reber je napisal/-a:Senzor pokaže tisto temperaturo, ki je v njegovi neposredni okolici. Ta temperatura pa ni nujno enaka radijski napovedi, kar je jasno, saj ni povsod enaka temperatura.
Med vožnjo pokaže še najbolj točno, ker je običajno senzor montiran tako, da je možen dotok svežega zraka, da je vpliv segretega avta čim manjši.
Voith je napisal/-a:ce je senzor pod ogledalom se med voznjo shladi, ker ce je -10 in ce se ti vozs 100 je pol na senzorju -30
Firediver je napisal/-a:Voith je napisal/-a:ce je senzor pod ogledalom se med voznjo shladi, ker ce je -10 in ce se ti vozs 100 je pol na senzorju -30
Se hecaš?
Če ima zrak v okolici senzorja -10°C, ti bo senzor kazal -10°C v mirujočem stanju in pri 100km/h!
Samo tebi se zdi, da ti bo pri 100km/h hladneje, ker ti bo hitreje odnašalo telesno temperaturo. Senzor pa tega nima in ko kaže -10°C je praktično cel senzor na tej temperaturi.
Praviloma pa je, da je senzor v senci (izničenje direktnega sonca), v ohišju (da ne leti vsa nesnaga po njem) in na prepihu (da lahko meri dejansko temp. zraka). To je pa težko doseči (plastika se na soncu segreje, vročina od motorja, temp. v okolici senzorja ni enaka zunanji temp.)
Voith je napisal/-a:ce mirujes pri isti temperaturi zadeva deluje ce ne mirujes pa ne. zakaj bi izhlapel ce se peljes ce se ne pa ne?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov