Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kaj meniš o novem Zakonu o varnosti cestnega prometa?

Zakon je povsem napačen - na referendumu bi glasoval proti
86
54%
Zakon ni dovolj dober - na referendumu bi glasoval proti
39
25%
Zakon je dovolj dober - na referendumu bi glasoval za
4
3%
Zakon je dovolj dober - sem proti referendumu
4
3%
Zakon ni dovolj dober - a sem proti referendumu
10
6%
Zakon ni dober, a ne bi šel na referendum
5
3%
Zakon je dober, a ne bi šel na referendum
1
1%
Ne poznam
9
6%
 
Skupaj glasov : 158
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Odziv neforumašev na nov ZVCP in možni referendum

Napisal/-a esem Če feb 28, 2008 2:46 am

V temi "Nove višje kazni" (in tudi v marsikateri drugi temi - McT ali kdo drug - se komu da v en post združit večino linkov na novejše teme z "varnostno" vsebino?) se je nabralo precej krtitčnih pripomb glede stanja na cestah in poskusa izboljšanja le-tega s spremembami ZVCP-ja. En od razlogov je tudi neustreznost sedanjega ZVCP-ja, ki pa ga zamišljene in predstavljene spremembe nikakor ne bodo izboljšale - ne samo glede varnosti na cestah. Ker se zdi, da je oblast gluha na še tako argumentirane kritike, postaja možnost referenduma o novem ZVCP-ju vse večja. Poglejmo, kakšno je stanje v naši okolici - zanima nas torej mnenje ljudi o spremembah ZVCP-ja in morebitnem referendumu (mnenje vseh, ne samo "avtomobilistov"), da vidimo, kolikšno podporo in smisel ima ideja o referendumu.

Namen ni onemogočiti nov zakon - namen je omogočiti boljši zakon! In ostalo!


------------------------------------------------------------------

Predlog

Dajte povprašat tudi oz predvsem navadne ljudi - torej volilce, ne "avtomobiliste" oz forumaše, kaj menijo o spremembah. Poskušajte stvar čim bolj objektivno predstavit, če kdo ne pozna dovolj. Če je odziv na spremembe podobno negativen kot tu, bi morda začeli razmišljat o referendumu, saj se drugače oblasti (koaliciji - je enotna?) ne da nič dopovedat (kar stalno dokazujejo). Mislim, da bi lahko dobili podporo pri nekaterih strankah in ne bi bilo treba zbirat 40000 podpisov.

Bistvo ni toliko v izidu glasovanja (ta je po moje znan vnaprej), pač pa v argumentiranih kritikah vladnega (in ostalih) neustreznega (ne)delovanja - seveda skozi medije, na raznih soočenjih, v javnosti nasploh itd itd. Ker to, kako tu bentimo in kritiziramo, nima in ne more imeti nobenega odziva v realnem svetu - za nekatere smo celo tu kljub dobrim argumentom samo prekrškarji, za nekatere morda celo razgrajači. Tudi če gremo ven (s foruma), bo odziv morda podoben - ga ne bo ali nas ne bodo resno jemali. Naj zato zapeljemo avto v koruzo?

A stvar je žal preveč resna, ljudje umirajo, tragedije se dogajajo, stres v prometu je vse večji. Naj se enkrat pokaže, kaj ljudje (posebno "bolje informirani") v resnici mislijo o teh spremembah ZVCP-ja in takem neustreznem (ne)delovanju - na tem področju - oblasti in ostalih (od Žlendra, avtošol, policije (tudi famozna neprilagojenost kot "večni" vzrok nesreč oz bolje kot krinka/slepota za resno analizo vzrokov) itd pa vse do cestnih podjetij in Darsa).


Morda bi že dovolj močna in konkretna grožnja z za njih neugodnim izidom referenduma, vključno z rezultati predhodnih anket javnega mnenja, pripomogla k temu, da neustreznega in nekvalitetnega zakona ne bi sprejeli.

Bo kej? :?: :idea: :?:


PS
O odzivih iz vaše okolice in o možnosti za referendum sem odprl to temo, v katero bom čez dan ali dva dodal anketo. Tudi resni predlogi za anketo so zaželjeni - po teh vprašanjih iz ankete lahko kasneje tudi sprašujete ostale iz okolice. Torej neka predhodna anketa javnega mnenja - da vidimo, na čem smo - zdaj, ko je to aktualno. Še enkrat - bodite objektivni in upoštevajte tudi "z vami nestrinjajoče"!

PPS
V odgovorih (zapažanjih odzivov iz okolice) poskušajte navesti tudi starost (samo približno - ni treba tega spraševat) in spol, lahko pa tudi, če so vozniki ali ne - npr "40 M N" ali "29 Ž V".


Slika
Zadnjič spremenil esem, dne Pe feb 29, 2008 10:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Če feb 28, 2008 8:50 am

Sam sem takoj za tak referendum. Poznam vsaj 30 ljudi, ki bi takoj podprli referendum proti tako idiotskemu (vsaj del njega) zakonu kot je ta, ki nam ga pripravlja naša preljuba nesposobna lopovska vlada.

Tudi ko berem komentarje na članke na to temo na raznih spletnih informativnih portalih (24 ur, siol.net, delo.si), vsaj 80% procentov komentatorjev tudi slučajno ni naklonjenih novemu zakonu (sicer se sem pa tja najde kakšen butec (pardon, ampak pametnih argumentov zakaj podpreti sporni del novega zakona pač ni) in pa kakšen janševec z opranimi možgani, in to je to, kljub vsemu velika manjšina).

Realno gledano, glede na stanje na naših cestah (s tem mislim na prometno signalizacijo, omejitve, splošne predpise ter prepovedi, delovanje semforjev, itd.) in na način, kako policaji opravljano svoje delo (lopovi inkasantski) ima tak zakon eno sam cilj, dobiti več denarja v državno blagajno (in kdor to zanika, je bodisi b**** bodisi lažnivec). Tak zakon, bi podprl tudi jaz, če bi se prvo te stvari uredili, če bi uredili ceste, zrihtali semaforje da bi delali samo takrat ko je to res potrebno, normalizirali omejitve, dali policaje na mesta kjer jih res potrebujemo, če bi bili policaji ljudje ne pa "blagajne" (v duhu da ima mnogokrat ustno opozorilo veliko večji učinek kot pa do amena pretirana denarna kazen), ampak če bi zadeve tako uredili, potem tako ali tako ne bi pobrali pol toliko denarja, pa tudi nov zakon kar naenkrat ne bi bil več smiseln.
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Če feb 28, 2008 8:54 am

Podprem tak referendum takoj, zaradi tega, ker nov zakon je potreben, vendar ne tak zakon, ki samo polni državno blagajno (a so res vsi ostali viri izčrpani?), ampak tak zakon, ki bo DEJANSKO izboljšal stanje na slovenskih cestah, ki je KATASTROFALNO. K boljši situaciji pa ne doprinese NAVIJANJE kazni (do neba), ampak PREDVSEM druge stvari!
 
s12345
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 762
Pridružen: Sr jul 06, 2005 9:03 pm

Napisal/-a s12345 Če feb 28, 2008 8:59 am

Referenduma ne bo. Kaj vam pa je. Kazni so pretirano visoke, vendar so tu. Mene motijo predvsem prenizke kazni za tiste, ki bi vozili pod takim ali drugačnim vplivom. Te bi jaz dvignil v nebo.

lp
kako ste pametni. blagor vašim mamicam.
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Če feb 28, 2008 9:23 am

Tudi zaradi takega pretirano pasivnega razmišljanja in zato ker je večina ljudi ovc (sicer se s spremembami ne strinjajo, ampak jebiga :S) je situacija taka kot je, vlada nam serje po glavah in še nam bo, ker smo totalno pasivni in neorganizirani! (samo poglejte avtoprevozniški lobi, oni takoj dosežejo vse kar hočejo, ker čim hoče vlada kaj spremeniti njim na slabše, takoj zagrozijo s stavko in blokado cest, ko bi vsaj bili avtomobilisti tako organizirani). Čas je, da začnemo braniti svoje interese!
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Če feb 28, 2008 9:31 am

Če bi denar porabil rajš za vzdrževanje cest (ki so totalno v nemogočem stanju) in manj denarja za nova prevozna sredstva za policaje...pol sem za referendum - delno. En red mora bit.
Najbolj na živce mi gre k povsod pobirajo denar (policaji, cestnine...) ceste so pa iz leta v leto slabše. Vsako spomlad se križam ko grem z motorjem v novo sezono in sam gledam kje so se pojavle nove luknje, ki jih prejšnje leto ni bilo...ali pa tisti pesek, s katerim nesposobni cestarji rihtajo bankine in sedaj leži v vsakem ovinku in sam čaka da te položi po tleh.
Se opravičujem za OFF, sam tole sem moral nekam napisat k mi že doug ne da mira. ;)
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če feb 28, 2008 9:39 am

pa kaj ti veš kolikokrat več denarja se porabi za ceste kot pa za avte?
recimo nek srednji rondo stane nekje 600.000€, kilometer rekonstrukcije ceste pa tudi tukaj nekje.
 
Uporabniški avatar
GapsoN
Novinec
 
Prispevkov: 484
Pridružen: Če sep 11, 2003 7:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GapsoN Če feb 28, 2008 9:40 am

Nekateri pametnjakoviči menijo, da bodo visoke kazni rešile vse. Vendar od leta 2003 so se po moji oceni dvignile iz 60 EUR za prekoračitev do 30 km/h v naselju na cca 500 EUR za prekoračitev do 30 km/h. To mi je kretenizem brez primere, predvsem, ker večino teh kazni napišejo v rangu do 500 m pred tablo naselja.

Večina nesreč, ki jo predstavijo po TVju se zgodi, ko se ljudje vračajo z žurov, po možnosti vinjenih, poškodovani pa so večinoma nepripeti potniki. Ravno včeraj je bil primer po Svetu, ko je človek v komi, ker je padel iz avta in pristal z glavo na steni hiše. Prav tako je večina teh nesreč na lokalnih cestah v naselju.

So tudi hitri in prehitri vozniki. Ampak zadnjič se s sodelavcem peljeva cca 150 po AC. Lepo, miro. Na priključku se pojavi vozilo in gospa na voznem pasu brez žmigavca in brez, da bi pogledala v ogledalo mirno zavije pred sodelavca. S hitrostjo cca 80. Super. Tistih 20 plus ne igra vloge. Rešilo ga je predvidevanje, da se to lahko zgodi in dobri refleksi. In tudi ABS in dobre zavore.

Zanima me, koliko nesreč povzročijo neprimerni in slabi avtomobili, ki za dober "pir" ali dva pridejo preko tehničnih pregledov. Včasih se čudim, kakšne razsute karjole opravijo te preglede BP, meni pa težijo in komplicirajo zaradi dveh col večjih platišč. In so homologirane.

Zakon ne uvaja doslednih kazni za prepočasne voznike. 70 na lokalni cesti je bolj nevarno kot 110. Vendar kazni za 70 ni oz se ne izvaja, če se pelješ pa 110 pa vsi kažejo - glej ga norca...

Kazni za prehitro vožnjo - plus 100% nad omejitvijo bi spremenil v pomoč ponesrečencem v avtomobilskih nesrečah.

Kazni so dovolj visoke. Samo glede, kako in kje se pobirajo je neumno. Pred in po tabli za naselje ni mogoče v trenutku spremeniti hitrosti za 40. Sploh, če je kolona, lahko privede do verižnega trčenja.

Pa vendar - toliko kolesarjev v nesrečah. Groza... Ja, res je groza kako vozijo. Malo po pločniku, malo po cesti, brez nakazovanja spremembe smeri, brez luči, v napačno smer, v rdečo... Čudi me, da ni več nesreč. Pešci pa tudi velikokrat skačejo kot kure brez glave. Zadnja moda je beračenje na AC priključkih, ko mimo švigajo avtomobili.

In še nekaj - dober voznik, ki se po AC vozi 150-160 ima manj kritičnih situacij kot nekdo, ki se vozi 80. Preverjeno.

Nekaj gnilega je v izvajanju tega zakona.
GapsoN ™
Nobody else

Živim da vozim
Slika
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Če feb 28, 2008 9:46 am

Za referendum takoj.


off. Nad mano je en biker napisal da ga je strah novih lukenj. Sicer mogoče za v drugo temo, pa vendar. Pri nas so obcestne ograje v ovinkih večinoma enojne. Za varnost oz. manjše št. žrtev bi lahko poskrbeli in namestili dvojne po višini, da motorist ne more zdrsniti spodaj če že pride do crasha. Na DSF je bila cela oddaja o tem.

Oprostite za offtopic

lp
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Če feb 28, 2008 9:48 am

kolesar je napisal/-a:pa kaj ti veš kolikokrat več denarja se porabi za ceste kot pa za avte?
recimo nek srednji rondo stane nekje 600.000€, kilometer rekonstrukcije ceste pa tudi tukaj nekje.


vem kakšne so cene in vem da ni primerjave...sam kolk denarja pa poberejo še pri cestninah?? kam gre vse to?? napredka ni videt...
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Če feb 28, 2008 9:53 am

seeman66 je napisal/-a:Za referendum takoj.


off. Nad mano je en biker napisal da ga je strah novih lukenj. Sicer mogoče za v drugo temo, pa vendar. Pri nas so obcestne ograje v ovinkih večinoma enojne. Za varnost oz. manjše št. žrtev bi lahko poskrbeli in namestili dvojne po višini, da motorist ne more zdrsniti spodaj če že pride do crasha. Na DSF je bila cela oddaja o tem.

Oprostite za offtopic

lp


saj ravno zaradi tega se razburjam...dve leti nazaj so na cesti do kočevja (ki je bila zame najboljša cesta v sloveniji) namestili te ograje in sem si mislil super, končno). potem grem pa letos na cesti in vidim kaj so cestarji naredili sedaj...ne sam da so nasuli pesek v bankine, uporabil so še nek ultra droben pesek k deluje kot mivka in ta je sedaj povsod...to soboto so motorji tam padal skoraj en za drugim...groza...kje so bili takrat policaji al pa kdorkoli, da bi opozoril motoriste v kakšnem stanju je cesta...ne, itak da jih ni bilo, v opozarjanju ni denarja, rajš bo pršu kasnej ko boš padu, pa ti še kazen za to napisal...
drgač pa, če kdo ve za temo kjer se kej več o tem piše bi se priporočal...sem že iskal pa ne najdem nč takega.

Res, še enkrat sori za offtopic, ta je bil zadnji ;)
 
Uporabniški avatar
GapsoN
Novinec
 
Prispevkov: 484
Pridružen: Če sep 11, 2003 7:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GapsoN Če feb 28, 2008 9:54 am

seeman66 je napisal/-a:Za referendum takoj.


off. Nad mano je en biker napisal da ga je strah novih lukenj. Sicer mogoče za v drugo temo, pa vendar. Pri nas so obcestne ograje v ovinkih večinoma enojne. Za varnost oz. manjše št. žrtev bi lahko poskrbeli in namestili dvojne po višini, da motorist ne more zdrsniti spodaj če že pride do crasha. Na DSF je bila cela oddaja o tem.

Oprostite za offtopic

lp


OT - pa človek, to stane... :P
Država pa ta denar rabi za krpanje proračuna. :roll:
GapsoN ™
Nobody else

Živim da vozim
Slika
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

re

Napisal/-a halo007 Če feb 28, 2008 10:03 am

Jst sm takoj za referendum.
Pripravljen sem tut sodelovat pri njegovi izvedbi, zbiranju podpisov ipd. Ker tole zdj je pa že preveč.
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Če feb 28, 2008 10:08 am

GapsoN je napisal/-a:Nekateri pametnjakoviči menijo, da bodo visoke kazni rešile vse. Vendar od leta 2003 so se po moji oceni dvignile iz 60 EUR za prekoračitev do 30 km/h v naselju na cca 500 EUR za prekoračitev do 30 km/h. To mi je kretenizem brez primere, predvsem, ker večino teh kazni napišejo v rangu do 500 m pred tablo naselja.

Večina nesreč, ki jo predstavijo po TVju se zgodi, ko se ljudje vračajo z žurov, po možnosti vinjenih, poškodovani pa so večinoma nepripeti potniki. Ravno včeraj je bil primer po Svetu, ko je človek v komi, ker je padel iz avta in pristal z glavo na steni hiše. Prav tako je večina teh nesreč na lokalnih cestah v naselju.

So tudi hitri in prehitri vozniki. Ampak zadnjič se s sodelavcem peljeva cca 150 po AC. Lepo, miro. Na priključku se pojavi vozilo in gospa na voznem pasu brez žmigavca in brez, da bi pogledala v ogledalo mirno zavije pred sodelavca. S hitrostjo cca 80. Super. Tistih 20 plus ne igra vloge. Rešilo ga je predvidevanje, da se to lahko zgodi in dobri refleksi. In tudi ABS in dobre zavore.

Zanima me, koliko nesreč povzročijo neprimerni in slabi avtomobili, ki za dober "pir" ali dva pridejo preko tehničnih pregledov. Včasih se čudim, kakšne razsute karjole opravijo te preglede BP, meni pa težijo in komplicirajo zaradi dveh col večjih platišč. In so homologirane.

Zakon ne uvaja doslednih kazni za prepočasne voznike. 70 na lokalni cesti je bolj nevarno kot 110. Vendar kazni za 70 ni oz se ne izvaja, če se pelješ pa 110 pa vsi kažejo - glej ga norca...

Kazni za prehitro vožnjo - plus 100% nad omejitvijo bi spremenil v pomoč ponesrečencem v avtomobilskih nesrečah.

Kazni so dovolj visoke. Samo glede, kako in kje se pobirajo je neumno. Pred in po tabli za naselje ni mogoče v trenutku spremeniti hitrosti za 40. Sploh, če je kolona, lahko privede do verižnega trčenja.

Pa vendar - toliko kolesarjev v nesrečah. Groza... Ja, res je groza kako vozijo. Malo po pločniku, malo po cesti, brez nakazovanja spremembe smeri, brez luči, v napačno smer, v rdečo... Čudi me, da ni več nesreč. Pešci pa tudi velikokrat skačejo kot kure brez glave. Zadnja moda je beračenje na AC priključkih, ko mimo švigajo avtomobili.

In še nekaj - dober voznik, ki se po AC vozi 150-160 ima manj kritičnih situacij kot nekdo, ki se vozi 80. Preverjeno.

Nekaj gnilega je v izvajanju tega zakona.


Me veseli, da še nekdo misli podobno kot jaz. Zadnjič sem lepo videl, kako stojim na rdeči luči, pa mimo kolesar, pogleda mal levo-desno pa hopla čez...
Pa razni dedeki, ki se ti furajo po prehitevalnem pasu 50 , pa prehitevanje kamion-kamina na najbolj čudnih mestih (hrib gor) na AC.. In še bi lahko našteval...

Kar se tiče nesreč pa.. Valda, ker so nesreče v naselju, morajo najti nek vzrok - zvišajmo kazni in hopla.. nesreč več ne bo! Ja pomojem tudi!
Kje pa policaji stojijo pa tako ali tako... Tam, ko je šola.. Ampak ob 1h zjutraj, ker je lažje kasirat, takrat ko so otroci v šoli jih pa ni blizu.
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Če feb 28, 2008 10:14 am

definitivno kar bi bilo potrebno uvesti so kazni za prepočasno vožnjo...vsaj na avtocesti. Če kdo ni sposoben voziti 130 pa naj gre po drugi poti, ne pa da tam dela gužvo, nered in živcira ostale udeležence, ki bi se radi vozili po omejitvah.
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Če feb 28, 2008 10:25 am

gasperozimek je napisal/-a:definitivno kar bi bilo potrebno uvesti so kazni za prepočasno vožnjo...vsaj na avtocesti. Če kdo ni sposoben voziti 130 pa naj gre po drugi poti, ne pa da tam dela gužvo, nered in živcira ostale udeležence, ki bi se radi vozili po omejitvah.

Nakladaš. Običajno se kdo pelje manj kot 130 zaradi kakšnega posebnega razloga. Sicer je pa omejitev 130km/h navzgor omejena in ne navzdol. Manj kot je minimalna zahtevana hitrost pa se zagotovo nihče ne pelje ...

Sicer so pa avtoceste še najbolj varne, zato problematiko vidiš tam kjer je ni, pa tudi razloga ni, da bi ljudem preprečeval vožnjo po varnih cestah.
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Če feb 28, 2008 10:31 am

80 po avtocesti bi blo treba kaznovat...takih je pa ogromno ki se tko vozjo...pol se pa še tak lot kakšen avto pred njim prehitevat in bog ne daj da bi pohodu gas...to pospeši do 90 in prehiteva celo minuto...kaj pa ostali k naletijo za njim z 130 (al pa 120 al pa 110).
Pa tle ne govorim o enkratni situaciji, ampak o situaciji, ki se mi dogaja usakič ko grem na avtocesto (sem pa velik na avtocesti).
Pač, pravm da folk, k ga je strah hitre vožnje in ne zmore vozit usaj približno po omejitvah naj se drži stran od avtocest, al pa tvega kazen...tko kot jo tvegajo tisti k vozjo čez omejitev
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če feb 28, 2008 11:34 am

In v kateri državi imajo idealen prometni zakon?

Je švedski toliko boljši, da vsi upoštevajo omejitve? Ali v Kanadi? Mislim da ti dve državi nista kar se tiče zakona nič kaj bolj rigorozni oz. prej manj.

Smo južnjaški narod in živimo bolj vročekrvno od Skandinavcev, zato je tudi več smrtnih žrtev. K temu ne bo pomagal noben zakon, vseeno pa trenutni predlog podpiram, ker slabše ne more biti. Tipični Balkanci boste pa itak spodbijali vsak zakon, ker Slovenci nimamo radi zakonov, vidimo jih kot zaroto proti nam, namesto da bi jih videli kot koristne. In ravno zaradi take mentalitete, ki je vseprisotna tudi na tem forumu, je toliko smrtnih žrtev. Povsem podpiram nabijanje kazni v višave, bo država vsaj kaj zaslužila, če že ne bo manj smrtnih žrtev. Ker tak zaslužek se mi zdi povsem umesten. Lahko pa vozimo po omejitvah in država ne bo zaslužila niti centa. Je to tako težko razumeti?

Tudi jaz včasih divjam, in če bom priletel v drevo, naj zdaj okrivim Janšo?

Ste kot 13-letni mulci, ki so pametnejši od vseh učiteljev z ravnateljem vred.

Esem, ti imaš pa serious problem s tole vlado. Počakaj še pol leta, zmagali bodo tvoji in svet bo lepši, lahko boš zadihal. Kdo je že leta 1999 predlagal tisti zakon?..
 
T2a
Uporabnik
 
Prispevkov: 1466
Pridružen: To jun 08, 2004 7:43 am

Napisal/-a T2a Če feb 28, 2008 12:00 pm

v italiji, kjer so tudi precej vročekrvni so na rizičnih mestih zunaj naselj in v naseljih postavili semaforje z radarji, katerim se prižge rdeča luč če prekoračiš dovoljeno hitrost. Na teh relacijah se je promet kar hitro umiril, saj so ljudje razumeli da se bolj splača vozit po omejitvah kot pa čakati po 2minuti pri rdeči luči.

bi bilo vredno poskusiti tudi v Sloveniji?
Zadnjič spremenil T2a, dne Če feb 28, 2008 12:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
54m0
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So jan 21, 2006 1:10 pm
Kraj: Med cesto in zrakom

Napisal/-a 54m0 Če feb 28, 2008 12:01 pm

Kazni so take kot so - bo treba pač začeti voziti bolj po pameti in mogoče se bo zmanjšalo število smrtnih žrtev. Ampak problem z obstoječo zakanodajo sploh ni v višini kazni (višje kazni naj bi ljudi odvračale od kršenja prometnih predpisov), problem je v tem, da je zakon iz leta 1999 omogočil, da so se čez noč kot gobe po dežju razpasle številne avtošole v katerih so zaposleni pravi "strokovnjaki". Za usposabljanje voznikov, ni namreč dovolj, da inštruktor uči kako se obvlada vozilo, predvsem mora voznika naučiti pomena in nujnosti strpnega obnašanja v prometu, in ker slednjega inštruktorji največkrat ne naučijo, je potem logična posledica, da se na raznih forumih oglašajo ljudje in se hvalijo v kakšem rekordno nizkem času so opravili izpit - ne rečem saj se lahko naučiš vrtit volan in tiste teste za CPP, važno je, da pridobljeno znanje potem tudi pravilno uporabljaš, čeprav temu vse pogosteje ni tako.

Pa vendar krivde za porazno obnašanje vozikov na cestah ne nosijo samo inštruktorji, temveč v večini primerov brezbrižnega in arogantnega voznika na cesti največkrat naredijo slabi zgledi, ki se jih je naučil od svojih staršev, ko je bil še majhen.

Skratka, izobraževanje dobrega in odgovrnega voznika naj se najprej začne doma, potem pa naj se nadaljuje v avtošoli, ki bo imela primerno usposobljene kadre in šele potem se bomo lahko zgovarjali o tem kakšna naj bo višina kazni za prekrške in kam država namenja izterjani denar.

Do tedaj pa verjemite, da se stanje na cestah ne bo izboljšalo in je popolnoma nepotrebno, da stresate jezo nad državo, ki se vedno ravna po načelu, da vzame tam, kjer lahko dobi.
Drive, drive and drive untill you run out of gas
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov