Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Mogoče smešno vprašanje, a vseeno...

Napisal/-a tha_man Po jul 10, 2006 4:03 pm

Tole res ne vem kam bi dal, zato kar v splošno. Torej:

Recimo da ima avto 101kw.
Je kaka možnost, da bi mu nekako zmanjšal moč na 100kw (obratni tuning :lol: ), opravil kako homologacijo or something in ga registriral kot da ima 100kw? Z drugimi besedami torej prihranil kup denarja za neznatno izgubo moči. Pod pogojem da bi se moč dalo poceni zmanjšat, seveda.

Lp :)
 
Uporabniški avatar
krucymucy
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Sr mar 30, 2005 10:06 pm

Napisal/-a krucymucy Po jul 10, 2006 4:10 pm

clio 16V? :lol:

se nekoga poznam s takim problemom. mislim da se ne da.
Always looking for another
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Po jul 10, 2006 4:41 pm

ja al pa vsi avti, ko majo 180 konj (132 kw).. se s tem problemom tut jst že dalj časa ukvarjam tko, da bi bil vesel nasvetov :) al pa če se da z zavarovalnco ment da za tiste 2 kw vseeno padeš v nižji razred? karkoli?

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Po jul 10, 2006 4:51 pm

Dvomim da bi se dalo na zavarovalnici ment o tem, ker oni v računalnik pogledajo model avtomobila in moč, ni tko da bi on napisu Ferrari Enzo 1.3 66kW :P , kako bi pa obratni tuning zgledu si pa težko predstavljam, mogoče da bi ga pelu na RSR Tuning in bi ti tam blokado dal al pa kej, pol maš pa pč homolomo pa to. Pojma nimam če se to sploh da.
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Po jul 10, 2006 5:14 pm

dajo ti mal bolši dušilc, pa manjši dovod goriva....

sam ti pa pomoje naujo nč upošteval.... :P
 
Uporabniški avatar
cossy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: Sr avg 25, 2004 8:46 am
Kraj: Tržič

Napisal/-a cossy Po jul 10, 2006 5:20 pm

zdej če gre za cliota 16v ali devetnajstko se da cifre spremenit in jih dat gor od modela k je mu 99kilovatov vzet od motorja prometno (prometno k piše not 99 kilovatov) pa homologirat kao menjavo motorja idina kolikor tok legalna pot 8)
 
Uporabniški avatar
robi-crx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe maj 05, 2006 2:39 pm
Kraj: velenje

Napisal/-a robi-crx Po jul 10, 2006 5:39 pm

tako je,lahko ti manjšaš moč motorja kolikor hočeš,v prometni ti bo še zmerom pisal 101kw,kaj bi pol ti šel na dyno test pa onim ne tehničnem spiske pokazal,pomoje tudi najboljša rešitev "kao" swap motorja,pa prometna od drugega avta pa homolomo pa bo stvar rešena,ampak bog ne daj prometne potem naredit,ker boš zopet pod drobnogledom pri zavarovalnici,na to bi moral prej mislit
lp robi
ne po pameti,po cesti
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Po jul 10, 2006 7:25 pm

Haha ni Clio, v bistvu ne bi tega delal sedaj, ampak mislim bolj na prihodnost. Ful je avtov ki so ravno malenkost nad mejo. 130kw je najhujša ja, ampak tud pri 100 in celo 80 bi se dalo kar prišparat, sploh če nimaš kaj dosti bonusa pri registraciji.


Ne vem kaj je fora teh razredov. Če že gredo na moč motorja, bi lahko ceno zavarovanja preračunavali iz dejanskih kilovatov po neki formuli, ne pa kar ene brezvezne razrede met...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: Mogoče smešno vprašanje, a vseeno...

Napisal/-a Mojster Miha Po jul 10, 2006 7:27 pm

tha_man je napisal/-a:Tole res ne vem kam bi dal, zato kar v splošno. Torej:

Recimo da ima avto 101kw.
Je kaka možnost, da bi mu nekako zmanjšal moč na 100kw (obratni tuning :lol: ), opravil kako homologacijo or something in ga registriral kot da ima 100kw? Z drugimi besedami torej prihranil kup denarja za neznatno izgubo moči. Pod pogojem da bi se moč dalo poceni zmanjšat, seveda.

Lp :)


Tehnične možnosti vsekakor obstajajo, vprašanje je kako bi to recimo temu "razumela" davkarija in vsi, ki na račun teh kW "služijo".
Sicer pa imaš pri določenih znamkah oz modelih za enak agregat dve različici, ki imata različne moči - kar gre na nek način razumeti kot prilagajanje tržišču s takšnim "problemom" kot je tvoj.

LP
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To jul 11, 2006 6:33 am

zakaj bi šli tebi na roko, če samo svoj dobiček gledajo.... :evil:
ni variante! :cry:
Slika
 
Uporabniški avatar
ddean1
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Pe jun 23, 2006 6:14 am

Napisal/-a ddean1 To jul 11, 2006 6:43 am

Sicer ne vem kako je to pri avtomobilih sam pri motorjih gre zadeva takole.
Pri uvozniku, serviserju ... kupiš kit za zmanjšanje moči. Ta ti ga strokovno vgradi ter ti izda potrdilo o strokovni vgradnji ter TUV. S temi papirji greš na LPP kjer ti zadevo homologirajo in v prometno vpišejo novo moč. Zadnje čase so zelo popularne razne R6, CBR600 ... blokirane na 25 KW. Na ta način se namreč izogneš kupovanju novega motorja ko dobiš izpit za neomejeno. (no ja možne so zlorabe :evil: )
Aja pa pri zavarovanju se zeeeeeeeeeeeeeelo pozna


LP
Bodi prijazen-vsakdo, ki ga srečaš, bije težak boj.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man To jul 11, 2006 11:08 am

Hmm zanimivo, mogoče pa tud avtomobilski uvozniki imajo kaj takega. Mogoče bi blo za vprašat.
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Napisal/-a protonika To jul 11, 2006 2:44 pm

Pri motorjih je sigurno drugače, ker tudi vozit ne smeš začet najhujšo različico, pri avtih pa tega ni. No, poskusiti ni greh.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To jul 11, 2006 2:52 pm

Samo če ti homologiraš toliko in toliko kilovatov, potem te prav malo briga kaj imajo oni v računalniku
Ti imaš črno na belem, da imaš manj kot pa oni v računalniku, pa naj oni spreminjajo podatke. Če zamenjaš motor z močnejšim in to homologiraš ti bodo brez problema šli spreminjat podatke - zakaj nebi bilo tudi obratno ?
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Sr jul 12, 2006 10:27 am

Tudi jaz upam na to varianto. Če le ne gledajo samo tehničnih specifikacij proizvajalca, ne glede na to kaj motor dejansko zmore. Ker tud če motor naviješ baje ni treba homologirat, in se tako npr. voziš s 150 konjskim motorjem, za katerega plačuješ registracijo kot da ima 115 konjev. Zaradi tega me skrbi, da tale stvar ni ravno urejena... kar je sicer dobro za tiste ki naspidirajo svoje dizle...

Nekje dobiš, nekje zgubiš...
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Sr jul 12, 2006 2:35 pm

100kW ali 130kW še zapade v nižji razred ali že v višjega? kakšne izkušnje imate s tem? me zelo zanima... :roll:
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a maccek_21 Sr jul 12, 2006 2:49 pm

ja mene tudi zanima....ali avto z 100kw pade v razred od 80-100kw ali v razred 100-130kw???
Fantje so avtomobili: če ne paziš si pod njimi!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr jul 12, 2006 4:01 pm

Torej

NAD 80 - 100 in
NAD 100 do 130
NAD 130.

Če imaš 100 padeš v razred nad 80 - 100

Če imaš 130 padeš v razred nad 100 do 130.

Drugače pa dvomim da bodo hoteli kaj zmanjšat. Moč je takšna kot je deklarirana od proizvajalca.

Tudi v tujini imajo takšne probleme.

Vem pa da bodo pri Hyundaiu uvedli dva dieselska motorja z isto prostornino a eden bo imel le 1 oz. 2 kW manj da bo lahko padel v nižji razred. :lol:

LP
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Sr jul 12, 2006 4:54 pm

ok, potem je tole vredu, samo če pa moreš za 1kW plačat en rang višjo zavarovanje pa je to pravo "sranje", lepše ne morem reči. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
TaStar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Ne maj 16, 2004 7:30 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a TaStar Sr jul 12, 2006 5:26 pm

ce za 1 kw pades v visji razred, pol pelješ avto na čiptuning, da boš mel kaj od tega da si v višjem razredu :P (če maš dizla sevede)
Če bi jst kupu audija, volkswagna, škodo ali seata 2,0TDI s 140KM bi sigurn čipu avto na 180KM, da ne bom za brezveze v višjem razredu.
Tko jst gledam na vse skupaj
Na žalost ene meje morjo bit, pa čeprav take kot so!
TDI Power!!!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov