
Ruff_RydeRR je napisal/-a:ma kdo idejo kako bi se to nardilgre se pa za clio 1.8 16v
rallyst je napisal/-a:greddy: ni res da mamo vsi ročno na hidravliko, ker je vse odvisno od homologacije, res pa je da bi jo vsi radi imeli.
Drugače je pa to res lahko narediti oz, predleati samo čas si moraš vzeti.
Slide je napisal/-a:Tud mene mal bega kaj mislte s tem hidravlično...da nima zajle, a to mislte...??? To tud mene zanima zakaj bi blo tok boljše...
Druga stvar pa je, kar je bolj verjetno tuki debata, da ni treba knofeka stiskat ampak enostavmno zategneš, ko pa spustiš pa dol pade...Sam kko pa pol parkiraš?
Če sem pa mim udaru me pa ne![]()
LP
Slide je napisal/-a:Tud mene mal bega kaj mislte s tem hidravlično...da nima zajle, a to mislte...??? To tud mene zanima zakaj bi blo tok boljše...
Druga stvar pa je, kar je bolj verjetno tuki debata, da ni treba knofeka stiskat ampak enostavmno zategneš, ko pa spustiš pa dol pade...Sam kko pa pol parkiraš?
Če sem pa mim udaru me pa ne![]()
LP
iKst je napisal/-a:Za to zadevo jaz uporabljam duck tape Preprosto zalimaš in ti ni treba knofa stiskat, pol ko pa parkirat hočeš pa odlepiš dol.
iKst je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Tud mene mal bega kaj mislte s tem hidravlično...da nima zajle, a to mislte...??? To tud mene zanima zakaj bi blo tok boljše...
Druga stvar pa je, kar je bolj verjetno tuki debata, da ni treba knofeka stiskat ampak enostavmno zategneš, ko pa spustiš pa dol pade...Sam kko pa pol parkiraš?
Če sem pa mim udaru me pa ne![]()
LP
Za to zadevo jaz uporabljam duck tape. Preprosto zalimaš in ti ni treba knofa stiskat, pol ko pa parkirat hočeš pa odlepiš dol.
Obstaja pa še ena varjanta, tak gumb za na ročno. Če ga odviješ lahko normalno zategneš ročno, če ga pa priviješ pa stisne gumb od ročne pa maš lahko za driftatSe dobijo od KHS pa Blitza in podobnih, samo stanejo cca $50. Jaz iščem cenejšo alternativo.
nebivedu je napisal/-a:iKst je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Tud mene mal bega kaj mislte s tem hidravlično...da nima zajle, a to mislte...??? To tud mene zanima zakaj bi blo tok boljše...
Druga stvar pa je, kar je bolj verjetno tuki debata, da ni treba knofeka stiskat ampak enostavmno zategneš, ko pa spustiš pa dol pade...Sam kko pa pol parkiraš?
Če sem pa mim udaru me pa ne![]()
LP
Za to zadevo jaz uporabljam duck tape. Preprosto zalimaš in ti ni treba knofa stiskat, pol ko pa parkirat hočeš pa odlepiš dol.
Obstaja pa še ena varjanta, tak gumb za na ročno. Če ga odviješ lahko normalno zategneš ročno, če ga pa priviješ pa stisne gumb od ročne pa maš lahko za driftatSe dobijo od KHS pa Blitza in podobnih, samo stanejo cca $50. Jaz iščem cenejšo alternativo.
Če te ne muči izgled si daš na koncu lepo oblikovan pleh, ki se na enem delu prepogiba in ga eni strani prinetaš na ročno, na drugi strani pa nardiš tko da se oprime ročke za ročno. Na vrhu zvrtaš luknjo in notri urežeš navoj pa potem z vijakom uravnavaš gumb. Ko pa ne potrebuješ pa prepogneš nazaj.
Na tak način bi si jst naredu, na gumb vrežeš navoj in v notranjo stran po kateri gumb drsi daš pušo z navojem(poiščeš tudi način da jo pritrdiš). Gumb po potrebi priviješ v pušo in ti ga ni treba pritiskat.
Slide je napisal/-a:... pr Audiju A4, ma zadi diske in ročna zelo slabo prime med vožnjo(BTW, ABS na ročno ne dela, vsaj pri A4 ne)...Medtem ko pri petki zagrabi ornk in takoj...(star avto, bobni zadaj)...skor ne bi rabu hidravlične![]()
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost