Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Nakup oziroma uvoz nissan primere

Napisal/-a maniaxxx To okt 19, 2010 10:08 pm

Pozdravljeni.

Mene zanima vaše mnenje o nissan primeri, sploh o 1,8 motorju, tam letnik okoli 2000.

Drugo vprašanje je pa, če lahko uvozim primero GT iz nemčije ( letnik 97, 98 ), in koliko stroškov bi imel še cca poleg same cene avtomobila.

Če pa kdo pozna koga, ki bi mi jo pripečjal za neko normalno ceno se pa priporočam.

Hvala,
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
hnoda
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 27, 2009 12:21 pm

Napisal/-a hnoda To okt 19, 2010 10:25 pm

Kolikor jaz vem gre za zelo zanesljive jap-made motorje, ki so jih vgrajevali že v starejši model primere. Sosed je imel starejšo primero s tem motorjem in jo prodal pri 160.000 km, pa ni imel vmes niti ene težavice.
Če pogledaš so poleg Nissana okoli leta 2000 še razne druge japonske firme vgrajevale 1.8 bencinarje, npr. Mitsubishi v Carismo, Honda v Accorda, Mazda v 626-ko in so se ti razni motorji, vključno s tem Nissanovim, precej proslavili kot nepokvarljivi, tako da je po mojem mnenju za rabljen avto to kar dobra izbira. Ne vem pa kako je s ceno razervnih delov za Primero.
LP
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr okt 20, 2010 7:04 am

Jaz bi na tvojem metu uvozil Primero P11 GT (po možnosti dvobarno ker so omejena serija). Letnik 2000 P11-144 je v bistvu le facelift in z novim 1.8 motorjem ki je pa daleč od zanesljivosti in iskrivosti starega SR20DE motorja. No lahko pa kupiš 2000 letnik P11-144 z SR20DE motorjem z "le" 140 konji.
Davek je na CO2 in ne vem točno koliko bi prišlo. Mogoče bi se splačalo poklicati tja kjer bi ga uvozil in homologiral za Slovenijo.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr okt 20, 2010 3:46 pm

Symon je napisal/-a:Jaz bi na tvojem metu uvozil Primero P11 GT (po možnosti dvobarno ker so omejena serija). Letnik 2000 P11-144 je v bistvu le facelift in z novim 1.8 motorjem ki je pa daleč od zanesljivosti in iskrivosti starega SR20DE motorja. No lahko pa kupiš 2000 letnik P11-144 z SR20DE motorjem z "le" 140 konji.
Davek je na CO2 in ne vem točno koliko bi prišlo. Mogoče bi se splačalo poklicati tja kjer bi ga uvozil in homologiral za Slovenijo.


Kako misliš daleč od zanesljivosti starega? Se kvari?

Jaz bi že imel GT verzijo, samo so redke kot slovenci v Velenju :lol: , v SLO ni trenutno nobene naprodaj. :cry: Uvoz mi pa ne diši predvsem iz finančnih razlogov, čeprav tud v DE je zelo malo teh primer na razpolago.

Med 150 konjskim in 140 konjsim 2.0 motorjem so kakšne bistvene razlike ali le pač manjša moč na račun večje ekologije?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr okt 20, 2010 3:52 pm

speedfreak je napisal/-a:
Jaz bi že imel GT verzijo, samo so redke kot slovenci v Velenju :lol:



:cry :cry
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Sr okt 20, 2010 7:19 pm

Na novo razvit 1.8, ki naj bi bil kao eko. No, razvit je bil v času največjega varčevanja, nizka poraba ni ravno ratala, zmogljivosti so slabe.

Rezervni deli za Primero so pošastno drago, zanesljivost pa angleška. Naredi si uslugo in vzemi raje 626 ali Carismo.

Lahko pa seveda kupiš tudi Primero in se potem z grenkobo spominjaš mojih besed...
Never argue with an id*ot. He would just drag you down to his level and beat you with experience.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr okt 20, 2010 7:25 pm

hm..626 mi je ogabna, carisme pa ni s dost močnim motorjem...kaj bi še priporočali v tem rangu nekje?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Napisal/-a hp6715s Sr okt 20, 2010 7:27 pm

speedfreak je napisal/-a: Jaz bi že imel GT verzijo, samo so redke kot slovenci v Velenju :lol:

No nekaj nas je :) . Sicer pa če si velenjčan, upam da se zavedaš, da živiš v najlepšem mestu :D
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr okt 20, 2010 7:35 pm

Kje so pa lepote Velenja? V trgovskih centrih?

Malo heca drugače ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če okt 21, 2010 10:45 am

M je napisal/-a:Rezervni deli za Primero so pošastno drago, zanesljivost pa angleška. Naredi si uslugo in vzemi raje 626 ali Carismo.
Lahko pa seveda kupiš tudi Primero in se potem z grenkobo spominjaš mojih besed...

Hmm no ja, če so tvoje izkušnje take.... Ne pozabi, da večino japonskih avtov pri nas zdaj delajo v UK, EU oziroma nekatere celo v Turčiji. :lol: A si ti slučajno eden tistih, ki je kupil Primero z "preverjenimi 150.000km" pa je bilo celo podvozje razmajano na koncu se je izkazalo, da ima avto čez 300.000k? ;) Največ težav pri teh avtih je zaradi takih zadev. Ti avtomobili pri 300.000km načeloma še vedno delajo ampak ker s takimi kilometri nihče ne nabavi avta jih vrtijo nazaj. Če greš na avto.net je zanimivo, da je 10 let starih avtomobilov z več kot 200.000km relativno malo po drugi strani pa imajo 5 let stari vsi že 150.000km. :lol: Nekje nekaj ne štima.

1.8 motor je na novo razvit in ni tako zanesljiv kot prejšnji. Pri Almerinemu motorju vem, da se raztegne ketna, pa en senzor odmične rad crkne. Stari 2.0 motor dela kot ura in je tudi najbolj uporabljen Nissanov motor. Facelift z 140 konji je še vedno preverjena zadeva samo zaradi ekologije je pač švohnejši. Načeloma bi z starimi odmičnimi in računalnikom dobil celo preko 150hp saj ima novejši boljšo glavo, starejši pa ostrejše odmične in višjo blokado. Aja 1.6 motor P11 pa baje ob pravi vožnji prije res malo (okoli 7 litrov) res pa nikamor ne gre.

Kar se podvozja tiče pa prva stvar pri nakupu (ali že pri ogledu) je to, da na aksah odstraniš une gumice saj spodaj začne aksa rjaveti in se ti nekega lepega dne pri čisto običajnem speljevanju odlomi. Rabljene se ne splača, nova je (res) draga, večina jo da popraviti in je močnejša kot nova. Druga stvar so pa une roke na vrhu, ki sčasoma dobijo luft. Drugih pogostih napak se pa jaz (pri 2.0 modelih) ne spomnim pa poznam kar nekaj voznikov teh avtov. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Če okt 21, 2010 1:06 pm

Symon je napisal/-a:A si ti slučajno eden tistih, ki je kupil Primero z "preverjenimi 150.000km" pa je bilo celo podvozje razmajano na koncu se je izkazalo, da ima avto čez 300.000k?


Niti slučajno. :roll:

Symon je napisal/-a:Če greš na avto.net je zanimivo, da je 10 let starih avtomobilov z več kot 200.000km relativno malo po drugi strani pa imajo 5 let stari vsi že 150.000km. :lol: Nekje nekaj ne štima.


Se popolnoma strinjam. Ampak to ni nič novega. Tople vode ravno nisva odkrila.

Dejstvo je, da P11-144 ni ravno presežek inženiringa, vsekakor pa je po mojem mnenju P11 (pred FL) boljša izbira. Če že mora biti ravno Primera. Še vedno mislim, da je v tem cenovnem razredu izbire dovolj, da se lahko izbere tudi vozilo, katerega producenti niso razmišljali izključno o tem, ali bodo najprej spili par pint piva in potem pojedli fish & chips, ali obratno.
Never argue with an id*ot. He would just drag you down to his level and beat you with experience.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če okt 21, 2010 2:15 pm

M je napisal/-a:Dejstvo je, da P11-144 ni ravno presežek inženiringa, vsekakor pa je po mojem mnenju P11 (pred FL) boljša izbira

No tudi tu se strinjava. :D
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Če okt 21, 2010 2:33 pm

Ja pr ns je u bajti Primera GT že ene 5 let, je bla pa kupljena od prve lastnice, in z autom ni nobenih stroškov razn servisov in benza. To ti pa že velik pove. Drgač pa GTjko lepo dobit je tko kokr si reku.... :lol: :lol: Iz nemčije pa nevem če se da uvozit, ker mislm da nima EURO2 motorja al se motm??
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Če okt 21, 2010 2:47 pm

speedfreak je napisal/-a:hm..626 mi je ogabna, carisme pa ni s dost močnim motorjem...kaj bi še priporočali v tem rangu nekje?


Hyundai Sonata ;)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če okt 21, 2010 3:04 pm

ghandaed je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:hm..626 mi je ogabna, carisme pa ni s dost močnim motorjem...kaj bi še priporočali v tem rangu nekje?


Hyundai Sonata ;)


Sonata nekako ni primerljiva s primero, jaz iščem primero zaradi njenega podvozja, motorja ( 2. 0 ) in zaradi tega, ker si GT primero že lep čas želim, sonata je daleč od tega, kar si želim. Druga opcija je mazda 323 2,0v6, teh je pa še manj kot primer GT.

@suljo, a jo prodate?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če okt 21, 2010 4:01 pm

V tem rangu je še Xedos 6 2.0 V6 ali Xedos 9 2.5 V6.
Ima Euro 2 kolikor vem. :)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
h4ck
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 583
Pridružen: So nov 04, 2006 2:25 pm

Napisal/-a h4ck Če okt 21, 2010 4:11 pm

Mazdo 323 v6 maš na avto net ( http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4165955&show=1 )
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če okt 21, 2010 5:23 pm

h4ck je napisal/-a:Mazdo 323 v6 maš na avto net ( http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4165955&show=1 )


Vem, samo mi niso všeč teli plazma števci and stuff, js bi karseda serijsko izvedbo imel.

Drugače pa ni slaba tale mazdica.

Pa xedoske tudi niso slabe, samo prevelike, jaz iščem nekaj malo manjšega, posebnega, nabritega z dobrim podvozjem, zato razni hyundaii nažalost odpadejo, čeprav sem imel 3 hyundaie.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Pe okt 22, 2010 7:43 am

Prodaja se pa nažalost ne, ker bo vrjetno pr bajti dokler nebo čist razpadla :lol: :lol:
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe okt 22, 2010 9:18 am

h4ck je napisal/-a:Mazdo 323 v6 maš na avto net ( http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4165955&show=1 )

Tale je že prodana. :) Od kolega.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov