sonic je napisal/-a:Upajmo da bodo imeli z novimi TSIji pri VW več sreče kot s TFSI oziroma enim od močnejših TSI, menda (sem prebral na temle forumu enkrat) so močnejšo verzijo TFSI opustili zaradi okvar/nezanesljivosti. Bomo videli.
Pavel_P je napisal/-a:Ja, to se je govorila za TSI 210KM verzijo, ki naj bi bila v scIROCcotu pa špekulacije glede 170KM verzije. TFSI se ni pa nič konkretno spreminjal, edino pri enih verzijah so kompresijo spremenil... iz 10.5 na 10.3.. pa ta novejše CAW verzije so tudi neki drugačne, samo ne vem na pamet kaj točno... par večjih razlik, kot ma naprimer 1.8tfsi..
Pavel_P je napisal/-a:Sej honde majo tud 1.4 pa iz njih spraviš še pa še konjev. Ravno iz tega vidika so mi zanimivi tudi TSI, čeprav si ga nimam želje lastitNeki mu enostavno manjka, in to je...vtec
Upam da se ne bo tist renojevc začel pi*dit zdej...
Mad je napisal/-a:Pavel_P je napisal/-a:Sej honde majo tud 1.4 pa iz njih spraviš še pa še konjev. Ravno iz tega vidika so mi zanimivi tudi TSI, čeprav si ga nimam želje lastitNeki mu enostavno manjka, in to je...vtec
Upam da se ne bo tist renojevc začel pi*dit zdej...
... nimajo v-tec - imajo pa navora za stran metat ...
Biskvitek je napisal/-a:dobri motorji, sam glede porabe ne verjamem preveč..... če voziš kot po jajcih je ok, pri priganjanju pa ta najbrš zelo naraste....... je pa pres da imajo ti motorji lep navor čez celo območje in jih je najbrš luštno vozit, potem pa je tu še vzdržjivost in življenska doba...... bo treba ene 5 let počakat pol bomo pa vidli
sonic je napisal/-a:Ne vem točno, ampak menda (morda se motim) je bilo veliko problemov z eno 170-KM verzijo teh tanovih motorjev (TSI/TFSI - priznam da mi niso preveč jasne te oznake, če kdo ve, ima šanso da se izprsi in pokaže znanje...)
... Navor kaj je to ? to je točno tisto kar moj avto nima jaz sem tudi Honda driver ... Wv Audi tam sem ga imel za na smeti metat ... L.p. MadPavel_P je napisal/-a:Mad je napisal/-a:Pavel_P je napisal/-a:Sej honde majo tud 1.4 pa iz njih spraviš še pa še konjev. Ravno iz tega vidika so mi zanimivi tudi TSI, čeprav si ga nimam želje lastitNeki mu enostavno manjka, in to je...vtec
Upam da se ne bo tist renojevc začel pi*dit zdej...
... nimajo v-tec - imajo pa navora za stran metat ...
Navor? Kaj je to?![]()
Lp, honda driver
Tattoo- je napisal/-a:sonic je napisal/-a:Ne vem točno, ampak menda (morda se motim) je bilo veliko problemov z eno 170-KM verzijo teh tanovih motorjev (TSI/TFSI - priznam da mi niso preveč jasne te oznake, če kdo ve, ima šanso da se izprsi in pokaže znanje...)
Novico, da naj bi imel VW z 170 KM TSI motorjem neke blazne težave (in da razmišljajo celo o ukinitvi tega motorja) sem jaz zasledil samo na Avtomaniji...ki pa se je potem hitro razširila po večini SLO forumov z namenom dokazovanja kakšne krš motorje VW proizvaja!![]()
....
esem je napisal/-a:Ni vprašljiv samo design naslednjega golfa, problemi so tudi z zanesljivostjo 1.4 TSI motorjev, katerih proizvodnjo naj bi opustili - vsaj po za sedaj še nepreverjenih informacijah. Sliši se malo divje - kot da ne morejo urediti težav (če so). Morda je problem bolj v (visoki?) ceni proizvodnje? GTI (2.0 TFSI) bo pa (naturlich) močnejši.Carscoop.blogspot.com je napisal/-a:According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW’s best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there’s no time-pressure to replace it. At least that’s the official line, cause unofficially, the company’s new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car’s appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.
Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we’ve heard (od koga, od Hackenburga ali od govoric ??? - opomba esem 23. 7. ), VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it’ll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor.
Autoblog, 6. julija, je napisal/-a:Are you impatiently waiting to check out VW's new Jetta Sportwagen? Looks like you'll be waiting a bit longer. Autoblog has confirmed a rumor on the VW Vortex forums that the August launch of VW's new Jetta wagon has been delayed. The posting on the forums said an engine plant fire was to blame, but that remains unconfirmed.
Keith Price, VW's public relations manager, tells Autoblog that the company, "Lost some production" and will roll out the 2.0FSI Turbo models with the official launch of the Clean Diesel wagons in early 2008. Price said to look for a "tiny trickle of 2.0FSI Turbo cars at intro, and an even split of 2.5L and Clean Diesel in dealers to follow" in March.
With a dearth of inexpensive, but spacious wagons on the market, this is indeed disappointing news for those hoping to snag one of these budget five-doors this year. But if it's the diesel model for which you pine, Price said those are on schedule for March, and that, "Clean Diesel Sportwagens will be hot."
We take that to mean, "Get in line."
Thanks for the tip, Scott!
UPDATE: Keith Price wrote us back to confirm a plant fire that destroyed between 12,000 and 15,000 cylinder heads is to blame for this delay. He also says pricing for gasoline and diesel models has still not been finalized.
esem je napisal/-a:Lahko najdeš, kje na Avtomaniji je to in nalepiš link, prosim? Jaz nisem našel nič razen med komentarji 15.6. o nagradi Golfu GT. Stvar je namreč v tem, da smo verjetno mi na A.comu prvi pisali o tem, nato pa se je od nas razširilo drugam - in to ne prvič, kot tudi ni prvič, da se nato tako predelana novica vrača na A.com kot od tam izvirajoča - v resnici je pa v osnovi verjetno pri nas pobrana.
Konkretno o TSI smo mi o tem pisali že 1. 5. tu http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 383#827383
Kdaj je Avtomanija pisala o tem?
Hackengurg je na koncu še dodal, da bo novi Golf dobil prenovljeno različico Audijevega 160 konjskega 1.8 TFSI motorja, najverjetneje pa bo ta model nosil oznako GT. To pa bi se naj zgodilo zaradi Volkswagnove ustavitve proizvodnje 1.4 TSI motorja s 170 konjskimi močmi, saj se pri tem motorju pojavljajo nekateri problemi. Pravtako bo tudi GTI dobil še močnejši pogonski agregat, ki bo v osnovi enak, torej 2.0 TFSI, spremenjena bo zgolj motorna elektronika.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov