Lada 112 coupe je že pred začetkom serijske proizvodnje postala predmet poželenja marsikaterega Rusa. Preračunano naj bi bil kupe na voljo že za slabih 9000 ameriških dolarjev, naši ruski kolegi, ki so predserijske modele tudi testirali, pa ugotavljajo, da 112 kupe ponuja precej možnosti za naknadne domače predelave. Kakorkoli gledano, 112 kupe bo na naših cestah zagotovo večji eksot kot kakšen F612 scaglietti.
Kupe je, kot smo že omenili, postavljen na platformo dvanajstke, kot so poimenovali kombilimuzinsko različico Ladine serije deset. Kupeju so nadeli nekoliko bolj športno in predvsem večjo masko hladilnika, na strani mu manjka en par vrat, medtem ko je zadek zelo podoben petvratni različici. Kupe meri 4170 mm v dolžino ter 1700 mm v širino. Postavljen je na 2,537-metrsko medosje in pnevmatike dimenzij 195/55R15.
Pod motornim pokrovom se skriva 1,8-litrski štirivaljnik s štirimi ventili po valju, ki poganja prednji kolesni par. Motor razvije 88 kW (120 KM) pri 5800 1/min in maksimalni navor 160 Nm pri 3800 1/min. Vse skupaj zadošča, da lada z mesta do 100 km/h pospeši v 10,5 sekundah in ko so pod pokrovom zbudi celotna konjenica dirja z natanko 200 km/h. Obljubljena poraba pa znaša 10,7, 6,2 oziroma 8,6 litra na 100 kilometrov.
V notranjosti je kupe skoraj na las podoben petvratni različici. Nov je le usnjen trikraki volanski obroč znamke Momo. Temu so kot višek luksuza dodali celo servoojačevalnik. 112 kupe je tudi dodobra elektrificiran (ogledala, vsa stekla), sedeži (ti nudijo celo nekaj bočnega oprijema) so ogrevani, na ABS pa lahko kar lepo pozabite. Nekateri ruski viri sicer ugibajo, da bo serijska različica opremljena tudi s tem, danes že samoumevnim pripomočkom, vendar bo to avto zagotovo podražilo čez deset ameriških tisočakov.




