Ojal!
Sem pred nakupom dizla pa me zanimajo prednosti in slabosti v medsebojni primerjavi common rail in turbo diesela. Poznam zasnovo in delovanje zanima me pa kako se obnašata v praksi ...poraba, obraba delov oz. vzdrževanje, zmogljivosti...
lp

-tomi- je napisal/-a:a nislo sam trije tipi dizlov: sd & td in crd![]()
...kam spada multijetal je to no.4 tip dizla
ops:
lp
INFINITI je napisal/-a:-tomi- je napisal/-a:a nislo sam trije tipi dizlov: sd & td in crd![]()
...kam spada multijetal je to no.4 tip dizla
ops:
lp
Imaš hudo pomešane pojme - dizli so vsi. Izjema je VAG TDI, ki ima sistem črpalka-šoba, ostali so vsi commonrail zadeve. Različna imena so pa zato ker so zaščitena in jih druge tovarne - konverni ne smejo uporabljati - ales klar?
-tomi- je napisal/-a:Ojal!
Sem pred nakupom dizla pa me zanimajo prednosti in slabosti v medsebojni primerjavi common rail in turbo diesela. Poznam zasnovo in delovanje zanima me pa kako se obnašata v praksi ...poraba, obraba delov oz. vzdrževanje, zmogljivosti...
lp
INFINITI je napisal/-a:...dizli so vsi. Izjema je VAG TDI, ki ima sistem črpalka-šoba, ostali so vsi commonrail zadeve.
-tomi- je napisal/-a:Sem pred nakupom dizla pa me zanimajo prednosti in slabosti v medsebojni primerjavi common rail in turbo diesela ...poraba, obraba delov oz. vzdrževanje, zmogljivosti...
lublancan je napisal/-a:jtd, crdi, hdi, tdci itd so vsi commonrail turbo dizli, ki so tišji, bolj ekonomični in novejši
tdi - navadn turbodizl s sistemom črpalka šoba (samo audi, seat, vw in škoda) je rahlo zastarel, glasen
to so vsi turbodizli
ki imajo enotočkovni ali večtočkovni vbrizg goriva (odvisno od letnika in tipa auta)
pri fiatu, lancii, alfi se enotočkovni vbrizg imenuje unijet, večtočkovni pa multijet
potem je pa tuki še čist navadn dizl, brez turbine
sdi - samo škoda, vw in seat
sm kej pozabu?
lublancan je napisal/-a:jtd, crdi, hdi, tdci itd so vsi commonrail turbo dizli, ki so tišji, bolj ekonomični in novejši
tdi - navadn turbodizl s sistemom črpalka šoba (samo audi, seat, vw in škoda) je rahlo zastarel, glasen
to so vsi turbodizli
ki imajo enotočkovni ali večtočkovni vbrizg goriva (odvisno od letnika in tipa auta)
pri fiatu, lancii, alfi se enotočkovni vbrizg imenuje unijet, večtočkovni pa multijet
potem je pa tuki še čist navadn dizl, brez turbine
sdi - samo škoda, vw in seat
sm kej pozabu?
lublancan je napisal/-a:jtd, crdi, hdi, tdci itd so vsi commonrail turbo dizli, ki so tišji, bolj ekonomični in novejši
tdi - navadn turbodizl s sistemom črpalka šoba (samo audi, seat, vw in škoda) je rahlo zastarel, glasen
to so vsi turbodizli
ki imajo enotočkovni ali večtočkovni vbrizg goriva (odvisno od letnika in tipa auta)
pri fiatu, lancii, alfi se enotočkovni vbrizg imenuje unijet, večtočkovni pa multijet
potem je pa tuki še čist navadn dizl, brez turbine
sdi - samo škoda, vw in seat
sm kej pozabu?
...kako pa je z servisiranjem in okvarami turbine in motorja med CRTDI in TDI ? Na forumu velik piše o dragih in pogostih servisih turbin TDI-jev - da crkujejo pri ali celo pod 100.000km. Ali je podobno pri CRTDI-jih??
lp
lenivec je napisal/-a:Gricko je napisal/-a:In te motorji ša zdaleč niso zastareli!!!
roko na srce, so zastareli, saj zastarel ne pomeni za odpis...
ampak moderni tut niso
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov