Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

16" na 15" : disaster

Napisal/-a HMX Sr jul 07, 2004 10:03 am

Ker imam znižan in tršan avto in ker dnevno prevozim 240 km, :roll:
sem prešel iz 205/45/16 na 205/55/15 (ista sorta pnevmatike).

Kar se tiče spremembe lege na cesti -> katastrofa!
Vsi performansi so se drastično poslabšali: zaviranje, pospeševanje,
stabilnost, odzivnost volana. Prej sem lahko recimo na AC pri 130
trikrat zapored sunkovito zamenjal pas ( na prazni AC seveda ) brez
frke, sedaj pa že pri enkratni menjavi rit pleše.

No, kar sem hotel s tem povedati, če se komu res gre za performanse,
potem je 45 višina tisti maksimum, do katerega naj gre. Če ba pa križ
boli, pol se naj pa gunca po cesti, če se hoče ( kot sedaj jaz...)

lp.
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Sr jul 07, 2004 10:07 am

3 bare v gumo pa bo bolje :wink:

LP
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Re: 16" na 15" : disaster

Napisal/-a Slide Sr jul 07, 2004 1:21 pm

HMX je napisal/-a:sedaj pa že pri enkratni menjavi rit pleše.

No, kar sem hotel s tem povedati, če se komu res gre za performanse,
potem je 45 višina tisti maksimum, do katerega naj gre. Če ba pa križ
boli, pol se naj pa gunca po cesti, če se hoče ( kot sedaj jaz...)

lp.


Matr...to je pa čudn...da ti takoj začne rit plesat :shock:

Drgač je pa z višino tko tko...Na Audiju mam gume 205/55/16, pa ne pleše pa se ne gunca glih...sevede bi se pa manj z xxx/45/17

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
alko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Pe nov 14, 2003 11:34 am
Kraj: MB

Re: 16" na 15" : disaster

Napisal/-a alko Sr jul 07, 2004 3:09 pm

Slide je napisal/-a:
HMX je napisal/-a:sedaj pa že pri enkratni menjavi rit pleše.

No, kar sem hotel s tem povedati, če se komu res gre za performanse,
potem je 45 višina tisti maksimum, do katerega naj gre. Če ba pa križ
boli, pol se naj pa gunca po cesti, če se hoče ( kot sedaj jaz...)

lp.


Matr...to je pa čudn...da ti takoj začne rit plesat :shock:

Drgač je pa z višino tko tko...Na Audiju mam gume 205/55/16, pa ne pleše pa se ne gunca glih...sevede bi se pa manj z xxx/45/17

LP


se podpisem, je pa res da nism probal xxx/25/17 :D
S-CORNER: MEDIUM RIGHT - Aim speed: out 230 km/h
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Re: 16" na 15" : disaster

Napisal/-a Slide Sr jul 07, 2004 3:13 pm

alko je napisal/-a:se podpisem, je pa res da nism probal xxx/25/17 :D


Napisu sm xxx/45/17
Drgač pa 25? :shock:
Sicer ne vem če obstaja, ampak zgledal bi pa hudooo :shock: Samo ko bi pa u lukno zapelu bi pa pol zobe pod zicam pobiru :lol:
Tist xxx je blo mišljen pač 215 al pa 225... :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Sr jul 07, 2004 3:15 pm

Ma jaz se pa sprobal 45 in 55 in lahko rečem, da se sploh ne da primerjat!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 07, 2004 3:21 pm

No sej ti verjamem ampak lhk da si mel kake kur*eve gume 55/15, ker se vsaj Audi A4 na Dunlop SP 9000(205/55/16) nč ne hojsa, nafilane so pa 2,3 bar-a...Verjamem pa, da bi bil še boljši filing z /45/17 :wink:
Drgač je pa višina itak odvisna od širine, sej veš to ne...no sej to pomen da v tvojem primeru to nima veze :oops: :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jul 07, 2004 3:28 pm

Ok to mo je mal čudn, si mogu met ze enk.. gume. Ker sem že velik varnajt tkole sprobu (z 17/45/215 na 205/55/16;; 205/40/17 na 195/50/15 na 185/14/60) pa ni blo nobenih drastičnih razlik razn v pospešku pri menjavi 15 na 17 col. Zna bit tut problem v tlaku pnevmatik-če je prenizk avto hitr zaplava ga zanese pr sunkovitih gibih.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr jul 07, 2004 3:39 pm

Tudi sam sem imel to sreco da sem lahko preizkusil vecjo gumo. Iz 205/55/16 Re720 na 225/45/17 Re040. Hjooooj res se je poznalo, sedaj se pa spet cingam :D
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Sr jul 07, 2004 5:20 pm

Pri meni se pri legi pozna, pa sem šel samo iz 50 na 45
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Sr jul 07, 2004 7:22 pm

Jest sm šu iz 75 na 50 pa morm rečt da se pozna :|











:lol: (menjava avta) :lol:
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Sr jul 07, 2004 9:07 pm

Mogoče moram malo bolj objektivno postavit, kar sem hotel povedat. Gume so
Dunlop SP 9000, sem jih imel že tudi na audiju in to 225/65/15, pa niso tam nič
cengale sem pa tja.

Fora je v tem, da sem se dve leti vozil z 45tkami in sem se avtomobila zelo
navadil. Bil je res pravi go-kart, kar se tiče lege. Ko sem ga pa še znižal,
je bilo pa preveč (kar se tiče udobja). Lega pa je bila vrhunska. Kolega z
volvom 850 T5-R sem lahko v ovinek prehiteval, pa čeprav ima on 2x več konjev.
In ker je bila lega tako fenomenalna, sem se je tudi navadil izkoriščat.

Sej, če bi jaz šel iz zimskih 185/65/14 direktno na 15tke, bi verjetno mislil,
da sem odkril ameriko. Sej vem, da se šele en teden vozim z 15tkami in se
bom spet navadil na te gume, pa bo bolje. Bom pač malo bolj sukal volan in
močneje pritiskal na zavore.

Če dolgo voziš en avto, ga itak asimiliraš v podzavest, da še sam ne veš, kaj
točno delaš, čeprav delaš prave stvari. Vseeno sem sam presenečen, kakšno
razliko sem občutil.

Še enkrat povem: če nebi vsak dan potreboval avtomobila, brez premisleka
glasujem za 45 in manj!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 07, 2004 9:17 pm

HMX je napisal/-a:Mogoče moram malo bolj objektivno postavit, kar sem hotel povedat. Gume so
Dunlop SP 9000, sem jih imel že tudi na audiju in to 225/65/15, pa niso tam nič
cengale sem pa tja.

Fora je v tem, da sem se dve leti vozil z 45tkami in sem se avtomobila zelo
navadil. Bil je res pravi go-kart, kar se tiče lege. Ko sem ga pa še znižal,
je bilo pa preveč (kar se tiče udobja). Lega pa je bila vrhunska. Kolega z
volvom 850 T5-R sem lahko v ovinek prehiteval, pa čeprav ima on 2x več konjev.
In ker je bila lega tako fenomenalna, sem se je tudi navadil izkoriščat.

Sej, če bi jaz šel iz zimskih 185/65/14 direktno na 15tke, bi verjetno mislil,
da sem odkril ameriko. Sej vem, da se šele en teden vozim z 15tkami in se
bom spet navadil na te gume, pa bo bolje. Bom pač malo bolj sukal volan in
močneje pritiskal na zavore.

Če dolgo voziš en avto, ga itak asimiliraš v podzavest, da še sam ne veš, kaj
točno delaš, čeprav delaš prave stvari. Vseeno sem sam presenečen, kakšno
razliko sem občutil.



Še enkrat povem: če nebi vsak dan potreboval avtomobila, brez premisleka
glasujem za 45 in manj!


Amen...dobr si napisu...!
Vidiš da na Audiju ne cengajo :P joke :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX So jul 31, 2004 12:08 pm

Update: zej so 6J feltne, bom sprobal še 7.25J, če bo kakšna razlika.
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky So jul 31, 2004 12:14 pm

A poveš še za ker avto gre?

LP
The MAN
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim So jul 31, 2004 12:18 pm

salesky je napisal/-a:A poveš še za ker avto gre?

LP

mislim da je ford mondeo
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 16" na 15" : disaster

Napisal/-a _Jerry_ So jul 31, 2004 12:42 pm

HMX je napisal/-a:Ker imam znižan in tršan avto in ker dnevno prevozim 240 km, :roll:
sem prešel iz 205/45/16 na 205/55/15 (ista sorta pnevmatike).

Kar se tiče spremembe lege na cesti -> katastrofa!
Vsi performansi so se drastično poslabšali: zaviranje, pospeševanje,
stabilnost, odzivnost volana. Prej sem lahko recimo na AC pri 130
trikrat zapored sunkovito zamenjal pas ( na prazni AC seveda ) brez
frke, sedaj pa že pri enkratni menjavi rit pleše.

No, kar sem hotel s tem povedati, če se komu res gre za performanse,
potem je 45 višina tisti maksimum, do katerega naj gre. Če ba pa križ
boli, pol se naj pa gunca po cesti, če se hoče ( kot sedaj jaz...)

lp.


Za katastrofo niso krive gume, ampak podvozje tvojega avtomobila! imel oziroma vozil sem ze veliko razlicnih avtomobilov in iz lastnih izkusenj ti lahko povem, da so razlike OGROMNE! Lega na cesti je odvisna se od marsicesa drugega, kot zgolj od visine gume, glavno vlogo tu igra geometrija podvozja. Razporeditev teze, vrsta pogona (spredaj/zadaj), trdota in hod amortizerjev, dimenzije in tlak v gumah, itd. itd....=> vse to je sele na drugem mestu! Ce nimas pravega podvozja, si v kriticni situaciji mrzel! Ce rad vozis hitro (tudi jaz sem tak), moras svojemu avtu popolnoma zaupati in spodnasanje zadka ne spada v to poglavje. Sploh ce si veliko na cesti... Kadar varcujes, ne varcuj na SEBI! Meni je sicer naceloma vseeno, saj se niti ne poznava, ampak ce se imas rad, bos malo razmislil o tem... Danes je okoli nas toliko plocevine, cene so pri nas najnizje v Evropi, za par 100.000 sit dobis AVTO! S klimo in Podvozjem, da ga lahko vikas... Ne vem sicer, kaj vozis, vem pa, kaj NE vozis. Jaz imam na svojem gume 195/65/15 (ne se smejat, styling mi pac Dol Visi), pa se zadeva pelje kot po tracnicah! Brez spuscenega podvozja (zgleda kot traktor, ja, ampak meni je moj traktor vsec), udoben je pa tako, da se po 500 kilometrih voznje pocutim tako, kot da bi ravnokar vstal iz postelje. Razmisli malo o tem :wink:
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte So jul 31, 2004 2:43 pm

K smo že pri dimenzijah... "preveliko" gumo si vzel. Namesto 205/55/15 bi moral vzet 205/50/15... da bi ostal pri podobnem obsegu. Tako pa imaš zdaj...
kočija.press :twisted:
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So jul 31, 2004 2:51 pm

der_Alte je napisal/-a:K smo že pri dimenzijah... "preveliko" gumo si vzel. Namesto 205/55/15 bi moral vzet 205/50/15... da bi ostal pri podobnem obsegu. Tako pa imaš zdaj...
kočija.press :twisted:


A ti to resno? 8) Gokart.press... :EE
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte So jul 31, 2004 3:13 pm

Čist resno... kar poglej slike kočij... čim "tanjšo" gumo ima kolo... bolj je podobno kolesu kočije. :twisted: gokarti imajo precej "debele" gume. :lol:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov