ssokec je napisal/-a:priporočam rajši nakup kakšnega navitega japonca (Honda), ker z njihovimi motorji tudi pri 150000 km ni večjih problemov, VR6-ka pa je glede motorjev na slabem glasu, za GTI-ja pa ne vem.
...in so definitivno vzdrzljivejsi od japonskih, sploh hondinih, ze zaradi konstrukcije same, vecje kubikaze, vecjega navora ter seveda vecje moci, ki s precej lazjim delom poganja skoraj 1400kg tezko vozilo.
Poleg tega, ima hondim motor piclih 150Nm navora pri 5500 vrtljajih in povsem logicno je, da je vozilo potrebno priganjati, kar posledicno pripomore k hitrejsi obrabi vitalnih delov motorja. Na drugi strani ima motor VR6 nekje 220 Nm navora pod 3000 vrtljaji, to pa omogoca lagodnejso in udobnejso voznjo, daljso zivljenjsko dobo ter vsecno lenarjenje s prestavno rocico. (podatki so informativni in si pridruzujem pravico do rahlih sprememb).
Pokvarljivost posameznih delov na 1000 prodanih vozil ni podatek, ki bi prical o zanesljivosti motorja samega, se manj pa o cenah in zahtevnosti vzdrzevanja
In nekaterim je pac vsec, da pri prehitevanju ni potrebno posegati po prestavni rocici in lahko to opravijo z 4. ali celo 5. prestavo, ne da bi pri tem ogrozali varnost drugih.
In kaj hoces povedat glede porabe? Da je logicno, da motor z litrom vec gibne prostornine porabi 3-4 litre vec / 100km?
KLjub temu, da se njihova moc in tehonologija ne moreta primerjati s tehnologijo vzhajajocega sonca, pa jih ne gre podcenjevati.
Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov