mirkos je napisal/-a:Danes sem se malo z številkami poigraval: glede trenutnih avtomobilov in akcij v Ceedovem razredu sem malo raziskan cene (tako da imajo vsi približno motorizacijo in opremo kot najbolje opremljen Ceed). Cene so za modele brez kovinske barve in brez priprave avtomobila po uradnem ceniku. Pa poglejmo:
KIA Ceed 1.6 CRDI MAXX (128KM): 22.900€ - 1000€ jokerjev = 21.990€
RENAULT Megane Bose Edition dCi 130 Energy (130KM): 26.690€ - 2800€ popusta = 23.890€
OPEL Astra 1.7 CDTI (125KM): 25.287€ - ? popusta = ?
FORD Focus 1.6 Titanium (115KM): cca. 25.000€ - 3000€ popusta = ca. 22.000€
VOLKSWAGEN Golf TDI Highline (140KM): 29.235€ - ? popusta = ?
Lahko bi še lahko primerjal kašno Mazdo 3, al pa Peugeot 308, Citroen DS4..., ampak bom to komu drugemu prepustil
p.s.: Z zgoraj navedenemi podatki nikakor nočem preferirat katerega od avtomobilov, češ zdaj pa hoče pokazat kako poceni oz drag je kateri avto, ker vem da se cene lahko še ob dejanskem nakupu bistveno spremenijo...to so samo dejstva oz številke za orientacijo za nekoga ki bi bil za takšen avto zapravit med 20 - 25€, se pa strinjam z predhodniki da je to lep kup denarja za ta razred, magari polno opremljen...
mirkos je napisal/-a:Evo dans imam konkretno primerjavo 2, po mojem mnenju zelo dobrih avtomobilov:
Kia Cee'd 1.6 crdi (128KM) oprema Maxx:
+ 420€ kovinska barva +
+ 105€ stroški priprave
+ 200€ za 128KM motor +
+ 550€ za 18" gume s platišči
Redna cena po ceniku: 24.265€
Cena s popusti: 22.000€ + 1.leto zastonj kasko
Opel Astra 1.7 cdti (130KM ecoflex + Start/stop) oprema COSMO
+ 460€ kov.barva
+ 500€ za 19" gume s platišči
+ 1964€ Inovativni paket connect 2 (AFL bi-xenon, LED dnevne luči, Bluetooth, Radio navi 600, 7 zvočnikov)
+ 900€ zunanji paket spojlerov OPC
+ 130€ dodatno zatemnjena zadnja stekla + sončni rolo za zadnja stranska stekla
+ 125€ električno nastavljivi, ogrevani in preklopni zunanji vzratni ogledali
+ 140€ sistem za merjenje tlaka v pnevmatikah
+ 200€ el. parkirna zavora
+ 600€ park pilot spredaj in zadaj
Cena po rednem ceniku: 27.100€
Cena s popusti (leasing): 21.000€
Se pravi se pri obeh dobi kr ok popust...morda bi se še kaj dalo, samo ker je bilo danes samo informativno nisem preveč drezal
Kar se vožnje tiče oba avta zelo dobra. Ceed malo slabše motoriziran (128KM; 260Nm) kot Astra (130KM; 300Nm). Oblikovno oba zelo lepa....notranjost mi je malo bolj elegantna pri Ceed, pa recimo da je Ceed
malo bolj tehnično napreden (vstop brez ključa, LED merilniki, osvetlitve kljuk, sistem za nehoteno spreminjanje voznega pasu, self-parking ipd. kar npr. pri Astri niti ni možno za doplačilo) Pa recimo da je Ceed bolj "šminkerski" Prostorno in preglednosti malo boljša pri Ceed-u.
Poraba in ekonomičnost sta nekje primerljivi. Taki da pri obeh zelo veliko avtomobila za solidno ceno
MBtouran je napisal/-a:Po mojem optimum izbira style oprema
mmikolj je napisal/-a:Definitivno DS4 HDi 160
mirkos je napisal/-a:mmikolj je napisal/-a:Definitivno DS4 HDi 160
Ker...?
mirkos je napisal/-a:p.s.: pozabil sem omenit da imam 2-letnika in morda bo čez kako leto-dve še kakšn otročiček zraven prišel...avto pa bi bil pri nas vsaj enih 5-6 let, tako da tud karavan variente pridejo v poštev (pri modelih kjer je to pač opcija...ni mi pa nuja da je karavan
MBtouran je napisal/-a:Odpri novi post pod kupovanje avtomobilov, da se ne smeti ta tema in posledicno postaja vse kaj drugega kot tema o novi kii ceed
mirkos je napisal/-a:še kateri drugi modeli... ?
drugmirko je napisal/-a:mirkos je napisal/-a:mmikolj je napisal/-a:Definitivno DS4 HDi 160
Ker...?
...je od naštetih daleč najbolj "jebački", ma zelo dober in najmočnejši motor, je vrjetno najbolj opremljen in ima zaradi svoje pol-"premiumskosti" najbrž malo boljše materiale v kabinimirkos je napisal/-a:p.s.: pozabil sem omenit da imam 2-letnika in morda bo čez kako leto-dve še kakšn otročiček zraven prišel...avto pa bi bil pri nas vsaj enih 5-6 let, tako da tud karavan variente pridejo v poštev (pri modelih kjer je to pač opcija...ni mi pa nuja da je karavan
glede na to, kar praviš zgoraj, pa je DS4 tudi EDINI od omenjenih, ki s tem avtomatsko odpade... DS4 je vseeno "coupe"... oz. trivratna verzija C4-ke, z "malo boljšim" dostopom na zadnje zice! to pomeni, da je na zadnji klopi "kot v bunkerju", antikrist ti bo z nogami konstantno butal v naslonjalo in dokler ne bo dopolnil vsaj 9 let, ne bo videl ven iz avta! in ko ga boš "pomnožil z dva" bo prtlažnik prekleto majhen, baba tečna, ti pa znerviran ! DS4 pa ni avto, ki bi mu "thule trugice" glih najbolj pasale... na kakšni Oktaviji ali Golfu je tak "kufr" skorej neopazen, DS4 bi zgledal pa kot "krava s sedlom"
hahehihoh je napisal/-a:Kje si pa to pobral? DS4 ima 5 vrat, nikakor 3.
lukp je napisal/-a:hahehihoh je napisal/-a:Kje si pa to pobral? DS4 ima 5 vrat, nikakor 3.
Res ima 5 vrat, vendar so zadnja stekla fiksna. Se jih ne da odpreti.
hahehihoh je napisal/-a: Kje si pa to pobral? DS4 ima 5 vrat, nikakor 3.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 109 gostov