Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
ur-ko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne mar 14, 2004 8:16 pm
Kraj: Ljubljana

Rover

Napisal/-a ur-ko So maj 15, 2004 9:43 pm

Pozdravljeni!

Zanima me kaksna je razlika med rover 200 in 216? Kateri je novejsi (ce je kaj v zvezi z generacijami)?

Kaksne imate kaj izkusnje z roverji, poraba, pokvarljivost, cene rezervnih delov ipd.
Se splaca investirati v ta avto ali je pametneje izbrati katerega drugega?

LP
 
Uporabniški avatar
Jernej-X
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Po dec 29, 2003 11:39 am

Napisal/-a Jernej-X So maj 15, 2004 10:26 pm

Vzami letnik 97 ali višji, ker pr letniku 96 je bla ena seriska napaka. Avto je zelo lahko vzdrževat k se praktično ne kvari. Menjaš samo vodno pumpico okol 150.000 pa tesnilo gre rado če ga tiščiš (menjal sm ga pr 165.000).

V 170.000 sm menjal samo to dvoje, no pa zadnji lonec .
LP Jernej
Slika
http://www.carhificlub.com/forum
Proud member of Team AudioX&carhi-fi club
*** Najvišji teamski rezultat 165,2 dB ***
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA Ne maj 16, 2004 2:25 pm

ur-ko: 200 je samo oznaka serije, modeli se pa imenujejo 214 (1.4 mašina - 103 KM), 216 (1.6, 109KM) ali 218 (pri nas jih ni veliko), torej so oznake nekako takšne, kot jih imajo BMWji. Najbrž gledaš na avto.netu, kjer so naredili čisto štalo z telimi oznakami.
Nekje do leta 1996 je bila serija 200 limuzina s petimi vrati (tako kot escort, octavia, ..), potem pa je avto postal mali mestni avtomobil, rahlo podoben prejšnjemu civicu, čeprav navkljub splošnemu prepričanju NIMA nič skupnega z njim (rover je bil takrat namreč pod hondo. Civic je v sorodstvu s serijo 400/45)

Avto je lušten in funkcionalen, prostora za kolena ima približno toliko kot golf IV, samo ima nižjo streho tako da višji zadaj butajo v strop, prtljažnik pa je precej majhen.
Notranjost ima lepo (serijsko imitacija lesa), tudi oprema je solidna, 1.4 motor pa je za svojo prostornino zelo poskočen. Meni je avto zelo všeč, naj bi bil pa tudi relativno zanesljiv, edino tesnilo morajo pmenjati skoraj vsi.

Leta 2000 je avto nasledil rover 25, ki pa je le kozmetično popravljena serija 200, tako da tile podatki - http://www.avto.net/rover/rover_25.asp večinoma veljajo tudi za 200ko.
 
ur-ko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne mar 14, 2004 8:16 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ur-ko Ne maj 16, 2004 2:53 pm

Hvala za odgovore!

Res je na avto.net sem gledal in mi ni bilo prevec jasno kaj pomenijo vse tiste oznake 200, 214, 216, sedaj vsaj nekaj vec vem (razodetje hvala).
LP
 
Trdonja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr nov 26, 2003 7:21 pm

Napisal/-a Trdonja Po maj 17, 2004 12:47 pm

Jaz sem kupil 214 si l.96 pri 60.000 km, zdej jih ma 110000. V tem času sem menjal bencinsko in vodno pumpo, za kar sem dal 50 jurjev. Drugač mi dela lepo, olja ne kuri, pa tud preveč žejen ni. Jest sem zadovoljen z njim.
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po maj 17, 2004 12:54 pm

Nisem vsega bral, samo a ni 200-tka z 2.0 mašino? Pač nima oznake 220, kot je npr 214, ampak je preprosto 200... ???
 
Trdonja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr nov 26, 2003 7:21 pm

Napisal/-a Trdonja To maj 18, 2004 12:53 pm

HORSE je napisal/-a:Nisem vsega bral, samo a ni 200-tka z 2.0 mašino? Pač nima oznake 220, kot je npr 214, ampak je preprosto 200... ???

Mislm, da imajo mal novejši oznako 200, ampak imajo motorje od 1.4 do 1.8, 200-tke z 2.0 mašino ni.
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky To maj 18, 2004 1:16 pm

Točno tako! Rover 200 je samo oznaka. Kar nemoreš nič ugotovit iz te oznake.

Starejši so imeli oznake 214,216,..kar je pomenlo prostornina motorja.

LP
The MAN
 
Klausz
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 08, 2003 7:42 pm

Napisal/-a Klausz To maj 18, 2004 1:19 pm

to se je pa zgodil, ko je BMW dvignu roke od Roverja...
 
Uporabniški avatar
m power
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Sr apr 16, 2003 8:53 pm

Napisal/-a m power To maj 18, 2004 1:30 pm

Novejsi imajo res samo oznako 200, od starih (od 96 do 98 ) je imel oznako 200 samo sportni model 200 Vi (po pravilih naj bi imel 218, ampak ne :D 218 ni bilo). Pri nas so zelo redki...

Rover 200 1.8 Vi
Top Speed 125 0-60mph 7.5sec's
BHP 143
Lenght:396cm Width:190cm Height:142cm

Impresivno 8)
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Če maj 20, 2004 8:46 pm

Res 218-ke ni blo, je pa bla 418 sld, ki pa je bla dizelska varianta ta starega modela in sem ga tudi pri nas že vidu. Nisem prepričan samo mislim, da se je novejši model na nekaterih trgih prodajal tudi v verziji 218 sld.
Slika
 
Uporabniški avatar
A.F.
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: So apr 10, 2004 12:57 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a A.F. Sr jun 09, 2004 10:12 pm

Tudi meni se zdi ta avto dost zanimiv, predvsem z motorjem 1.4 ki ima 103 KM.Torej pocen registracija in dobre performanse. Posprešek 0-100 km/h je dobrih 10 sekund, kar sploh ni slabo :)
Pa cene rabljenih niso pretirane-97 letnik dobiš za manj kot miljon.

Nekje sm slišal, da znajo bit nadomestni deli za ta avto kr dost dragi, sam ne me prijet za besedo.

Dost koristnih informacij pa si lahko preberete na tem naslovu:
http://www.carsurvey.org/model_Rover+-+Austin_200.html

Pa še nekaj se mi zdi čudno..Še kr pogosto prebiram Avtomagazin in druge avtomobilistične revije in v cenikih ni več Roverja. A ga v Sovenijo ne uvažajo več al kako :?:
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Če jun 17, 2004 12:17 am

Si lastim 214Si, to je 1.4 16V, 103KM, letnik 96/12, 112k km, 3 vratna verzija, teza 1015kg. Navora 136nm pri 4400 obratih (mal prej, neki cez 4k obratov se dobro cuti pospesek ko zacne delovat druga odmicna gred), najvecja moc pri 6500 obratih, blokada 7k, pospesek do 100km/h je 9.7s.
Tkole vam povem. Avto ma fajno lego na cesti (moj je nekam mehak, ampak so ze amortizerji bolj bogi; sem se peljal z enim ki je ze menjal amortizerje, precej boljsi kot moj), potegne zelo solidno (se si sam v avtu. vkolikor nabases vec folka v avto, se takoj pozna mala masina in malo navora), klima je dost svoh (ne, nimam premal plina) ampak opravlja svojo nalogo (hm, mogoce se mi samo zdi svoh, ker je moja kibla grafitno crne barve), masina ni zahtevna cist nic (olja spije minimum), pije cist odvisno kako ga furas (najmanjsa poraba 6l, relacija, zelo sparovna voznja, najvecja poraba 10l, vecinoma stalno gonjenje, povprecno imam porabe 8l), avto je za voznika in sovoznika zelo udoben (potujoci na zadnjih sedezih so pac bolj utesnjeni, ampak se da zdrzat), sedezi imajo fino skoljkasto obliko da v ovinkih ne drsis kaj pretirano sem pa tja, volan je zelo fino debel in ga je nasploh fino drzat..
Rezervni deli.. Pri nas jih skoraj ne dobis nikjer takoj. Neoriginalnih je zeeelo malo, originalni samo po narocilu iz tujine (ravno kaka dva tedna nazaj sem avto dobil nazaj, tamala zgazila srno, treba menjat havbo, prednji odbijac, zgornjo vezno steno in eno luc, na original dele sem cakal 3 (tri) tedne). So pa originalni dragi kot hudic, ena prednja luc je baje 100k sit, zunanje ogledalo je 60k sit (nic elektricno, nic ogrevano, cist navadno ogledalo), SRS stikalo v volanu je blo 35k sit, benc pumpa je 90k sit.. Niti ne bom naprej nasteval.
Avto sem kupil leta 2001 s 63k km, od prvega lastnika. Je pa narjen decembra 96, prva registracija februar 97. Do sedaj nabral 112k km, problemi in zamenjave so sledeci (rednih servis seveda ne bom omenjal): SRS lucka se velikokrat prizge sama od sebe (prvic ko se je zacelo prizigati so ugotovili volansko stikalo za SRS, 35k sit. Zdaj se mi spet priziga, se nisem imel casa peljat na servis), zadnje zavore ne bremzajo dovolj (ze zmenjen z mehanikom, pa nima casa zame :? ), zice na preklopu prtljaznih vrat so se precvikale (par jurjev enmu lokalnemu avtoelektricarju), klima pusca plin (drzi mogoce celo poletno sezono), pleh pri tecajih prtljaznih vrat neki kaze znake rjavenja, .. Ce se bom se kaj spomnil, bom napisal.

Glede drugih modelov pa tako.. Baje 216kam rade pokajo glave (slisal nekje, nepreverjene info), 200vi pa je ubitacna makina, 1.8, 143KM. 1 cm je nizji od ostalih verzij, ima ze serijsko trse podvozje, masina pa stegne zelo fino (tud pije baje komaj kaj vec od moje kible).
Zadnjič spremenil EX-B, dne Ne jun 20, 2004 2:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
Neelix
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr dec 10, 2003 11:40 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Neelix So jun 19, 2004 11:12 pm

Zelo pazi na mašino, ko kupuješ.

Mojemu sodelavcu so januarja tesnila pa ventile menjavali na 216, ker je blo nekaj narobe. No, zdaj mu je pa glava od mašine počla. Moram rečt, da ma hude probleme, ker mu je serviser (ne uradni) tako cifro ven vrgo ko ga je vprašal za ceno glave, da kr spat ne more več. Tako, da deli znajo bit dragi in še težko jih je dobit.
Zgleda res, da glave rade počijo.

Zato PAZI, ko kupuješ.
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Ne jun 20, 2004 12:48 am

Obstajala je tudi varijanta rover 220 coupe z 2.0 turbo masino...ampak to je bila se prejsnja serija, ta oglata.
Iz te serije obstaja tudi rover 216 coupe, ki so pa meli masine od Honde civic Esi in 123KM.... tej coupeji so imenovani tudi tomcat.

Rover 218 je bil. Imel je turbodizelski motor 90KM...delali so ga menda do leta 1995, masino je prispeval Peugeot.
Novejsi Rover 25 z 1.8 bencinsko masino pa se je prodajal ze pod oznako 25.
Povzetek:
Performance
1.1 is humdrum but OK around town; 1.4 is quite adequate; 1.6 and 1.8 litre petrol units are both pleasingly lively, and 2.0 turbodiesel is only slightly slower; 1.8 GTi VVC is enjoyably quick.

Vir: - google
- http://www.parkers.co.uk
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Pe avg 06, 2004 9:13 am

Še moje mnjenje o Roverju. Imam 214 SI letnik 1997 (11/97), na zadku ima oznako 200. Z novim je bilo nekaj bolj kot ne lepotnih napak in jeze s servisom na Integri, drugače pa Ok avto. Do zdaj zamenjal črpalko za bencin in sklopko, ja pa zadnji lonec tud na auspuhu. Naknadno sem dal vgradit klimo, za kar mi ni žal. Avto lepo gre, relativno malo porabi, ob zmerni vožnji pod 7 litrov, tako da z njim ni težav. je pa mičneko rje na pantih od vrat prtljažnika, pa tista cevka za vodo za zadnji brisalec je precvikana, nekak jo vsake tolk časa štuklam, pa ne drži. Če ma kdo kako idejo, prosim za nasvet.
Malo s strahom čakam tehničnega, sem nekaj o nekih lambdah bral roverjevih, priznam, da ne vem, za kaj gre.
aja, pa še to, kako je z vodno črpalko pri roverjih, sem nekaj slišal da rade crkujejo, jo jo bolje menjat pri kakem servisu? jaz bom mel zdaj na 160.000 servis ali se počaka in jo menja, ko crkne???
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Pe avg 06, 2004 2:23 pm

Tudi meni se je precvikala cevka za pranje zadnje sipe, so mi na uradnem servisu zrihtal prvic ko sem ga tja peljal, sedaj drzi se dve leti. Jaz imam sicer se prvo benc pumpo, ampak ze posteno cvili, treba zamenjat. Sklopko imam tudi se prvo, pri 116k km in ne kaze znakov spodrsavanja. Zdaj mi je se auspuh prerjavel pri zadnji prirobnici od zadnjega lonca.. Lambda pa.. Jah, moja je prva notri in je zanic, na tehnicnem bi padel zaradi nje, ce nebi poznal folka tam in so mi sli tolk na roko da sm se izmazal tko, da sm reku da bom sel takoj menjat. Vodno crpalko se pa menja preventivno, definitivno preden crkne, ker se lahko razleti in so potem koscki po celem hladilnem sistemu. Ne vem na koliko km se to dela, pozabil.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Tunelko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To nov 16, 2004 9:09 pm

Napisal/-a Tunelko To nov 16, 2004 9:21 pm

Imam Roverja 200 letnik 1998 1.4 , 75 konjev. Menjal sem bencinsko pumpo, zajlo od sklopke 2x (sklopka je še v redu), pa cevka za vodo za zadnji brisalec se je precvikala. Tudi pri mojem je opazna rja na pantih prtljažnika. Z avtom drugih tezav nisem imel. Imam 175k kilometrov, avto je udoben, kuri malo ob easy vožnji mi je pokuril tudi 5,8/100km, če pa sem gonil na 7,8/100km. Olja kuiri minimalno.Edina stvar, ki me moti so vibracije, ki so se pojavile. Avto totalno vibrira v kabini. Vibracije se pojavijo, ko dodam gas ali pa pri šaltanju iz višje v nižjo prestavo.Najprej sem misli, da je kaj narobe z auspuhom vendar mi je mehanik po ogledu povedal, da to ni vzrok in da je auspuh ok. Ali ima še kdo izkušnje z vibracijami v kabini???
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B To nov 16, 2004 10:53 pm

Tudi moj je kar "razrukan" in kr fajn vibrira.. Se pojavlja dosti crickov, pa ce ga gonim v obrate, v armaturki nekaj skriplje.. Pa paneli na vratih sklopotajo.. Sem ze vse razstavil, nazaj sestavil, vse isto..
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Smrtnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr nov 03, 2004 12:45 pm

Napisal/-a Smrtnik To nov 23, 2004 7:47 pm

Tudi jaz vozim roverja 1.4 103 KM (214) in je delal odlicno, nakar mi je pri 150 k kmrazneslo pumpo po hribu gor, avto takoj zakuhal in je slo tesnilo na glavi skupaj z kompresijo in konji,... :(
Tak da vodno pumpo definitivno predcasno in preventivno zamenjat .
Je pa res da so cricki, v armaturki in podobno, ki jih nikakor nisem uspel odpravit kljub razstavljanju in sestavljanju,...
Sem pa pred tem tehnicnega opravil brez vsakrsnih problemov, tak da...
Poraba v povprecju 8 l, olja pa nic preden je sel motor.
Kar pa se delov tice pa jih je res tezko dobit, dragi so nadomestnih pa skorajda ni ti ki pa so pa imajo cene taksne kot ostali avti original,...
Sem vprasal za popravilo motorja pri selmarju v Celju pa so rekli da pride materijal za en bat cca 120 tisoc,...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov