Oče je mel Citroena C3 Hdi 16v( 92 KM). Prodal ga je lansko jesen eni ženski. Ta se je lepo vozila do prejšnga tedna ko ji je na Trojanah zatrokeru in crknu. Niso znal pr avtovleki nč narest, zato so šlepal na servis. Zdej so na uradnem srevisu avto razstavil in pogleal kaj je narobe. Rezultat: ( a sploh še čm naprej govort?) ker je bila v nafti voda je le-to pač pumpa potegnla in napumpala v common-rail. Glavna črpalka se ni več mazala in je zaribala. Prav tako so zanič šobe in seveda filtr za nafto. Seveda bo treba tut rezervoar dol dat in ga očistit.
Stroški: 600 tisoč so šobe in črpalka, poleg tega delov ni in jih je treba čakat. 5o tisoč je še stroškov avtovleke.

In ja, uganu si, tankala je na Petrolu, podjetju, ki mu zaupa veliko Slovencev, ki podpirajo domačo industrijo in kjer je postanek pomebnejši od poti.



Klinc pa tak monopol kot ga imajo oni. Standardi so neobvezujoči za ponudnike goriv in na splošno je zmeda v zakonih. Zato lahko oni lepo tankajo kakršnokol scavnico v svoje rezervoarje, država pa jim nič ne more. In ja, oni postavljajo merila v zakonih, ker so tako močni. Od tuki naprej je že politika, o njej pa ne bi tuki gor.
Torej upam da bo zdej pa res naje**l, ker tak primer se ni zgodil prvič, zdaj pa je še tok vozil pokvarjenih. Maš protiargumente?