Pred nekaj meseci je Renault prenovil svojega traffica, zato je prenova Oplovega vivara (ki si z omenjenim deli praktično vse) zgolj logično nadaljevanje. Ena najpomembnejših sprememb se tudi tokrat nanaša na motorje, ki odslej ustrezajo Euro 4 normativom. 1,9-litrskega je zamenjal dvolitrski CDTI motor z 90 oziroma 114 KM, 2,5-litrskemu CDTI agregatu so moč povečali na 145 KM, v ponudbi je še 2,0-litrski bencinski agregat.

Vsi motorji so povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za doplačilo pa je na voljo tudi šeststopenjski robotiziran menjalnik tecshift. Že znanim izvedenkam (combi tour, lige in panel van) sta se po prenovi pridružili še dve različici s kesonom. Prva ima posebej znižano dno v prtljažnem prostoru in je namenjena predvsem prevozu težkih tovorov, medtem ko ima druga dvojno dno, v katerega se lahko namesti orodje ali druge manjše predmete.

Movano
Posodobitve motorjev je bil deležen tudi movano. 2,5-litrski CDTI agregat je odslej na voljo v treh različicah in sicer s 100, 120 in 145 konjskimi močmi. Precej poudarka so pri Oplu namenili tudi varnosti - za doplačilo si je namreč mogoče omisliti stabilizacijski sistem ESPPlus, ki po potrebi zavira z do tremi kolesi naenkrat.


vir Siol