Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

kakšno cev za dovod zraka gladka ali rebrasta

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če feb 12, 2004 11:50 pm

kakšno cev za dovod zraka gladka ali rebrasta
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če feb 12, 2004 11:52 pm

Če se da gladko (man turbolence) z čim manj zavoji in čim bolj blagimi zavoji.
Slika
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če feb 12, 2004 11:59 pm

kje pa to zj kupt :) :?:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Pe feb 13, 2004 4:08 pm

Povej natančno kaj rabiš. Za kako cev z zavoji pedj k kakmu ki izpuhe dela. Če pa rabiš ravno za majhen denar (pa ti ni problema če ni lih rostfraj) pa kup kanalizacisko cev :idea:
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 13, 2004 5:12 pm

Definitivno uzam gladko cev in ne rebrasto!
V gladki se zrak ne zatika med rebra in naj bi dovod bil manj ovirat!
Torej idi po en kos cevi magar z pleha, rosfraja, aluminija, al karkol magar plasike kot je titan reku!

Ce pa je nemogoce da potegnes ravno cev pa idi v kako gradbeno trgovino pa uzem kak meter drenazne cevi, ki se lahko zvija (uporablja se za odtoke)
mas rdece, rumene... itd! meter okol 500sit!
LP
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

Napisal/-a sporty Pe feb 13, 2004 6:12 pm

K se glih mente o dovodu zraka, air sistemu, itd... bi jaz nekaj prašal: pri renault 5 1.4 sem snel orig. filter in avto malo prižgal da bi slišal kaj se bo zgodilo ( fergota sem zavaroval pred smetmi), pričakoval sem tak zvok k ga majo drugi (sikajoč, glasen, globok...), ampak, nič :roll: !? Zakaj? Ali tak zvok naredi konusni filter in ga drugače ni? Al kako je s tem?

HVala in LP
RENAULT POWER - THE WAY OF LIFE
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Pe feb 13, 2004 6:31 pm

če maš avto na "forgazer" avto le duši če snameš filter. zakaj ne ropota, heh kdo bi vedel pač. ti pa glede filtra če maš dnar. alumini čist direkt pa, če maš res dost dnara dej pa še krom polirat cev, iz znotraj da nov pomote.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe feb 13, 2004 7:22 pm

ali kdo od vas ve zakaj ima golf žogica vdolbinice po celi površini ;)
 
Uporabniški avatar
PIKI
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Če feb 05, 2004 9:13 pm
Kraj: Izlake

Napisal/-a PIKI Pe feb 13, 2004 7:32 pm

baje da zato, da bolj leti... luknjice zmanjšajo zračni upor, bl znanstven nej ti pa kak fizik razlož :D
 
Uporabniški avatar
PIKI
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Če feb 05, 2004 9:13 pm
Kraj: Izlake

Napisal/-a PIKI Pe feb 13, 2004 7:33 pm

baje da zato, da bolj leti... luknjice zmanjšajo zračni upor, bl znanstven nej ti pa kak fizik razlož :D
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 543
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Pe feb 13, 2004 7:42 pm

Samo ugibam: ali ima golf žogica kakšno vezo s kvaliteto pleha pri VW?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Pe feb 13, 2004 7:53 pm

wavemaker je napisal/-a:Samo ugibam: ali ima golf žogica kakšno vezo s kvaliteto pleha pri VW?


Ne, sam je pa priljubljena prestavna ročka pri golf1 in 2kah. :P

Drugač je pa razlika med man upora (golf žogca) in man turbolentnim zrakom v zaprti cevi.
Slika
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Pe feb 13, 2004 7:55 pm

Ah že ki smo pri CAI me zanima kako pa rešite problem z vodo (dež...) da ne pride do filtra???
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Pe feb 13, 2004 8:00 pm

Skull23 je napisal/-a:Ah že ki smo pri CAI me zanima kako pa rešite problem z vodo (dež...) da ne pride do filtra???


A) Filter zapri v škatlo in mu samo do njega spelji zrak.
B) nared sifon za vodo (tko k pri WCju) <---- nesprobana varianta.
Slika
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Pe feb 13, 2004 8:05 pm

sporty je napisal/-a:K se glih mente o dovodu zraka, air sistemu, itd... bi jaz nekaj prašal: pri renault 5 1.4 sem snel orig. filter in avto malo prižgal da bi slišal kaj se bo zgodilo ( fergota sem zavaroval pred smetmi), pričakoval sem tak zvok k ga majo drugi (sikajoč, glasen, globok...), ampak, nič :roll: !? Zakaj? Ali tak zvok naredi konusni filter in ga drugače ni? Al kako je s tem?

HVala in LP


jaz sem pri R18 samo odrezal pokrov škatle za filter tako da je zdaj bolj odprt, pa je motor dobil tak neumen grgrajoč zvok pri višjih obratih :lol:
se pa v prostem teku sliši tak prijeten sssssssssssssss ko zrak notri vleče


probaj tako, ali pa štumf čez uplinjač in se malo pelji, na mestu se ne sliši dobro
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe feb 13, 2004 11:38 pm

Skull23 je napisal/-a:Ah že ki smo pri CAI me zanima kako pa rešite problem z vodo (dež...) da ne pride do filtra???

Filter zapret in navpicno na njega napeljat dovod (napa ror) ce pa te se strasi to .. pa jo lahko se malo narezes tam bolj dol pri tleh.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 13, 2004 11:38 pm

TITan je napisal/-a:
wavemaker je napisal/-a:Samo ugibam: ali ima golf žogica kakšno vezo s kvaliteto pleha pri VW?


Ne, sam je pa priljubljena prestavna ročka pri golf1 in 2kah. :P

Drugač je pa razlika med man upora (golf žogca) in man turbolentnim zrakom v zaprti cevi.


Mam jo jaz na jugotu :wink:
Od Kamei firme je!
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Pe feb 13, 2004 11:59 pm

No ta ima reže na strani, škatlo od filtra pa ima takoj za to režo samo malo nazaj (proti kabini). Tle zna ti ful vode noter, in pride točno na filter... Js bi enkrat enako naredu, samo pojma nimam kako bi se vode rešu...

Slika
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR So feb 14, 2004 12:13 am

no tnx za use odgovore sej kokr mam jst mašino natlečeno bo treba kej plastičnga s pištolo na zrak skrivit upam da mi rata
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So feb 14, 2004 9:04 am

TITan je napisal/-a: Drugač je pa razlika med man upora (golf žogca) in man turbolentnim zrakom v zaprti cevi.


Res je, ampak pri ceveh za zrak v avtu pretok tudi ni absolutno laminaren, tako da dvomim da bo kakša opazna razlika karkoli bo uporabil, azen v preprostosti izdelave ali pa izgledu.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov