Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Po snegu vozim lazje s/z

tezkim avtomobilom
55
56%
lahkim avtomobilom
43
44%
 
Skupaj glasov : 98
 
Uporabniški avatar
virus
Administrator a.com
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 03, 2004 7:13 am
Kraj: virusland

Sneg in teža avtomobila

Napisal/-a virus Sr dec 28, 2005 2:10 pm

Utemelji odgovor ...
 
Uporabniški avatar
immortal
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Ne maj 22, 2005 8:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a immortal Sr dec 28, 2005 2:14 pm

Pojma nimam zakaj ampak tak občutek mam da se lažje pelje s težjim. Verjetno bolj zareže v sneg. :roll:
 
CST™Golfy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2125
Pridružen: Če maj 27, 2004 3:42 pm

Napisal/-a CST™Golfy Sr dec 28, 2005 2:17 pm

Ja pomojem tudi z težjim, gume prej pridejo do podlage pa je bolj stabilen? ;)
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker Sr dec 28, 2005 2:19 pm

Glede na to, da avtobusarji pozimi prehitevajo osebne avtomobile...
 
sim
Novinec
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Pe okt 31, 2003 3:52 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a sim Sr dec 28, 2005 2:32 pm

Za vožnjo-težji avto (zato tudi ožje gume-večji pritisk na podlago :arrow: hitreje prideš do trde podlage in guma zagrabi), če pa kje ostaneš pa lažji :P
 
frizbi
Himself
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To feb 05, 2002 9:29 am

Napisal/-a frizbi Sr dec 28, 2005 2:35 pm

Pravo vprašanje se glasi:

Ali je v sengu (5-10cm) lažje speljevanje s težjim ali lažjim avtomobilom na prednji pogon?

Je res, da imajo pogonska kolesa zaradi teže boljši oprijem, vendar pa mora biti sila trenja precej večja, da premakne težji avto. In dodatna teža (glede na lažji avtomobil) ni samo na pogonskih kolesih, ampak je bolj ali manj enakomerno porazdeljena po celotni dolžini karoserije.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr dec 28, 2005 2:37 pm

Jst pa pravim lažji avto ter 4x4 pogon...ni boljšga :-P a zakaj...velika prednost je ta,da se je veliko lažje ustavt pri malce večji hitrosti.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr dec 28, 2005 2:50 pm

Hmmm...če bi bila velika teža pri gripu tako zaželjena, bi verjetno na off-road tekmovanjih nabili na avto čimveč uteži, da bi imel zato boljši oprijem...(razporeditev teže je pa nekaj drugega).
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Sr dec 28, 2005 2:51 pm

pomoje da s težjim+ozke gume
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 28, 2005 2:52 pm

Imaš več možnosti (tukaj bom pisal samo za 4x4 avte)
- cel sneg in težak avto - težji se pogrezne globoko in pride do tal, pa se vozi, ko nasede ne gre nikamor več, ker je pretežak - pride pa zelo daleč.
- cel sneg in lahek avto - avto hitro nasede na narinjen sneg, ker ne pride do podna - vseeno pa nekako pride dovolj daleč(vsaj zame) - manj kot težak avto.

- zbit sneg na vozišču in težak avto - problemi z ustavljanjem, drugače pa avto na orenk zbitem snegu zaradi teže tut spelje ne, če nima dobrih gum
- zbit sneg na vozišču in lahek avto - avto pleše, vendar se ustavi, spelje normalno in veliko manj problemov ima kot velik in težak avto

Povzetek - z malim avtom prideš dalje, vendar te bolj odnaša, ker nimaš teže, ki bi te pritisnila k tlom. Težak avto ima lahko tudi probleme v ovinkih, ker te odnese zaradi teže - ko te pa z težkim avtom odnese ga je pa zelo težko lovit, ker ima veliko silo.
Z malim avtom to kr gre, ker se hitreje ustavi in je na splošno bolj okreten.
Old subarus never die, they just get faster!
 
mehanik01
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To mar 15, 2005 9:43 am

smešno

Napisal/-a mehanik01 Sr dec 28, 2005 3:12 pm

Na speljevanje avtomobila v snegu vpliva več faktorjev:
- 4x4
- teža avtomobila
- sprednji ali zadnji pogon

Najlažje bo seveda premagal ovire avtomobil z 4x4. Dodatna prednost je tudi teža samega avtomobila, saj je pri speljevanju poglaviten oprijem platišč na snežno podlago.

Res da je njihov ugrez večji a je to zanemarljivo.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr dec 28, 2005 3:48 pm

Za FWD in RWD čimvečji % teže vozila na pogonskem paru ... AWD pa čim lažji. :!:
 
CoSsi_19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So jul 23, 2005 3:55 pm

Napisal/-a CoSsi_19 Sr dec 28, 2005 4:51 pm

LP. hm jst pa mislm da morjo biti pnevmatike za v sneg mal ozje pol pa a je avto tezk al lahk, npr 1 tono tezk avto ma ponavad zimske pnevmatike siroke 175, 1.2 tone tezk avto pa 185, pol je pa tko al tko priblizn ista masa na 1 kvadratn cm pnevmatike na tleh.
 
Uporabniški avatar
Furious_G
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Po maj 24, 2004 8:47 pm
Kraj: Železniki

Napisal/-a Furious_G Sr dec 28, 2005 4:52 pm

Jst se rajš po snegu vozim z unotom kot pa s pajerotom! :) se pravi da mam rajš lažje avtomobile. ;) aja pa še utemeljitev... pajero ima slabe gume za v sneg! ;)
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Sr dec 28, 2005 6:38 pm

Moja izkušnja je taka da sem se nekak lažje po snegu vozu s Cliotom kot pa s Xantio. Nevem zakaj, verjetno je pa tudi k temu veliko pripomoglo da sem bil na cliota bolj navajen. Samo tudi drugač je bila situacija ista če sem vozu druge avte, ki niso bili moji in nisem bil na njih navajen, sem vedno lepše vozil lažji avto.
Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr dec 28, 2005 7:38 pm

odgovor:lažji; je ponavad tut majnši(ga lažje obvladaš), ponavad ma majn konjev in navora(lažji speleš) pač mam rajš majnši in majnmočn avto za po snegu furat ko pa neko "ladjo" z več konjim :lol:
je pa to mnenje iz mojih kratkih izkušn :oops:
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Sr dec 28, 2005 8:26 pm

Vsekakor je lažje speljat s težjim avtom ker zaradi večje teže prej pride do oprijemljive podlage ko pa začne nosit pa je lažje obvladat lažjega,ker ko teža dobi zagon jo je težko ustavit.Če mi ko speljujem začne kopat menjam v drugo ko je dovolj obratov in zaradi manjšega navora in moči lažje speljem kot bi v prvi brzini.
Največkrat na cesti obtičijo avtobusi in tovorna vozila ki so težka in okorna in ko enkrat obtičijo ali jih odnese malo s ceste si ne morejo nič pomagat.Je pa seveda tudi lažje peljat po klancu navzgor rikverc,če je pogon samo na prednja kolesa kot obratno ker na pogonska kolesa pritiska še večja teža kot na ravnem in je s tem oprijem boljši.
Velja pa tudi da se pri vožnji po klancu navzgor ne smeš ustaviti ali preveč zmanjšati hitrosti ker začne kopat in pol si v riti in v čim višji prestavi moraš voziti spet zato da je na spolzki podlagi oprijem čim boljši.
Toliko o mojih izkušnjah v zimski vožnji. :D
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr dec 28, 2005 9:17 pm

mam raj svojo 5ko, kr se fajn ceste drži.

smo se z galaxyjem 2.3 pelal prejle in ta zadeva ma prevč navora in si ne morš pomagat, mal po gasu stopiš si že levo al desno. ustavljaš se pa tak v strahu, da ne boš prlezu do onega spredaj

justya bi mogli vsi met ;)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr dec 28, 2005 9:22 pm

Ma to je težko rečt kaj je bolš težji ali lažji.
Moj avto je težak dve toni! A ker ima samo zadnji pogon ga ponavadi zadaj še dotatno obtežim tko ,da potem pri speljevanju in vožnji nimam večjih težav velik problem pa je pri ustavljanju saj težje vozilo kar drsi pa tudi kakšni zaje**** ovinki so velik problem! Moj prejšni avto je bil težak dobro tono in na snegu se je obnašal veliko bolj zanesljivo še posebej pri ustavljanju! To so moje izkušnje in po tem lahko rečem samo to ,da mora bit pri avtomobilu neko pravo razmerje teže, pogona ,gum in kaj jest vem česa še. Drugač pa 4x4 pa je problem še najbolj rešen!
 
_PaPy_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 558
Pridružen: Sr mar 30, 2005 2:51 pm

Napisal/-a _PaPy_ Sr dec 28, 2005 9:25 pm

Jaz mam drugačno teorijo... ni važno lažji ali težki ker glede na težo avtomobila itaq dobiš primerne gume .. težji avto ... večje in širše gume .. lažji avto manše in ožje gume. Tako da kakšnih velikih sprememb naj nebi blo. Kakor za koga. :-P
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov