Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Ročna na olje in ne na zajlo

Napisal/-a Ruff_RydeRR Sr jul 28, 2004 12:11 pm

ma kdo idejo kako bi se to nardil :twisted: gre se pa za clio 1.8 16v
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: Ročna na olje in ne na zajlo

Napisal/-a greddy Sr jul 28, 2004 12:50 pm

Ruff_RydeRR je napisal/-a:ma kdo idejo kako bi se to nardil :twisted: gre se pa za clio 1.8 16v


Boš vozil rally ali zakaj rabiš hidravlično ročno?Zadevo zna narediti vsak, ki se ukvarja s predelavami avta..Vsi dirkači ki vozijo ali GHD, ali krožne imajo hidravlične ročne..
 
rallyst
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: To maj 27, 2003 3:33 pm

Napisal/-a rallyst Sr jul 28, 2004 1:26 pm

greddy: ni res da mamo vsi ročno na hidravliko, ker je vse odvisno od homologacije, res pa je da bi jo vsi radi imeli.

Drugače je pa to res lahko narediti oz, predleati samo čas si moraš vzeti.
Šmarna Gora Motorsport-Predelave za vsak žep
 
Uporabniški avatar
PIL
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:47 pm
Kraj: Gabersko

Napisal/-a PIL Sr jul 28, 2004 1:43 pm

Najlažje je to tko nardit, no saj pr yugotu gre tko, da zašraufaš direktno skozi gumbo od ročne da je vedno stisnjen. in pol ročna sama pade dol k jo spustiš iz rok.
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Sr jul 28, 2004 1:59 pm

rallyst je napisal/-a:greddy: ni res da mamo vsi ročno na hidravliko, ker je vse odvisno od homologacije, res pa je da bi jo vsi radi imeli.

Drugače je pa to res lahko narediti oz, predleati samo čas si moraš vzeti.


Ej! kdo to pri nas dela? Jest tud mel to!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr jul 28, 2004 3:02 pm

rallyst je napisal/-a:greddy: ni res da mamo vsi ročno na hidravliko, ker je vse odvisno od homologacije, res pa je da bi jo vsi radi imeli.

Drugače je pa to res lahko narediti oz, predleati samo čas si moraš vzeti.


V delatlje nisem šel, ampak vse je odvisno od skupine v kateri voziš , če se ne motim..Vsaka skupina ima svoje omejitve..
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jul 28, 2004 3:07 pm

Kaj pa je boljš, če maš hidravlično ?
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Sr jul 28, 2004 3:09 pm

no če je že kod delu nej opiše postopek prosm
meu bi če ni preveč $$$ :roll:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 28, 2004 3:10 pm

Tud mene mal bega kaj mislte s tem hidravlično...da nima zajle, a to mislte...??? To tud mene zanima zakaj bi blo tok boljše...

Druga stvar pa je, kar je bolj verjetno tuki debata, da ni treba knofeka stiskat ampak enostavmno zategneš, ko pa spustiš pa dol pade...Sam kko pa pol parkiraš?

Če sem pa mim udaru me pa ne :/:o:/

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Sr jul 28, 2004 3:13 pm

mislmo tko da je ročna vezana direkt na potisni cilinder za olje potegneš z mezinčkom in blokiraš zadna kolesa
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jul 28, 2004 3:14 pm

Slide je napisal/-a:Tud mene mal bega kaj mislte s tem hidravlično...da nima zajle, a to mislte...??? To tud mene zanima zakaj bi blo tok boljše...

Druga stvar pa je, kar je bolj verjetno tuki debata, da ni treba knofeka stiskat ampak enostavmno zategneš, ko pa spustiš pa dol pade...Sam kko pa pol parkiraš?

Če sem pa mim udaru me pa ne :/:o:/

LP


Za to narest samo knof ven pobereš pa je. Neki drugega mora bit na stvari...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jul 28, 2004 3:16 pm

Slide je napisal/-a:Tud mene mal bega kaj mislte s tem hidravlično...da nima zajle, a to mislte...??? To tud mene zanima zakaj bi blo tok boljše...

Druga stvar pa je, kar je bolj verjetno tuki debata, da ni treba knofeka stiskat ampak enostavmno zategneš, ko pa spustiš pa dol pade...Sam kko pa pol parkiraš?

Če sem pa mim udaru me pa ne :/:o:/

LP


Za to zadevo jaz uporabljam duck tape Slika. Preprosto zalimaš in ti ni treba knofa stiskat, pol ko pa parkirat hočeš pa odlepiš dol.

Obstaja pa še ena varjanta, tak gumb za na ročno. Če ga odviješ lahko normalno zategneš ročno, če ga pa priviješ pa stisne gumb od ročne pa maš lahko za driftat :) Se dobijo od KHS pa Blitza in podobnih, samo stanejo cca $50. Jaz iščem cenejšo alternativo.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 28, 2004 3:21 pm

No sej to se mi je tud čudn zdelo :oops: Samo nekje je nekdo tud to omenu, pa sm se malo zmedu...
Sicer pa, a je tolk močnejša pol takšna ročna...
Pa še eno vprašanje mam, pr Audiju A4, ma zadi diske in ročna zelo slabo prime med vožnjo(BTW, ABS na ročno ne dela, vsaj pri A4 ne)...Medtem ko pri petki zagrabi ornk in takoj...(star avto, bobni zadaj)...skor ne bi rabu hidravlične :lol:
Zakaj je na Audiju pol tok švohnej? Na hribu pa recimo prime že zlo hitr in je komaj kaj treba dvignt ročno, tak da dejansko dobro prime, ampak ročna pa ovink zna bit pa problem...ne gre najbolj :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 28, 2004 3:22 pm

iKst je napisal/-a:Za to zadevo jaz uporabljam duck tape Preprosto zalimaš in ti ni treba knofa stiskat, pol ko pa parkirat hočeš pa odlepiš dol.


Madona...kako da se nism že prej spomnu tega :oops:
dons bom že limu knof :twisted:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jul 28, 2004 3:26 pm

http://www.sr20tuning.com/handbrake.html

Pa še tole poglej. Jaz se bom spravu tole delat, sam da enga drejarja najdem.

Drugač pa če maš ročno na bobn večik bolj prime kot ročna na disk. Jaz mam zadi sicer diske, ampak za ročno je pa posebi boben in mi tut ful lepo prime. Pri 100kmh brez problema zablokiram kolesa.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 28, 2004 3:29 pm

iKst je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Tud mene mal bega kaj mislte s tem hidravlično...da nima zajle, a to mislte...??? To tud mene zanima zakaj bi blo tok boljše...

Druga stvar pa je, kar je bolj verjetno tuki debata, da ni treba knofeka stiskat ampak enostavmno zategneš, ko pa spustiš pa dol pade...Sam kko pa pol parkiraš?

Če sem pa mim udaru me pa ne :/:o:/

LP


Za to zadevo jaz uporabljam duck tape Slika. Preprosto zalimaš in ti ni treba knofa stiskat, pol ko pa parkirat hočeš pa odlepiš dol.

Obstaja pa še ena varjanta, tak gumb za na ročno. Če ga odviješ lahko normalno zategneš ročno, če ga pa priviješ pa stisne gumb od ročne pa maš lahko za driftat :) Se dobijo od KHS pa Blitza in podobnih, samo stanejo cca $50. Jaz iščem cenejšo alternativo.


Če te ne muči izgled si daš na koncu lepo oblikovan pleh, ki se na enem delu prepogiba in ga eni strani prinetaš na ročno, na drugi strani pa nardiš tko da se oprime ročke za ročno. Na vrhu zvrtaš luknjo in notri urežeš navoj pa potem z vijakom uravnavaš gumb. Ko pa ne potrebuješ pa prepogneš nazaj.

Na tak način bi si jst naredu, na gumb vrežeš navoj in v notranjo stran po kateri gumb drsi daš pušo z navojem(poiščeš tudi način da jo pritrdiš). Gumb po potrebi priviješ v pušo in ti ga ni treba pritiskat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jul 28, 2004 3:33 pm

nebivedu je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Tud mene mal bega kaj mislte s tem hidravlično...da nima zajle, a to mislte...??? To tud mene zanima zakaj bi blo tok boljše...

Druga stvar pa je, kar je bolj verjetno tuki debata, da ni treba knofeka stiskat ampak enostavmno zategneš, ko pa spustiš pa dol pade...Sam kko pa pol parkiraš?

Če sem pa mim udaru me pa ne :/:o:/

LP


Za to zadevo jaz uporabljam duck tape Slika. Preprosto zalimaš in ti ni treba knofa stiskat, pol ko pa parkirat hočeš pa odlepiš dol.

Obstaja pa še ena varjanta, tak gumb za na ročno. Če ga odviješ lahko normalno zategneš ročno, če ga pa priviješ pa stisne gumb od ročne pa maš lahko za driftat :) Se dobijo od KHS pa Blitza in podobnih, samo stanejo cca $50. Jaz iščem cenejšo alternativo.


Če te ne muči izgled si daš na koncu lepo oblikovan pleh, ki se na enem delu prepogiba in ga eni strani prinetaš na ročno, na drugi strani pa nardiš tko da se oprime ročke za ročno. Na vrhu zvrtaš luknjo in notri urežeš navoj pa potem z vijakom uravnavaš gumb. Ko pa ne potrebuješ pa prepogneš nazaj.

Na tak način bi si jst naredu, na gumb vrežeš navoj in v notranjo stran po kateri gumb drsi daš pušo z navojem(poiščeš tudi način da jo pritrdiš). Gumb po potrebi priviješ v pušo in ti ga ni treba pritiskat.


Poglej ta drug link, je not opisano kako nardit gumb z navojem :)
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Sr jul 28, 2004 4:02 pm

Slide je napisal/-a:... pr Audiju A4, ma zadi diske in ročna zelo slabo prime med vožnjo(BTW, ABS na ročno ne dela, vsaj pri A4 ne)...Medtem ko pri petki zagrabi ornk in takoj...(star avto, bobni zadaj)...skor ne bi rabu hidravlične :lol:
LP


Če boš naredil hidravlično, bo tudi z diski avto "odžagal".

Rabiš pa pretočni zavorni cilinder, mislim, da bi si lahko pomagal tudi z zavornim cilindrom od yugota.
Potrebno je biti previden, ne vem kako je pri drugih avtomobilih, ampak yugo ima za zadnjo premo omejevalnik zavorne sile. Tisti omejevalnik je bilo po vgradnji hidravlične ročne potrebno čisto odpreti, saj je drugače ročna zavora v enem zavoju delovala, v drugo smer pa ne. Potem pa nastane problem, ker ti tudi pri zaviranju z nogo deluje na zadnje cilindre polna sila (nevarno pri zaviranju v zavojih, zadnja kolesa blokirajo), zato je potrebno pred cilinder ročne zavore vgraditi omejevalnik, s katerim se nastavlja zavorna sila na zadnja kolesa kar v kabini.

Bom poslikal izvedbo v mojem avtu in dal na net. Upam da bo komu pomagalo
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Sr jul 28, 2004 5:11 pm

Še fotografije:

Slika

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Sr jul 28, 2004 9:35 pm

aha :idea: :) velik bol jasno kako si pa naredil da si pri zavorni čeljusti oz batu zadaj spojil obe cevki za olje :?:
My soul almost complete ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost