Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Intercooler

Napisal/-a Shatzy Po sep 20, 2004 10:31 pm

Mal sm razmišlu in prebiru po netu o chipanju in intercoolerju. Zanima me, kolk zadeva košta, kolk je komplicirana vgradnja, pa če so kkšni stranski efekti. Zaenkrat chipanje še ni v finančni konstrukciji, me je pa mal zagrabu intercooler.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po sep 20, 2004 10:40 pm

1) a meš turbo motor :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy Po sep 20, 2004 10:42 pm

Em, HDI? Commonrail vem da ni turbo, je pa podobn. Fora je v tem da ohladiš zrak, ne? :roll:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po sep 20, 2004 10:45 pm

Huh, intercooler je namenjen temu da hladi zrak ja.
SAmo mislim da bo ic te kr mal drazje priso kot cipanje.
lp
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po sep 20, 2004 10:49 pm

Cena je lahko 10k lahko je pa 200k. Čist odvisno od tega kaj hočeš in koliko se znajdeš.

Najcenejša varjanta je IC od kakšnega starega turbača, ki ga najdeš na odpadu. Taka rešitev zahteva custom cevi in verjetno dost zajebavanja z montažo.

Najbolj enostavna varjanta pa je verjetno kar original IC od xsare z vsemi cevmi in ostalim kar paše zraven. Za ceno žal ne vem, povprašaj na servisu, pa mal salomonca poglej če mogoče kdo razbito xsaro po delih prodaja.

Stranski učinki so pa sledeči. Vstopni zrak bo hladnejši in zato bo imel avto več moči. Pri serijskem tlaku turbine se verjetno ne bo poznalo veliko, ampak ko boš čipal p bo pa zadeva prišla zelo prav (večji tlak polnjenja, višje so temperature)
Poleg tega pa se prisotnost IC pozna malenkost tudi na turbo lagu. Avto bo verjetno malenkost manj odziven, ampak verjetno pri serijskem IC niti opazil ne boš.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po sep 20, 2004 10:51 pm

Shatzy je napisal/-a:Em, HDI? Commonrail vem da ni turbo, je pa podobn. Fora je v tem da ohladiš zrak, ne? :roll:


HDI motorji imajo vsi turbine, tudi tvoj. Drugače je pa IC namenjen izključno prisilno polnjenim motorjem, ker pri atmosferskih nima učinka. Fora je v tem, da se s tem ko turbina ali kompresor potiskata zrak v motor zrak tudi močno segreje. In če je zrak vroč je v njem manj kisika -> manj moči. Zato se vmes da interkuler da ohladi zrak na primerno temperaturo.
 
sector
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Pe okt 18, 2002 6:42 am

Napisal/-a sector Sr sep 22, 2004 8:10 am

ce v avto s turbo dizlom vgradis intercoller se mu posledicno poveca moc. ali moras spreminjati tudi prometno (sprasujem zaradi visjega zavarovanja)?
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr sep 22, 2004 8:13 am

Vse predelave se načeloma delajo "na črno". Verjetno greš lahko homologirat in ti v prometno vpišejo večjo moč, ampak pomoje noben tega ne dela.
 
sector
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Pe okt 18, 2002 6:42 am

Napisal/-a sector Sr sep 22, 2004 8:25 am

fino! ce potem nihce ne tezi res ne bi sel stvari homologirati. se cip tuning bi naredil zraven :D
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel Pe sep 24, 2004 6:00 pm

ce imas HDI 2.0 mislim da ze ma IC.Vgradnja ni komplicirana.Jaz mam IC od A klase 170cdi na cliotu Dci.Pazit mores samo da ni prevlki, ker bos meu turbolukno.Teorija pa pravi nekako tako; za vsakih 3-5 stopinj C ohlajen vstopni zrak =1HP.
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy So sep 25, 2004 12:13 am

Je ja, 2.0 HDI, 90bhp. Hm. Kako pa intercooler zgleda? :? V čem se izraža velikost IC-ja, in od kere ferme bi pasu gor?

Popravek:

Je to to?

Slika

Kam grejo cevi?
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel So sep 25, 2004 8:55 am

Shatzy je napisal/-a:Je ja, 2.0 HDI, 90bhp. Hm. Kako pa intercooler zgleda? :? V čem se izraža velikost IC-ja, in od kere ferme bi pasu gor?

Popravek:

Je to to?

Slika

Kam grejo cevi?


Ja,to je IC. Firma IC-ja vbistvu ni pomembna,Tvoj motor ma IC.Poglej spredaj pri motorju.Ce mas se klimo so trije hladilniki stisnjeni v ¨sendvic¨. Prvi je ponavadi hladilnik klime, nato je IC in zadnji je hladilnik vode, na katerega je zadaj tudi namescen ventilator.Cev ki pride iz Turbine gre do IC, cev iz IC pa gre nazaj v motor.

lp
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So sep 25, 2004 8:59 am

Ne 90hp ga nima :wink:

PS: kako nisi vedu al maš turbino al ne :roll:

LP 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel So sep 25, 2004 9:22 am

Doctor206 je napisal/-a:Ne 90hp ga nima :wink:



LP 8)


Ups, pa res Xsara picasso 1.6 HDi 110KM ga ma.Samo ni mi jasno ker sem na netu zasledil da peugeot 206 2.0 Hdi (isti motor kot v Xsari),ponekod piše da ma IC, ponekod pa piše da ga nima......

http://motor.terra.es/motor/pruebas/c_f ... id=MOT2582
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So sep 25, 2004 9:26 am

Ja to sm tud jst zasledu ma ga nima bo :roll: :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel So sep 25, 2004 9:35 am

Doctor206 je napisal/-a:Ja to sm tud jst zasledu ma ga nima bo :roll: :wink:


Ja, jaz ne morem pogledat pod haubo ker nimam 2.0Hdi-ja, :idea: najboljše bo,da Shatzy pokuka spodaj, da razčistimo zadevo. 8)
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So sep 25, 2004 9:36 am

NI treb k mam jst :P
Ga ni... sm se slabo izrazu... sm zasledu na netu da eni imajo in eni ne :roll:
Sam nevem kako to možno :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel So sep 25, 2004 9:50 am

Doctor206 je napisal/-a:NI treb k mam jst :P
Ga ni... sm se slabo izrazu... sm zasledu na netu da eni imajo in eni ne :roll:
Sam nevem kako to možno :roll:


Torej,zadeva je AD ACTA! Možno je da je na www ponekod napaka, al pa so odstopanja zaradi različnih trgov.
Za Islandijo ga ziher ne rabi ker je skoz -20 C..... hihihihihi..... :lol:

lp
 
Uporabniški avatar
Rooki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne avg 17, 2003 9:17 am

Napisal/-a Rooki Ne sep 26, 2004 12:03 pm

Hi Diesel.

A lahko malo poslikaš to tvojo predelavo, ker me res zanima kako si to
vse rešil ?????
A kdo v Sloveniji dela take predelave ????

Tukaj imam dva linka za Peugeot HDi-90KM:

206 - http://www.hi-speed.dk/Intercooler.html
206 - http://hjem.get2net.dk/lybker/homepage/projektbiler.htm
307 - http://www.hi-speed.dk/Intercooler_307/Intercooler_307.html

LP de Rooki
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Ne sep 26, 2004 6:13 pm

:shock: Tej so pa veliki :lol:
Pomoje je bulš kakšnega manjšega :oops:

PS še en link
http://www.peugeotperformance.net/galle ... 06hdi.html

LP 8)
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost