Na začetku (2005) je izgledala takole:


Iz tega je spomladi 2006 nastalo tole:


Vse do danes se je avto skozi nadgrajeval - postajal vse hitrejši in danes je končna podoba taka:







Zelo zelo kratek opis, kaj vse je na avtu oz. kaj je dodelano-predelano:
- v osnovi motor iz calibre 2.0 16V turbo z drugimi ojnicami, bati, ojačitvami ipd.
- 6-stopenjski menjalnik prav tako iz calibre 2.0 16V turbo + Quaife zapora diferenciala
- turbina garet T3/T4
- elektronika megasquirt by tuning man aka vseved
- močnejša sklopka
- digitalni števec iz kadetta gsi
- poliesterska sprednja blatnika - konkretno poširjena, sprednji in zadnji pokrov
- makrolom stekla
V teh letih smo se naučili marsikaj in uničili kar nekaj motorjev in menjalnikov (5-stopenjskih)
Žal dejanske moči do sedaj ni bilo možno izmeriti (bil na valjih pri Avtoelektroniki in je že na 4000 obratih v 6 prestavi zavrtelo kolesa v prazno)...ocenjena moč je na cca. 500 PS...najboljši čas na 402m je bil postavljen pred kratkim in sicer 11,6 oz. 11,7 z reakcijo...lanski in letošnji rezultati so bili več kot odlični, saj mi je uspelo ubraniti lanskoletni naslov prvaka v madžarskem prvenstvu, letos pa še skupno absolutno drugo mesto
Tu sta še dva posnetka z zadnje dirke v Osijeku:
http://www.youtube.com/watch?v=mqKaCraM ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=NP9lqMaa ... r_embedded
Kot napisano, to je zelo na kratko, ker v štirih letih se je vsega skupaj nabralo res ogromno.