Na željo nekaterij članov sem se odločil da nekaj naredim za ta forum in upam da bo vsem jasno

. Izbral sem par zanimivih postov glede temnenja stekel:
-
dobra lastnost temenja stekel:

avto se dejansko manj segreje na soncu, ker folija ne prepušča toliko UV žarkov. Glavna fora je ta, da ti sonce ne segreje več toliko notranjosti avtomobila (plastični deli), ki potem deluje kot peč. Seveda je treba kljub temu nekako zaščititi vdor žarkov skozi prednje steklo, ko je avto parkiran (kartonska zaščita ali kaj podobnega)
- sonce ti ne nažiga več v faco (seveda ko sije s strani). Se ful pozna razlika, ko odpreš okno. Te hitro prime, da ga nazaj zapreš
napisal
G-4S
-
kaj je temnenje stekel:

Temnenje stekel je pravzaprav lepljenje folije na obstoječe steklo z notranje strani
-
kako je s obstojnostjo folije:

Čez 5 do 10 let zgledajo šipe isto kot da bi si jih dal danes zatemnit
-
dovoljena zatemnjenost vetrobranskega stekla in sprednjih stranskih šip:

Sprednje stranske šipe se smejo zatemnit do 10% , zadnje pa do 55% propustnosti svetlobe , vetrobransko steklo se ne sme temniti
-
ali je potrebna homologacija za zatemnjena stekla:

ja ,z vsemi potrebnimi papirji in je treba homologirat
-
zatemnitveni trak ali zaščita proti soncu:

dovoljena meja je dovoljena od 10-12 cm oziroma nekatera stekla imajo označeno mejo do kje se lahko zatemni in je
NI potrebno homologirati. Celotnga vetrobranskega stekla NI dovoljeno zatemniti!
-
kdo to dela:

Kompare
www.kompare.si (v Ljubljani), Lešnik
http://www.foliatec-si.com(v Mariboru), Llumark (v Mariboru in 1x tedensko v Ljubljani),
-nekaj uporabnih linkov do tem o temnenju:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=15581&highlight=temnenje+stekel
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=5063&highlight=temnenje+stekel
obvezno branje ,teh tem za začetnike