Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
SEVERcek
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Sr okt 29, 2003 12:57 pm
Kraj: Prelepa Bistrica

Turbača za berlingota ?

Napisal/-a SEVERcek Če maj 06, 2004 10:30 am

Ve mogoče kdo kolk bi prišla turbina (magar rabljena) za berlingota 1.6i 16V 110KM?
Ker čip ma bol mali efekt na bencinarjih cena je pa kr visoka :?
Pa če bi bil velik poseg v avto? Beri sem odvisen od njega in nemorem dolgo bit brez njega. Pa se vprasanje ki me najbolj zanima: Kolk KM bi pol blo?

10X & LP
Can`t find your cat?
Look under my wheels!
 
Uporabniški avatar
juletheman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Po jan 19, 2004 8:27 pm

Napisal/-a juletheman Če maj 06, 2004 10:57 am

Sploh ne vem če se ti splača vgrajevati turbino ma tak avto...
Raje šparaj in si potem kupi kakšen avto ki se ga splača tunat.
Dgugače pa če bi dal turbino gor, bi bil brez avta kar dolgo časa, saj je to kar velik poseg v motor. Glede pridobljenih Hp pa je odvisno od turbine ( pomojem do ene +60Hp)

Lp
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: Turbača za berlingota ?

Napisal/-a greddy Če maj 06, 2004 12:21 pm

SEVERcek je napisal/-a:Ve mogoče kdo kolk bi prišla turbina (magar rabljena) za berlingota 1.6i 16V 110KM?
Ker čip ma bol mali efekt na bencinarjih cena je pa kr visoka :?
Pa če bi bil velik poseg v avto? Beri sem odvisen od njega in nemorem dolgo bit brez njega. Pa se vprasanje ki me najbolj zanima: Kolk KM bi pol blo?

10X & LP


Eni si predstavljate upgrade turbo kokr, da bi šel v trgovino po kruh,ampak se prekleto motite.
Misliš, da kupiš samo turbino, ter je zadeva rešena, si že kdaj sploh videl turbino, turbo kolektor itd..??

Pa začnemo pri začetku, najprej moreš vedet kakšno kompresijo imaš na avtu, po mojem mnenju bi mogu najprej znižat kompresijosko razmerje ali z drugimi bati ( a lot of money) al pa kot eno poceni alternativo tesnilo dihutnge na glave dat debelejše..
Potem, kdo ti bo naredil turbo kolektor za tvoj avto?
Potem rabiš tudi večje injektorje, da zagotoviš pravilen dotok goriva, originalni so premajhni.
Kdo ti bo delal piping, vse cevi od turbine skozi intercooler ter do sesalnega kolektorja..Rabis tudi intercooler, oz ni potrebno, ampak dobro pa je..
Rabis tudi kaksen diverter valve, ali blow off ventil..
In nenazdanje, kdo ti bo delal elektroniko za tvoj avto?
Eni si to res predstavljate, tako kot need for speed enostavno stage 1 upgrade turbo, gres v trgovino kupis, zmontiras in vozis..Ampak realnost je dalec od teorije..
Zato se tak poseg ne splača..
Da ne pozabim omenjat, da rabiš potem še močnejšo sklopko, zavore itd..
Plus tega, da ce bi ze sel v tak projekt, je velika verjetnost, da bi ti s casom povilo kaksne ojnice..Ker ta motor se zdalec ni narejen, beri predemenzioniran za taksno povisanje moči..
Ter se nekaj, nekdo je govoril o + 60HP, na kaksni osnovi si nasel to cifro..Vse je odvisno od denarja ki ga vlozis v avto, turbino forged internalsov itd..Za pravo ceno se da spravit iz tega motorja dosti več..Če je to smiselno delat na dostavnem avtu je pa stvar vsakega posameznika..
AUDI S2, little modified
 
SEVERcek
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Sr okt 29, 2003 12:57 pm
Kraj: Prelepa Bistrica

Re: Turbača za berlingota ?

Napisal/-a SEVERcek Če maj 06, 2004 12:44 pm

greddy je napisal/-a:
SEVERcek je napisal/-a:Ve mogoče kdo kolk bi prišla turbina (magar rabljena) za berlingota 1.6i 16V 110KM?
Ker čip ma bol mali efekt na bencinarjih cena je pa kr visoka :?
Pa če bi bil velik poseg v avto? Beri sem odvisen od njega in nemorem dolgo bit brez njega. Pa se vprasanje ki me najbolj zanima: Kolk KM bi pol blo?

10X & LP


Eni si predstavljate upgrade turbo kokr, da bi šel v trgovino po kruh,ampak se prekleto motite.
Misliš, da kupiš samo turbino, ter je zadeva rešena, si že kdaj sploh videl turbino, turbo kolektor itd..??

Pa začnemo pri začetku, najprej moreš vedet kakšno kompresijo imaš na avtu, po mojem mnenju bi mogu najprej znižat kompresijosko razmerje ali z drugimi bati ( a lot of money) al pa kot eno poceni alternativo tesnilo dihutnge na glave dat debelejše..
Potem, kdo ti bo naredil turbo kolektor za tvoj avto?
Potem rabiš tudi večje injektorje, da zagotoviš pravilen dotok goriva, originalni so premajhni.
Kdo ti bo delal piping, vse cevi od turbine skozi intercooler ter do sesalnega kolektorja..Rabis tudi intercooler, oz ni potrebno, ampak dobro pa je..
Rabis tudi kaksen diverter valve, ali blow off ventil..
In nenazdanje, kdo ti bo delal elektroniko za tvoj avto?
Eni si to res predstavljate, tako kot need for speed enostavno stage 1 upgrade turbo, gres v trgovino kupis, zmontiras in vozis..Ampak realnost je dalec od teorije..
Zato se tak poseg ne splača..
Da ne pozabim omenjat, da rabiš potem še močnejšo sklopko, zavore itd..
Plus tega, da ce bi ze sel v tak projekt, je velika verjetnost, da bi ti s casom povilo kaksne ojnice..Ker ta motor se zdalec ni narejen, beri predemenzioniran za taksno povisanje moči..
Ter se nekaj, nekdo je govoril o + 60HP, na kaksni osnovi si nasel to cifro..Vse je odvisno od denarja ki ga vlozis v avto, turbino forged internalsov itd..Za pravo ceno se da spravit iz tega motorja dosti več..Če je to smiselno delat na dostavnem avtu je pa stvar vsakega posameznika..


Hvala ti za odgovor.
Ne spoznam se kaj prevec na predelovanje motorja kot marsikdo drug na tem forumu in zato lepo vprašam nekoga ki se na to spozna (nismo vsi za sraufanje avtomobilov), ampak vseeno nisem taki "žolek" da bi mislo tak kot si napisal KOT DA GRES V TRGOVINO PO KRUH. Ja sem ze vido turbino ja. Je res da je avto mišljen za dostavo samo v tem primeru ni taka uporaba in tudi ne vidim razloga zakaj nebi nekaj naredo z njega če se seveda da. Avto je pa sluzbeni tak da ga nemorem menjat za kaj močnejšega.
V glavnem vprašal sem samo: Če se da montirat in koliko bi prišlo!

Hvala & LP
Can`t find your cat?
Look under my wheels!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: Turbača za berlingota ?

Napisal/-a greddy Če maj 06, 2004 12:50 pm

Pri nas pod 1.000.000 SIT nimas kaj delat..Mogoce bi pres malce nizje, vendar vprasnje...Zdej pa sam prestudiraj, če se splača, sploh če je sluzben avto mislim, da to odpade..
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če maj 06, 2004 12:57 pm

Hehe, tkole ti bom reko, zamenjaj raj motor ce rabis kaj vec, bo te najceneje prislo pa najbolj zihr!

Glede turbine... mah turbino rableno dobis ze za par 10k!
To ni blem...
Blem je ugradnja...
Turbino poganjajo izpusni plini torej more bi vezana na izpusen kolektor...
Pol naslednje...
Vetrnico moras tudi mazati...
Nekje moras potegnit olje z masine...
Pol se montaza ic-ja...
Pa tudi hladilni sistem moras bolj hladit ce motor bolj obremenis... prav tako tut olje...
Pa material, pa talenta ko ti bo to delal.. :?
Mislim da so moznosti zlo male...
Plus tega motor kaj dolg nebi zdrzal, max nekje do 0.5bara bi slo, kar pa ti pri tej masini nebi dalo niti 50km!
Po pravem je treba pri takem posegu menjati pol motorja... Ker pol je motor tut bolj obremenjen in hkrati usi premikajoci se deli... bati, lezaji, batni obrocki itd...
To ni tak ko da bi na posodo za fitr zmontiro en ventilator!
LP
 
SEVERcek
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Sr okt 29, 2003 12:57 pm
Kraj: Prelepa Bistrica

Napisal/-a SEVERcek Če maj 06, 2004 1:14 pm

Hmmm no ja pol se pa očitno res ne splača. Sn mislo da bi za kakih 300-400k se ze dalo naredit sment pa taki. Ja no na papirju je službeno drugač je pa moj. Je pa fajn filing ko se nekaj hrsijo z nekimi tipoti pa puntoti pol jih pa dostavno vozilo spici :P
Hvala za odgovore.
LP še naprej
Can`t find your cat?
Look under my wheels!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če maj 06, 2004 1:29 pm

Glede turbine... mah turbino rableno dobis ze za par 10k!
To ni blem...

Najdi mi turbino za par 10k SIT, bi jo res rad videl v kaksnem stanju je..Potem bos dal pa za obnovo 100k SIT pa si na istem..

Blem je ugradnja...
Turbino poganjajo izpusni plini torej more bi vezana na izpusen kolektor...

To sem ze tako rekel, da je najvecji problem narediti izpusni kolektor, ubistvu ce znas pa ce imas ljudi tudi to ni problem, nardi se en log style manifold in ni panike..


Pol naslednje...
Vetrnico moras tudi mazati...Nekje moras potegnit olje z masine...

Tudi to se da resit, vse se da, sam če imaš denar in potrplenje..Feed line potegnes zadaj pri oljnem filtru, return line pa nazaj v karter...in tako zadeva krozi..Lahko se kupi kar sendwich adpater, ki ga das med blok in oljni filter in od tam potegnes linjo oz feed line do turbine..

Pol se montaza ic-ja...
Pa tudi hladilni sistem moras bolj hladit ce motor bolj obremenis... prav tako tut olje..

Sama motaza ICja ni problematična, potrebno je najdi pravi IC, da bo imel pravo pretočnost zraka..
Hladilnik za vodo bo vredu, sicer bi se prilegel vecji, vendar ni straha..Prisel bi prav tudi oljni hladilnik vendar tudi to ni nujno potrebno ob nekem normalnem povisanju moči..
Pa material, pa talenta ko ti bo to delal.. :?

Brez tega definitivno ne bo šlo:lol:
Človek mora sam najprej naštudirat zadeve do zadnjega vijaka šele takrat se lahko loti takšnega projekta..

Plus tega motor kaj dolg nebi zdrzal, max nekje do 0.5bara bi slo, kar pa ti pri tej masini nebi dalo niti 50km!


Hehe, kje si pa to ocenil, na podlagi česa?Vse je odvisno od turbine, pretočnosti itd..

Po pravem je treba pri takem posegu menjati pol motorja... Ker pol je motor tut bolj obremenjen in hkrati usi premikajoci se deli... bati, lezaji, batni obrocki itd...


Bati se pri takem posegu menjajo z kovanimi, kjer je proces obdelave bata drugacen in zdrzi dosti večje obremenitve, beri temperature..
Ležaji,batni obročki pa se menjajo iz preventive, če je motor 1x čez 100k km, je dobro še pomenjati te stvari..ni pa potrebno..

Toliko zaenkrat..

LP..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če maj 06, 2004 1:39 pm

@ gredy
kolega je dobo turbine mel ze tut za 15k :wink:
Dobit se da use... ni blem to... al pa gre na italijanski odpad pa eno garetko dobis za male pare...

Pol glede konjev jah treba mal preracunat...
Nisem nic racunal sem pac reko okvirno z oke :wink:
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Če maj 06, 2004 1:57 pm

SEVERcek je napisal/-a:Sn mislo da bi za kakih 300-400k se ze dalo naredit sment pa taki.

Za ta denar se da dobiti odmične in pa mogoče se izpušni in sesalni kolektor. S tem bi lahko pridobil kakšnih 20KM, morda več.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če maj 06, 2004 2:01 pm

Viper123 je napisal/-a:
SEVERcek je napisal/-a:Sn mislo da bi za kakih 300-400k se ze dalo naredit sment pa taki.

Za ta denar se da dobiti odmične in pa mogoče se izpušni in sesalni kolektor. S tem bi lahko pridobil kakšnih 20KM, morda več.

LP


Tako kot je napisal viper... Te zadev mogoce se cip in to je to...
Se pa strinjam da je lepo da leti na avtobanu berlingo mimo kake limuzine :D
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Če maj 06, 2004 2:54 pm

Pred kratkim je nekdo objavil link do trgovine z deli za P206. Vendar kot je meni znano je 1.6 16v motor enak.

http://www.rallycar.com/

Obe domične gredi prideta 600€. Kolektorja sta dražja 1000€+
Poglej še malo če se kje dobi še kakšne druge odmične in kolektorje, ker ti so namenjeni za dirkalnike :roll: Mislmi da ima supersprint izpušni kolektor za 1.6 16v, samo ne vem če paše v Berlingota.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Če maj 06, 2004 3:09 pm

SEVERcek je napisal/-a:Hmmm no ja pol se pa očitno res ne splača. Sn mislo da bi za kakih 300-400k se ze dalo naredit sment pa taki. Ja no na papirju je službeno drugač je pa moj. Je pa fajn filing ko se nekaj hrsijo z nekimi tipoti pa puntoti pol jih pa dostavno vozilo spici :P
Hvala za odgovore.
LP še naprej


ideja za turbino na tem avtu je malo glupa,ampak ta misel da spicis enga z dostavnim vozilom... to me pa navdihuje! :har
Govoril sem...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če maj 06, 2004 3:15 pm

iLLoGiC je napisal/-a:
SEVERcek je napisal/-a:Hmmm no ja pol se pa očitno res ne splača. Sn mislo da bi za kakih 300-400k se ze dalo naredit sment pa taki. Ja no na papirju je službeno drugač je pa moj. Je pa fajn filing ko se nekaj hrsijo z nekimi tipoti pa puntoti pol jih pa dostavno vozilo spici :P
Hvala za odgovore.
LP še naprej


ideja za turbino na tem avtu je malo glupa,ampak ta misel da spicis enga z dostavnim vozilom... to me pa navdihuje! :har


Točno tako!
 
Cinq
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Sr apr 14, 2004 2:34 pm
Kraj: MB

Napisal/-a Cinq Če maj 06, 2004 4:01 pm

Hm...Seveda predelava na turbo ni poceni in posegi v motor so kar obširni...Se pa da verjetno izogniti posegom V motorju s tem da voziš s sorazmerno NIZKIM pritiskom...
Angleška firma Van Aken ponuja turbo kite za 1.1FIRE motorje od fiata... Zadeva da 75HP(namesto55), laufa pa z 0.2, 0.25 bara-malo, vem)ostane pa vse serijsko, in tudi intercooler ni potreben...Za ta pravo veselico pa je potreben pritisk 0.6-0.8(pri tem motorju)...pa ustrezne spremembe...Gre tudi več...samo kako dolgo...?;)
LP
Marko

P.s. Bi pa blo zanimivo videti sporightanega Berlinga...Vsa čast pogumnim
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če maj 06, 2004 4:06 pm

en hrvat je predelu svojga berlingota, ga spustu pa use, sam on je mensezdi menu mašino in ma baje auto ornk pospeške, bi blo treba poiskat člank u reviji, sam k jih je tooooolk
podpis
 
SEVERcek
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Sr okt 29, 2003 12:57 pm
Kraj: Prelepa Bistrica

Napisal/-a SEVERcek Če maj 06, 2004 5:29 pm

Cinq je napisal/-a:Hm...Seveda predelava na turbo ni poceni in posegi v motor so kar obširni...Se pa da verjetno izogniti posegom V motorju s tem da voziš s sorazmerno NIZKIM pritiskom...
Angleška firma Van Aken ponuja turbo kite za 1.1FIRE motorje od fiata... Zadeva da 75HP(namesto55), laufa pa z 0.2, 0.25 bara-malo, vem)ostane pa vse serijsko, in tudi intercooler ni potreben...Za ta pravo veselico pa je potreben pritisk 0.6-0.8(pri tem motorju)...pa ustrezne spremembe...Gre tudi več...samo kako dolgo...?;)
LP
Marko

P.s. Bi pa blo zanimivo videti sporightanega Berlinga...Vsa čast pogumnim


Trenutno so gor lite felne, temne sipe, sportn filter.
Plan: fedre (cakam na placo)
Mel bi pa tudi tiste iz rostfraja cevi pri havbi sam je komplet s pragi 150k in mi je litle much sam za syling.

LP
Can`t find your cat?
Look under my wheels!
 
SEVERcek
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Sr okt 29, 2003 12:57 pm
Kraj: Prelepa Bistrica

Napisal/-a SEVERcek Če maj 06, 2004 5:32 pm

Aja pa 15" magnat v kuferamu :P
Can`t find your cat?
Look under my wheels!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če maj 06, 2004 5:39 pm

lublancan je napisal/-a:en hrvat je predelu svojga berlingota, ga spustu pa use, sam on je mensezdi menu mašino in ma baje auto ornk pospeške, bi blo treba poiskat člank u reviji, sam k jih je tooooolk


zagrebcan...
so stunali hdi-ja iz 90 na 135km

pa niso nic masine menjavali
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če maj 06, 2004 6:32 pm

Plan: fedre (cakam na placo)
LP


Mislim, da si s tem dosti povedal....Pozabi na turbo.. :o
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost