Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To jun 09, 2009 4:21 pm

kolesar je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:Bi rekel, da je bila nedobava Bi-Xenona samo "dober" izgovor za pljuvanje čez Golfa!?


dj no a res vidiš sam golfa?
pogoja sta bla dva (xenon, esp)

poglej si kolk audijev a3 ima xenon..

In kje sem napisal, da imam v mislih tvoj konkreten primer?! :roll:

In ker si že ravno omenil...pri Audiu A3 se za Xenon odloči nekaj čez 20 % strank, ki kupujejo nov avto, kar pa je še vedno zelo zelo malo (še posebej, če upoštevaš, da se pri aktualni generaciji ob naročilu Xenona dobijo tudi sprednje LED dnevne luči, ki popolnoma spremenijo izgled vozila). In dejstvo ostaja, da Xenon v tem razredu pač (še) ni odločilni faktor pri nakupu novega vozila...

Polo78 je napisal/-a:Tisti, ki imate ali ste vozili Golfa 1.4 TSI (122 km), dajte malo povedat kakšna je kaj realna poraba za ta motor? Namreč po testih prihajajo do zelo različnih rezultatov...

Na testih prihaja do zelo različnih rezultatov pri porabi zato, ker je TSI izjemno "občutljiv" na način vožnje (izkoriščanje navora pri nizkih obratih). Če želiš nizko porabo moraš dosledno prestavljati in avto voziti praktično kot dizla!

Osebno se mi je v Golfu VI 1.4 TSI (122 KM) povprečna porabo gibala od 5,0 pa vse do 13 l/100 km...realna povprečna poraba v nekem "normalnem" mešanem ciklu (regionalna cesta / avtocesta / nekaj mestne vožnje) pa se je gibala okoli 6 l/100km...za primerjavo sem na isti relaciji z Golfom VI 2.0 TDI (110 KM) imel povprečno porabo slabih 5 l/100km.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett To jun 09, 2009 6:30 pm

Prevoženih imam nekaj nad 300km (relacije povpr. 30km - mešane ceste) in trenutna poraba je 6,4l. Res pa je, da je avto še čisto "frišn", neutečen, klimo pa sem imel nažgano na 22C.
Ker sem zmeren voznik, niti ne pričakujem visok porabe /vedno vozim med 2000-3000 obratov-ko dosežem 3-jko, dam v višjo prestavo. Tak da vse kar bo pod 7l (tovarniško je 6,2l) bom zelo zadovoljen. Za tono in četrt težak avto s nemalo konji (122KM)+ klima, je to zelo soliden rezultat.
Sam sem preračunal, da bi pri svoji količini letno opravljenih km, moral s tem bencinarjem opraviti cca. 130.000km (dobrih 8 let in še malo), da bi se mi povrnili stroški nakupa dizelaša (2.0tdi). Da ne govorim o večjih stroških pri servisih oz. vzdrževanju dizelaša.

Avto pa sem res kupil pri Batiču v Ajdovščini. Ne želim delati reklame, a moram vseeno izpostaviti korekte, profesionalen, ne osladen odnos njihovega osebja s katerim sem imel stike (še posebej g. B.H.). Ni mi žal, da sem si izbral to AH. Čisto drugačen pristop imajo kot pa v večjih mestih (LJ), kjer si bolj kot ne številka.

Glede cen pa še tole. Mnogi se spotikajo ob golfovo ceno, da je visoka, previsoka. Za primerjavo sem šel malce brskati po konfiguratojih ostalih proizvajalcev in sem v istem segmentu, s primerljivimi motorji, serijsko opremo in opremo za doplačilo prišel do rezultatov, da MOJ golf, z vsem kar ima ne odstopa od cene 308-ice (je celo dražji), civic (ta izstopa po moči), od megana, focusa, aurisa, M3, C4je dražji za med 750-1500EUR. Italijani, Korejci pa so cenejši cca. 3000EUR.
Skratka-cene teh vozil niso tako "prekleto" nižje, da bi si golf zaslužil oznako predragega vozila! Izjema so zame edino TDI s max. opremo, kakršne ponavadi vzamejo na testih avtorevij.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To jun 09, 2009 6:45 pm

Ne vem če si na teh konfigurattorjih upošteval popuste...astra in c4 mata konkretne popuste prav tako fokus, pa še kak se najde.

Da je golf drag je dejstvo, predrag verjetno ni, če ne se ne bi prodajal, da vsaj zame ni vreden tega denarja, ker mi enostavno ne potegne je pa dejstvo, verjetno ga ne bi kupil niti za nižjo ceno ker mi je rekleto grd, je pa zelo kvaliteten ( izdelava, ne enačit tega z zanesljivostjo ). in notranjost ima med najboljšimi v razredu, to je treba priznati.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To jun 09, 2009 6:55 pm

Sam bi se pomudil samo pri xenonskih žarometih. Sam sem jih pri Golfu V imel in sem nanje po dveh mesecih pozabil. Pač luči kot luči in me verjetno ne bi motilo če bi jih ne imel.

Popolnoma drugače pa izpadejo na A4ice, kjer je avtomobil brez xenona čuden - smo se pač navadili nanj. Še bolj smešna se zdi A4 z xenonom in 16 colskimi prikolica style platišči.

Ampak človek ko se vozi na to preprosto pozabi.
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett To jun 09, 2009 7:02 pm

Popustov nisem upošteval, ker se preveč razlikujejo ne samo od proizvajalca do proizvajalca, temveč tudi med AH enega proizvajalca.
Ima pa tudi VW kar konkretne popuste, če le znaš to doseči. Jaz sem prišel do 11,5%, nekateri še več. In to za avto, ki sem si ga sam izbral.
V akcijah, ki pa jih velika večina proizvajalce oglašuje se upošetavjo le ti popusti za točno izbrane modele. to so ponavadi vozila, ki jih imajo največ na zalogi, s srednjo količino opreme in šibkejšimi motorji. Za kaj bolj konkretnega pa zaenkrat še kar veljajo redni ceniki. Poust pa si moraš sam izboriti.
Ko sem sam gledal zase focusa, je bil že takrat (jan.-feb.) zelo ugoden pod opremo trend+šibkejši motor(akcijska ponudba+popust). Ker pa sem jaz gledal za opremo titanium+močnejši motor, le tu ni bilo nobenega popusta. Zbarantal sem za 5%.
Tudi trenutno oglaševani C4 (če se ne motim že za nekaj pod 12 tisočakov) je šibkejši bencinar z drugo stopnjo opreme. IPD. drugi proizvajalci.
Za boljše, močnejše zadeve pa ti VELE oglasi, promocije, akcije ne veljajo. Tam si moraš sam izboriti popust. Posledično so razlike v cenah zelo majhne!

LP
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jun 10, 2009 10:12 am

brett je napisal/-a: Da ne govorim o večjih stroških pri servisih oz. vzdrževanju dizelaša.

obrazloži :!: :?: ......ne bo šlo, ker si v temo brcnil....

da se ne boš trudil: olje za oba enako (menjamo na 15.000, če je LL potem po senzorju)
........................oljni filter_oba enako
........................naftni filter na 60.000, kakor tudi bencinski pri bencincu
........................svečke na 60.000 (bencin) grelne pri dizlu; po potrebi
.......................filter klime_oba enako
........................natakanje vode v posoda za šipe; po potrebi oba enako
........................turbina, je lahko nepredvidljiv strošek_imata oba

in sedaj glavna stvar; stavim, da bo 2.0 tdi 110ps naredil 300.000 samo s servisi oz. tekočim vzdrževanjem, kaj se bo zgodilo z "mlinčkom" 1.4 tam pri 150000km, ne vemo_moj občutek; nči dobrega.....

P.S šaltaj v višjo med 2300-2500 rpm...
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr jun 10, 2009 11:28 am

sašo5 je napisal/-a:

P.S šaltaj v višjo med 2300-2500 rpm...


Zakaj pa do 2500?
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr jun 10, 2009 11:51 am

Ker sem zmeren voznik, niti ne pričakujem visok porabe /vedno vozim med 2000-3000 obratov-ko dosežem 3-jko, dam v višjo prestavo.
Pomojem bi lahko mirno vozil že okoli 2000 rpm in tudi šaltal tam nekje. Posebej če je TSI res tako radodaren z navorom v nizkih obratih, kot berem.
Kadar vozim 1.6 aurisa (navaden bencinar) od moje, tudi brez problema vozim in šaltam okoli 2000 rpm. Auris ima tudi lučke, ki svetujejo kdaj lahko šaltaš gor ali dol, in pogosto to svetuje že pri skoraj 'dizelskih' obratih. In večinoma kar deluje.
Poskusi.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 So jun 13, 2009 11:10 pm

evo lastnika tsi-ja... :)

povprečje zadnjih 8000 km je 7,6l... mirna vožnja 110, 90, pač recimo stara cesta LJ - MB... 5,3l... prejšnji teden do krškega 6,6 (AC 150 kmh), nazaj v LJ 7,5 ... ljubljana je pa čisto različno... od 8 do 11 (odvisno od prometa, kratkosti razdalje) ampak konec tanka je po 630km... potem zagori lučka in hop na OMV... to je to...
zdej pa da zbodem vse dizel fene.. :) avto vleče od prostega teka navzgor bolje k nov 1.6 TDI ... avto se da vozit do 3000 obratov brez problema... men se obrati ponavadi gibljejo med 1700 in 2500... ni potrebe... v 6. prestavi pri 100kmh (2100 obratov) ima dovolj moči da prehitiš lepo kakšen kamionček... nad 5000 obrati je pa bolj kot ne mrzel... :) ...

kar se pa tiče opreme... sam sem bil izredno proti grdim 15 col feltnam na radkapah.. pa proti reflekorjem namesto ksenona... ampak .. luči niso slabe ( niso pa xenon), neumne in grde gume so pa zakon za uničene ceste, robnike in na koncu za vulkanizerja... so prakično zastojn...

@tatoo .. od kje informacije o 20% xenona pri A3...

lp
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne jun 14, 2009 11:03 am

TSIjaš, koliko KM imaš in koliko vrt. imaš pri 130km/h v 6 prestavi?
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Ne jun 14, 2009 11:24 am

mito155 je napisal/-a:evo lastnika tsi-ja... :)

povprečje zadnjih 8000 km je 7,6l... mirna vožnja 110, 90, pač recimo stara cesta LJ - MB... 5,3l... prejšnji teden do krškega 6,6 (AC 150 kmh), nazaj v LJ 7,5 ... ljubljana je pa čisto različno... od 8 do 11 (odvisno od prometa, kratkosti razdalje) ampak konec tanka je po 630km... potem zagori lučka in hop na OMV... to je to...
zdej pa da zbodem vse dizel fene.. :) avto vleče od prostega teka navzgor bolje k nov 1.6 TDI ... avto se da vozit do 3000 obratov brez problema... men se obrati ponavadi gibljejo med 1700 in 2500... ni potrebe... v 6. prestavi pri 100kmh (2100 obratov) ima dovolj moči da prehitiš lepo kakšen kamionček... nad 5000 obrati je pa bolj kot ne mrzel... :) ..


Ne razumem kaj hočeš ravno povedat... v nizkih obratih bo primerljiv dizel še vedno imel več navora... no need to argue here...

Porabo z primerljivim dizlom je neprimerljivo nižja... praktično se dotakneš 7 litrov le v striktno mestni vožnji... tudi tukaj ne vidim primerjave...


Skratka ne vem kaj si hotel primerjat???
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Ne jun 14, 2009 10:30 pm

simply je napisal/-a:TSIjaš, koliko KM imaš in koliko vrt. imaš pri 130km/h v 6 prestavi?


nekaj manj kot 3000... 143kmh je 3000 obratov... je pa "mali" 122 konjski...

@prokarjon... hočem samo povedati, da je motor TSI izredno odziven v najnižjih vrtljajih... se pravi od prostega teka navzgor... vožnaj v območju do 3000 obratov oz kakšnih 500 manj je popolnoma neutrujajoča in omogoča kljub dolgim razmerjem menjalnika dobesedno lenarjenje... prvo uporabljam izključno za spelejvanja... ;)

poraba je višja...to se strinjam.. .je pa od primerljivega 110 konjskega TDI ja cenješi in bolj zmogljiv... čipaš pa lahko tukaj oba... :) s tem da gre TSI z čipom za 1000€ (SKN recimo) lepo in brez problemov na 160 konjev.... navor pa na cca 250NM....

se pa strinjam da ima dizel še vedno boljši turbo efekt... :)

bom enkrat magar posnel kako mirno potegne 122 konjski tsi v vseh prestavah..


lp
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Ne jun 14, 2009 10:39 pm

Ja dej za foro...me res zanima.


Vem pa da bi dal ziher glas TSIju... Kar se pa cen tiče pa prekliči celo slovenijo za oba... Verjeti ne moreš kakšne razlike za isti avto od prodajalca do prodajalca
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Ne jun 14, 2009 11:40 pm

S|icKeR je napisal/-a:VW oz nasplošno VAG konceren ima v povprečju najcenejše rezervne dele v SLO. Lansko leto so novinarji delali primerjavo in so bili od najbolj prodajanih znamk v sloveniji rezervni deli najcenejši prav za VW Tourana. Ura dela je na VW servisu v povprečju 33€+DDV (+-3€, odvisno od servisa). Redni servis olje + oljni fiter te stane cca. 130€. Garancije je 2 leti, če je avto redno servisiran na pooblaščencu je še 3 leta kulance. Recimo na vztrajnik, turbino, kompresor klime in podobne tadrage stvari. Mogoče ima ford isto, ne vem, govorim pač iz svojih izkušenj. Potem je tu še super TSI motor ki je za vozit poezija, pije pa ko dizel ali še manj. V kombinaciji z optimizacijo bi znala bit precej poskočna zadeva.

Še enkrat ponavljam da ne vem kako ima te stvari ford pošlihtane. Glede pogajanja za ceno Golfa pa pojdi v kake salone izven LJ, sem prepričan da so bolj dojemljivi za popuste, sploh kakšen salon ki nima takega prometa kot ga ima Porsche Bravničarjeva.

Odločit se boš moral pač sam, ampak zase vem da nebi nič kaj veliko razmišljal.


Povprečje 33€, kaki lnik mogoče za to raziskavo or whatever? Povprečje že možno ja..hm..sam so pa občutno dražje ure as far as i know. 33 je mal za servis.
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Po jun 15, 2009 9:20 am

33€ men niti ni pocen... Renault ma da bi jst vedu max 30 recimor za primerjavo... tako da ne vem kako je lahko najceneje...
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Po jun 15, 2009 9:38 am

34 EUR - "moj" oz meni najbližji RENAULT servis.

Glede 1,4 TSI - mislim, da bo agregat zaznamoval 6.gen GOLF-a - odličen agregat za odlično (GOLF) ceno, tako nekako kot je 4.gen zaznamoval TDI (90)

Čeprav dvomim, da bo v totalu/prodaji prehitel TDI


LP
Zadnjič spremenil Doktor, dne Po jun 15, 2009 9:41 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Po jun 15, 2009 9:38 am

Doktor je napisal/-a:34 EUR - "moj" oz meni najbližji RENAULT servis.

LP


Drag... pri meni je pooblaščenec tam 20-25€
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Po jun 15, 2009 9:42 am

Odvisno ali gre za t.i. redno ceno ali so všteti kakšni popusti - npr. t.i. kartica zaupanja.

LP
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Po jun 15, 2009 9:44 am

Govorim seveda o normalni ceni brez kakršnih koli bonitet... ura kot ura dela



...probej se pozanimat drugič za kakšnega drugega kje blizu...
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Po jun 15, 2009 9:53 am

Cene poznam razmeroma dobro - zgolj informativno, da so tudi prek 30 EUR cene servis-a.

LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov