Luksus. Lepa poslovna poteza, (malo reklame, Vivid Racing http://www.vividracing.com )
Ventil zgleda tako: http://www.gfb.com.au/stealth.htm
Torej, zadevo stlacim v avto, najprej jo obrnem kontra (reversed) in stvar je neuporabna. Potem jo obrnem pravilno, nastavitev "trobente" nastimam na cisti DV (zaprem) in se grem peljat. Po par nastavitvah vzmeti in par testiranjih se odlocim, da bom postal pristas manj zategnjene vzmeti, ter s tem posledicno tudi nizjega praga "cracking force-a" razbremenitve turbine. Prvi vtisi so fantasticni.... zadeva zelooo hitro reagira na tlak ter precej prej zatesni kot original ventil, posledicno pa mi sedaj tudi turbina polni 0,1 bara vec, kot prej. So far, so good.
Pa se jaz spomnim, saj ima ta hudic se nastavitev "dretja". No, zakaj pa ne bi se tega sprobali? Torej, obrnem zadevo do polovice in se peljem... uaaaa, nekam znano mi je tole


Osredotocim se na tako opevane in do neba teoretizirane "probleme", na katere vesoljni svet opozarja, razni "Backfire", "misfire", "detonation", "fluttering" in podobna jetra. Nic. Avto dela ko ura. Ok, ustavim in grem pod havbo odpret dretje do konca. Sedaj je to postal skoraj cistokrven blow-off. Spet nobenih problemov, masina trze in gre ko da bi ji bili volkovi za petami :P
Koncno mi je postalo jasno, s kje se spomnim tega zvoka... stari dobri casi, ko so integralke zmagovale po rally-ih, ko si jo slisal ze iza ovinka, kako piska sopiha in se dere... ja, to smo hoteli, to!
Skratka, teorija je eno, praksa pa drugo. Nekateri bodo rekli, sedaj imas prebogato mesanico. Ni res. Prej sem imel okrog 0.87, sedaj pa takoj po menjavi prestave za hip skoci na 0.89 in potem nazaj na 0.87.
Moram pa dodati, da se to dogaja na masini, katera je se zadnja, ki ima gas na zajlo (oznaka AGU, letnik '99).
Toliko v info.
Zdej pa nazaj na cesto, budit ptice in strasit mimoidoce s tistim "whooooosssshhhhh"...

Jan