Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
blabla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 28, 2004 5:06 pm
Kraj: Jupiter

Napisal/-a blabla To nov 21, 2006 3:21 pm

Hvala lepa obema za odgovore :)
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8348
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron To nov 21, 2006 8:17 pm

mala video enciklopedija o xenon-u (zelo nazorno)

Adaptive light
Dinamicne lece (mehanizem)
Bi-Xenon
Izdelava xenon zarnic
  • Vorsprung durch Technik | Progress through Technology
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To nov 21, 2006 11:25 pm

Ja men jih je odprlo
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Sr nov 22, 2006 9:22 am

Mene pa zanima ena stvar.
Doma imamo 3 avtomobile z vgrajenimi xenonkami 6000 lux . Pa me zanima ali to drži, da audi a4 ki ima leče za kratko luč fokusa H7, mu sveti luč najslabš.
Nekje vmes sveti Renault Laguna L.02, ki ima navadne fokuse H7
Najbolje pa svetijo xenonke na Nissan primeri tudi navadni fokusi H1. .


Mene pa zanima to : Večja kot je površina fokusa bolje svetijo luči... ????
A to drži ?


Namreč po velikosti ima nissan primera največje fokuse, za njim laguna , seveda najmanj na audiju , ker leča je majhna in dejansko tudi zaradi tega svetijo luči najslabš.
Dejansko je bolje imeti navadne fokuse kot leče... Leča ima samo to funkcionalnost, da je usmerjena svetloba bol natančna, za moč svetilnosti pa več svetlobe nekam izgine....
Med svetilnostjo na audiju a4 in svetilnostjo na nissan primeri bi lahko rekel, da je razlika skoraj 50 % ...

Torej kaj lahko izkušenejši povedo na moje mnenje ??? A mogoče kaj ne štima in lahko sklepam, da je kaj narobe z xenonkami na audiju a4, ker je razlika kar velika če primerjam z Primero.???
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Sr nov 22, 2006 11:16 am

AM je napisal/-a:Mene pa zanima ena stvar.
Doma imamo 3 avtomobile z vgrajenimi xenonkami 6000 lux . Pa me zanima ali to drži, da audi a4 ki ima leče za kratko luč fokusa H7, mu sveti luč najslabš.
Nekje vmes sveti Renault Laguna L.02, ki ima navadne fokuse H7
Najbolje pa svetijo xenonke na Nissan primeri tudi navadni fokusi H1. .


Mene pa zanima to : Večja kot je površina fokusa bolje svetijo luči... ????
A to drži ?


Namreč po velikosti ima nissan primera največje fokuse, za njim laguna , seveda najmanj na audiju , ker leča je majhna in dejansko tudi zaradi tega svetijo luči najslabš.
Dejansko je bolje imeti navadne fokuse kot leče... Leča ima samo to funkcionalnost, da je usmerjena svetloba bol natančna, za moč svetilnosti pa več svetlobe nekam izgine....
Med svetilnostjo na audiju a4 in svetilnostjo na nissan primeri bi lahko rekel, da je razlika skoraj 50 % ...

Torej kaj lahko izkušenejši povedo na moje mnenje ??? A mogoče kaj ne štima in lahko sklepam, da je kaj narobe z xenonkami na audiju a4, ker je razlika kar velika če primerjam z Primero.???



Tukaj je veliko nejasnosti. Prvo govoris o xenonkami. potem govoris o H7 in H1 zarnicah. A mas halogene zarnice, original xenon, ali xenon kite vgrajene. 6000luxov ni 6000K. Si mislu na Kelvine a si "izmeru" svetilnost? Ko pises "fokuse" mislis na parabole?
Neglede na te nejasnosti ti lahko odgovorim na osnovno vprasanje. Res je da vecja povrsina (lece ali parabole), teoreticno, reflektira vec svetlobe. Ampak v tej tehologiji je veliko stvari katere pogojujejo svetlnost. Kot prvo je sama zarnica. Vsaka je razlicna in imajo svoje lastnosti. Poleg barve imajo enote svetilnosti in svetlobe. Tvoje sklepanje je logicno ampak poleg velikosti je vazna tudi izvedba optike. Najboljse lece ima A6 (iz vec razlogov) in se zato dosti uporablja za retrofit. Zanimivo je da A8 ima vecjo leco a je svetilnost slabsa. Takih primerov je dosti.
Kako vidis, ni vse pogojeno z velikostjo.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Sr nov 22, 2006 12:13 pm

Tukaj je veliko nejasnosti. Prvo govoris o xenonkami. potem govoris o H7 in H1 zarnicah. A mas halogene zarnice, original xenon, ali xenon kite vgrajene. 6000luxov ni 6000K. Si mislu na Kelvine a si "izmeru" svetilnost? Ko pises "fokuse" mislis na parabole?
Neglede na te nejasnosti ti lahko odgovorim na osnovno vprasanje. Res je da vecja povrsina (lece ali parabole), teoreticno, reflektira vec svetlobe. Ampak v tej tehologiji je veliko stvari katere pogojujejo svetlnost. Kot prvo je sama zarnica. Vsaka je razlicna in imajo svoje lastnosti. Poleg barve imajo enote svetilnosti in svetlobe. Tvoje sklepanje je logicno ampak poleg velikosti je vazna tudi izvedba optike. Najboljse lece ima A6 (iz vec razlogov) in se zato dosti uporablja za retrofit. Zanimivo je da A8 ima vecjo leco a je svetilnost slabsa. Takih primerov je dosti.
Kako vidis, ni vse pogojeno z velikostjo.


Ok, Vsi imajo xenon notri, samo hotu sem navest da imata a4 in laguna H7 fokus , primera pa H1 fokus. Vsi trije imajo enake firme xenon kite vgrajene z močjo 6000K se mi zdi, pač to je tist ko je bela svetloba 4800 al neki takega, kar je več je bol modro itd.. Pač 6000 majo vsi enako.

Glede na to, da so leče neka nova tehnologija fokusov, bi pričakoval, da so zato bolši itd... Ampak kar se tiče svetilnosti, ki se z očesom da videt razlika so velik slabši od navadnih fokusov. Pač to mi ni jasno. . . [/quote]
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Sr nov 22, 2006 4:29 pm

zato ker so parabole narejene za halogene zarnice in v kombinaciji z xenon kitom dajo veliko vec svetlobe kot to dajo parabole narejene za xenon zarnice. enako velja tudi za lece. sama optika in reflekcija je razlicna za xenon in halogen (tovarnisko, seveda)
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
M|t3k
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Če avg 12, 2004 7:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a M|t3k Sr nov 22, 2006 5:31 pm

Zdravo!

Če je že kdo montiral xenon kit v Clia III, mi naj prosim pošlje PM.

Hvala, sorry za offtopic.

LP
 
Uporabniški avatar
BimmerM
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če dec 23, 2004 10:14 am

Napisal/-a BimmerM Sr nov 22, 2006 6:20 pm

Tudi mene zanima, če ima kdo xenon kit u Cliotu II ali pa je ga je monteru u Cliota. Ali je treba snop spustiti nižje kot pri original lučeh da ne slepiš nasproti vozečih?
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton Če nov 23, 2006 2:17 pm

Vsekakor moraš po montaži nastaviti višino žarometov. Včasih je treba snop dvigniti, pri nekaterih pa spustiti.
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Če nov 23, 2006 11:05 pm

Imam možnost kupit rabljen kaixen hid kit 6000K za cca 25 k.Zanima me če se to splača in če je tolk vreden.Koliko ur je dal skozi ne vem je pa izpraven.DonFilipo?
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton Če nov 23, 2006 11:10 pm

Kolk ur je deloval kit je res težko reči. A slučajno veš starost omenjenega kita? Na ta način bi lahk vsaj malo ocenil še preostalo življenjsko dobo žarnic ter stroške, ki ti jih lahko povzročijo žarnice, če so iztrošene.
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Če nov 23, 2006 11:25 pm

Te rabljene kite je neka firma dobila nazaj od strank zaradi pregorjenih žarnic ali kaj podobnega potem pa so iz več kitov pobrali še delujoče dele da so jih tako popravili.
Bom probal zvedet kolk so stari.
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton Če nov 23, 2006 11:35 pm

Pa si sigurn, da so to kiti od firme Kaixen?

Hm, v tem primeru je res skoraj nemogoče ugotoviti starost kitov.
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Pe nov 24, 2006 6:52 pm

Tako pravi tip ki jih prodaja preverit pa ne morem ker gre za internetno prodajo.
Lahko napiše karkoli.
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
blabla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 28, 2004 5:06 pm
Kraj: Jupiter

Napisal/-a blabla So nov 25, 2006 4:21 pm

No, skratka, jst sm kit zmontiral, je šlo vse brez komplikacij. Najvčja dilema je bila namestitev balastov :? Sm nekako čimbolj funkcionalno namestil zadeve. Predvsem zaradi npr servisa avtomobila(da ni v napoto) in pa v primeru okvare posameznega dela kita(da čimlažje odstranim karkoli crkne). Seveda ni narejeno 100% lično, ampak je za zdržat. Osvetlitev? Z eno besedo: FENOMENALNO 8)

Opozoril in hkrati vprašal bi pa mojstre, kaj naredijo v primeru najnovejših avtomobilov? Zakaj gre?
Namreč kolega si lasti Astro GTC. In Popolnoma enak kit v njegovem avtu ne dela. To pomeni, da ko je zadeva zvezana, posveti žarnica za kakšno sekundo, potem pa računalnik avtomatsko prekine tok. Na servisu so rekli, da ga zmede, ker je zazna spremembo napetosti oz toka(ne vem kaj so točno navedli) in posledično zaradi varnosti takoj izklopi zadevo. Kolega ne more zamenjati niti parkirne žarnice z led diodo. Enostavno ne gre.

Predvidevam, da se da računalnik pretentati z vezavo dodatnega upora/vezja ipd oziroma take stvari, da preko nje do računalnika potujejo "original" informacije. Ker sem čisti laik si mislim, da je potrebno zmeriti tok v original stanju in potem še tok, ko je xenon kit priklopljen gor. In tisto razliko potem zapolniti in takšno vezje prilotati zraven...

Skratka, kaj naredit v tem primeru in kam se obrnit, da se zadeva naredi tako kot je treba?
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton So nov 25, 2006 6:30 pm

A je poskusil z vezavo preko releja? Velika verjetnost je, da mu v tem primeru ne bo prekinilo električnega toka.
 
blabla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 28, 2004 5:06 pm
Kraj: Jupiter

Napisal/-a blabla Ne nov 26, 2006 2:42 am

Sva poskusla obe varianti. In preko releja in preko samo balastov. To mi je res čudno, da tudi preko releja ne dela :?
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton Po nov 27, 2006 2:12 pm

Ena nova informacija: Korejsko podjetje KAIXEN (proizvajalec xenon kitov ter žarnic) proizvaja OEM izdelke za Nemško podjetje NARVA, ki je v večinski lasti PHILIPSa ;)
 
blabla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 28, 2004 5:06 pm
Kraj: Jupiter

Napisal/-a blabla Po nov 27, 2006 2:19 pm

No, kar se tiče montaže v novejše avtomobile. Baje imajo modul, ki v primeru drugačne napetosti od predvidene javi, da je nekaj narobe, oziroma ponavadi javi, kot da je žarnica pregorela in izklopi tok.

Se pa zadeva da komot zrihtat in sicer kolega bo peljal avto k avtoelektričarju Zalazniku. Tok za info, če bo kdo naletel na podobne težave.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 93 gostov