Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

eno vprašanje glede olja+klenkanja

Napisal/-a killah bee Pe avg 27, 2004 9:23 pm

no danes sem mal pogledal koliko olja mam v mašini in videl da ga kar nekaj manjka,

no sem si rekel gremo kupit novga+oljni filter,sem se odločil da kupim olje
ELF EXCELSIUM 5- 50 al kako se že reče, no prej sem imel pa proton sintetično, oznake se ne spomnim(mogoče je bil 10-40) :roll: .

no kle se je pa pojavila ena težavica:

prej so mi ventili klenkal dokler se mašina ni dobr upelal oz ogrela in pol je špilal tko kot more, no zdaj ko pa sem dal ta bolš olje not pa se mi ventili nonstop slišijo :evil: ,tudi ko je mašina že orenk ogreta,ampak še vedno klenka
tk tk tk tk tk tk tk tk :? zanimivo WTF

kaka razlaga mogoče zakaj tako oz. nasvet :?:

aha avto R19-16V

tnx
Zadnjič spremenil killah bee, dne Pe avg 27, 2004 10:02 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Pe avg 27, 2004 9:25 pm

aja vsak odgovor je full dobrodošel(sam da je v kontekstu s temo) :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe avg 27, 2004 11:52 pm

Si to olje samo dolil ali kako? Ker baje ni dobro mešat sintetična in mineralna olja. Zdej možno je da je zato ker je gostejše, samo take razlike napram tastarem pa ni, tko da je čudno.
Slika
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So avg 28, 2004 5:15 am

na novo menjava

men se tud čudno zdi da bi zarad olja bila taka razlika :?
Slika
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious So avg 28, 2004 5:31 am

jah dal si redkejše olje not.tko da je kle logično zakaj klenka čeprav ne bi smelo.prej se ni slišal ker je bil malenkost gostejše olje not čeprav se mi zdi da že prej ventili niso bli tko kot bi mogli bit za to tudi večja poraba olja.renaultov ne poznam in ne vem kako se štelajo ventili al se sami al jih morš ročno nastavit.če se ročno jih daj nastavit v nasprotnem primeru bo čas za poseg v motor.sej veš tefloni pa to.aja pa še to zakaj v tak motor daješ not sintetiko.polsintetika od valvolina (durablend) bi bil čist kul olje za tako mašino.LP!
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So avg 28, 2004 8:16 am

mogoče še kak nasvet, še od kakega mojstra :roll:

sej vem da jih je velik u Ptuju dans , sam zihr je kdo tud na forumu :roll: :lol:

kolk pa pride menjava teflončkov pa to :oops: , pa kaj vse skup za sabo potegne :? :roll: ($$$) :?:

ja pa še to, avto mi nič ne kadi plavga dima
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG So avg 28, 2004 8:30 am

Je tako. Zaradi redkejsega olja je to lahko. Tudi pri mojem je razlika med 5w30 in 5w40 ko je mrzu motor. Samo 5w50 za 16v? A ni to prevec?
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So avg 28, 2004 8:48 am

kerga torej dam not zdej :roll: ,da bo mašinca spet predla
Slika
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 So avg 28, 2004 10:25 am

Slišijo se dročniki in ne ventili. Klenkanje je spet nekaj čisto drugega. Tefloni tukaj nimajo veze, razen če ti pije olje. Dročniki pridejo na vrh ventila in notri je olje pod pritiskom zato, da samo "štela" ventile. Notri dajaj navadna olja (protona ne :D ) v skladu z navodili, ki jih imaš v knjižici. Problem bi moral izginiti, če ne te pa čaka menjava dročnikov. Toliko jih je, kot je ventilov. Cene ne vem, računaj pa nekje 3-6.000/kom.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG So avg 28, 2004 12:50 pm

killah bee je napisal/-a:kerga torej dam not zdej :roll: ,da bo mašinca spet predla

Najbolj, da das notri to kar ti priporoca proizvajalec. Primer ce pise, da das notri 5w30 aral, daj raje notri 5w30 castrol ali valvoline ali motul. Pa seveda 100% sintetiko ce govorimo o 16V! :)

Lp, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT So avg 28, 2004 12:58 pm

Za ta motor je napisan elf excelsium 5w-50!!!
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So avg 28, 2004 12:59 pm

ja sem moj motor ga neki ne mara,

prej s protonom tega ni bilo :?

pa kr razpište se čim več info tem bolje
Slika
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So avg 28, 2004 1:02 pm

neki čist tko , prej je bil olje drugačnih karakteristik kot je sedaj,

je to kej povezan s tem , se more motor navadit oz ulavfat na novga :roll: :lol: al kaj
Slika
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So avg 28, 2004 4:04 pm

ima mogoče še kdo kako idejo,

kakega mehankarja da bi naštelu ventile( vem da se sami samo baje se dajo tud tko ročno naštelat)

nekje na forumu sem še prebral da za kake starejše mašine se ne priporoča glih
tabolše olje :roll:

huh tolk vprašanj :?: :roll: ,hm... :lol:

aha pa kolko se je dobro pelat naokol ko se ti slišjo ventili
Slika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So avg 28, 2004 5:37 pm

če se ti sami štelajo potem so hidravlični in jih ne moreš ročno.Drugič kupi olje kako 10W-40 kot si ga mel že prej.To olje ki maš sedaj notri je bolj redko in ni primerno najbolj za tvoj motor,je bolj za navrete motorje kot honda,...zato se ti slišijo dročniki.Če si prej uporabljal full sintetično olje zdaj ne dajaj notri mineralnega ali pol-sintetičnega.Ponavadi se to dogaja če greš iz sintetičnega na mineralno.Obratno gre.Notri daj kako sintetično olje ki ima dobre čistilne dodatke(to so mobil1,castrol RS,...).Dobro je tudi če vliješ notri QMI,drugega ne nič notri dajati,saj edino QMI ima težki teflon druge stvari pa lahki teflon,kakih keramičnih dodatkov ali dodatnih čistilcev motorja pred menjavo ne notri dajati ,ker ti lahko nažre dihtunge.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po avg 30, 2004 11:30 am

Olje, ki si ga uporabil je preredko - dodaj pol litra ali pa litre 20W50 olja, ki ti bo zgostilo to olje in ti bo bolj mazalo dročnike.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Klausz
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 08, 2003 7:42 pm

Napisal/-a Klausz Po avg 30, 2004 11:36 am

Predvsem pa ne tuki klobasat o gostejsih al pa redkejsih oljih, ker to sploh nima veze in se sploh nikjer ne omenja... Pri olju gre za viskoznost oz. pretocnost in o tem se tuki pogovarjate(mo), da ti bo masina lepo laufala pa valda sledis navodilom, ki so prilozena avtu...
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po avg 30, 2004 11:51 am

od česa pa je potem odvisna viskoznost kot pa od gostote.
Klausz: mislim da ti stvari niso na jasnem. :lol:
 
Klausz
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 08, 2003 7:42 pm

Napisal/-a Klausz Po avg 30, 2004 12:04 pm

Me zanima kdo nima pojma... enkrat sm to ze nekje tuki gor to napisu, pa bom se enkrat, da se bo mogoce se komu posvetilo. Cist po kmecko: Kaj je bolj gosto, olje ali voda? Vsak bo reku olje, ampak ni res, kar se najbolj enostavno vid po tem, da olje plava na vodi in je lazje od vode. Seveda je pa voda (kljub vecji gostoti) veliko bolj pretocna od olja... :idea:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po avg 30, 2004 12:38 pm

Klausz je napisal/-a:Me zanima kdo nima pojma... enkrat sm to ze nekje tuki gor to napisu, pa bom se enkrat, da se bo mogoce se komu posvetilo. Cist po kmecko: Kaj je bolj gosto, olje ali voda? Vsak bo reku olje, ampak ni res, kar se najbolj enostavno vid po tem, da olje plava na vodi in je lazje od vode. Seveda je pa voda (kljub vecji gostoti) veliko bolj pretocna od olja... :idea:


Klausz - mislim da tole drži pri nižjih temperaturah, pri višjih - okoli 90 pa je olje skoraj enako pretočno, kot voda in če je slabo olje ali pa premalo/preveč viskosznosti, potem ne maže več tok mašine in prvi so na udari dročniki, ki jih sliši killah bee v svojem avtu - pa jst tut v svojem, ampak to je že druga pesem.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov