Jinxy je napisal/-a:Cena je bila 5000 SIT ker nas je bilo več kot 5, meritev je bila pa na žalost brez ventilatorja in z zaprto haubo, tko da je par konjev sigurno pocrkalo...
swiftrider je napisal/-a:Krivulja s športnim filtrom je veliko bolj neenakomerna.
Navora je veliko manj v nizkih obratih, pa malo več, pa še to zelo neenakomerno v visokih obratih.
To bo znal kdo drug bolš povedat ampak krivulja ni enakomerna ker motor dobi enkrat preveč, enkrat premal zraka, ker se zrak zaletava (mislm da je to enkrat lepo lisko razložil)
Poleg tega gre s športnim filtrom več svinjarije v motor.
Tistih par trzajočih konjev ti na pospeških prej škodi kot ne.
Športni filter sam po sebi ne dela nič lepega in dobrega razen zvoka, pa še to lpp in policiji ni všeč.
Šp.filter koristi le v kombinaciji s čim drugim (npr. pravilen chiptuning + izpuh).
Lp, Swiftrider
swiftrider je napisal/-a:Krivulja s športnim filtrom je veliko bolj neenakomerna.
Navora je veliko manj v nizkih obratih, pa malo več, pa še to zelo neenakomerno v visokih obratih.
To bo znal kdo drug bolš povedat ampak krivulja ni enakomerna ker motor dobi enkrat preveč, enkrat premal zraka, ker se zrak zaletava (mislm da je to enkrat lepo lisko razložil)
Poleg tega gre s športnim filtrom več svinjarije v motor.
Tistih par trzajočih konjev ti na pospeških prej škodi kot ne.
Športni filter sam po sebi ne dela nič lepega in dobrega razen zvoka, pa še to lpp in policiji ni všeč.
Šp.filter koristi le v kombinaciji s čim drugim (npr. pravilen chiptuning + izpuh).
Lp, Swiftrider
mitja320 je napisal/-a:Pri RSR so merili na dirkalnem Polotu 1.4 16V
Serijsko je imel 100KM
S kompletnim izpušnim sistemom skupaj z kolektorjem, Schrickovimi odmičnimi, športnim filtrom in čipom je avto pridelal 112 KM.
Se pravi brez veze. Gremo raje v A3M in dobimo 15-20% več samo s filtrom
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov