~toMmy~ je napisal/-a:Ok ene izjave kot recimo, da so servisi pri dizlu dosti dražji, kot pri bencinarju, so smešne, poleg tega tudi servis plina ni zastonj. Mene od plina odvrača dvojno tankanje (čeprav bencin le poredko), dvojni servisi in majhen domet. Saj se rad ukvarjam z avti, ampak trikrat na teden na pumpi in enkrat na mesec (če ne delaš ob sobotah) na dveh servisih, se mi pa res ne bi dalo bit...
Po drugi strani lahko pri dizlu za takšno vožnjo mirne duše uporabljaš podaljšani servisni interval (30k km) in zdržiš ob podobnem režimu skoraj cel teden z enim tankom.
~toMmy~ je napisal/-a:Ok ene izjave kot recimo, da so servisi pri dizlu dosti dražji, kot pri bencinarju, so smešne, poleg tega tudi servis plina ni zastonj. Mene od plina odvrača dvojno tankanje (čeprav bencin le poredko), dvojni servisi in majhen domet. Saj se rad ukvarjam z avti, ampak trikrat na teden na pumpi in enkrat na mesec (če ne delaš ob sobotah) na dveh servisih, se mi pa res ne bi dalo bit...
Po drugi strani lahko pri dizlu za takšno vožnjo mirne duše uporabljaš podaljšani servisni interval (30k km) in zdržiš ob podobnem režimu skoraj cel teden z enim tankom.
On je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Ok ene izjave kot recimo, da so servisi pri dizlu dosti dražji, kot pri bencinarju, so smešne, poleg tega tudi servis plina ni zastonj. Mene od plina odvrača dvojno tankanje (čeprav bencin le poredko), dvojni servisi in majhen domet. Saj se rad ukvarjam z avti, ampak trikrat na teden na pumpi in enkrat na mesec (če ne delaš ob sobotah) na dveh servisih, se mi pa res ne bi dalo bit...
Po drugi strani lahko pri dizlu za takšno vožnjo mirne duše uporabljaš podaljšani servisni interval (30k km) in zdržiš ob podobnem režimu skoraj cel teden z enim tankom.
Zdravo,
Kot prvo ti bi svetoval predelavo na plin, če ne misliš kupiti NOVEGA dizla. Za 8 jurjev neboš dobil dizla pod 120.000 Km. Z tvojo frekvenco vožnje boš kaj hitro na 200.000, kar pomeni dražje vzdrževanje. V primeru da zbereš za NOV dizel bi jaz verjetno vzel slednjega, sicer nevem zakaj ampak tako je moje mnenje
Odgovor na zgornji post: Diezel je dražji za vzdrževanje in PIKA. Če hočeš konkretne cifre pa lahko dobiš podatke iz servisov... Lani je bilo naročenih nekaj sto vztrajnikov in diz, za VW grupo, nekaj glav in turbin.Doma imam astro bencinarja in lahko rečem da je strošek samo olje, filtri in bencin (ZA ZDAJ, ker opel je opel ), turbina, vztrajnik in šobe za enkrat še nisem menjal .... No tudi Opel je imel silne probleme z glavami bencinarjev tudi to se strinjamm tako da....
Včasih se mi obrača v želodcu ko nekdo reče, da je dal za popravilo 1000 + Eur, jaz bi ga ZAPALU
Kar se pa tiče servisev na 30 000 Km je pa tvojo menenje. Vsak mehanik toplo odsvetuje vožnjo 30 000 na enem olju, TUDI JAZ. Pa sej olje ni nevem kako drago....
tristan01 je napisal/-a:
Dajmo že enkrat začet ločevat med rednim servisiranjem in izrednimi popravili. Med dizlom in bencinarjem pri rednem servisu ni velike razlike, saj rabita oba približno isto količino olja in oljni filter. Tisto malo razlike kolikor je lahko olje dražje za dizla pa zapravimo pri bencinarju ob menjavi svečk. Tudi zobati jermen je za oba motorja približno enake cene. Torej v stroških rednega vzdrževanja ni med bencinarji in dizli bistvenih razlik.
Druga zgodba pa je pri izrednih popravilih oz okvarah. Tu so dizli lahko precej dražji od atmosferskih bencinarjev. Saj imajo precej problematičnih delov: turbino, EGR ventil, DPF filter in morda še kakšno malenkost. Je pa vprašanje zopet koliko se razlikuje cena izrednega popravila sedaj tako popularnega turbodizla v primerjavi z zadnjo generacijo turbinsko podprtih bencinskih motorjev, ki so med drugim doživeli tudi konkreten downsizing. Prave številke bo pokazal le čas.
LP Tristan01
Valuk je napisal/-a:V bistvu se da tudi dizle predelat na plin, samo je baje poseg tako drag, da se ne izplača.
Drugače pa govorim o cenah avtomobilov na podlagi spletne strani avto.net
Kake so realne cene potem, tega pa ne vem.
Generalno gledano pa so dizli malce dražji. Se motim? Govorim izključno o rabljenih.
Valuk je napisal/-a:>Šarlatan: Zakaj ne moreš parkirat v garažah, če uporabljaš plin?
FLINK je napisal/-a:Naj ti omenim se en vidik:
-pri prodaji tvojega scenika, ki bo predelan na plin bos imel zelo velike probleme-poglej malo na trg, kako se avtomobili s predelavo na plin prodajajo (na zalost: ljudje imajo na to se vedno veliko pomislekov, ne zaupajo, ne znajdejo se oziroma niso prevec ozavesceni glede tega; avto bos moral dati verjetno pod ceno, ali ce bo ravno dolocena stranka to zelela).
-ce bos pa imel dizla, bo le-ta bolj drzal ceno (v primerjavi z bencincom) in veliko lazje ga bos prodal-se posebej, ce bos imel vse 'dokaze', da si ga redno servisiral.
nevermind je napisal/-a:Plin je težji od zraka in se zadržuje pri tleh. Če bi prišlo do uhajanja je dovolj iskra in BUM. Zato se ne sme parkirat v podzemnih garažnih hišah.
FLINK je napisal/-a:Naj ti omenim se en vidik:
-pri prodaji tvojega scenika, ki bo predelan na plin bos imel zelo velike probleme-poglej malo na trg, kako se avtomobili s predelavo na plin prodajajo (na zalost: ljudje imajo na to se vedno veliko pomislekov, ne zaupajo, ne znajdejo se oziroma niso prevec ozavesceni glede tega; avto bos moral dati verjetno pod ceno, ali ce bo ravno dolocena stranka to zelela)..
No, če si v prvem stavku hotel soliti pamet, kako se je treba 'naučiti in preučiti nove stvari', potem si sam padel po tem kriteriju. Namreč vedno imaš stikalo za preklop med bencinskim in plinskim pogonom, ker zagon motorja je vedno z bencinom in tudi malo se mora motor ogreti, potem šele preklopiš na plin. (edino, nekdo je zgoraj omenil da ima avtomatski preklop, ni pa napisal ali ima vseeno možnost tudi ročnega preklapljanja).zuzek je napisal/-a:
kdor z glavo kupuje, in je vajen tudi novih stvari (se naučit kako delujejo, preučit) potem bo z veseljem kupil bencinarja na plin!
...
...
če se ne motim, imajo nekatere plinske naprave stikalo, kjer pretakneš na bencin in greš potem lahko v garažo, ali se to ne sme? se motim glede stikala?
sonic je napisal/-a:No, če si v prvem stavku hotel soliti pamet, kako se je treba 'naučiti in preučiti nove stvari', potem si sam padel po tem kriteriju. Namreč vedno imaš stikalo za preklop med bencinskim in plinskim pogonom, ker zagon motorja je vedno z bencinom in tudi malo se mora motor ogreti, potem šele preklopiš na plin. (edino, nekdo je zgoraj omenil da ima avtomatski preklop, ni pa napisal ali ima vseeno možnost tudi ročnega preklapljanja).zuzek je napisal/-a:
kdor z glavo kupuje, in je vajen tudi novih stvari (se naučit kako delujejo, preučit) potem bo z veseljem kupil bencinarja na plin!
...
...
če se ne motim, imajo nekatere plinske naprave stikalo, kjer pretakneš na bencin in greš potem lahko v garažo, ali se to ne sme? se motim glede stikala?
V vsakem primeru pa ta preklop nima veze z garažami, kjer je prepoved zaradi možnosti uhajanja plina (kjerkoli od bombe preko cevi do motorja), tisto stikalo nima nobene veze glede tega...
sonic je napisal/-a:
1. Res je. Jaz recimo če bi kupoval rabljenega bencinarja, bi plinsko instalacijo imel prej za pomanjkljivost kot prednost - tak avto bi kupil samo, če bi si res želel nek redkejši avto, in bi bil pravzaprav torej prisiljen kupiti 'plinaša'. Pa še potem bi prvo stvar po nakupu, ven vrgel plinsko instalacijo, ker ne rabim in ne želim prevažat plinske bombe v prtljažniku, pa tudi glede vpliva vseh teh p*zdarij na motor sem bolj skeptičen kot ne.
2. Namreč, se mi zdi da rabljenega bencinarja kupuje nekdo, ki itak ne planira delati veliko letnih kilometrov - sicer bi enostavno iskal pač dizla. Tako da takih kupcev ne gane dosti prihranek s plinom. Pa eni tudi nimamo radi ideje, da moraš vmes nekaj preklapljat itd.
3. Ja, sem nezaupljiv do raznega takega brkljanja o avtu/motorju, kakršna je vdelava plinske napeljave. Pa če mi kdo 100x reče da sem neozaveščen itd, me ne zanima.
4. Mislim da je predelava na plin smiselna za nekoga, ki se znajde v situaciji da mora naenkrat delati veliko kilometrov, pri hiši ima pa kak starejši (oz. ne več najbolj nov) bencinski avto, ki je sicer udoben, mu odlično služi itd., le porabi preveč - v takem primeru je morda čisto pametno namesto kakega nakupa dizla (kar je tudi lahko tvegano pri rabljenem, novi pa so za marsikoga predragi) pač obstoječi avto predelati na plin in ga 'zvoziti do konca' še nekaj let.
5. Ko pa tak avto prodajaš, so potencialni kupci pač skeptični - jebiga, tako pač je. Ne pomaga tarnanje, kako so ljudje glede tega neozaveščeni, nevedni itd - pač tega nočejo, deal with it.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 93 gostov