Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne avg 23, 2009 6:44 pm

Mene pa zanima kateri BOV je bolši po kvaliteti oz zvoku bonalume ali forge
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne avg 23, 2009 8:09 pm

pskoda je napisal/-a:Mene pa zanima kateri BOV je bolši po kvaliteti oz zvoku bonalume ali forge


Glede kvalitete ne bi smel bit problem, zvok pa po želji...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
SESCAR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Če sep 20, 2007 5:03 pm

Napisal/-a SESCAR So okt 31, 2009 11:43 am

A je res da je avto z blow off-om mn odziven?...Primer golf V GTI (original).... vaše mnenje?
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So okt 31, 2009 2:35 pm

Doche je napisal/-a:
DeNiŠ je napisal/-a:pri fiat bravotu ?? a je sploh možno ?


To gre na turbo motorje.


...Bravo je na voljo z dvema razlicima becinskih turbacev...

LpF
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Ne nov 01, 2009 10:37 am

SESCAR je napisal/-a:A je res da je avto z blow off-om mn odziven?...Primer golf V GTI (original).... vaše mnenje?


Večina jih postane bolj odzivni ker so originali ponavadi zelo stari in spuščajo... ;) pri meni je še prvi notri... 15.1.2001... damn.. :lol:
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne nov 01, 2009 6:30 pm

Menjaj :twisted:

LPF
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad To nov 03, 2009 12:10 pm

SESCAR je napisal/-a:A je res da je avto z blow off-om mn odziven?...Primer golf V GTI (original).... vaše mnenje?


vsakemu avtu ne odgovarja vsak bov. Serisko imaš na tvojem avtu da zrak zaokroži, "zvočni" blow off pa spusti zrak v atmosferu in ti nato lahko nagaja elektronika (zazna premalo zraka oz. imaš v motorju preveč bencina) Forge prodaja dual port blow offe ki imajo 50/50 (zaokrožitev/atmosfera). To pomeni da nekaj zraka zaokroži nekaj pa ga gre v atmosfero in odda tisti psssst ali whoooo ali karkoli že :D


lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad To nov 03, 2009 12:12 pm

pskoda je napisal/-a:Mene pa zanima kateri BOV je bolši po kvaliteti oz zvoku bonalume ali forge


tial :twisted:


lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
SESCAR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Če sep 20, 2007 5:03 pm

Napisal/-a SESCAR To nov 03, 2009 8:37 pm

Hvala za odlično obrazložitev ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr nov 11, 2009 8:14 pm

Ali mogoče kdo ve v čem je fora te elektronike pri bonalume
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr nov 11, 2009 8:28 pm

da ni tole za dizla
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr nov 11, 2009 8:50 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:da ni tole za dizla


Ne ni
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Pe dec 04, 2009 11:27 pm

pskoda je napisal/-a:Mene pa zanima kateri BOV je bolši po kvaliteti oz zvoku bonalume ali forge


Forge preverjeno dela in tudi izdelava je vrhunska. Ter cena je več kot korektna.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad So dec 05, 2009 8:27 pm

lahko predstavim še en bov.....ki mi ga je priporočil loco. Gre se za APS dual bov blow off.


Slika

Slika

1. Ports Closed - Under open throttle conditions where turbocharger boost pressure is required, the bronze BOV piston is held shut in order to supply the maximum amount of charge air to the engine
2. Primary Port Open - Under light load conditions where the throttle opening has been reduced or shut, the piston moves partially up the bore travel and opens the primary port to vent charge air back into the inlet tract. This ensures smooth engine operation and alleviates the rich condition and subsequent backfire when utilizing a BOV construction that vents100% of charge air to atmosphere.
3. Both Ports Open - Under high load conditions where the throttle has been shut, the piston travels fully so that both the primary and the wide mouth secondary ports open to vent the maximum charge air possible. Air vented through the primary port is routed back into the inlet tract. In addition, additional excess charge is air vented through the wide mouth secondary port to atmosphere.

na Evotu se pri 1.4 boosta in 1.0 stalnega tlaka super obnese. Kako bo pri nekje 1.8 pa še sporočim

lp :D
evo4fun
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Po dec 07, 2009 9:54 pm

kingroad je napisal/-a:lahko predstavim še en bov.....ki mi ga je priporočil loco. Gre se za APS dual bov blow off.

lp :D


Nič posebnega praktično klasičen blow off. So pa kvalitetni blow offi, v primerjavi z dobrimi membranskimi npr. APRov R1 so počasnejši (povzročajo boost spike) in jih je težje kontrolirati. Predvsem zaradi trenja med ohišjem, cilindrom in o-ringom. Kot vse cilindrske blow-offe jih je potrebno obdobno mazati za optimalno delovanje. Samo delovanje pa dosti niha glede na temperaturo. Slednje ni težava pri membranskih.

D.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Po dec 07, 2009 10:07 pm

Niso vsi cilindrični enaki. princip s cilindrom je res enak, vendar imajo različne režime delovanja. Eni so recicle, drugi so atmosferski in tretji "50/50" s tem da se delijo na koliko, kam in kdaj pihne zrak. Nekatere nastavljaš z menjavo vzmeti, druge z vijakom itd.

APS dual bov mi je predvsem všeč njegov režim delovanja. Ne zmede ECUja kot atmosferski a vseeno v visokem tlaku "kihne" in ni preveč glasen da ne zbudim sosede (no, Milltek jim že para ušesa :D )

Nisem se pa nikoli poglabljal v membranske bove tako da jih ne poznam.

lp
evo4fun
 
tripod
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So dec 05, 2009 5:00 pm

Napisal/-a tripod To jan 12, 2010 4:57 pm

No zdej sm malo prebrau celo temo skozi, vendar sem želel vprašat bol specifično...torej zanima me kateri BOV bi najbolj pašal na VW Passat 1.8t letnik 1997. Zanima me tudi, če kdo ve kakšen sistem za zaznavanje tlaka v turbini ima al to pač od česar je odvisno koliko dobro motor po vgradnji dump ventila deluje.

Pa prosim, da mi ne začnete naštevati vseh možnih izdelkov, ampak dejansko izdelke primerne za ta avtomobil in in motor.

Dobrodošle tudi informacije o izkušnjah z vgradnjo ventila v enak avtomobil.

Mimo grede pa ima če se ne motim enak motor kot audi-ji podobnih letnikov...

Lp
 
gogo1
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: So feb 07, 2009 12:15 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a gogo1 To jan 12, 2010 6:39 pm

lej js ti bom povedu iz mojih izkušenj, da sem mel neko cenejšo različico, pa se mi je avto malo zaganjal, pa sem se z večkaterim menil pa so rekli da je nek procent izgube moči, sem imal tudi sam takšen občutek....sedaj pa sem spet nabavil zaprto različico vendar kovinskega z batekom, ker bom spomladi avto čipal....imam pa mk4 gti
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jan 12, 2010 7:04 pm

gogo1 je napisal/-a:lej js ti bom povedu iz mojih izkušenj, da sem mel neko cenejšo različico, pa se mi je avto malo zaganjal, pa sem se z večkaterim menil pa so rekli da je nek procent izgube moči, sem imal tudi sam takšen občutek....sedaj pa sem spet nabavil zaprto različico vendar kovinskega z batekom, ker bom spomladi avto čipal....imam pa mk4 gti


Buče...prosti tek je bil nemiren zato, ker nisi imel primerne vzmeti ali pa ni bila primerno nastavljena, izgub in prirastkov ni, razen če ventil ne tesni, zaradi večjega tlaka ali načete membrane.

@tripod, Bonalume, Forge, meni je tudi kitajski lepo delal priu čipanem avtu, v prostek teku je sicer malo zanihal, ampak sem jo podložil z eno vzmetjo in je blo ok...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To jan 12, 2010 8:49 pm

tripod je napisal/-a:No zdej sm malo prebrau celo temo skozi, vendar sem želel vprašat bol specifično...torej zanima me kateri BOV bi najbolj pašal na VW Passat 1.8t letnik 1997. Zanima me tudi, če kdo ve kakšen sistem za zaznavanje tlaka v turbini ima al to pač od česar je odvisno koliko dobro motor po vgradnji dump ventila deluje.

Pa prosim, da mi ne začnete naštevati vseh možnih izdelkov, ampak dejansko izdelke primerne za ta avtomobil in in motor.

Dobrodošle tudi informacije o izkušnjah z vgradnjo ventila v enak avtomobil.

Mimo grede pa ima če se ne motim enak motor kot audi-ji podobnih letnikov...

Lp


Ne rabiš BOV, razen če bi rad poslušal, kako se puran zadere, ko spustiš gas :yum
Več ali manj vsi zadovoljivo delujejo (pri tako majhni obremenitvi), dokler so diht...

Bolj se gre potem zato, kateri zvok ti je lepši/bolj všečen.

Kot so že zgoraj omenili imaš na voljo Forge, Bonalume, HKS, Tial,... VSI delajo.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov