto in motor, da ga ne bodo zavedle te pripombe o nizkih obratih..
Danes sem miril po GPS-u obrate in malo opazoval v koloni na ravni upadnici proti oz. iz lj.
v 3. prestavi imam pri natančnih 50km/h --> 2000/o
v 4. prestavi imam pri natančnih 60km/h --> 1800/o

S prižgano klimo na auto, 22°C, dvema osebkoma in 100kg prtljage sem prijetno ohranjal hitrost 55-65km/h v četrti prestavi. Seveda po ravnem in brez želje po dinamični vožnji. Torej pri upoštevanju pravil s toleranco.

Avtorju tako svetujem, da ob varčevanju res lahko vozi v čimnižjih obratih ampak naj ne pretirava. če vidi, da je kolona in ni moči prehitevati ali voziti bolj dinamično potem je to ključ. stalno ohranjati tak režim pa ni zdravo za motor.

seprau si se vozu v 4. pri obratih visjih od 1700.ne pa kot si/so trdil da se vozijo komot v cetrti z manj kot 1500 obrati.
p.s. majo pa teli novi vw-ji zlo kratke prestave.moj ma v 4. pri 60km/h 1500 obratou,pa se poj probajte vozt v 4. pri 50 km/h :lol: :lol:


Abbe sej sem napisal, da se da ampak realen odgovor, ko sem nažigal klimo in imel še druge osebe in živali v avtu pa je tak kot sem napisal. Nimam novejšega avta. je kar stara škatla, enak kot od avtorja teme; 2002 passat tdi 130km, 6 prestav sicr čipan na okoli 160. sem mislil, glede na to da imaš podobno konjenico in 6 prestav, da so enaka razmerja pa očitno niso.
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Če jul 01, 2010 5:06 pm

@abbe: niti nimajo tako kratkih prestav, recimo očetov touran 2.0 TDI PD ima pri 110km/h 2000 obr/min, pri 130 km/h dobrih 2500, pri 150km/h pa točno 3.000 obr/min.
Pa tudi na poskusni vožnji recimo novega golfa 2.0 TDI 110KM sem zasledil, da ima pri 130km/h 2600 obr/min, to se pa meni zdi precej malo.

Skratka, prišli smo do zaključka. Če želiš da ti dizel dela dolgo BP, ga hladnega posebej pozimi ne ganjaj nad 2500 obr/min, vožnja pod 1500 obr/min je tudi bolj ali manj škodljiva.

Škodujejo tako nizki kot visoki obrati, pa tudi pri obojih je poraba velika. Recimo touranu od očeta bolj paše 2500obr/min z manjšo porabo kot recimo eno prestavo nižje in s tem tudi manj kot 2000 obr/min.

Oče sicer tega ne dojame in prestavlja strogo pod 2000 obr/min, posledica tega pa je že dvakrat zamašen EGR ventil. Recimo pri mojem 206 1.4 HDI teh težav ni, ker pod 2500 obr/min ne prestavljam. No, občasno po mestu.
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Če jul 01, 2010 5:06 pm

@abbe: niti nimajo tako kratkih prestav, recimo očetov touran 2.0 TDI PD ima pri 110km/h 2000 obr/min, pri 130 km/h dobrih 2500, pri 150km/h pa točno 3.000 obr/min.
Pa tudi na poskusni vožnji recimo novega golfa 2.0 TDI 110KM sem zasledil, da ima pri 130km/h 2600 obr/min, to se pa meni zdi precej malo.

Skratka, prišli smo do zaključka. Če želiš da ti dizel dela dolgo BP, ga hladnega posebej pozimi ne ganjaj nad 2500 obr/min, vožnja pod 1500 obr/min je tudi bolj ali manj škodljiva.

Škodujejo tako nizki kot visoki obrati, pa tudi pri obojih je poraba velika. Recimo touranu od očeta bolj paše 2500obr/min z manjšo porabo kot recimo eno prestavo nižje in s tem tudi manj kot 2000 obr/min.

Oče sicer tega ne dojame in prestavlja strogo pod 2000 obr/min, posledica tega pa je že dvakrat zamašen EGR ventil. Recimo pri mojem 206 1.4 HDI teh težav ni, ker pod 2500 obr/min ne prestavljam. No, občasno po mestu.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 108 gostov