... pokliči "Proavto" v Kopru ulica 15 maja/6 , ki se ukvarjajo z predelavo in izdelavo vozil za posebne potrebe ... mogoče ti bo g. Vojko Perenič - vodja projektive lahko povedal če se izplača saj moraš vsak del, ki ga izdelaš tudi homologirat - homologacija pa pomeni, da se nekdo potrudi ti zakomplicirat življenje saj boš moral imeti načrt, izračun statike in trdnosti materialov . izdelave , vseh instalacij ... in stroški bodo veliki ... sami dokumenti bi prišli čez ceno novejšega avtomobila ... včasih se je to dalo a danes je birokracija vdrla tudi v ta prostor in bolje bi bilo kupiti kak že izdelan kit ki ga izdelujejo v Veliki Britaniji ali Nemčiji ali ZDA, npr: (Rudolph,Scheib,Albar,Bufori) ker bi ti celo lahko mogoče uspelo ... npr sam sem se pozanimal za kit za Hot Rod T - 34 http://www.buildingyourownstreetrod.com/ izdeluje jih kar nekaj delavnic v ZDA ... ki je : karoserija in oprema nekje okrog 4000 USD načrt za izdelavo podvozja dobiš zraven (za cevno konstrukcijo podvozja zraven izdelane karoserije) motor ti bo prišel še toliko + kolesa podvozje zavorni sistem spet še toliko in pol veselo na delo :P ... L.p. MadTOMAZ 145 je napisal/-a:pozdravljeni vsi skupaj.izdelujem avto pa me zanima na kaj moram paziti pri izdelavi da ga bom lahko potem registriral kje se da dobit kak pravilnik o izdelavi?
skratka rad bi ga homologiral.
... Lahko ga naredi le homologiral ga bo z muko ... vse mora bit izračunano načrt mora bit narejen za vsak vgrajen del da vedo kaj je kje materiali morajo biti preverjeni testirani in če se ti kak ingenir ne bo podpisal na načrt, da je sprojektiral zadevo in če ti registriran mehanik ne bo dal računov o strokovni montaži mislim, da ne boš uspel ... meni se ne da ... občudujem pa tiste, ki vztrajajo L.p. Madjfast33 je napisal/-a:Mene je tudi zanimala gradnja vozila, sam zgleda da res ni nobene možnosti da bi hobi mehanik lahko naredil avto, ki bi se homologiral ali pač vprašam.
Po istem postopku kot sem ti opisal - če ne verjameš pojdi na Kozino k (menda - dolgo je kar sem govoril z to osebo mislim sicer, da je ime pravo nisem pa čisto 100%) Alešu Škapinu, ki jih izdeluje Trike ... pa še nekaj ima z vsemi društvi, ki se igrajo z oldtimerji :P ... L.p. MadNeyo-Neyo je napisal/-a:kaj pa uni k delajo trocikle sami doma pa jih pol lahko registrerajo
... napisal sem od ing.(npr. strojni inženir) ker bi ti manj gledali detajle vseeno ga če znaš lahko narišeš tudi sam - načrt je načrt če ga izdelaš po pravilih v pravilnem razmerju in če so mere podane in točne je vseeno kdo ga nariše ... pa tudi lažje ti bo narisal to on kot kakšen ekonomski ali zdravstveni tehnik ... vseeno - skico o tem, kar bi rad moraš pa sam naredit L.p. Madjfast33 je napisal/-a:Aha zanimiv pol če češ ti sam avto nardit, rabš načrt od inžinirja pa podpise in račune o pravilni sestavi avta. Joj zakaj nismo u amerik ku ji boli ku*** ku se s takm avtam vozjo ukol da ni za nikamor.
.. To je skica ... načrt vsebuje še izmere posameznih delov - debeline in širine cevi radiuse teh in pravilno razmerje med naravno velikostjo in podano skico ter vrisane zvare ... in opis izdelave, opis uporabljenih materialov itd. izgleda pa v grobem nekako takole ja ... pa cevi, ki se uporabljajo morajo biti brezšivne in debelostenske pa tudi material iz katerega so narejene je drugačen kot pri vodovodnih uporablja se večinoma cr-mo Krom-molibden in posebne varilne elektrode zanj ... L.p. Madjfast33 je napisal/-a:Se ku jz šolo končam bom tud diplomiran inžinir geodezije a to mrbit ke pomaga? Pa ja no jz mam tale načrt za podvozje sm najdu na interneti (mnde je en ukradu od ene firme ku dela avte) no in misliš da bi blo to uredu al ne?
povrh tega pride še en ogrodje da drži plastiko pa da je avto bol stabilen
...To smo počel do leta 91 v Hrvaški v Umagu si šel poslikat avto pol so ti iz Zagreba poslali papir da je ok. danes ne vem več kam bi šel po papir ... delajo pa to Italijani namreč Italija je še 100 x bolj zakomplicirana za te stvari zato Italijan kupi že predelano vozilo v Nemčiji in mu potrdijo še v Italiji homologacijo po prenosu lastništva, ki drugače ne obstaja za njihov trg ... L.p. Madsebaveh je napisal/-a:Imam eno teorijo: .kaj če ga sestaviš in homologiraš v kaki državi kjer ne komplicirajo toliko s tem, in ga potem uvoziš sem? Potem bi tu plačal le homologacijo uvoženih vozil, tisto tapravo homologacijo o samem vozilu pa bi v tisti državi enostavneje uredil kot pri nas? (pa ne se smejat)
Imam eno teorijo: .kaj če ga sestaviš in homologiraš v kaki državi kjer ne komplicirajo toliko s tem, in ga potem uvoziš sem? Potem bi tu plačal le homologacijo uvoženih vozil, tisto tapravo homologacijo o samem vozilu pa bi v tisti državi enostavneje uredil kot pri nas? (pa ne se smejat)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov