Ceed je napisal/-a:...pa mi boš znal povedat, kako zgleda vozit avto, ki ima pospeške kot parna lokomotiva....
esem je napisal/-a:mali OFFCeed je napisal/-a:...pa mi boš znal povedat, kako zgleda vozit avto, ki ima pospeške kot parna lokomotiva....
Za podcenjevalce parnih lokomotiv - 8000 (osem tisoč!) konjičkov
Živo spletno mesto
Pri Citroenu so predstavili novost na spletni strani, posvečeni novemu DS3.
Besedilo: Marko Hanželič Foto: Citroen
Spletno mesto, posvečeno luksuznemu malčku, namreč odslej omogoča, da uporabnik s pomočjo koncepta "poudarjene resničnosti" s slednjim komunicira z uporabo različnih pripomočkov. Obiskovalci na spletnem portalu o DS3 si namreč lahko na papir natisnejo različne motive in z njihovo pomočjo ob prisotnosti spletne kamere interaktivno komunicirajo s spletnim mestom. Uporaba papirja z natisnjenim volanskim obročem tako omogoča virtualno vožnjo ali si kar s pomočjo lista ogledajo 360-stopinjski prikaz vozila. Več o vsem skupaj prikazuje tudi spodnja video povezava.
Zeleni PSA
Francoski koncern je predstavil svoje najnovejše dosežke na področju razvoja zelenih materialov, ki bodo prispevali k manjši obremenitvi okolja.
Besedilo: Uredništvo
PSA Peugeot Citroen si je zadal ambiciozen cilj na področju »eko-dizajna«. V deležu, ki ga predstavljajo plastične mase (polimeri) želi do leta 2011 uporabiti 20 odstotkov zelenih materialov. Avtomobil je sicer sestavljen iz 70 odstotkov kovin (že v veliki meri recikliranih), 5 odstotkov drugih materialov (steklo…), 5 odstotkov tekočin, preostanek predstavljajo plastične mase (polimeri).
Zeleni materiali so naravna vlakna (lan, konoplja), reciklirani materiali, ki niso kovine, in biomateriali (ki ne izhajajo iz petrokemije, temveč obnovljivih virov). Z njihovo uporabo se zmanjša delež plastičnih mas fosilnega izvora in tako poveča delež obnovljivih materialov, zmanjša teža nekaterih delov avtomobila in zniža izpuh CO2, ki nastaja v procesu proizvodnje plastik. Nenazadnje gre tudi za prispevek k polnejšemu delovanju reciklažne panoge.
Zemeljski viri se izčrpavajo, zato je pomembno, da čimbolj optimiziramo njihovo uporabo. Konec življenjske dobe avtomobila je danes načrtovan že vse od njegove zasnove. Poudarek je na reciklaži in s tem zmanjšanju vpliva odsluženih avtomobilov na okolje; 85% mase avtomobila je lahko reciklirane, dodatnih 10% je lahko vir nove energije.
Ekološki projekt skupine PSA Peugeot Citroen, začet leta 2008, zadeva vse modele obeh znamk in vključuje vse tri družine zelenih materialov. Z vsakim novim modelom mora biti vsebnost zelenih materialov večja.
Pe-eS-A po travi tava,
drevesa se priklanjajo:
O, le naprej, o, le naprej,
dokler je še zraka kej!
Pe-eS-A po travi tava,
pljuča se napenjajo.
O, le naprej, o, le naprej,
dokler je še dima kej!
žabica po cesti plava,
luknje kar izginjajo:
O, le naprej, o, le naprej,
dokler je še nafte kej!
esem je napisal/-a:Moje mnenje
kot moda je, da je treba podpirat domače znanje:P
http://www.avtomobilizem.com/modules/ar ... rt_id=2730
kot uporabnika pa tole:Pe-eS-A po travi tava,
drevesa se priklanjajo:
O, le naprej, o, le naprej,
dokler je še zraka kej!
Pe-eS-A po travi tava,
pljuča se napenjajo.
O, le naprej, o, le naprej,
dokler je še dima kej!
žabica po cesti plava,
luknje kar izginjajo:
O, le naprej, o, le naprej,
dokler je še nafte kej!
Sicer pa pohvalno. Upam, da je to bistveno več kot le dober marketing in da bodo kmalu kaj konkretnega pokazali oz da se ne bo ponovila zgodba z dizelskimi hibridi.
NOVI CITROËN C3 IN EIFFLOV STOLP SVETU PONUJATA UPRIZORITEV KREATIVNE TEHNOLOGIJE
Znamka CITROËN in Eifflov stolp proslavljata svoji obletnici: prva 90 in drugi 120-letnico, zato ob tej priložnosti pripravljata edinstven spektakel, ki bo poln senzacij. To bo mednarodni dogodek, saj bo neposreden prenos potekal prek interneta.
Od 22. oktobra 2009 dalje bo železna dama v trimesečnem obdobju ponujala svetlobni spektakel, ki bo trajal 12 minut. Znamka CITROËN se bo kot zgodovinski partner pridružila temu veličastnemu dogodku. Skoraj 10 let, od leta 1925 do 1934, se je njeno ime svetilo z Eifflovega stolpa. Ta "svetlobna" zveza se nadaljuje v letu 2009 …
Ob otvoritvi nove podobe Eifflovega stolpa je CITROËN s pomočjo novega C3, najnovejšega vozila znamke, ponovno dokazal svojo kreativnost. Vetrobransko steklo Zenith prav vsem potnikom resnično zagotavlja izjemno vidljivost in v njih prebuja doslej nedoživeta občutja. Idealno za občudovanje vertikalne predstave!
Tako bo na voljo deset osvetljenih vozil novi C3. Postavljena bodo na simbolične točke glavnega mesta in obrnjena proti Eifflovemu stolpu. Vsako vozilo bo opremljeno tudi s kamero, ki bo omogočala neposreden prenos spektakla prek interneta. Predstavo bo na vseh štirih straneh našega planeta v živo prenašala samo spletna stran [url]www.citroën.fr[/url]
Spletni uporabniki bodo lahko izbirali med različnimi zornimi koti in svetlobno predstavo v živo opazovali 12 minut: skozi vetrobransko steklo Zenith vozila novi C3. Za zagotavljanje vertikalne vidljivosti vozila novi C3 in opazovanje spektakla bo predvajanje po spletu potekalo v formatu 9:16. Revolucija na platnu!
CITROËN tako s pomočjo novega C3 prek spleta ponuja enkraten ogled enega izmed najbolj pravljičnih spektaklov na svetu. Edinstven medijski in interaktivni dogodek utrjuje novo stališče znamke Citroën: Kreativna Tehnologija!
V četrtek, 22. oktobra, ob 21.00 obiščite stran [url]www.citroën.fr.[/url][url]www.citroën.com[/url] in spremljajte neposredni prenos ali si oglejte posnetek na strani http://www.youtube.fr.
Bolj neučakani si že od 21. oktobra dalje lahko ogledate nekatere zanimivosti na spletni strani http://www.youtube.fr.
Fotografije in video posnetki so na voljo na strani [url]www.citroën-presse.com[/url].
Znamka CITROËN
CITROËN, znamka z bogatim 90-letnim tehnološkim razvojem in ustvarjalnostjo v avtomobilizmu, svojim strankam ponuja moderen in popoln izbor osebnih in gospodarskih vozil. Citroën je vodilna evropska znamka v razredu kompaktnih enoprostorcev (z avtomobilom C4 Picasso) in se uvršča v sam vrh razreda vozil z nizkim izpustom CO2. CITROËN je leto 2008 zaključil z 8000 mesti, namenjenih sprejemu strank, 13.500 sodelavci in 1.356.000 prodanimi vozili. V letu 2009 je znamka Citroën začela s projektom celostne prenove: nova identiteta, novi odnosi s strankami, nova linija vozil – linija DS.
mihaing je napisal/-a:Tale avtoradio pa je res "gnil" pokvari celo notranjost
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:mihaing je napisal/-a:Tale avtoradio pa je res "gnil" pokvari celo notranjost
Kaj mu pa manjka![]()
![]()
Ali si mogoče mislil ta ekranček na zadnji Lignageovi sliki?
Lp
cardak je napisal/-a:ma avtocek zgleda odlicno navzven ampak v notranjosti je pa se vedno dosti trde plastike...volan zgleda kulski,cena je paza osnovno verzijo tolk kesa?!ne hvala.