Kot sm oblubu, z manjšo zamudo

Torej, gremo kr vse od začetka.
Al pa ne... začnimo pr čiščenju.

Za začetek je bilo treba vso svinjaro (od zemlje do olja) dol spravt. Blato je šlo dol pod 80 bari pritiska vode, 98 oktanski bencin pa je opravil z oljem in ostalimi mastnini madeži.
Nato je blo treba vse zbrusit. Dela je blo kr precej - kakšnih 5 urc. Mal je blo treba pazit na tesnila, ki z železno krtačo nista v sožitju, kot tudi ne z nitro razredčilom, katerega sem uporabil, ko sem obupal po vseh robovih kjer krtača ni prišla zraven. Aja, uporabljal sem železne krtačke za bormašinco.
Ko so bile čeljusti čiste, sem z njih odstranil še rjo (s sprejem za odstranjevanje rje jasno).
Diki so se tačas drejali...
Čez čeljusti sem dal najprej srebrno barvo (odporno do 800 stopinj), počakal da se posuši in nato čez njo še krom barvo. Pred barvanjem sem jasno zaščitil vse luknje, tesnila ipd.
Voila, klešče so gotove.
Gremo naprej na diske. Tut te je bilo treba pobrusit s strani, odstranit rjo, kjer je še ostala in nato poštrihat. Kako zgleda pa tut vidte. Tu so diski še polepljeni (zaradi barvanja).
Allright. Še par slikc kako je vse skupaj zgledalo prej, med in po montaži.
No, diske smo začeli montirat okol 15h. Vse skupaj je potekalo zelo tekoče, brez večjih problemov. Vse je šlo na nosilce v milimeter točno.
No nato se lotimo še montiranja diska in klešč na levi strani. Vs happy, kako zadeva poteka gladko, vse štima, teče ko podmazano. Potem, nekaj minut pred 18, pa se mi use obrne na glavo. Mel smo samo še desno stran za prezračit in ko obrnem tist glup vijak, nardi KRSK, in zadevca pade na tla. Aleluja! Pol vijaka je ostalo notr. Zadn vijak!!!! Zadna stvar ke jo je blo treba narest, poleg šraufanja gume in nato testa!
Jah kaj čmo, rja nardi svoje. Pol se je začelo mučenje, kako zadevco vn dobit. Ok, probamo z bormašinco, majhen sveder, pa se zlomi! In ostane not! p*****a! Po 20 minutah ga le prepričam da pride vn, nakar se odločimo za mal večji sveder. O ja. Napaka! Tudi ta poči in ostane not. Kakšne svedre delajo te dni, ne vem, vsekakor ne kvalitetne (pa 6 jurju je bla ta glupa škatlca! Jst več nism vedu, al naj se smejim al jokam. Čeprou je blo use skupej precej hecno, pa tut za obupat. No pol se je use odvijalo okol tega svedra. ura je bla okol 19, ko smo pogruntal da rabmo navoj not urezat, ker se je uniču. Ja zadeva je šla skor vsa ven. Navoj je bil 7, kot po Murphiju pa smo mel samo 3,4,5,6,8,9,10,11...! Argh! Jah ni kej, gremo v avto pa po nove v Merkur. Mhm, bi šlo, če bi Audi (kolegou) užgal. No po dolgem pregovarjanju mu je ratalo. Dobimo 7 ko (zadnjo), smo ob 2 jurja. Pol smo s tem urezal navoj, zvrtal luknico, da bo šel zrak ven, prezračil use skupej in se odpeljali na testno vožnjo. Zadevca deluje zelo fajn, čeprou bremzat na vso moč ne smem še vsaj 200 km. Vs happy čakam na 200km, da ga enkrat stisnem do konca, pa se prekucnem na streho, ko me bo na prve postavlo :P
Uglavnm, razlika v zavorah je očitna. Bomo vidl kako se bo stvar obnesla na avtocesti. Do takrat pa lep pozdrav.
BTW: Upam da se vm je dalo to brat, če ne pa da so vam usaj slikce kul.
Lp, Matic
Brušenje... Before in after.




Lakiranje čeljusti.



Lakiranje diskov, in zaščita...


Kako je zgledalo prej...



Star disk, nova čeljust

Nov disk, nova čeljust

Še dve kr tako.


Evo, tako pa zgleda zdej, po novem



Še ena slikca. Ta je gor, ke se mi zdi kul


Proklet šrauf!!

Ta zadevca mi je nardila še pa še preglavic.

Kje se je šrauf odlomu.
