Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Koliko KM s šp. filtrom? Poglejte si...

Napisal/-a Jinxy So okt 16, 2004 1:22 pm

Opažam, da se glede šp. filtrov v glavnem samo nekaj na pamet govori, pa še to samo o maksimalni moči, ki naj bi jo filter prinesel, nič pa o tem, kako "športni" filter dejansko vpliva na celotno krivuljo navora.

Moj avto je trenutno popolnoma nepredelan, zato sem ga par dni nazaj peljal na valarje izmerit moč in navor, da bom imel neko referenco, s katero bom lahko primerjal nadaljne predelave (jih bo kar precej :twisted: ) Naredili smo 2 meritvi, eno s popolnoma stock avtomobilom in eno z vgrajenim konusnim K&N filtrom.

Dobili smo zanimive rezultate...
svetlomodra/rdeča = stock motor, temnomodra/oranžna = K&N filter
Slika

Lepo se vidi, kako filter v nižjem območju vrtljajev povzroča izgubo moči, v srednjem je nekje izenačeno, šele v višjem pa pride do izraza in doda nekaj konjev.

Še par opomb...graf in tabela prikazujeta moč in navor NA KOLESIH, za približno vrednost na gredi je treba dodati cca. 20%.
Avto je drugače Rover 45 1.6, če koga zanima, kako sem imel vgrajen filter, naj si pogleda tole fotko --> http://www.mobisux.com/album/showphoto.php?photo=81954&papass=&sort=1&thecat=500 Ne se smejat, to je bilo provizorično, polirana cev še pride ;)

Upam, da bo tale graf razjasnil vsaj par stvari. Skratka, razpišite se...

LP, Jinxy
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar So okt 16, 2004 1:31 pm

Zanimivo..
kolk stane merjenje?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So okt 16, 2004 1:42 pm

12k

A je bila meritev izpeljana s ventilatorjem, ali brez?
Slika
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy So okt 16, 2004 2:06 pm

Cena je bila 5000 SIT ker nas je bilo več kot 5, meritev je bila pa na žalost brez ventilatorja in z zaprto haubo, tko da je par konjev sigurno pocrkalo...
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe So okt 16, 2004 2:10 pm

Je pa blo hladno... to je pa prednost :wink:
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider So okt 16, 2004 2:16 pm

Krivulja s športnim filtrom je veliko bolj neenakomerna.
Navora je veliko manj v nizkih obratih, pa malo več, pa še to zelo neenakomerno v visokih obratih.
To bo znal kdo drug bolš povedat ampak krivulja ni enakomerna ker motor dobi enkrat preveč, enkrat premal zraka, ker se zrak zaletava (mislm da je to enkrat lepo lisko razložil)
Poleg tega gre s športnim filtrom več svinjarije v motor.
Tistih par trzajočih konjev ti na pospeških prej škodi kot ne.
Športni filter sam po sebi ne dela nič lepega in dobrega razen zvoka, pa še to lpp in policiji ni všeč.
Šp.filter koristi le v kombinaciji s čim drugim (npr. pravilen chiptuning + izpuh).

Lp, Swiftrider
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider So okt 16, 2004 2:19 pm

Jinxy je napisal/-a:Cena je bila 5000 SIT ker nas je bilo več kot 5, meritev je bila pa na žalost brez ventilatorja in z zaprto haubo, tko da je par konjev sigurno pocrkalo...


Sej tud načeloma se ne voziš z odprto haubo. Pa ni sigurno pocrkalo par konjev, lahko bi jih še več kr bi skozi nepravilen dovod zraka in šp. filter se še bolj nepravilno potoval zrak in s tem odpihnil še par oslov.
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So okt 16, 2004 2:29 pm

swiftrider je napisal/-a:Krivulja s športnim filtrom je veliko bolj neenakomerna.
Navora je veliko manj v nizkih obratih, pa malo več, pa še to zelo neenakomerno v visokih obratih.
To bo znal kdo drug bolš povedat ampak krivulja ni enakomerna ker motor dobi enkrat preveč, enkrat premal zraka, ker se zrak zaletava (mislm da je to enkrat lepo lisko razložil)
Poleg tega gre s športnim filtrom več svinjarije v motor.
Tistih par trzajočih konjev ti na pospeških prej škodi kot ne.
Športni filter sam po sebi ne dela nič lepega in dobrega razen zvoka, pa še to lpp in policiji ni všeč.
Šp.filter koristi le v kombinaciji s čim drugim (npr. pravilen chiptuning + izpuh).

Lp, Swiftrider


EJ to se pa popolnoma strinjam, graf pa tudi pokaže to kar sem že sam opazil, navor je padel...
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
daewoo_rugby
Uporabnik
 
Prispevkov: 1292
Pridružen: To dec 16, 2003 12:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a daewoo_rugby So okt 16, 2004 2:41 pm

swiftrider je napisal/-a:Krivulja s športnim filtrom je veliko bolj neenakomerna.
Navora je veliko manj v nizkih obratih, pa malo več, pa še to zelo neenakomerno v visokih obratih.
To bo znal kdo drug bolš povedat ampak krivulja ni enakomerna ker motor dobi enkrat preveč, enkrat premal zraka, ker se zrak zaletava (mislm da je to enkrat lepo lisko razložil)
Poleg tega gre s športnim filtrom več svinjarije v motor.
Tistih par trzajočih konjev ti na pospeških prej škodi kot ne.
Športni filter sam po sebi ne dela nič lepega in dobrega razen zvoka, pa še to lpp in policiji ni všeč.
Šp.filter koristi le v kombinaciji s čim drugim (npr. pravilen chiptuning + izpuh).

Lp, Swiftrider
:D
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So okt 16, 2004 2:46 pm

5k? To bi pa tud jz enkrat rd šu :D
Slika
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider So okt 16, 2004 3:10 pm

Pol sva že dva in jih rabimo vedno manj. :D
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So okt 16, 2004 3:28 pm

mene tut zanima - trije torej
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 So okt 16, 2004 8:53 pm

swiftrider je napisal/-a:Pol sva že dva in jih rabimo vedno manj. :D


Ma nas že tri komada
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So okt 16, 2004 9:10 pm

opa mene ste pozabil :lol:

štirje :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Ne okt 17, 2004 9:41 am

še jest, pa nas je 5!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne okt 17, 2004 12:41 pm

Ej grem še jaz poleg z mojim dizlčkom, ker nikjer ne najdem grafov navora in moči pa me zanima kak so grafi :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Ne okt 17, 2004 12:58 pm

Jest sem tut za! :)
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Ne okt 17, 2004 1:24 pm

Pri RSR so merili na dirkalnem Polotu 1.4 16V

Serijsko je imel 100KM

S kompletnim izpušnim sistemom skupaj z kolektorjem, Schrickovimi odmičnimi, športnim filtrom in čipom je avto pridelal 112 KM.

Se pravi brez veze. Gremo raje v A3M in dobimo 15-20% več samo s filtrom :roll: :lol:
 
Uporabniški avatar
djarty
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Če nov 13, 2003 1:17 pm

Napisal/-a djarty Ne okt 17, 2004 1:50 pm

Evo, tud sam sem si v avto zadegal športni filter. Zvok je seveda huronsko dober, vendar iz nizkih obratov vleče ene 20% slabše, kot prej = navor je šel papa. Resda se potem od 4k obratov lepše zvrti, ampak se pozna izguba moči, ki nastane pri nizkih obratih. Če se zadeva res splača, presodite sami, je pa res, da je to verjetno najcenejši način, kako priti do orenk zvoka mašine.

aRTy
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Ne okt 17, 2004 2:35 pm

mitja320 je napisal/-a:Pri RSR so merili na dirkalnem Polotu 1.4 16V

Serijsko je imel 100KM

S kompletnim izpušnim sistemom skupaj z kolektorjem, Schrickovimi odmičnimi, športnim filtrom in čipom je avto pridelal 112 KM.

Se pravi brez veze. Gremo raje v A3M in dobimo 15-20% več samo s filtrom :roll: :lol:


To se mi pa zdi mal slaba številča. Sicer pa če niso primerno obdelali glave je itak vseen če so not Schrick odmične al pa ne.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov