Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Izpuh pri turbo motorju?

Napisal/-a vR5GTT Sr maj 19, 2004 2:21 pm

Pri svojem avtu moram zamenjat celoten sistem, pa bi vprašal če bi kaj spremenilo pri turbo motorju da bi dal debelejše cevi od kolektorja naprej??? LP
R5 GTT
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Sr maj 19, 2004 3:04 pm

:?: :?:
R5 GTT
 
Eliminator
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Če feb 05, 2004 12:13 pm

Napisal/-a Eliminator Sr maj 19, 2004 4:03 pm

Ja, spremenilo bi se to, da bi ti avto nagravžno prdel, nekako tako kot pri tistih ljubljanskih šminkerjih, ki na svoje prestižne avtomobile s 75KW dajejo debele trojne rore, spojlerje in športne filtre, vse v upanju, da bodo morda nekega dne na semaforju nascali kakšno zmahano katrco in tako končno doživeli erekcijo.
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Sr maj 19, 2004 4:05 pm

Pri turbo motorjih se pozna menjava izpuha. :!:

Za kater avtomobil pa se gre?

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr maj 19, 2004 4:44 pm

Ni to kr tak da das en kos drugega pleha gor :D

No uglavnem, lahko se celo moc motorja zaradi tega zmanjsa, podtlak al resosanca ali neki takiga uglavnem...
Nevem kaj bi naredo z tem da bi dal debelejse cevi gor...
Raje si umisl lonce bolj direktne brez prekatov pa bos vec naredo... Zihr par konjickov poleg :wink:
lp
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Sr maj 19, 2004 4:47 pm

Pa mogoce polerana cev, brez hitrih krivin ti zna pomagat... Za lepsi in hitrejsi tok izpuha...
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr maj 19, 2004 4:57 pm

Eliminator je napisal/-a:Ja, spremenilo bi se to, da bi ti avto nagravžno prdel, nekako tako kot pri tistih ljubljanskih šminkerjih, ki na svoje prestižne avtomobile s 75KW dajejo debele trojne rore, spojlerje in športne filtre, vse v upanju, da bodo morda nekega dne na semaforju nascali kakšno zmahano katrco in tako končno doživeli erekcijo.

Strai teb pa dogaja a? :wink:
Drugače pa glede teme ne bom nič rekel ker ne vem kaj bi. :roll: Se ne spoznam. :P
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr maj 19, 2004 5:21 pm

Sam fora je, da pri motorjih z prisilnim polnenjem ni tolkega efekta pulznega nevemčesa (se ne morem spoment izraz). Bo pa sigurno pomagal če se da bolj prepusten izpuh.
Slika
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Sr maj 19, 2004 6:11 pm

EEE,jst na tvojem mestu ne bi stavil cevi vecjega premera,ker to ni dobro za turbino.
Kakor vemo turbina je gnana na izpusne pline,ce ti das vecje cevi bo tudi večja
prepustnost plinov kar pomeni da se bo tudi turbina bolj zavrtela(kar pomeni da bo
lažje "zadihal" ali lažje "obrnila") sam to je slabo,ker je tovarniškovse skupaj nastavleno do koliko se lahko zavrti in če gre preveč gre v falus.Tako da rajši se usmeri samo na lonce.Jst imam tudi avto s turbino,ko sm ga kupil sm opazil da ima menjan auspuh(
širše cev!!) in ta prvo kar sm naredu sm naroču original auspuh in ga čakam da
pride da ga prec montiram do takrat ga pa ne ganjam avta nič!!!

Upam da ti to kej pomagalo če pa ne verjameš je pa to tvoj problem...
:P
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Sr maj 19, 2004 6:18 pm

seveda se bo spremenilo, kar veselo menjaj

pa še par linkov
http://www.rtoc.org/
http://www.k-tecracing.com/

Jst imam tudi avto s turbino,ko sm ga kupil sm opazil da ima menjan auspuh(
širše cev!!) in ta prvo kar sm naredu sm naroču original auspuh in ga čakam da
pride da ga prec montiram do takrat ga pa ne ganjam avta nič!!!
jaz pa čakam da mi originalni zgnije in da dam širše cevi gor pa kakšen lonec stran :lol:
samo pretiravati s premerom cevi pa res ni dobro
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr maj 19, 2004 6:25 pm

Eliminator je napisal/-a:Ja, spremenilo bi se to, da bi ti avto nagravžno prdel, nekako tako kot pri tistih ljubljanskih šminkerjih, ki na svoje prestižne avtomobile s 75KW dajejo debele trojne rore, spojlerje in športne filtre, vse v upanju, da bodo morda nekega dne na semaforju nascali kakšno zmahano katrco in tako končno doživeli erekcijo.


Smiri, pa raj kej pametnega povej, an. :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Re: Izpuh pri turbo motorju?

Napisal/-a Viper123 Sr maj 19, 2004 11:11 pm

saso mladenovic je napisal/-a:Pri svojem avtu moram zamenjat celoten sistem, pa bi vprašal če bi kaj spremenilo pri turbo motorju da bi dal debelejše cevi od kolektorja naprej??? LP

Tole sem še zadaj videl! A turbino boš pa, kar preč dal :wink:

Kot sem jaz bral se, da z novim downpipeom(širšim) in širšim ostalim delom izpuha, pri turbo motorjih sorazmerno veliko pridobiti. Vsekakor več kot pa pri NA motorjih.

LP
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr maj 19, 2004 11:32 pm

Z bolj prepustnim izpuhom se precej pridobi ravno zaradi povečanja tlaka polnjenja turbine. Torej, če pri turbaču zamenjaš auspuh je podobno kot bi dvignil tlak s čipom (čip tuning), le da se malo manj pozna. Preden boš montiral zadevo ti priporočam vgradnjo števca za tlak turbine, pa pozanimaj se koliko rezerve ma tvoja turbina, da res nebo čez par mesecev nardilo BUM.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr maj 19, 2004 11:58 pm

hehe cela znanost. no nj en razlozi kako lahko sirsa cev od kolektorja do turbine "poveca" tlak :lol: :lol:

tlak je tok velik kot ga proizvedejo bati, in prou nc vecji, ce je sirsa cev.

od turbine do ozracja pa sirsa cev zna pomagat, ker motor lazje diha, pol ce hoces se bolj advanced auspuh, ga se izoliras, ker bolj ko so izpusni plini vroci, lazje gredo ven, oz so bolj tekoci.

mas pa na turbini, al pa v elektroniki predpisan kdaj in kok se more bypass ventil odprt, da tlaka v turbini ni prevec.

lonce pa itak ene cimbolj propustne.

no to je moje razumevanje, mogoce se motim.
 
Eliminator
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Če feb 05, 2004 12:13 pm

Napisal/-a Eliminator Če maj 20, 2004 8:36 am

Pugi je napisal/-a:
Eliminator je napisal/-a:Ja, spremenilo bi se to, da bi ti avto nagravžno prdel, nekako tako kot pri tistih ljubljanskih šminkerjih, ki na svoje prestižne avtomobile s 75KW dajejo debele trojne rore, spojlerje in športne filtre, vse v upanju, da bodo morda nekega dne na semaforju nascali kakšno zmahano katrco in tako končno doživeli erekcijo.


Smiri, pa raj kej pametnega povej, an. :roll:


Kot na primer?
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Če maj 20, 2004 8:47 am

Aha, spet smo enega pametnega dobili zgleda.......

Eliminator, zadrzi se malo s tvojimi sminkerskimi izjavami pri osmih postih..

Pa se nekaj, tile fantje, ki imajo zvezdico v podpisu (zvezdico - policajcka) so nasi vrli upravniki, zato izjava kot: Umiri se ali pa kaj pametnega napisi nekaj velja ;)


P.S. Pa brez zamere
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Izpuh pri turbo motorju?

Napisal/-a nebivedu Če maj 20, 2004 8:57 am

saso mladenovic je napisal/-a:Pri svojem avtu moram zamenjat celoten sistem, pa bi vprašal če bi kaj spremenilo pri turbo motorju da bi dal debelejše cevi od kolektorja naprej??? LP


Jst sm na svoji dal 7,5 cm debel ror in to naravnost čez celo podvozje in 2 krivini do zadnjega lonca, ki mi ga je človek naredu po naročilu z vhodom 7,5cm in enakim izhodom.
Poznal se je pa kr dost.

Polirana cev, 2 krivine ter zadnji lonec je delal je 2 ure pred mano - vse skupaj zmontiral in plačal 22k sit in sem se odpeljal. Meden na rudniku.
Old subarus never die, they just get faster!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če maj 20, 2004 9:02 am

Voith je napisal/-a:hehe cela znanost. no nj en razlozi kako lahko sirsa cev od kolektorja do turbine "poveca" tlak :lol: :lol:

tlak je tok velik kot ga proizvedejo bati, in prou nc vecji, ce je sirsa cev.

od turbine do ozracja pa sirsa cev zna pomagat, ker motor lazje diha, pol ce hoces se bolj advanced auspuh, ga se izoliras, ker bolj ko so izpusni plini vroci, lazje gredo ven, oz so bolj tekoci.

mas pa na turbini, al pa v elektroniki predpisan kdaj in kok se more bypass ventil odprt, da tlaka v turbini ni prevec.

lonce pa itak ene cimbolj propustne.

no to je moje razumevanje, mogoce se motim.


Bolj prepusten izpuh pomeni many backpressuja. Po domače povedano to pomeni da se turbina manj matra da v mašino stlači več zraka. Mogoče je pri avtomobilih z elektronsko uravnavanim wastegatom drugače, ampak pri tistih z mehanskim se tlak sigurno poveča, in to kar precej. Prav tako se tlak poveča če daš večji interkuler gor, iz podobnega razloga. Zato je pri takih predelavah dobro imeti števec za boost, da ni pol karnaenkrat preveč.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če maj 20, 2004 9:29 am

Voith je napisal/-a:hehe cela znanost. no nj en razlozi kako lahko sirsa cev od kolektorja do turbine "poveca" tlak :lol: :lol:

tlak je tok velik kot ga proizvedejo bati, in prou nc vecji, ce je sirsa cev.

od turbine do ozracja pa sirsa cev zna pomagat, ker motor lazje diha, pol ce hoces se bolj advanced auspuh, ga se izoliras, ker bolj ko so izpusni plini vroci, lazje gredo ven, oz so bolj tekoci.

mas pa na turbini, al pa v elektroniki predpisan kdaj in kok se more bypass ventil odprt, da tlaka v turbini ni prevec.

lonce pa itak ene cimbolj propustne.

no to je moje razumevanje, mogoce se motim.


Voith, mislm da so fantje mislili tlak polnjenja, ki pa se da zvišat s čip tuningom oziroma, če maš dnar tud z nastavljivim (programabilnim :lol: ) računalnikom (MoTec ECU al pa kej podobnega) ki uravnava vse, od količine vbrizganega goriva, vžiga do tlaka polnjenja turbine itd.

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Če maj 20, 2004 2:22 pm

fantje, samo sem razmišljal, ko sem danes lih dajal gor nastavek na auspuff

če bi on dal navadne (original) lonce, pa širše cevi - saj mu to nič ne pomaga, ker v loncu še je vedno original ¤ cevi, bi mu itaq zadušilo zadevo v loncih :D
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov