Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent So mar 08, 2008 10:23 am

prej je en spraševau za tist cheab "tuning" box iz ebaya... tle par slikic v info

pa še tekst za zrave, se mi ne da prevajat
In der Bilderklärung sieht man, wie wir die Box geöffnet haben um zu sehen, wo die Motormehrleistung herkommt.
Wir stellten schnell fest, daß nur ein 180 Ohm Wiederstand in das Regelweggeber-Signal eingebunden wird um die Dieselmenge zu erhöhen.
Der Wiederstand hat einen Warenwert von ca. 10-20 Cent. Die Box selbst ca. 10 Euro.
Der rechte Stecker war übrigens blind (keine Funktion wie man erkennen kann).

Der Motor hatte natürlich, neben leichtem ruckeln im unteren Drehzahlbereich, eine spürbare Mehrleistung.


Nachteile wie folgt :

- Überfettetes Gemisch
- extrem starkes Rußen
- Höhere Brennraumtemperaturen (führt zu Motorschäden)

Von einer auf den Motor abgestimmten Tuningbox kann hier nicht die Rede sein.
Wird aber so vom Hersteller angepriesen.
Priponke
Box6.jpg
Box5.jpg
Box4.jpg
Box3.jpg
Box2.jpg
Box1.jpg
avtoelektronika pika si
 
Mistirius
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So mar 01, 2008 2:04 pm

Napisal/-a Mistirius Po mar 10, 2008 5:32 pm

Živjo jest imam tud eno vprašanje a se da dobit univerzal računalnik za avto katrega bi potem sprogramiral na valjih in seveda zravn kablovje.Konkretno za kablovje rabim samo osnovo.
Kajti avto je namenjen za dirke.

Če ima kdo informacije bi bil vesel tudi približna cena tega me zanima če obstaja.
Use j prežvet
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po mar 10, 2008 6:10 pm

In kak avto bo to?

Autronic, Motec, itd. Cena okol 2000 E + montaža, in še kar nekaj dodatnih zadev. Vse poteka preko lap-topa, imeti moraš še seveda primerno programsko opremo.

http://www.autronic.com.au/

http://www.motec.com.au/index.htm
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po mar 10, 2008 7:36 pm

cenejša varijanta je megasquirt
http://www.megasquirt.info/
http://www.diyautotune.com/catalog/index.php

Na http://www.zup-racing.com/forum/ je en tip ki se ukvarja s tem, malo pobrskaj.
 
Mistirius
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So mar 01, 2008 2:04 pm

Napisal/-a Mistirius Po mar 10, 2008 9:59 pm

Avto je opel kadett city in priblizno takole naj bi zgledalo ko bo končan. http://www.auto-rennsport-page.de/bilde ... 5/68_C.JPG

Najlepša Hvala za informacije gradiva in zadev za preštudirat je ogromno.
Saj volja je samo denarja in časa ni ravno veliko. Bo že. HVALA.
Use j prežvet
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To mar 11, 2008 9:30 pm

Mistirius je napisal/-a:Živjo jest imam tud eno vprašanje a se da dobit univerzal računalnik za avto katrega bi potem sprogramiral na valjih in seveda zravn kablovje.Konkretno za kablovje rabim samo osnovo.
Kajti avto je namenjen za dirke.

Če ima kdo informacije bi bil vesel tudi približna cena tega me zanima če obstaja.


SKN Slovenija je zastopnik za Autronic (www.autronic.com) in Link (www.linkecu.com) profesionalne dirkalne računalnike. Nudimo pa kompletno storitev od vgradnje do mapiranja. Za več informacij: info@skn-tuning.si.
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To mar 11, 2008 9:34 pm

CarInvent je napisal/-a:muca bla lačna :twisted:
pol foruma snedla čez noč <spet>


zgleda, da je ornk lačna muca :roll:
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To mar 11, 2008 10:02 pm

mr.teddy je napisal/-a:LP!

Upam da sm izbral pravo temo za to vprašanje,in sicer v kratkem imam namen chipat avto (vw polo 1.4tdi 80km) in se odločam med naslednjima ponudnikoma: RSR in SKN Slovenija.K RSR-ju me predvsem vleče zaradi njihovi dolgoletnih izkušenj in pa zaradi ugodne cene,vendar me pa odbijajo njihovi netočni podatki o moči po chipanju,namreč gospodična mi je navedla kar podatke od motorja 1.4tdi 75km,čeprav sem jo opozoril,da je to novejši motor.Pri SKN-u pa moram reč,da kot prvo so me presenetili njihovi podatki,kateri pravijo,da bi avto po chipanju naj mel 109KM,druga pozitivna stvar pa se mi zdi,da original software shranijo,če slučajno želiš avto kadarkoli povrniti v originalno stanje(zaradi tega,ker je avto še v tovarniški garanciji).
Pri odločitvi se kar nekako ne morem odločt h komu avto peljat,ker sta oba dobra vendar bi vas vseeno prosu za pomoč!Kaj pravte vi?

Hvala!


No, da malo pojasnim glede izkušenj SKN-a. Res je, da smo "sveži" na slovenskem trgu, kar ne pomeni tudi "mlečni". Vsi software-i, katere vgrajujemo so razviti izključno v centrali v Hannovru (SKN in 52 podružnic po celem svetu). Njihov portfolio obsega več kot 200.000 narejenih predelav v zadnjih 15 letih. 2 leti je bilo vozilo predelano s strani SKN-a izbrano za nemški tuning avto leta (enkrat RS4 & enkrat RS6). Vsi programi so testirani s strani TÜV Nord organizacije in imajo potrebne certifikate. Od tu tudi nekoliko višje cene , ker ne kupujete mačka v žaklju.
Sama ekipa SKN Slovenije pa je specializirana za ekstremnejše in zahtevnejše predelave predvsem VAG in Porsche vozil, kjer pri predelavi elektronike vgrajujemo samostojne ECUje - Link oz. Autronic. Tudi sama ekipa nekateri večino dobro poznate - Edi (RS2), Matej (BlueGTI), Dejan (Cicero), Janez (Hondi)... Aktivno sodelujemo tudi s podjetjem TH Performance iz Zagreba (Hic - Hrvoje), ki ima verjetno daleč največji portfolio pri predelavi rally in dirkalnih vozil - predvsem japonskih (Subaru, Toyota, Mitsubishi, Honda...), na področju bivše Jugoslavije.
Poleg tega pri naših predelavah uporabljamo izključno komponente (katere tudi nudimo na našem trgu) najkvalitetnejših in preverjenih proizvajalcev npr.: podvozja Bilstein, Garrett turbine, ASA & Vortex kompresorji, BBS, Wiseco, Sparco, Wizards of Nos, Schrick, Sachs, Rieger, K&N, H&R...

V kratkem bo naša celotna ponudba dostopna web-u in tako upam, da bo tudi slika o SKN Slovenija postala bolj jasna.

Za vse informacije in vprašanja pa smo z veseljem na voljo.

Lp,
Uroš
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr mar 12, 2008 9:39 am

SKN_Slovenija je napisal/-a:Aktivno sodelujemo tudi s podjetjem TH Performance iz Zagreba (Hic - Hrvoje), ki ima

...tukaj(še ne deset km od mene) dela za SKN Gabrek(Strmec samoborski) - je tako?
(nekoč "gabrektyunuing")- nekaj brežičanov je leta nazaj delalo pri njem avte...hm - komentarju se raje izognem.....(sicer najverjetneje ni SKN-ove zadeve dajal nori-vprašanje, če jen sploh takrat že sodeloval z njimi) ampak vseeno.....popravljat so pa hodili "u deželo".... :lol:
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija Sr mar 12, 2008 5:33 pm

sašo5 je napisal/-a:
SKN_Slovenija je napisal/-a:Aktivno sodelujemo tudi s podjetjem TH Performance iz Zagreba (Hic - Hrvoje), ki ima

...tukaj(še ne deset km od mene) dela za SKN Gabrek(Strmec samoborski) - je tako?
(nekoč "gabrektyunuing")- nekaj brežičanov je leta nazaj delalo pri njem avte...hm - komentarju se raje izognem.....(sicer najverjetneje ni SKN-ove zadeve dajal nori-vprašanje, če jen sploh takrat že sodeloval z njimi) ampak vseeno.....popravljat so pa hodili "u deželo".... :lol:


Res je (zaenkrat) ima zastopstvo za SKN na Hrvaškem Gabrek, ki pa 90% svojega posla naredi s spojlerji (od SKN-a jemlje Rieger) in platišči. Saj je Gabrek po "profesiji" klepar oz. ličar in z predelavo motorjev ter elektronike nima največ izkušenj.
Hrvoje (Hic) ne sodeluje z njim, se pa dobro poznajo. Smo pa mi naredili kar nekaj hrvaških vozil, ki so šli raje k nam ko k Gabreku- predvsem zaradi tega, ker si lahko potem uredijo TAX FREE.

Vendar kolikor spremljam hrvaške forume dokaj hvalijo Gabreka kar se tiče SKN "čipovja". SKN partner pa je dobri 2 leti, sedaj sigurno nudi le SKN software, ker mu slave oprema, katero ima, ne omogča drugega.
 
Uporabniški avatar
UMMIT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe mar 14, 2008 12:06 pm

Napisal/-a UMMIT Pe mar 14, 2008 12:33 pm

Pozdravljeni.
Zanima, če je kdo v roku 3 tednov resen kandidat za optimizacijo pri RSR in 30% popust za dva avtomobila.


1.9 TDI 105->140km; 310Nm
~~~ UMMIT ~~~
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe mar 14, 2008 12:50 pm

UMMIT je napisal/-a:Pozdravljeni.
Zanima, če je kdo v roku 3 tednov resen kandidat za optimizacijo pri RSR in 30% popust za dva avtomobila.


1.9 TDI 105->140km; 310Nm

..falil si temo(to ni RSR-jeva) je od SKN-jevcev ....lahko probaš tudi pri njih(nahecaj jih za otvoritveni popust) - pa poročaj kako so naredili....
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Pe mar 14, 2008 1:38 pm

sašo5 je napisal/-a:
UMMIT je napisal/-a:Pozdravljeni.
Zanima, če je kdo v roku 3 tednov resen kandidat za optimizacijo pri RSR in 30% popust za dva avtomobila.


1.9 TDI 105->140km; 310Nm

..falil si temo(to ni RSR-jeva) je od SKN-jevcev ....lahko probaš tudi pri njih(nahecaj jih za otvoritveni popust) - pa poročaj kako so naredili....



Potem pa naj se naslov teme spremeni v SKN Chip Tuning in ne zelo široko Chip Tuning !! Ker ne vem, zakaj bi bila to "samo" njihova tema ??- Zavajajoče !!!


Lep vikend, Yagi-san
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Pe mar 14, 2008 3:10 pm

tut SKN majo svojo temo,tale je pa splošna!
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
anže85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr mar 26, 2008 5:54 pm

Napisal/-a anže85 Sr mar 26, 2008 6:18 pm

Pozdrav!
Vidm da ste tu sami izkušeni, pa me zanima če ima kdo izkušnje s čhipanjem pri JJ power in kako je kaj zadovoljen? Sam kolebam med JJ power in RSR-om, pa ne vem kaj se mi bolj splača. Mam pa seat ibizo 1.9TDI (101KM, 235Nm). Pri JJ powerju mi jo spravjo na 147KM in 290Nm, sicer za malenkost višjo ceno, pri RSR-u pa na 130KM in 300Nm(tko piše v ceniku). Ne vem ali je razlika v konjih povezana s krivuljo navora, ali s čim drugim?
Hvala za nasvete, odgovore in komentarje.
anže
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr apr 02, 2008 4:23 pm

Torej 1.8 TFSI da ali ne :?:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija Sr apr 02, 2008 4:36 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Torej 1.8 TFSI da ali ne :?:


DA !
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Sr apr 02, 2008 5:03 pm

anže85 .....
če boš mau logičn razmislu boš vedu da več konjev pomen večje obremenitve, večje obremenitve pa posledičn seveda vplivajo na materiale, tk da presodi sam
glede tega ali raje imeti 147KM in 290Nm ali 130KM in 300Nm, nekej časa nazaj testiral seat leona 1,9tdi z 101Km in avto šel čisto dovolj, so mi pa v avtohiši rekl da so že enega čipal na 147Km vendar tako čipanega imel samo mesec ali dva dokler ga imeli kot testni avto, potem so ga čipal na 130KM, zato ker pač da bi biu avto skozi tako čipan lahko pride do kakih posledic, ni pa nujno, sm logičn da če večja moč večje obremenitve za sam material
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Sr apr 02, 2008 5:06 pm

ja in kolikokrat se voziš s polno obremenitvijo :roll: :?: :?: :!: :!:
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Sr apr 02, 2008 5:10 pm

jaz se nikoli
drgač pa js sm povedu kako js zadeve vidim ter kaj zvedu pr prodajalcu ki se z temi rečmi ukvarja
sicer pa vsak zase ve kako pa kaj
konec koncev pa, kaj ti bo 147KM če je že 101 preveč za naše ceste
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov