tomaz40 je napisal/-a:Mater ste čudni ej.
Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.
Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)
UFFFFFFFF
povzek je napisal/-a:tomaz40 je napisal/-a:Mater ste čudni ej.
Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.
Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)
UFFFFFFFF
Ja kwa smo pa eni natakneni!![]()
Eni pač ne vejo točn kako in kaj, zato pa prašajo!
tomaz40 je napisal/-a:povzek je napisal/-a:tomaz40 je napisal/-a:Mater ste čudni ej.
Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.
Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)
UFFFFFFFF
Ja kwa smo pa eni natakneni!![]()
Eni pač ne vejo točn kako in kaj, zato pa prašajo!
Prou maš. Se oproščam. Mal slab dan pa te stvari. če bi bil ženska bi se lohk zgovoru na PMS![]()
Sam roko na srce če bi uporabll zdravo kmečko pamet bi vedl.
povzek je napisal/-a: Sam morš bit mal potrpežliv, nismo usi padl učen na svet
lisko je napisal/-a:Ma dobri ste ni kaj... kaj če bi avto kr polil z bencinom pa vžgal?
Je že blo enkrat pisan o tem..... pa tud sam vem da ni dobro laufat avtek na mestu. zakaj?
Ker ko je motor mrzel so tudi razmiki med ležaji večji...... in posledično rabijo več olja..... je zmožna to olna pupma če pa avtek dela z minimalno obrati? poleg tega je še olje mrzlo in manj viskozno..... vse skupaj pripelje do pomankljaja olja v posameznih ključnih delih motorja. Kaj sledi... nem razlagal.Delno je tudi res tist s katalizatorjem kao da najbol onesnažuje okolje..... sam če je tist tok res.... sej pol med vožnjo pa onesnažuje še bolj ( višji obrati več plinov..... katalizator pa hladen).
Tkole na hitr razloženo zakaj ni dobro motor ogrevat na mestu.
Avtek se prižge..... in se odpelje z normalnimi obrati..... vsak avtek ti sam pove kje je tista meja ko se nekak s težavo zvrti v več obratov dokler je hladen...... pri dizlih je tole še posebej izrazito.....
lisko je napisal/-a:Ma dobri ste ni kaj... kaj če bi avto kr polil z bencinom pa vžgal?
Je že blo enkrat pisan o tem..... pa tud sam vem da ni dobro laufat avtek na mestu. zakaj?
Ker ko je motor mrzel so tudi razmiki med ležaji večji...... in posledično rabijo več olja..... je zmožna to olna pupma če pa avtek dela z minimalno obrati? poleg tega je še olje mrzlo in manj viskozno..... vse skupaj pripelje do pomankljaja olja v posameznih ključnih delih motorja. Kaj sledi... nem razlagal.Delno je tudi res tist s katalizatorjem kao da najbol onesnažuje okolje..... sam če je tist tok res.... sej pol med vožnjo pa onesnažuje še bolj ( višji obrati več plinov..... katalizator pa hladen).
Tkole na hitr razloženo zakaj ni dobro motor ogrevat na mestu.
Avtek se prižge..... in se odpelje z normalnimi obrati..... vsak avtek ti sam pove kje je tista meja ko se nekak s težavo zvrti v več obratov dokler je hladen...... pri dizlih je tole še posebej izrazito.....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov