Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Golf IV stikalo v kljucavnici

Napisal/-a Mate So maj 15, 2004 11:07 am

Sicer problema ni vec, pa bom vseen napisu kaj je blo in kaj sem naredu. Zna bit uporabno, vsekakor cenjse kot nova kljucavnica (35k), pa mislim da je to tudi dokaj pogost problem.

Mam Golfa IV 1.6 Highline. Pred enim letom, se mi pozimi ni vec prizigala una rdeca lucka na sopotnikovih vratih, ko so vrata odprta. Ce si mal bl mocno butnu vrata, je zacela svetit, ko si jih ponovno odpru. Prejsnje poletje tega problema ni blo, letos pozimi pa ze spet in se je to zavleklo se naprej v pomlad. Ko sem to omenil na servisu sem dobil odgovor, da je zanic stikalo v kljucavnici in da lahko kupim novo za 35k. To se mi je zdel prevec, tko da sem stvar pac pustil. Problem je, da potem tudi avto ne ve, ali so sopotnikova vrata odprta ali ne, kar je dokaj motece: ne prizgejo se luci v avtu, v skrajnem primeru lahko kljuce tako zaklenes v avto. Dons se mi je pa lih dal sraufat, pa sem se lotu.

Orodje:
Kratek in dolg krizn sraufncigr,
kljuc 10
Torx kljuci (Podobno kot inbus, samo da ma krake ven (tko k na mobitelih) 6 krakov)
se neki podobnga Torxom, samo da ma 12 krakov, velikosti 10 (Vidi se pr strani vrat, dva sraufa)
Dve bucki in multimeter
Pa se kej, kar sm pozabu :oops:

Najprej se odsraufa 3 sraufe (Torx (gre tud s faznbrieferjem)) na dnu tapete, nato se enega kriznega na notranji strani tapete. Odstranis pokrov na drzalu vrat in odsraufas oba sraufa (krizna). Nato se tapeto od spodaj navzgor na straneh odmakne od vrat, da uni cepki popustijo. Na koncu se tapeto dvigne gor, da se loci od vrat. Odklopis kontakt za lucko, pr kljuki pa stikalu za sipe premikat odsraufas en krizn srauf, odklopis konektor za strom in spravis to stvar ven iz tapete. Odklopis zajlo za odpirat vrata iz te stvari.
Zdej zgleda tko da ni tapete, je pa en pleh uspodi, pa zvocnik se vid pa motorcek za sipo. Pr unih golfih k majo za na roke dvigat sipo je postopek mal drgacn, samo z iznajdljivostjo se vse nardi. Odpres une dve veliki lukni k sta pokriti z gumo. Spustis sipo tako da skoz tisti dve luknji vidis srauf.Odsraufas sraufa (pr starem mehanizmu kljuc 10, pr novem torx ~35, Ce je torx, ne poskusat tega z navadnim sraufncigrom, ker se zjebe glavo sraufa) samo ne do konca, samo tolk da tiste "klesce" z gumo popustijo. Dvignes sipo (z rokam) cist gor, tko da ostane gor. Ce ne, jo prilepis. "Potrgas" ven vse une kable k so s cepki prtrjeni na pleh, odklopis vse kontakte k lahko (zvocnik, motorcek, visokotonc, spegu). Na strani vrat poisces plasticen cepek (mal nad kljucavnico, cca 1cm premera) ga odstranis in poisces tm notr en torx srauf ~15-20. Ta srauf odsrafuas (se ga ne da dokonca) in iz zunanje strani vrat "zruvas" ven kljucavnico (tja kamor gre kljuc). Tuki je zdej lukna in pogledas kljuko iz te lukne, najdes en plasticen zatic k drzi zajlo, ga "zruvas" iz kljuke. Od strani vrat odsraufas kljucavnico (dva una tacudna kljuca z 12 kraki, st. 10. Tega ne poskusat niti s torxom 40, ker ne gre in se unici navoj... ni dost manjkal pa pol tud s tapravim ne bi mogu odraufat).
Potem odsraufas vse (~10) sraufe, k drzijo pleh. Pol poskusas ta pleh spravt stran od vrat (se pr dihtungi prlep gor, tko da je treba bit kr mocn). Ko to rata je treba ta pleh spravt ven iz vrat. To pa tko, da najprej spodnji sprednji del potegnes ven (mogoce pleh uspredi mal dvignes) potem pleh spredi spustis tok dol, da lahko zgorn del nosilcev sipe dobis ven in pleh z zvocnikom, motorckom in kljucavnico je zuni. Odklopis un kabl pr kljucavnici, in ga spravs vn iz pleha. Zdej lahko se kljucavnico locis od pleha, samo mislm da ni nujno potrebno.
Pol pogledas kljucavnco in najdes nekje spodaj eno mikro stikalo (vid se, k gresta dve zicki notr) in opucas vse okol tipke pa se mal naspricas z npr wdjem. Pol preveris ce stikalo dela. Jest sm zapicu v vsak kabel eno bucko, pa multimeter gor in simuleru odpiranje in zapiranje vrat. Ko ugotovis da dela, vzames bucki ven in zalimas kablcka z izolirtrakom. Ce ne dela... je treba pa verjetno stikalo ven zbezat, in it po novga v stacuno. Se vseen najmanj 100x ceneje kot cela kljucavnica. Potem pa vse zgoraj napisano od uspodi navzgor :P

Jest sm za vse skupaj porabu prblizno 3 ure, s tem da sem najmanj eno uro in pol po celi vasi iskal potrebno orodje, pol ure sm se pa zafrkavu, k se cesa ni dal stran dobit, k sm kje kej pozabu. Tko da, ce znas in mas vse potrebeno orodje je ena ura se prevec.

Upam, da bo tale "roman" komu pomagu. Ce sm kej pozabu me opozorte pa bom popravu, ce pa kej pokvarte, pa nism jest kriv ;P . Se opomba: jest nism delu cist tkole, ampak sm najprej odstranu pleh brez kljucavnice in sele potem kljucavnico, kar pa mislm da ni prov, pa se vec dela je. Nism vedu :? ;)

Bi blo pa pomoje dobr ce bi vsak napisu kej, kar popravi in bi se to potem zbralo al v en del foruma al pa en pododdelk strani in bi pocas nastala kr lepa "bazica" Popravi sam in ne placuja 100x vec za servis. 8)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 So maj 15, 2004 11:15 am

Hvala mamo podobn primer na passatu...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
gre_up
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: So nov 29, 2003 8:02 pm
Kraj: LJ barje

Napisal/-a gre_up So maj 15, 2004 10:06 pm

za rubriko "popravi sam"

edin problem zna bit, ko prideš z pokvarjenim stikalom na servis pa ti rečejo: "Tega dela pa ne prodajamo, samo komplet ključavnico."

LP
G
Nasveti so dani v dobri veri, za rezultate ne odgovarjam!
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne maj 16, 2004 6:48 am

Se dodatek k veselemu vcerajnsjemu postu.
Na zalost tole popravilo deluje samo v 50% primerih. Bo treba se enkrat razdret pa res ornk opucat, al pa kr stikalo zamenjat.

gre_up: Ja to zna bit problem in tud je problem. Samo ta problem bi mogl oni rest v dobro strank. Ker, ce se to pojavlja na vec avtomobilih je to ubistvu napaka na tem delu in ne naklucje, da se je pokvarilo. Enako kot npr kurjenje zarnic in nosilci za sipe pri trivratniku. Men sta obe sipi notr padli zarad plasticnih nosilcev sipe, k so bli enostavno presvoh. In pred dvema letoma je bil odgovor servisa: 28k, celoten mehanizem. Pred par mesci pa: 13k zamenjani nosilci za kovinske in druga zajla. Za to sm se pol tud odlocu.
 
Uporabniški avatar
gre_up
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: So nov 29, 2003 8:02 pm
Kraj: LJ barje

Napisal/-a gre_up Ne maj 16, 2004 10:01 pm

ko sem iskal žarnico, ki mi je pregorela v stikalu za vse štiri žmigavce sem izvedel, da je najmanjši rezervni del CELO STIKALO :evil:
mislim, kot da so naredili žarnico, ki ne crkne :?:
ampak z malo truda se je tudi to uredilo :twisted:

LP
G
Nasveti so dani v dobri veri, za rezultate ne odgovarjam!
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So mar 10, 2007 11:24 pm

Sicer je tole že zelo stara tema, pa jo ravno sedaj nekdo potrebuje. Sem se pa potem še malo ukvarjal s temi ključavnicami in jo celo uspešno popravil za več kot pol leta.

Problem ni v tem, da bi se katerikoli del pokvaril in bi ga bilo potrebno zamenjati, ampak v tem, da je mikrostikalo na kovinsko ohišje ključavnice pritrjeno z dvema plastičnima čepoma, ki s časom dobita luft in se mikrostikalo odmakne kovini, ki nanj pritiska. Rešitev je, da se mikrostikalo le malenkost podloži, da kovinski del zopet lahko pritisne na mikrostikalo. Ta rešitev je pri meni delovala več kot pol leta, danes pa sem bil pameten in sem rekel, pa bom tole malo namazal... sedaj pa ne dela več :evil: Bo potrebno še enkrat razstaviti in popraviti.

Točno takega mikrostikala se najverjetneje ne da dobiti v prosti prodaji, pa tudi če bi ga, bi ga bilo zelo težko pritrditi tako, da bi stvar pravilno funkcionirala, ker moraš bit natančen vsaj na pol milimetra.
Slika
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Ne mar 11, 2007 8:40 am

Ključavnica ponavadi crkne iz dveh razlogov
- mrzli loti
-odtrgano stikalo (jeziček)

V prvem primeru podreš motor polotaš kontakte in zložiš nazaj
v zamenjaš stikalo in uporabiš takšnega ki ima kovinsko nogico nad jezičkom
s tem preprečiš mehansko poškodbo novega.

Na servisu pa kot ste rekli samo klučavnica...
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Grini
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So feb 28, 2009 8:34 am

Napisal/-a Grini So feb 28, 2009 9:41 am

Tole je že malo stara zadeva ampak meni trenutno aktualna.

Zanima me kakšno stikalo je v ključavnici in kje ga lahko kupim, da ga imam predno začnem z razdiranjem.

Hvala!
 
schranz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To mar 31, 2009 9:17 pm

Napisal/-a schranz Sr nov 25, 2009 10:43 am

Bom kar tukaj napisal, ker delno spada pod to rubriko, uglavnm..
na golfu iv se mi skoraj vedno dogaja da od "zunej" ne morem odpreti desnih vrat, zaradi tega ker se mi v vratih zatika tista zajla ki je zgoraj črni čep. No nevem če se zatika ampak nekje se ustavi kot da ne bi hotela do konca gor...

Tapeto sem parkrat snel dol in pogledal kaj je narobe in pošprical z wd-jem spodaj pri zajli, potem sem sestavil nazaj in je delovalo.
Nato sem zaklenil avto in po parih urah za foro sprobal če lahko odprem vrata in spet se ni hotelo odpreti....še dobro da je ta napaka na sovoznikovi strani hehe.

Torej je imel kdo podoben problem , hvala za odgovore.

Lp
 
marjanko2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Po mar 29, 2010 12:06 pm

Re: Golf IV stikalo v kljucavnici

Napisal/-a marjanko2 So nov 06, 2010 1:32 pm

Se moram zahvalt za opisan postopek je pomagalo pri popravilu Ibize 2003 je zadeva skor identična, tko da hvala še enkrat
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re:

Napisal/-a Mate Po jun 20, 2011 7:24 pm

Grini je napisal/-a:Zanima me kakšno stikalo je v ključavnici in kje ga lahko kupim, da ga imam predno začnem z razdiranjem.


V mojem primeru je bilo stikalo čisto v redu, samo ni bilo več fiksno pritrjeno tam, kjer bi moralo biti, ampak je imelo 1 mm lufta, kar je ravno zadosti, da ga vzvod ne pritisne več.
Slika
 
cotoje
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To jun 02, 2015 9:50 am

Re: Golf IV stikalo v kljucavnici

Napisal/-a cotoje To jun 02, 2015 11:24 am

Zdravo.
Imam problem da mi voznikova vrata ne prižgejo luči na stropu, vsa ostala vrata pa jo. Golf 4, 2003.
Podrl sem že zaklepni mezanizem, pa mi stilako ni delovalo izrabljeno. Čudno pa mi je bilo da na konektorju ki pride na tale "door lock" ni bilo nobenega plusa. Na nobeni od 6 ali 8 žic ni bilo plusa niti ne na nobeni od 2 žic na stikalu. meril sem le z fazenbriferjem.
Sumim sicer še vedno mikrostikalo, vendar nevem kako popmerit ali sploh pride do mehanizma kak signal ali ne.
Nekdo je omenil da je meril z voltmetrom...je to merodajno? kako se to pomeri?

Pozdrav!
Denis
 
Uporabniški avatar
martin94
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Sr sep 22, 2010 7:59 pm
Kraj: Ilirska Bistrica
 
cotoje
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To jun 02, 2015 9:50 am

Re: Golf IV stikalo v kljucavnici

Napisal/-a cotoje Ne jun 07, 2015 6:08 pm

Žice so cele sem pogledal, in ostalo vse deluje, šipa, ogledalo. Je sploh lahko še kaj drugega kot zaklepni mehanizem? Nisem ravno električar, ampak ena od 2 žic na mikrostikalu bi mogla nekaj pokazat neglede na to al je stikalo fuč, al je pritisnjeno ali sproščeno, ni tako? :roll:

Pozdrav.
 
blackey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Pe jan 23, 2015 8:15 pm

Re: Golf IV stikalo v kljucavnici

Napisal/-a blackey To jun 09, 2015 11:55 am

Meni na Passatu isto voznikova vrata ne prižgejo luči oz. enkrat na teden se spomne pa malo dela pa potem spet ne :)
Sem vprašal znanca avto električarja, se je samo nasmejal... baje standardna napaka ta mikrostikala.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re: Golf IV stikalo v kljucavnici

Napisal/-a Mate To jun 09, 2015 11:55 pm

Kot sem napisal že zgoraj. Ni problem v žicah, niti ni problem v samem stikalo, le-to še vedno deluje. Problem je, da se plastični čepki, ki ga držijo v poziciji obrabijo in stikala ne držijo več v fiksnem položaju. Zato se stikalo, ko bi ga moral vzvod pritisnit, odmakne, namesto da bi sklenil tokokrog. Pomaga, če stikalo dobro fiksiraš na originalno mesto. Jaz sem ga prilepil s sekundim lepilom, če se prav spomnim.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 52 gostov