Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
camaro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe dec 24, 2004 7:19 pm

Kompresor

Napisal/-a camaro Pe dec 24, 2004 7:38 pm

V čem je razlika med kompresorjem in turbom?
Kaj je boljše? [/list]
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Pe dec 24, 2004 7:42 pm

turbo ženejo ispušni plini, kompresor pa jermen pomoje (mjbi lohk tud ketna.. newem)
je pa to prisilno pomnenje nki tazga.
drgač pa uporabi iskanje.
maš welik tega..
LP
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe dec 24, 2004 7:47 pm

Uporabi Iskanje....ze dostkrat obravnavana tema...

http://avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=24447
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
magus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr dec 22, 2004 6:25 pm

Napisal/-a magus So dec 25, 2004 12:42 am

kompresor ti da več navora pri manjših obratih in nima turbo luknje, vendar pa za delovanje porabi nekaj moči motorja (da torej nekaj hrčekov manj od turbine).

Slika pove več kot... :lol:

[img]freeweb.siol.net/3mishi/kompresor.jpg[/img]
[img]freeweb.siol.net/3mishi/turbina.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM So dec 25, 2004 12:43 am

razlika je očitna..
1. kar je že povedal Nejko87 je turbo gnan preko izpušnih plinov, kompresor pa preko jermena
2. turbo se lahko zavrti tam do 100.000 vrtljajev na minuto, kompresor pa samo do 10.000 vrtljajev na minuto
3. pri kompresorju ni luknje, kompresira zrak že od začetka ampak kasneje nič več ne koristi in samo še dodatno obremenjuje mašino(skoraj nič), medtem ko turbo tam nekje do 2000 obratov sploh ne migne, ampak tam nekje pri 3500-5000 se mu pa začne mešat(odvisno od velikosti turboja)
4. če sem se kje zmoto me naj nekdo popravi :P
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM So dec 25, 2004 12:44 am

Slika
Slika

za tiste kateri bi radi slike videli :P
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF So dec 25, 2004 1:02 am

zakaj toplo vodo izumlate? mislm res no
reč mu naj uporabi iskanje al pa rlimi url teme. a morte skoz ponavlat pa ponavlat pa ponavlat matr k pokvarjena plošča. nč bl pametni ne izpadete.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T So dec 25, 2004 1:27 am

ZEeMF je napisal/-a:zakaj toplo vodo izumlate? mislm res no
reč mu naj uporabi iskanje al pa rlimi url teme. a morte skoz ponavlat pa ponavlat pa ponavlat matr k pokvarjena plošča. nč bl pametni ne izpadete.


To zna biti se zanimivo, jaz cakam da bo Nejko doktoriral iz "prisilnega pomnjenja" :P

(glej post st. 2)

/jan
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 25, 2004 1:57 am

keri teoretiki... hm pomoje bi si ti raje moral ogledat naš turbo/kompresor kotiček. Boš vse zvedu, k kle pomoje nauš. Men se pisat ta 101tič ne da.


http://www.zup-racing.com/forum/viewforum.php?f=16

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So dec 25, 2004 3:45 am

TEma zaklenjena.
ZA vec informacij iskanje, ce pa se kaj kdo rabi pa je se medtem odprta ena tema in lahko komot kaj uprasa.
lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov