Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a blaz2013 To apr 07, 2015 8:16 pm

Jaz sem pred tem večinoma vozil atmosferske bencinerje in pri atfosfercih se mi zdi da jih moraš malo bolj priganjati v višje obrate in se potem z njimi bolj lahkotno pelje in šele takrat zadihajo. Pri turbo motorjih so tudi pomembni obrati vendar ti ga ni treba gonit v 4 ali 5 tisoč obratov, ker se vklopi turbina in sta moč in maximalni navor že prej na voljo kot pri atmosferskem. Mogoče so novejši atmosferski motorji tudi tako nareti da že pri nižjih obratih imajo maximalni navor in moč... ta Golf 5 1.6 102KM in Peugeot 206 1.4 jih v nizkih obratih nista imela in je bilo bolj bogo pri nižjih obratih. Govorim pa kot laik in če se motim me naj kdo popravi samo ne me zmerjat.

Tega Golfa 5 bencinerja 1.6 102KM sem na začetku še kar hitro vozil z njim, potem sem pa postal "pameten" in sem nekaj začel gledat na porabo in sem ga prestavljal v prenizkih obratih in mi je pri 70 tisoč vztrajnik crknil. Na servisu so rekli da mi je prav zaradi tega ker sem ga v prenizkih obratih vozil. Tako so mi rekli... tako da jaz se držim da bolje malo več kot manj obratov. Ni vse v porabi, če ti vztrajnik crkne maš za 1 let bencin plačan.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a ~toMmy~ To apr 07, 2015 9:37 pm

dvorjan je napisal/-a:Glede obratov. Vztrajnik dalec najvec trpi v (pre)nizkih obratih. Ce bi/bos avto vozil od 2000rpm dalje, ne bo prav nobenih problemov z njim. Kdor se pa j***a na 1400-1500 ali celo nizje, naj pa placuje.


Ma ja, saj niso niti vztrajniki delani iz putra, da bi se moral vedno vozit nad 2000 obrati. 2.0 TDI 110 KM večinoma vozim na 1500-2000 obratih, ker jih enostavno več ne potrebuje, seveda pa to ne pomeni, da vozim tako, da se občutno matra in definitivno ne bom šel pri takšnih obratih pritiskat gas do konca.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a peroRS To apr 07, 2015 10:01 pm

Me prav zanima kako bi večina vozila avto brez obratomerja, za foro :D
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a Blinder To apr 07, 2015 10:13 pm

blaz2013 je napisal/-a:sem ga prestavljal v prenizkih obratih in mi je pri 70 tisoč vztrajnik crknil. Na servisu so rekli da mi je prav zaradi tega ker sem ga v prenizkih obratih vozil. .


Ja s kakimi obrati si ga vozil? To so te nahecali na servisu ces da si ti kriv ceprav je krivda na strani proizvajalca avta. Ne verjamem da si ga res ti unicil. Ce se da proizvajalci prodajalci & co prevalijo krivdo na drugega, da nebi kvarili ugleda znamke.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
bedolin
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: Sr feb 01, 2012 3:16 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a bedolin To apr 07, 2015 10:27 pm

Mene tukaj pri vsem tem zanima, če je kdo vozil Citroen Berlingo z 1.6 Hdi PSA motorjem. Sam sem imel priložnost voziti dva. Enega od novega naprej, enega pa 1 leto starega. Avto ima obupno turbo luknjo. Do 2000 rpm sploh ne gre nikamor, a pri 2000 rpm vrti kolesa v prazno in že utripa znak za v višjo prestavo. Če je malo vzpona in upoštevaš indikator... Pa to govorim za neobremenjenega. Pri obremenjenem je seveda vse še toliko slabše. Zdaj pa se sprašujem; sta bila oba dva primerka že od novega zjahana? Zato me res zanima, če se še kdo vozi s Citroen Berlingo/Peugeot Partner?
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a cc09 Sr apr 08, 2015 7:46 am

Tega Golfa 5 bencinerja 1.6 102KM sem na začetku še kar hitro vozil z njim, potem sem pa postal "pameten" in sem nekaj začel gledat na porabo in sem ga prestavljal v prenizkih obratih in mi je pri 70 tisoč vztrajnik crknil. Na servisu so rekli da mi je prav zaradi tega ker sem ga v prenizkih obratih vozil.

Kako zaboga ti je lahko crknil (eno)masni vztrajnik na tem bencinarju, ki nima sploh nobenega navora v nobenih obratih? Pri takih obratih ga nisi mogel vozit, da bi bil ti kriv, ker pri takih obratih se ta avto sploh ne bi premikal. Sej ga nisi mogel vozit na 1200 madona.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a J.McLane Sr apr 08, 2015 8:21 am

Za odzivnost v nižjih vrtljajih sta dve rešitvi:
- manjša turbina oz. večja prostornina motorja
- prilagodljiva turbina (VGT ali biturbo)

Očitno 1.6 PSA tega nima, pa dvomim da ima sploh kateri 1.6 dizel.

Glede vztrajnika in obratov, čisto nobenega problema se ni peljat tudi samo 1.000 obrati, vendar že minimalno gasa pri teh vrtljajih pomeni matranje vztrjanika, tako da to ni nekaj uporabno, morda pri rahlem klančku navzdol. Moj 3.0 dizel se lepo pelje od 1.500 obratov dalje, ko je avto prazen in dvomim da pri tem kaj trpi vztrajnik, ko pa je obtežen (skupno ca. 3t) pa ti vrtljaji pod obremenitvijo že verjetno škodijo vztrajniku.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a pskoda Sr apr 08, 2015 8:30 am

Če ima človek vsaj minimalno občutka, ampak res minimum od minimuma se lepo čuti, kdaj se mašina matra in je treba prestavit v nižjo. Če tega občutka kdo nima mu jaz priporočam becikel - kolo brez motorja
Lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a peroRS Sr apr 08, 2015 8:38 am

J.McLane je napisal/-a:Za odzivnost v nižjih vrtljajih sta dve rešitvi:
- manjša turbina oz. večja prostornina motorja
- prilagodljiva turbina (VGT ali biturbo)

Očitno 1.6 PSA tega nima, pa dvomim da ima sploh kateri 1.6 dizel.


Jaz sem vozil P 301 1.6HDI 92KM in se je avto čisto lepo peljal, nobene podhranjenosti, tudi v klanec je lepo potegnil iz nizkih obratov.
Je imel pa zelo kratek menjalnik, pri 130kmh skoraj 1000 obratov več kot npr. 1.6TDI.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a ~toMmy~ Sr apr 08, 2015 9:01 am

Blinder je napisal/-a:
blaz2013 je napisal/-a:sem ga prestavljal v prenizkih obratih in mi je pri 70 tisoč vztrajnik crknil. Na servisu so rekli da mi je prav zaradi tega ker sem ga v prenizkih obratih vozil. .


Ja s kakimi obrati si ga vozil? To so te nahecali na servisu ces da si ti kriv ceprav je krivda na strani proizvajalca avta. Ne verjamem da si ga res ti unicil. Ce se da proizvajalci prodajalci & co prevalijo krivdo na drugega, da nebi kvarili ugleda znamke.


To je bilo očitno obdobje zanič vztrajnikov, takrat so itak crkovali kot po tekočem traku. Meni je isto šel pri 70-80k km na Golfu V 1.9 TDI kao nepokvarljivi Sachsov dvomasni, pa se ni vozil na prenizkih obratih. Po menjavi sem ga dal čipat, vozil na vseh razpoložljivih obratih od zelo nizkih za vzdrževanje hitrosti pa skoraj do blokade pri prehitevanjih, pogosto je bil koristno naložen, občasno vozil težko prikolico itd. Nobenih znakov, da bi bilo kaj narobe z njim do slabih 200k km.

Kot je napisal pskoda, malo občutka, pa mu ne bo nič, če ni že v štartu zanič. Na pamet mi ne pade, da bi se vozil npr. 50 po ravnini s kakšnimi 2200 obrati in poslišal tisti "živčni" zvok motorja ob takem početju. Če avto ne prenese tega in občasnih polnih obratov, ga raje niti ne kupim...
Zadnjič spremenil ~toMmy~, dne Sr apr 08, 2015 9:06 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a J.McLane Sr apr 08, 2015 9:05 am

jah Pero ti si se turbo luknje že navadil =P

Prava muka mi je bilo vozit Vivara 1.9 s 100 konji, prestavljanje 1. 2. prestava, katastrofa, podobno se je obnašal Peugeot Expert 2.0, 1. 2. prestava katastrofa, Passat 1.6 TDI itak da je boljše ampak podhranjenost pri speljevanju se vseeno čuti, jasno da je to lahko stvar navade, ampak ne pa rečt, da to ni stvar, ki bi jo bilo potrebno izboljšat.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a blaz2013 Sr apr 08, 2015 9:21 am

Ja ne spomnim se čist točno kako sem ga vozil. Prvi dve leti dokler me niso na radar dobil sem ga dostikrat pritisnu kokr je šlo. Po avtocesti je letel 200km/h, po regionalah sm pa tut velikrat prehitevu. Pol ko sm pa plaču kazen sm se pa umiru, tak da od takrat samo še po omejitvah vozim... Pri kakšnih 2500 obratov sm ga pol začel menjeval ko sem bolj počasi začel vozit, mogoče da tut nižje sam se ne spomnim dobr.
Na servisu so mi rekl da sm ga pri prenizkih obratih vozu in da je zato vztrajnik šel. Zdej kar je res kaj ne pa ne bi vedu, ker nisem avtomehanik.
Jst drgač občutek za vožnjo imam, sej se sliši če mašini pašejo obrati al ne. Nekateri so taki ki vozjo v prenizkih obratih pa nikamor ne gre, drugi so pa taki(kake ženske) ko nabijajo gas do onemoglosti in se v četrti peljejo 130km/h ali pa v drugi 50km/h.
Tommy men je tut okol pr 70.000km šel rakom živžgat, okol 5 let jih je imel takrat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a lisko Po maj 18, 2015 4:17 pm

Indel je napisal/-a:Imam 1.6 tdi, prevoženih 1800km. Koliko moram še prevoziti, da se bom lahko peljal 180km/h ali več po kakšni nemški avtocesti. Koliko pa je sploh najvišja realna hitrost golfa 7 z 1.6 tdi...


Najbolše da prodaš....Avto so ti drugi kupli da se nisi malo prej pozanimal koliko je TOP speed?

V praksi lahko greš do konca že od novega....niso to več časi jugičev stoenk in kater....ki so imela bistveno manj napak...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mavrica
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: Ne nov 13, 2011 3:36 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a mavrica To maj 19, 2015 9:54 pm

Indel je napisal/-a:Imam 1.6 tdi, prevoženih 1800km. Koliko moram še prevoziti, da se bom lahko peljal 180km/h ali več po kakšni nemški avtocesti. Koliko pa je sploh najvišja realna hitrost golfa 7 z 1.6 tdi...


Blaz2013, o si se vrnil v svojem velikem slogu :-) A si prodal tista platišča, ki so imele ceno, kot da bi bile zlate?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a čare To maj 19, 2015 10:15 pm

lisko je napisal/-a:
Indel je napisal/-a:Imam 1.6 tdi, prevoženih 1800km. Koliko moram še prevoziti, da se bom lahko peljal 180km/h ali več po kakšni nemški avtocesti. Koliko pa je sploh najvišja realna hitrost golfa 7 z 1.6 tdi...


Najbolše da prodaš....Avto so ti drugi kupli da se nisi malo prej pozanimal koliko je TOP speed?

V praksi lahko greš do konca že od novega....niso to več časi jugičev stoenk in kater....ki so imela bistveno manj napak...


Najbolj hecno pa je to ko si nekdo kupi nek 1.6 šparovec in potem bi ga tiščal 180 ali več...
 
mavrica
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: Ne nov 13, 2011 3:36 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a mavrica Sr maj 20, 2015 12:53 pm

Indel je napisal/-a:nisem blaz2013



Dam jaja stran, če nisi. Vzdevka sovpadata po objavah. Blaz2013, potem nekaj časa Indel, potem spet daljše obdobje Blaz2013, zdaj spet Indel... Isti avto, naj uganem - bel golf VII bluemotion (kajne?), in enak slog pisanja.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a esem Sr maj 20, 2015 12:55 pm

Gotovo ni isti. Tudi slog je precej različen.
Boš res dal j***a stran?
 
mavrica
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: Ne nov 13, 2011 3:36 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a mavrica Sr maj 20, 2015 1:00 pm

Gotovo je isti, že ko sva se pogovarjala preko ZS. Nisem pa jaz kriv, če dostopa z drugo napravo. Naj Indel pove, kakšnega golfa vozi...
 
mavrica
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: Ne nov 13, 2011 3:36 pm

Re: Preventivno vzdrževanje dizlov-napotki, servisi

Napisal/-a mavrica Sr maj 20, 2015 1:11 pm

Mislim, da so mi oči ven padle... Golf 40 let :-D


Kako lahko uporabnik Indel kar mrkne in ni nobenega zapisa več o njem?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov