[ Avto je res švohnej (BMW vem da je z 180KM padu na 160KM al tko nek)pa poraba pride mal večja, zato pa pride plin tok cenej (vsaj pr njih 50sit/l). Najslabša stran tega pa je ta da ti "jeklenka" zavzame velik placa! (pr Audiu 3/4 prtlažnka, pr BMWju pa pou prtlažnika). Je pa dobr to, da lahko prešaltaš na benz, kadar ti zapaše!
Predelava pride na HR neki mn k 100ksit in zravn dobiš vse paperje pa tud Atest!
Upam da vam je vsaj kej prou pršl to kar sm napisu.. :P
Lp, RRB[/quote]
Pri nas je tako, kot je bilo že omenjeno, da je avtoplin slabih 150 SIT, plin iz gospodinjskih jeklenk 130, plin za ogrevanje pa ca. 100SIT/L. Se pravi, če misliš tankat avtoplin, se to po mojem ne splača, za silo se splača pretakat plin iz jeklenk, dosti pa boš prihranil, če imaš doma cisterno s plinom za ogrevanje in od tam pretakaš.
Kar se tiče porabe in moči motorja: uradni podatki so taki, da se poraba poveča za ca. 10% in moč tudi zmanjša za ca. 10%. Obstaja pa še ena alternativa: na vseh sistemih za LPG imaš med reduktorjem in difuzorjem vijak, s katerim reguliraš dotok plina iz reduktorja v difuzor na vplinjaču, in če tu omejiš dotok plina, dobiš sicev dosti manjšo moč motorja, vendar tudi ustrezno manjšo porabo, in za mestno vožnjo, kjer običajno ne potrebuješ zelo velikih zmogljivosti motorja, ta lastnost pride zelo prav, sal je lahko poraba celo nižja kot pri dieslu. Na relacijah pa, če si len, pač stikalo obrneš na bencin, ali pa malo odviješ vijak za regulacijo dotoka plina.