
AM je napisal/-a:Mene pa zanima ena stvar.
Doma imamo 3 avtomobile z vgrajenimi xenonkami 6000 lux . Pa me zanima ali to drži, da audi a4 ki ima leče za kratko luč fokusa H7, mu sveti luč najslabš.
Nekje vmes sveti Renault Laguna L.02, ki ima navadne fokuse H7
Najbolje pa svetijo xenonke na Nissan primeri tudi navadni fokusi H1. .
Mene pa zanima to : Večja kot je površina fokusa bolje svetijo luči... ????
A to drži ?
Namreč po velikosti ima nissan primera največje fokuse, za njim laguna , seveda najmanj na audiju , ker leča je majhna in dejansko tudi zaradi tega svetijo luči najslabš.
Dejansko je bolje imeti navadne fokuse kot leče... Leča ima samo to funkcionalnost, da je usmerjena svetloba bol natančna, za moč svetilnosti pa več svetlobe nekam izgine....
Med svetilnostjo na audiju a4 in svetilnostjo na nissan primeri bi lahko rekel, da je razlika skoraj 50 % ...
Torej kaj lahko izkušenejši povedo na moje mnenje ??? A mogoče kaj ne štima in lahko sklepam, da je kaj narobe z xenonkami na audiju a4, ker je razlika kar velika če primerjam z Primero.???
Tukaj je veliko nejasnosti. Prvo govoris o xenonkami. potem govoris o H7 in H1 zarnicah. A mas halogene zarnice, original xenon, ali xenon kite vgrajene. 6000luxov ni 6000K. Si mislu na Kelvine a si "izmeru" svetilnost? Ko pises "fokuse" mislis na parabole?
Neglede na te nejasnosti ti lahko odgovorim na osnovno vprasanje. Res je da vecja povrsina (lece ali parabole), teoreticno, reflektira vec svetlobe. Ampak v tej tehologiji je veliko stvari katere pogojujejo svetlnost. Kot prvo je sama zarnica. Vsaka je razlicna in imajo svoje lastnosti. Poleg barve imajo enote svetilnosti in svetlobe. Tvoje sklepanje je logicno ampak poleg velikosti je vazna tudi izvedba optike. Najboljse lece ima A6 (iz vec razlogov) in se zato dosti uporablja za retrofit. Zanimivo je da A8 ima vecjo leco a je svetilnost slabsa. Takih primerov je dosti.
Kako vidis, ni vse pogojeno z velikostjo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov